Jump to content
Naimisiin.info

Juhlapaikkojen hinnat


Bride

Recommended Posts

Meillä paikka maksaa 800e (www.koivurannankartano.fi), hintaan sisältyy lähes kaikki (ainoastaan booliin kuuluvat mukit ja servetit viedään itse). Tietenkin ruoka kuuluu ottaa sieltä, mutta ei se kuulosta ainakaan kovahintaiselta, koska siihen kuuluu kaikki kakuista ja iltapaloista lähtien (noin 32e, viinit ja kirkkaat viemme itse) tarjoiluun...

Link to comment
Share on other sites

Me ei olle ihan vielä varmoja mikä paikka me otetaan. Kaksi hyvää vaihtehtoa tällä hetkellä. Toisessa tilavuokra on 600€ ja toisessa se on kesäisin 570€, mutta meillä on syksy häät niin tilavuokraa ei oteta. :)

Hinnat ei minusta niin pahat mutta katsotaan kumpaan päädytään...

Link to comment
Share on other sites

Täällä ollaan kans Oulusta ja meillä tulee maksamaan mainitsemasi kokonaisuus (myös juhlapaikka siis tuossa) 27.6e/hlö. Eli on tuo ihan edullinen, nappaa vaan. Riippuu toki paikkakunnasta.

Link to comment
Share on other sites

Me varasimme paikan, jossa hinta/ihminen on 32-35 euroa riippuen ihmisten määrästä ja siihen kuuluu tilanvuokra, itse ruoka, kakkukahvit, iltapala, tarjoilijat, astiat, pöytäliinat, servietit ja siivous. Paikan emäntä sanoikin, että meillä jää hommattavaksi vain pöytäkoristeet. Mielestäni tämä on todella halpa ja kattava tarjous. Paikka sijaitsee Satakunnassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä on sillälailla juhlapaikan hinta, että kunta omistaa juhlapaikan ja on vuokrannut (?) sen erään tietyn yrittäjän käyttöön. Kun tältä yrittäjltä ottaa pitopalvelun häihin, niin saa tilan käyttöönsä ilmaiseksi muistaakseni kuudeksi tunniksi. Ja ylimenevitlä tunneilta 35 euroa/tunti. Minun mielestä tuo oli ihan mahtava juttu, kun tajusin, ettei meidän tarvitse erikseen maksaa tilavuokraa!! :girl_blum:

Link to comment
Share on other sites

Meillä maksaa Etelä-Karjalassa 26,50€/hlö koko paketti ilman alkumaljaa ja alkoholijuomia... Toisessa paikassa olisi sama menu maksanut 35€/hlö + 250€paikan vuokra.... Silleen niillä hinnoilla on eroa =) kannattaa tosiaan kysellä useammasta paikasta tarjousta... Jos olisimme ottaneet pitopalvelun ravintolan sijaan olisi siinäkin pompannut pelkkä ruoka yli 30€/hlö

Link to comment
Share on other sites

En lukenut ihan koko ketjua läpi, mutta oon kyllä yllättynyt hinnoista. Meillä vuokra pe-la maksaa 450€. Sisältää siivouksen, mutta ei astioita/pöytäliinoja tai muuta sellaista. Pidettiin sitä edullisena, koska paikat, joita soiteltiin läpi oli hintaluokkaa 500-1200€.

Näin ainakin pääkaupunkiseudulla, eli voihan olla, että paikkakunta vaikuttaa hintoihin. Kun monet paikat näkyy tässäkin ketujussa olevan luokkaa 200€.

Muoks. unohdin mainita mitä kuuluu hintaan. :)

Muokattu: , käyttäjä: Pepito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...