heidiliini83

Kerhola (Nokia)

43 viestiä aiheessa

Hei

olemme järjestämässä talvihäitä noin 120 henkilölle Kerholaan vuodelle 2009. Minusta paikka on todella kaunis ja juhlava. Talo on myös ulkopuolelta hyvin näyttävä. Sali on niin suuri ettei pöytiä tarvitse siirrellä tanssien takia ja bändillekin on tilava lava. Flyygeliä saa myös käyttää talon puolesta. Itse vihkitilaisuus tulee tapahtumaan Treen puolella, toivottavasti Finlaysonin kirkossa. Matkaa kirkolta Kerholaan on kuitenkin vain noin 15min.

Haluaisin kuulla muiden rehellisiä kommentteja paikasta; kaikki ruusut ja risut. Minua kiinnostaisi myös tietää mitä pitopalvelua olette siellä käyttäneet, ehdotuksia hyvästä bändistä, miten olette paikkaa koristelleet tai onko jotain muuta mitä minun pitäisi ottaa huomioon tai olisi hyvä muuten tietää.

Paikan tilavuokra tulee olemaan noin 600 euroa+70euroa keittiö (la 8-03) mikäli saamme jonkun siirtämään pöydät+tuolit vielä yön aikana omille paikoilleen. Muuten vuokraa peritään myös sunnuntailta siivouksen ajaksi. Tilavuokraa ei onneksi lasketa edellisestä illasta, kun saavumme koristelemaan paikkaa. Vahtimestari vaikutti todella mukavalta ja ystävälliseltä. Hän oli hyvin avulias ja näytti meille paikkoja ja kuvia aikaisemmista juhlista. Saamme olla Kerholassa niin myöhään kuin haluamme, tosin vuokraa peritään joka tunnilta. Laskimme tosin että tulemme säästämään suuren summan kun saamme tuoda tioihin omat juomat.

Suuri kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! Jos joku haluaa kuvia tiloista, lähetän mielelläni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Omia juhlia tanssitaan siellä muutaman päivän päästä lauantaina. Tähänastiset kokemukset Kerholasta ovat olleet erittäin positiivisia. Palvelu on erittäin ystävällistä ja joustavaa. Kaikki, mitä olemme ideoineet ja pyytäneet, on sopinut. Katsotaan sitten häiden jälkeen uudelleen :grin:

rokrok

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Ovatko nuo kerholan ulkotilat millaiset? Onko takapihalla mitään nurmialuetta, kukkia tms..?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerhola on muuten kaunis ja juhlava paikka, mutta juurikin tuo ulkotilojen puute on syy, miksi en kesähäitä haluaisi järjestää siellä. Heti ulko-ovesta ulos astuttaessa on melko vilkas tie, joten mitään nurmialueita tai puistoalueita ei ole lähettyvillä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tilavuokraa ei onneksi lasketa edellisestä illasta, kun saavumme koristelemaan paikkaa.

Eikö? :girl_smile::girl_impossible: Huippua jos näin on! Meillä on siellä nimittäin ens kesänä häät, ja itse kuvittelin, että vuokran joutuu maksaa joka ikiseltä tunnilta, jopa pe-la välisen yön kun meidän koristeet on siellä :girl_haha:

Täytyy selvittää asiaa, että onko se yhä näin miten sanoit vai onko käytäntöjä muutettu. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tilavuokraa ei onneksi lasketa edellisestä illasta, kun saavumme koristelemaan paikkaa.

Eikö? :girl_smile::girl_impossible: Huippua jos näin on! Meillä on siellä nimittäin ens kesänä häät, ja itse kuvittelin, että vuokran joutuu maksaa joka ikiseltä tunnilta, jopa pe-la välisen yön kun meidän koristeet on siellä :girl_haha:

Täytyy selvittää asiaa, että onko se yhä näin miten sanoit vai onko käytäntöjä muutettu. :girl_smile:

Kävin selvittämässä asiaa ja tilavuokra peritään siis edellisen illan koristeluilta mutta ei yötunneilta! :girl_smile:

Onkos tällä foorumilla tällä hetkellä enää ketään muuta kuin mä, jonka häät ovat Kerholassa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MariaEmily, paljonko teillä tulee suurinpiirtein tilavuokraa? Kävin sivulla, jolla on Kerholan hintoja -mutta miten tuntiveloitukset otetaan? Lasketaanko siitä hetkestä hääpäivänä, kun sinne tuodaan tavaraa vai jostain tietystä kellonajasta automaattisesti? :)

Eli Kerhola kiinnostaa meitä, on vaan niin alussa suunnitelmat..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen vuosia asunut nokialla, ja nyt olen tamperelainen. Kerholassa olen ollut monet monet kerrat, enkä kertaakaan ole pettynyt. viimeisin juhla jossa olen ollut, on serkkuni häät viime elokuussa. Suomen kesä on arvaamaton ja siksi sisätiloihin kannattaa panostaa ja säästyä päänsäryltä. Kerholassa on reilusti tilaa, istumaan mahtuu eikä tanssittaessa tarvitse ruveta siirtelemään pöytiä. Pihalla on lähinnä tillaa tupakoida ja lapsille tilaa leikkiä, mutta eivät ne tosiaan oikein oleskeluun ole tarkoitetut.

Ruoat olivat ko. häissä erittäin hyvät ja riittävät, kattauskin oli kaunis. Luulisin ruokien tulleen kerholalta, mutta varma en ole. Kaikki toimi illan aikana mutkattomasti, niin henkilökunnan kuin tilojenkin suhteen! todella lyhyt matka tampereelta ja hinnat putoavat merkittävästi. Tila on kaikin puolin juhlava ja akustiikaltaan sopii bändillekin. Lavalla on esiintyjille hyvin tilaa, ja flyygelikin on käytettävissä. Aika suuren valkokankaankin saa laskettua, josta voi sitten halutessaan näyttää joitakin videopätkiä jos sellaisia on... Esimerkiksi polttareista tai parin yhteiseltä taipaleelta.

Kaikesta tästä voi siis päätellä. että kyllä suosittelen. Ehdottomasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Minua myös kiinostaisi kuulla sekä vierailta että hääparilta mitä pitoplavelua olette käyttäneet Kerholassa???

Onko kenelläkään kokemusta Kerholan omasta pitopalvelusta? Tarja Kimber??

Kaikki suositukset ja kokemukset kitos kaunis :):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin viime kesänä läheisen häissä, jossa oli tietääkseni Kerholan oma pitopalvelu ja siihen oltiin oikein tyytyväisiä. Sai jopa tuoda jotain omaa tarjoilua mukaan. Ymmärsivät, että suvussa on tietty perinne. Kaikki oli kohdallaan ja joustoa löytyi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee olemaan häät Kerholassa syksyllä. Hinnoittelusta on eri vahtimestarit / varaajat sanoneet vähän eri tavalla (keittiön vuokrasta ja äänentoistolaitteista jne), mutta tuntiveloituksesta olemme saaneet seuraavan tiedon: pe ne tunnit, jotka käytetään kattamiseen ja koristeluun laskutetaan, la 8-niin myöhään kuin ollaan, su siivousta ei laskuteta. Lisäksi jos ottaa sivusalin (keittiön ja ison salin välissä, hyvä paikka ruokapöydälle) siitä laskutetaan lauantailta ainoastaan 4 h vuokra, vaikka senkin saa koristella jne samalla.

Keittiöstä ilmeisesti menee jokin erillinen vuokra koska olemme ottaneet toisen pitopalvelun. Tilisanssin Kangasalta kun sattumalta sai, tartuin heti tähän :) Kerholan pitopalvelusta en koskaan saanut tarjousta useasta pyynnöstä huolimatta. Tiedä sitten mikä mätti, soitin ja juteltiin, lupasi lähettää sähköpostilla. Kyselin vielä toisen kerran perään (ettei osoite väärä tms) ja oli silloin kuulemma 'työn alla'. Moni muu kun vastasi ja tilisanssi oli vapaa, otettiin sitten se.

Sen verran muistan puhelinkeskustelun pohjalta, että Kimber laskutti erikseen jokaisesta pöytäliinasta pesulakulun 5 € / liina. Tästä olisi tullut jo jokunen satanen lisäkulua meidän hlömäärällä, joka taas esim. Tilisanssilla kuului hintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Onko kellään uudempia kokemuksia Kerholasta, miten homma on toiminut? Meillä on siellä häät talvella 2011 ja myös meille on Tilisanssi tulossa ruokiensa kanssa Kangasalta´, joten kerrohan KiKi ihmeessä sitten häiden jälkeen miten juhlat menivät :)? Kerholan vahtimestari muuten kertoi paikkoja esitellessään, että kesähäihin porukka on tuonut puutarhapöytiä ja tuoleja ns. takapihalle, minne kuljetaan lavan vieressä olevasta ovesta. Takapiha ei ole järin iso, mutta kyllä siihen muutama pienehkö pöytä ja tuoli mahtuisi, ja siihen ei liikenteen melu kuulu eikä siitä näy tielle. Takapihalla oli muistaakseni hiekkatie ja nurmikkoa sekä puita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varasimme kerholan 14.7.2012 :) Paikka vaikutti ihanalta. Sain vinkin paikkaan täältä, ja se vastasi täydellisesti sitä mitä olimme hakeneet! Emme missään nimessä halunneet mitään seurantaloa muistuttavaa, muttemme kuitenkaan halunneet maksaa ihan hirveitä summia. Lisäksi meille oli tärkeää, että juhlapaikalla saa olla niin myöhään kun haluaa, ja saa viedä omat juomat.

Emme ole vielä kilpailuttaneet pitopalveluita, mutta jos Kimber tosiaan laskuttaa pöytäliinoista, tulee siitä iso summa lisää...

Jos luette tätä vielä, olisi aivan ihanaa, jos voisitte Jennii ja KiKi- kertoa miten teidän juhlanne sujuivat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerholan omasta pitopalvelusta, Kimberistä meillä on vain hyvää sanottavaa! Juhlissa kaikki sujui niin kuin sovimme ja palvelu ystävällistä. Me sovimme asioista kasvotusten Kerholassa, näin mielestäni oli kaikkein helpointa ja parasta. Tulee kaikki kerralla sovittua ja juteltua.

Tarjousta pitopalvelusta kysyttiin muiltakin pitopalveluilta, mutta Kimberin hinta / laatusuhde oli mielestämme parhain ja ehdottomasti edullisin. Liinoista tosiaan menee erillinen maksu, mutta taisi olla noin satasen verran (muistaakseni meni n.20 liinaa), joten ei kuullostanut pahalta summalta.

Tuntui muutenkin luontevalta ottaa Kerholan pitopalvelu, kun tietää paikat ja on kyseisessä tilassa järjestänyt useat juhlat.

Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedättekö on Kerholaan mahdollista saada joku järjestämään pöydät etukäteen paikalleen ja siivoamaan lopuksi? Tietysti tämä maksaisi ekstraa, mutta tarjotaanko tällaista palvelua Kerholan puolelta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäät Kerholassa on nyt pidetty ja kaikki sujui oikein mainiosti! :)

Kävimme itse järkkäilemässä pöydät ja koristeet paikalle perjantaina, kannattaa varata reilusti apujoukkoja mukaan, sillä tuoleja oli aika paljon ylimääräisiä ja kanniskelimme niitä ja pöytiä yläkertaan sekä lavan taakse. Järjestelyyn, koristeluun ym. meni aikaa reilu pari tuntia.

Olimme itse oikein tyytyväisiä juhlatilaan ja vieraatkin sitä kehuivat, joten ei voi kun suositella Kerholaa! Ulkotilojen puute voi ehkä kesällä olla pieni haitta, mutta tosiaan (viitateen aiempaan vastaukseeni) takapihalle voi viedä omaa puutarhakalustoa ym.

Talvella myös juomat saatiin pysymään hyvin kylmänä keittiön vieressä sijaitsevassa kylmässä portaikossa, eli juomat olivat siis lukkojen takana (kylmiöihin niitä ei saanut mahtumaan, sillä osa kylmiöistä on Kerholan oman pitopalvelun käytössä ja ulkopuolinen pitopalvelu tarvitsi jäljelle jääneet kylmiöt käyttöönsä). Äänentoisto toimi hyvin, soitimme musiikkia bändin lopetettua läppäristä, ja hyvin kuului. Kerholassa hyvä puoli on isot vessat ja talvihäitä ajatellen tilavat narikat, kun ihmisillä on paljon ulkovaatetta. Tilassa oli myös lämmin koko ajan, vaikka monella naisista oli olkaimeton mekko (tosin pakkasta ei ollut kuin muutama aste).

Kerholan vuokra muuten on noussut hiukan; salin vuokra on nyt 36e per tunti, ja sivusali 19,5e per tunti (mutta tästä sivusalistahan peritään vain neljän tunnin vuokra, vaikka juhlat kestäisivät aamuun asti). Joka tapauksessa tila on kohtuuullisen hintainen ja tosi lähellä Tamperetta. Suosittelemme :)

Muokattu: , käyttäjä: Jennii

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostaisi tietää Kerholassa juhliaan viettäneiltä, kuinka myöhään olette siellä juhlineet? Jos juhlat kestävät vaikkapa aamuyöhön, tuleeko esim vartija tai joku sulkemaan ovet vai mitenkä tämä hoidetaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tila varattu viiteen asti, ja viimeiset vieraat viihtyvätkin siihen viiteen :) vartija tuli laittamaan tällöin ovia lukkoon ja vinkkasi lopuille juhlijoille, että olisi ehkä aika lähteä kotiin nukkumaan ;) jos vieraat olisivat lähteneet aiemmin, meitä neuvottiin vain laittamaan ovet lukkoon, ja vartija tulee siis aiemmin sovittuna ajankohtana pistämään hälytykset päälle. Jos siis porukka lähtee ennen vartijan tuloa, niin käytännössä paikka on sen väliinjäävän ajan ilman vartiointifirman päälle laittamia hälytyksiä, mutta vahtimestari sanoi että se on ok, kunhan sisälle ei jää mitään liian arvokasta (esim. häälahjat?). Ehkei kuitenkaan kannata montaa tuntia pitää tilaa tyhjillään, meillä oli kaaso ja bestman lupautuneet jäämään siihen viiteen asti, ja itsekin lähdettiin tosi myöhään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiedosta! :)

Mekin ollaan ajateltu vuokrata neljään tai viiteen asti, koska juhlimishaluisia kavereita löytyy.

Aijai, nyt tarvitsisi sitten vaan varata pitopalvelu niin olisi juhlaosiokin jo paremmalla mallilla! Täytyy nyt vaan vertailla Kimberiä vrt. muut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös tulevana kesänä Kerholassa häät. Olisin myös halukas kuulemaan Kimberistä, miten on asiat sujuneet hänen kanssaan? Onko tarjoilut olleet hyviä, onko palvelu pelannut moitteettomasti? Oletteko käyttäneet hänen valmiita menujaan vai sopineet jotain muuta (esim. muuttaneet menujen sisältöjä)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli keväällä häät Kerholassa. Paikka oli tuttu ja tiesimme mitä odottaa. Kaikki sujui Kerholan osalta hyvin ja vieraat tykkäsivät juhlapaikasta kovasti.

Otimme osan ruuasta Kimberiltä ja se oli mielestämme virhe. Salaatit olivat mauttomia, paahtopaisti vetistä, viinilaseissa oli huulipunan jälkiä ja kaiken lisäksi yhteistyö oli stressaavaa. Samat asiat piti kertoa monesti ja siltikään ne eivät olleet hääpäivänä niin kun halusimme. Onneksi kyse oli kuitenkin pienistä asioista..

Olen tyytyväinen, että suurin osa ruuastamme tuli toisista paikoista, muuten ruoka olisi ollut suuri pettymys.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme varanneet Kerholan ensi toukokuulle. Pitopalvelu tulee muualta (Kahvisaari-nimiseltä pitopalvelufirmalta), joten Kimberin kanssa asioinnista minulla ei ole mitään kokemuksia. Itse asiassa unohdettiin kokonaan pyytää edes tarjousta sieltä suunnalta :blush:

Mun mielestäni Kerhola on kaunis ja sopii hyvin meidän melko koruttomaan ja hiukan vanhahtavaan tyyliin.

Haluaisin kovasti päästä sinne pian kurkkimaan ja ottamaan ehkä hiukan kuviakin, jotta olisi helpompi suunnitella somistusta.

En esimerkiksi muista enää ollenkaan, minkä kokoisia pöydät juhlasalin puolella ovat...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään