645 viestiä aiheessa

emmis: Oltiin tuttavien häissä kesällä tuolla Villilän kartanossa. Paikkahan on tosi hieno, mutta itse en mitään suurta porukkaa sinne pistäis. Meitä oli noin 30 ja se oli omasta mielestäni sopiva määrä tuonne, muuten olis joutunu varmaan vieraita alkaa ripottelemaan eri huoneisiin, ja ei sinne isoon huoneeseen nytkään mitään ylimääräistä tilaa oikeestaan jäänyt..Ja siellähän sai olla vaan klo 22 asti (en tosin tiedä saiko sit maksua vastaan olla pidempään). Ruoka tosin oli erittäin hyvää :)

Itse kaipailisin myös vinkkejä pienille häille(n.30 henkeä).. Oliko kellään kokemusta harmaalinnan Villa Grankullasta? tai muista paikoista, missä sais sitten juhliakin vähän pidempään?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa toi Braggen Eetu, oisko ollu 33e/henki. Lisäksi tarjoiluhenkilökunta, ei sisälly kakkukahvit tai iltapala tuohon hintaan.

Riippuu paljon siitä mitä ottaa, meillä maksaa 27e/hlö, ruoka, kakkukahvit ja iltapala (ja astiat!). Erikseen vielä tarjoilu, pöytäliinat... ja olikohan vielä jotain? Meillä suhteellisen yksinkertainen menu, mutta mielestäni hinta oli oikein sopiva verrattuna moniin muihin, joissa lähtöhinnatkin oli yli 30e/hlö :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät Kokemäellä. Tietäisitteko jotain hääyöviettopaikkaa siltä seudulta? Esimerkiksi Kokemäen seurahuoneen kuvat eivät kauheasti houkuttele :D

gs2lkpbk0v5.png

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kanssa kyselisin hääyönviettopaikoista Pori-Harjavalta -akselilla? Joko hotellin sviitti, jossa mielellään poreallas tai joku "luksus"mökki, jossa palju tms?? Tuolta toisesta ketjusta lueskelin, että Porin hotellit ovat aika kämäsiä, mutta onko kellään mitään hyviä ehdotuksia?? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan sulhon kanssa jo jonkin aikaa selvitelty hääyönviettopaikkoja juurikin akselilla Pori-Harjavalta (yllätys yllätys ;) ) ja tuloksena tosiaan se kylmä tosiasia, ettei alueelta löydy mitään missä olisi esim.palju tai poreamme...

Scandicista löytyy kylpyamme, tosin varmaan ihan perusmalli ja Vaakunan morsiussviitissä on sauna. Me ei henkilökohtaisesti tehdä pelkällä saunalla mitään, mielummin nautittaisiin kahdestaan juuri poreammeesta tai vastaavasta... Vielä ei olla varattu hääyötä mistään...elätellään toivoa et joku löytyisi, vaikka tuntuukin jo todella epätoivoiselta, että näiltä seuduilta sitä mieluista hääyönviettopaikkaa enää tulee vastaan.

Saa siis vinkata, jos joku tietääkin jonkun kivan :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Bride´13

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vieläkin hääyöpaikkaa vailla :girl_cray2:  Ei kai tässä muu auta kuin tyytyä Scandicin kylpyammeeseen, huoh, voi Pori :unsure: Ajoittain harmittaa, että päätimme viettää häämme kotiseudulla... no mutta toisaalta, täällä on kuitenkin hinnat alhaisemmat, ja mistään muusta en ole vielä joutunut tinkimään häiden suhteen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vieläkin hääyöpaikkaa vailla :girl_cray2:  Ei kai tässä muu auta kuin tyytyä Scandicin kylpyammeeseen, huoh, voi Pori :unsure: Ajoittain harmittaa, että päätimme viettää häämme kotiseudulla... no mutta toisaalta, täällä on kuitenkin hinnat alhaisemmat, ja mistään muusta en ole vielä joutunut tinkimään häiden suhteen :D

Sama täällä.... Meillä oli myös vaihtoehtona viettää häitä Turussa tai Raumalla, mutta tänne hääyönviettopaikattomaan Poriin päädyttiin  :lol: Mietittiin jo, että pitäskö vaan viettää hääyö kotona ja sinne hankkia jotain ekstraa  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No muuten mekin voitaisiin viettää hääyö kotona, mutta kun meidän koti on täällä Turussa, ja Satakunnassa olessamme punkkaamme porukoillamme, joten... :D  Ehkä en hääyötä vietä porukoidemme luona :D Sulho on sitä mieltä, että tultais hääautolla Turkuun hääyöksi, mutta tulis aika kallis paukku. Varsinkin kun seuraavana päivänä pitäis taas päästä jollain takas Nakkilaan, kun varmaankin maanantaina molemmilla töitä, ja jos meidän auto olis siinä tapauksessa jäänyt Nakkilaan, niin vaihtoehdot on taksi tai linja-auto :D No way... Joten Scandic it is!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mahtaisikohan keneltäkään löytyä Hyvelän urheilumajasta jonkinmoista istumajärjestystä. Meillä porukkaa tulossa 92 henkeä ja tarvisi saada jonkinmoinen pieni "tanssilattiakin". Istumajärjestys kun tuottaa nyt niin kauhiaa päänvaivaa. Kiitokset jo etukäteen :)

Täällä myös yksi tuleva rouva, joka järjestää hääjuhlansa Hyvelän Urheilumajalla tulevana kesänä. Onko täällä joku, joka olisi jo häänsä ko.paikassa pitänyt? Miten saitte pöydät aseteltua hyvin ja jäikö tanssitilaa ollenkaan? Meille on tulossa 60-70 vierasta, ja pöytäjärjestelyt pitää sen mukaan miettiä. On aika pieni tila kyseessä, mutta eiköhän siitä hyvä tule :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedoksi Porissa hääyötään viettäville:

Vaakunasta löytyy juuri remontoituja Superior huoneita, joissa on king size vuode sekä kylpyamme. Eihän toi poreamme oo, mutta amme kuitenkin :) Me just varattiin heiltä tuollainen hääyöksi ja samalla saatiin häävieraita varten buukattua tietty huonekiintiö, josta he saavat itse varata huoneen edukkaaseen hintaan kun antavat koodin, että ovat meidän hääseuruetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tiedoksi Porissa hääyötään viettäville:

Vaakunasta löytyy juuri remontoituja Superior huoneita, joissa on king size vuode sekä kylpyamme. Eihän toi poreamme oo, mutta amme kuitenkin :) Me just varattiin heiltä tuollainen hääyöksi ja samalla saatiin häävieraita varten buukattua tietty huonekiintiö, josta he saavat itse varata huoneen edukkaaseen hintaan kun antavat koodin, että ovat meidän hääseuruetta.

 

Mekin varattiin netin kautta tuo Superior extra, mutta pyydettiin kyllä tarjoustakin sieltä sviitistä meille ja tavallisista huoneista vieraille. Tarjous oli sellainen, että sviitti (juuri tuo Superior extra) 150e ja vieraille 80e/huone (10-15 huonetta). No mun mielestä tuo tarjous oli melko törkeä ottaen huomioon, että kun soitin sinne Scandicin keskukseen, niin he nimenomaan sanoivat, että hotellin vastaanottoon ottamalla yhteyttä saisin parhaan hinnan JA netin kautta saimme tuon samaisen huoneen 102 eurolla ja nuo tavallisetkin huoneet näyttivät olevan halvempia vieraille netin kautta. Joten ei mikään ihme, että emme tarttuneet tähän "tarjoukseen". Sitä paitsi, luulen että ohjaan mielummin vieraamme omenahotelliin, kun on kerran ihan uusi ja huoneet on n. 50e/yö. Mielestäni Scandicin toiminta oli ihan törkeää, mutta kylpyammeellisen sviitin takia päätimme tästä huolimatta ottaa huoneen sieltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:huh:

Tiedoksi Porissa hääyötään viettäville:

Vaakunasta löytyy juuri remontoituja Superior huoneita, joissa on king size vuode sekä kylpyamme. Eihän toi poreamme oo, mutta amme kuitenkin :) Me just varattiin heiltä tuollainen hääyöksi ja samalla saatiin häävieraita varten buukattua tietty huonekiintiö, josta he saavat itse varata huoneen edukkaaseen hintaan kun antavat koodin, että ovat meidän hääseuruetta.

 

Mekin varattiin netin kautta tuo Superior extra, mutta pyydettiin kyllä tarjoustakin sieltä sviitistä meille ja tavallisista huoneista vieraille. Tarjous oli sellainen, että sviitti (juuri tuo Superior extra) 150e ja vieraille 80e/huone (10-15 huonetta). No mun mielestä tuo tarjous oli melko törkeä ottaen huomioon, että kun soitin sinne Scandicin keskukseen, niin he nimenomaan sanoivat, että hotellin vastaanottoon ottamalla yhteyttä saisin parhaan hinnan JA netin kautta saimme tuon samaisen huoneen 102 eurolla ja nuo tavallisetkin huoneet näyttivät olevan halvempia vieraille netin kautta. Joten ei mikään ihme, että emme tarttuneet tähän "tarjoukseen". Sitä paitsi, luulen että ohjaan mielummin vieraamme omenahotelliin, kun on kerran ihan uusi ja huoneet on n. 50e/yö. Mielestäni Scandicin toiminta oli ihan törkeää, mutta kylpyammeellisen sviitin takia päätimme tästä huolimatta ottaa huoneen sieltä.

Oho, no eipä ole kyllä paljoa ollut alennus saamassanne tarjouksessa :huh:  Mutta puhut siis Scandicista? Mä tarkoitin Sokos hotelli Vaakunaa meinaan ;) Eli me ollaan siis heiltä varattu Superior -huone sekä häävieraille huonekiintiö. Vaakunassa tuo Superior on siis eri kuin sviitti, sillä sviitissä olisi ollut sauna (mutta ei kylpyammetta).

Me tutkailtiin noita aika paljon netistä ja lopulta pyydettiin tarjousta hää"sviitistä" ainoastaan Vaakunasta. Vieraille kyseltiin huoneita Vaakunan lisäksi Omenahotellista. Me kuitenkin saimme paremman tarjouksen vieraiden huoneillekin Vaakunasta....Porissa kun sattuu juuri hääpäivänämme alkamaan Porin Jazzit, joten Omenahotellikin nostaa hintaansa aika hyvin. Ompussa olisi myös ollut se ikävä, että jos vieraat majoittuvat vain yhdeksi yöksi, he pääsevät huoneisiin vasta Ompun normaaliin saapumisaikaan eli klo 16 (meillä on vihkiminen klo 14) ja meidän olisi pitänyt maksaa huoneista varausmaksu jo nyt. Vaakuna puolestaan lupasi antaa vieraillemme huoneet heti, kun ne on siivottu (jos niissä on edellinen yö siis yövytty) ja tarvittaessa vieraat pääsevät Vaakunan yleisiin saunatiloihin siistiytymään ja vaihtamaan juhlavaatteet.

Mutta todennäköisesti teidän häiden ajankohtaan Omppu varmaan on sen verran edukas, että vieraiden voi olla järkevää ottaa se vaikka pe-su vaikka tulisivatkin vasta la (jos tämmönen on mahdollista) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuli vahingossa sama teksti kahteen kertaan :blush:

 
Muokattu: , käyttäjä: Bride´13

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Oho, no eipä ole kyllä paljoa ollut alennus saamassanne tarjouksessa :huh:  Mutta puhut siis Scandicista? Mä tarkoitin Sokos hotelli Vaakunaa meinaan ;) Eli me ollaan siis heiltä varattu Superior -huone sekä häävieraille huonekiintiö. Vaakunassa tuo Superior on siis eri kuin sviitti, sillä sviitissä olisi ollut sauna (mutta ei kylpyammetta).

Me tutkailtiin noita aika paljon netistä ja lopulta pyydettiin tarjousta hää"sviitistä" ainoastaan Vaakunasta. Vieraille kyseltiin huoneita Vaakunan lisäksi Omenahotellista. Me kuitenkin saimme paremman tarjouksen vieraiden huoneillekin Vaakunasta....Porissa kun sattuu juuri hääpäivänämme alkamaan Porin Jazzit, joten Omenahotellikin nostaa hintaansa aika hyvin. Ompussa olisi myös ollut se ikävä, että jos vieraat majoittuvat vain yhdeksi yöksi, he pääsevät huoneisiin vasta Ompun normaaliin saapumisaikaan eli klo 16 (meillä on vihkiminen klo 14) ja meidän olisi pitänyt maksaa huoneista varausmaksu jo nyt. Vaakuna puolestaan lupasi antaa vieraillemme huoneet heti, kun ne on siivottu (jos niissä on edellinen yö siis yövytty) ja tarvittaessa vieraat pääsevät Vaakunan yleisiin saunatiloihin siistiytymään ja vaihtamaan juhlavaatteet.

Mutta todennäköisesti teidän häiden ajankohtaan Omppu varmaan on sen verran edukas, että vieraiden voi olla järkevää ottaa se vaikka pe-su vaikka tulisivatkin vasta la (jos tämmönen on mahdollista) :)

 

Hups, olin niin tuohduksissani tuosta Scandicin toiminnasta, että luetun ymmärtäminen ilmeisesti kärsi siitä :D Mutta joka tapauksessa tiedoksi kaikille, jotka ovat Scandicista ajatelleet tarjousta pyytää: kannattanee varata netin kautta. En ollut muuten ajatellut tuota vieraiden sisäänkirjautumista, mutta eiköhän se jotenkin järjesty, vaikka sitten juuri noin, että varaa pe-su ajalle :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan sitten aiheesta toiseen, eli kirkossa esitettävään musiikkiin. Luin blogistasi "bridezilla2013" mitä olet ajatellut kirkossa esitettävän. Kuulostaa todella hienolta, mutta varoituksen sana siitä, että Keski-Porin kirkossa (kanttorista riippuen) ollaan aika tarkkoja musiikin suhteen. Kannattaa siis mahdollisimman ajoissa ottaa yhteyttä kanttoriin ja keskustella hänen kanssaan. Ettei sitten tule pettymyksiä ihan viime tingassa... Sitten on tietty ihan eri asia, jos teille tulee sinne "oma" kanttori, jonka kanssa olet jo asiasta sopinut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tuota olen juuri vähän pelännytkin. Soittelin jo sinne seurakuntaan, mutta vasta toukokuussa he tietävät tarkkaan kanttorien työvuorot. Käskivät ottaa vaan ihan kehen vaan heidän kanttoriinsa yhteyttä, ja yhteen olinkin yhteydessä. Sain aika epämääräisen vastauksen, että musiikin pitää olla kirkkoon sopivaa... No kyllähän mä sen tiesin, mutta kun kerran kerroin kappalevalintamme, niin olisi ollut ihan kiva saada selkeämpi vastaus :lol:  Mutta on mulla on muutama varasuunnitelma, jossei jompikumpi tai kumpikaan meidän biisitoivomuksistamme mene läpi, hymni rakkaudelle ainakin on ilmeisesti yleensä tiukemmissakin seurakunnissa mennyt läpi... No pidetään peukkuja pystyssä! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäät tulossa loppuvuodesta, jolloin pikkujouluaikakin pukkaa päälle... paikkojen vertailu (sijainti, tilat, vierasmäärä, hinta...) meneillään. Paikalla olleilta (omat häät tai vieraana paikalla olleena) kaipailisin kovasti kokemuksia ja kommentteja seuraavien paikkojen osalta: Mekani, Pietniemen saunatupa, Porin Mieslauluntalo, Diakonialaitos, Odd Fellows, Hyvelän urheilumaja, Noormarkun kerho/Ahlström. Miten hoitui "yleinen yhteydenpito" ja asioiden hoito? Oliko pitopalvelu ja/tai juomapuoli talon puolesta vai ulkopuolinen, miten hoitui? Paljonko oli vieraita ja miten mahtuivat? Muiden paikkojen osalta löytyy netistä aika paljon kaikkea, mutta Odd Fellows:sta tosi vähän: niin kokemuksia kuin kuviakaan. Tuo paikka kertoo vetävänsä n. 80 hlöä, vaan mahtuuko kaikki samaan tilaan vai onko eri huoneissa: miten musiikki, orkesteri, tanssi...? Haluan kaikkien olevan yhdessä tilassa, ei missään "looseissa" :girl_mad: ja Pietniemen Saunatupaan mahtunee tosi pieni porukka talviaikaan :girl_sad:  Kiitos etukäteen :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:huh:

bridezilla2013, on 08 Helmi 2013 - 17:11, said:snapback.png

Bride´13, on 01 Helmi 2013 - 15:30, said:snapback.png

Tiedoksi Porissa hääyötään viettäville:

Vaakunasta löytyy juuri remontoituja Superior huoneita, joissa on king size vuode sekä kylpyamme. Eihän toi poreamme oo, mutta amme kuitenkin :) Me just varattiin heiltä tuollainen hääyöksi ja samalla saatiin häävieraita varten buukattua tietty huonekiintiö, josta he saavat itse varata huoneen edukkaaseen hintaan kun antavat koodin, että ovat meidän hääseuruetta.

 

Mekin varattiin netin kautta tuo Superior extra, mutta pyydettiin kyllä tarjoustakin sieltä sviitistä meille ja tavallisista huoneista vieraille. Tarjous oli sellainen, että sviitti (juuri tuo Superior extra) 150e ja vieraille 80e/huone (10-15 huonetta). No mun mielestä tuo tarjous oli melko törkeä ottaen huomioon, että kun soitin sinne Scandicin keskukseen, niin he nimenomaan sanoivat, että hotellin vastaanottoon ottamalla yhteyttä saisin parhaan hinnan JA netin kautta saimme tuon samaisen huoneen 102 eurolla ja nuo tavallisetkin huoneet näyttivät olevan halvempia vieraille netin kautta. Joten ei mikään ihme, että emme tarttuneet tähän "tarjoukseen". Sitä paitsi, luulen että ohjaan mielummin vieraamme omenahotelliin, kun on kerran ihan uusi ja huoneet on n. 50e/yö. Mielestäni Scandicin toiminta oli ihan törkeää, mutta kylpyammeellisen sviitin takia päätimme tästä huolimatta ottaa huoneen sieltä.

 

Voinko kysyä Bride'13 paljonko teidän vieraillenne maksaa huone Vaakunassa? Meillä Amadossa Jazzien aikaan 120e kahden hengen huone....

Muokattu: , käyttäjä: emsam

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on varattuna Luvian Krikutilli eli Verkkorannan kesäkoti. Ihana paikka kuvien perusteella! :girl_in_love:
 Törmäsin paikkaan Tanja Hakalan (hääblogisti) tekstissä, otin heti yhteyttä, ja onneksemme toivomamme päivä oli vielä vapaa.

Heti tulevana maanantaina täytyy varata vielä Keski-Porin kirkko (, jos siellä vaan vielä vapaita hetkiä vihkimiseen).

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaverin häitä juhlittiin muutamia vuosia sitten Yyterin kylpylähotellissa. Isoin niistä salitiloista (en muista enää nimeä) oli avara, valkoinen ja kaunis. Yhden seinän kokoseinän ikkunoista aukesi upea näköala hiekkadyyneille ja ikkunat päästivät paljon valoa sisään. Henkilökunta oli avuliasta ja sivuston tietojen mukaankin (ja voin itse vahvistaa tämän kaverini häiden osalta myös), henkilökunta asetteli ohjeidemme mukaan pöydät haluamaamme järjestykseen, liinoittivat ja kattoivat pöydät valmiiksi. Paikka tarjoaa myös pitopalvelun.

 

Itse kävimme koristelemassa porukalla pöydät ja salin, ja mm. isoihin valkoisiin pylväisiin sai kauniisti kukkaköynnöksiä ja valokuvia kivasti esille. Vieraita taisi olla yli 100, ja silti jäi tilaa tanssilattialle. Ruoka oli maittavaa ja hääsviittikin mieluisa. Myöhemmäksi jääneet vieraat saivat siirtyä halutessaan salista toiselle puolelle, jossa oli viikonlopun tanssit ja orkesteri. Kaverin häissä ei orkesteria ollut, vaan musiikki tuli cd-levyiltä.

Eräänä ohjelmanumerona kävimme dyyneillä päästämässä kaasupalloja irti leijailemaan, sitä oli kiva seurata joko sisältä tai ulkoa itse kunkin.

 

Ovat näköjään uudelleensisustamassa tänä vuonna huoneitaankin, eli siitäkin ehkä jollekulle iloa, jos sinne päätyy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai niin, lisää juhlapaikkoja: joitakin vuosia sitten on parin tuttavan häät ja oman suvun 50-vuotisjuhlat pidetty VPK:n tiloissa eli Punaisen Kukon takana. Viihtyisät tilat ja hyvin sopivat, hinnasta tai muista järjestelyistä en tiedä, mutta tuli vielä mieleen tuokin vaihtoehto. Aivan porin keskustassa siis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:huh:

bridezilla2013, on 08 Helmi 2013 - 17:11, said:snapback.png

Bride´13, on 01 Helmi 2013 - 15:30, said:snapback.png

Tiedoksi Porissa hääyötään viettäville:

Vaakunasta löytyy juuri remontoituja Superior huoneita, joissa on king size vuode sekä kylpyamme. Eihän toi poreamme oo, mutta amme kuitenkin :) Me just varattiin heiltä tuollainen hääyöksi ja samalla saatiin häävieraita varten buukattua tietty huonekiintiö, josta he saavat itse varata huoneen edukkaaseen hintaan kun antavat koodin, että ovat meidän hääseuruetta.

 

Mekin varattiin netin kautta tuo Superior extra, mutta pyydettiin kyllä tarjoustakin sieltä sviitistä meille ja tavallisista huoneista vieraille. Tarjous oli sellainen, että sviitti (juuri tuo Superior extra) 150e ja vieraille 80e/huone (10-15 huonetta). No mun mielestä tuo tarjous oli melko törkeä ottaen huomioon, että kun soitin sinne Scandicin keskukseen, niin he nimenomaan sanoivat, että hotellin vastaanottoon ottamalla yhteyttä saisin parhaan hinnan JA netin kautta saimme tuon samaisen huoneen 102 eurolla ja nuo tavallisetkin huoneet näyttivät olevan halvempia vieraille netin kautta. Joten ei mikään ihme, että emme tarttuneet tähän "tarjoukseen". Sitä paitsi, luulen että ohjaan mielummin vieraamme omenahotelliin, kun on kerran ihan uusi ja huoneet on n. 50e/yö. Mielestäni Scandicin toiminta oli ihan törkeää, mutta kylpyammeellisen sviitin takia päätimme tästä huolimatta ottaa huoneen sieltä.

 

Voinko kysyä Bride'13 paljonko teidän vieraillenne maksaa huone Vaakunassa? Meillä Amadossa Jazzien aikaan 120e kahden hengen huone....

Tietty saa kysyä :) Vieraille maksaa 63€/1hh/vrk ja 88€/2hh/vrk. Näihin sisältyy myös aamiainen ja hinta on siis per huone, ei per naama :D

Laitettiin kutsun mukana sellainen "hääinfo", jossa oli tieto tästä Vaakunasta varaamastamme hääkiintiöstä ja myöskin listasimme siihen Porin muiden hotellien yhteystiedot. Meillä oli yhdet vieraat jo varanneet Scandicista 2hh aamiaisineen ja olisikohan heille tullut maksamaan se vähän alle 80€ ellen ihan väärin muista. Eli hieman halvemmalla saivat, mitä Vaakunasta. Meillä mies oli kuitenkin ehdoton tämän hotellin suhteen, eli ei kelpuuttanut meidän hääyöksi (eikä vieraille kiintiöksi) kuin Vaakunan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En voisi suositella Louhenlinnaa ainakaan sellaiselle pariskunnalle joka haluaa saada enemmän kuin sen yhden tai kaksi vaihtoehtoa kaikkeen, jotka nekin ovat molemmat täysin erilaiset kuin mitä oli mielessä ollut. Omia juomia, ruokia, koristeluita eikä mitään muutakaan saa tuoda paikan päälle, mikä lopulta tekee paikasta palveluun nähden aika kalliin. Kakkuja emme pääse maistelemaan, mutta saamme sentään päättää onko kakku kermaa vaiko suklaata............Jos olisi ollut enemmän aikaa niin olisimme vaihtaneet paikkaa, kaasonikin jo sanoi että hän ei olisi kyllä tällaista palvelua ja pomottelua alkanut kuuntelemaan. Onhan paikka tietenkin hieno, muttei kuitenkaan niin hieno, että paikka ihan pelkästään itsenään riittäisi luomaan häätunnelman. Joudumme nyt ilmeisesti kaiken muun lisäksi vuokraamaan itse paikalle valkoiset liinat, koska kaitaliina vaihtoehtoja tosiaan oli joko vihreä tai ruskea.


Pakko oli kertoa täällä kokemuksistamme muillekin ettette mene samaan ansaan ja anna emännän viivytellä vastauksiensa kanssa niin kauan että sitten uuden paikan hommaaminen olisikin jo kova työ ja suunnittelu...Sinänsä paikka on kyllä suht halpa, jos ei juo alkoholia baarista ja tyytyy koko illan pelkkään veteen ja mehuun, sillä tällä hetkellä hinta mikä sisältää pitopalvelun, paikan vuokran, onnittelumaljan, kahvit ja hääkakun, on 48€/hlö. Mutta olisin kyllä halunnut vaikuttaa omiin häihini hiukan enemmän..


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloin jo miettimään, että miksi en itse ole huomannut tuollaista paikkaa, josta Anspeli varoittelee (Louhenlinna). No, googlettaminen tuotti tulosta, sehän on Laitilassa!!! Ei siis mikään Porin seudun paikka... :girl_impossible:  Tiedoksi ja huomioksi siis muillekin Porin seudun foorumilaisille :tender:  Itse kaipailisin edelleen kommentteja kyselemistäni paikoista... 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oho enpä tullut ajatelleeksi että ei kuulu samaan seutuun sinänsä, joku vaan täällä oli Louhenlinnasta kysellyt niin ajattelin vastata. :) Mutta tosiaan paikka sijaitsee n. 65km Turusta eli lähempänä Turkua siis. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään