Suuri JUHLAPAIKKAKYSELY


Guest Pikku_Myy

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 739
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Guest Anneli Vähätalo

Kesällä joku kyseli näistä, kerron nyt (ehkä kysyjän kohdalla asia on ohi), ehkä joku tarvitsee tietoja:

Kertokaahan jos teillä on kokemuksia paikoista:

- läyliäisten seurala: kauniisti remontoitu, tilava, hyvä keittiö, kahvio-osaan saa noutopöydän

- herajoen työväentalo: myöskin tyylillä remontoitu, sali tilava, kahvioon saa noutopöydän, piha-alue siisti ja selkeä

- oma koti

- oitin työväentalo: suuri sali, keittiö ja kahvio-osaan tulossa remontti, käyttökelponen

tai

- mommilan seurojen talo: hyvässä kunnossa, tilava, kahvio-osaan saa noutopöydän, keittiö ok. Läheinen.Mommilan kirkko on idyllinen vihkikirkko.

(:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Kertokaahan jos teillä on kokemuksia paikoista:

- läyliäisten seurala

- herajoen työväentalo

- oma koti

- oitin työväentalo

tai

- mommilan seurojen talo

(:

Herajoen työväentalo - ihanteellinen suurille ihmismassoille, mutta pitopalvelun kannalta ehkä kamalin paikka ikinä - keittiö kokonaiset 2 neliötä, tuskin hirveästi enempää. Kylmätiloja tosin on ihan kivasti. Mitä nyt nuo perus työväentalot on, vanhoja rakennuksia, mun mielestä kuitenkin Herajoki on suhteellisen nätti.

Oma Koti - Rakastan sitä miljöötä, heinä-elokuussa aivan käsittämättömän kaunista. Mun mielestä muutenkin ihan nätti paikka, keittiökin ihan mukiinmenevä.

Oitin työväentalo - Mun mielestä rakennus on ruma ulkopuolelta. Sisätilat kuitenkin ihan ookoo, mutta en itse pitäis juhlia siellä.

Meillä on juhlat Oitin Urheilutalolla suuren vierasmäärän takia. Kannattaa tsekata myös se - kylmätiloja ihanteellisesti, keittiössä mahtuu tekemään yhtä sun toista, sali on hervottoman suuri ja bändikorokekin löytyy.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vihkikirkkomme on Turussa Maarian kirkko. (Neuvottelut Karunan kirkosta ovat menossa, mutta ulkopaikkakuntalaisena en haluaisi maksaa 400 euroa.) Juhlapaikkamme on Karunan Kallioranta Sauvossa. Se on lähes meren rannalla. Tilaa on 120 hengelle ja vuokraan sisältyy tarjoilukeittiö, ruokasali ja juhlasali. Pihalla on käytössä myös terassi sekä tanssilava ja pihaa on muutenkin runsaasti. Lisätilaakin saa maksamalla vähän ekstraa. Kaikki keittiövälineistä alkaen pitää tuoda paikalle itse, mutta sitä emme pidä suurena haasteena.

Vuokraa 500 ulkopaikkakuntalaisille, 400 sauvolaisille. Talviaikaan (1.11.-1.3.) vuokra 200. Etumaksuna puolet maksusta kuukauden kuluttua varauksesta, toinen puolikas maksetaan kuukautta ennen tilaisuutta. Juhlia saa 02 asti, musiikki pitää loppua 01. Avaimet saadaan viimeistään perjantaina ja ne pitää luovuttaa sunnuntaina kello 12. Hintaan sisältyy siivous, vain omat tavarat pitää kantaa pois.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...