Jasmine76

Pälkäne/Valkeakosi

61 viestiä aiheessa

Hei!

Osaako joku kertoa jotakin Sääksmäellä olevasta Juhansalista? Se kuuluu saarioipuolen metsästysseuralle.. Itse olen käynyt vain siinä vieressä olevassa metsästysmajassa, mutta Juhansalissa en ole käynyt. Olen miettinyt sitä yhtenä vaihtoehtona omille häilleni, mutta mistään ei oikein löydy siitä mitään tietoa, joten olisiko jollain jonkinlaista kokemusta paikasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Onko kellään kokemuksia Päivölän kansanopistosta juhlapaikkana tai muuten? Onko ruoka ollut hyvää ja miten tilat muuten toimivat? Kuvien perusteella näyttää mukavalta ja tilavalta paikalta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei !

Onko kenelläkään tietoa missä kunnossa metsäkansan Tapiola on nykyään, ja löytyisikö keneltäkään paikasta uudempia kuvia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät heinäkuussa 2012 Päivölässä. Paikka on ainakin minun mieleeni. Uuden rakennuksen salissa ruokaillaan ja kahvitellaan, jonka jälkeen siirrytään vanhaan rakennukseen, jossa saa jatkaa iltaa niin pitkälle kuin tahtoo. Itse en ole ollut häissä Päivölässä, mutta pelkästään kehuja olen kuullut siellä häitä juhlineilta. Muissa tilaisuuksissa olen Päivölässä ollut. Ruoka siellä on todella hyvää. Varailuja tehdessämme ja paikan päälle käydessämme henkilökunta oli todella mahtavaa!

Metsäkansan Tapiola on remontoitu jokunen vuosi sitten. Ihan kiva paikka viettää häitä. Hyvät tilan ruokailla. Lämmintä vettä ei Tapiolaan tule.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät heinäkuussa 2012 Päivölässä. Paikka on ainakin minun mieleeni. Uuden rakennuksen salissa ruokaillaan ja kahvitellaan, jonka jälkeen siirrytään vanhaan rakennukseen, jossa saa jatkaa iltaa niin pitkälle kuin tahtoo. Itse en ole ollut häissä Päivölässä, mutta pelkästään kehuja olen kuullut siellä häitä juhlineilta. Muissa tilaisuuksissa olen Päivölässä ollut. Ruoka siellä on todella hyvää. Varailuja tehdessämme ja paikan päälle käydessämme henkilökunta oli todella mahtavaa!

Metsäkansan Tapiola on remontoitu jokunen vuosi sitten. Ihan kiva paikka viettää häitä. Hyvät tilan ruokailla. Lämmintä vettä ei Tapiolaan tule.

Kiittää ;)

Alustavan varauksen tänään Tapiolasta tein, lopullinen päätös kun on paikan päällä juhlapaikkaa käyty ensin kesemmällä katsomassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin aivan ehdottomasti halunnut omat talvihäämme Kelhiin, joka on kävelyetäisyydellä vihkikirkostamme (Sääksmäen kirkko). Mutta voi, kun soittelin Kelhin yhteyshenkilölle, kävi ilmi, ettei Kelhiä lämmitetä lainkaan talvikuukausina, vaan häät olisi voinut siellä pitää aikaisintaan huhtikuussa. :( Meille on tulossa suurehkot, 130 hengen häät, jolloin mahdolliset talvilämpimät juhlapaikat ovat Valkeakoskella aika vähissä. Yksi vaihtoehto olisi sitten Pappilanniemi, joka on sinänsä myös valtavan upea juhlapaikka, mutta tuo itselleni mieleen työt, sen verran monet leirit olen siellä kolunnut. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mitenkäs se Ritvalan nuorisoseurantalo? Ei kirkolta sinne ihan hurjan pitkä matka ole. ... taitaa kyllä olla liian pieni 130hengelle.

Onko Sääksmäen kirkko ihan ehdoton? Mun mielestä myös Metsäkansan kirkko on nätti ja tunnelmallinen, sen vieressä onkin sitten Rantoon ja Metsäkansan nuorisoseurantalot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

RItvalan nuorisoseurantaloa ei käsittääkseni myöskään vuokrata talvisin, ja se sopii ulkovessoineen paremmin kesähäihin. Kesäaikaan se olisikin ollut ihan varteenotettava vaihtoehto! Rantoon nuorisoseurantalo ja Tapiola olisivat luultavasti käyneet meille ahtaiksi. Mutta jippii, saimme varattua uuden Tietotien lukion Forumin tooosi edullisesti! Kävin siellä perjantaina sulhasen pikkusiskon vanhojentanssien merkeissä, ja totesin sen just passeliksi juhlapaikaksi. Soitto vain vaksille, joka oli tosi ystävällinen! ^_^ Perjantaina saa puoli kolmesta alkaen mennä koristelemaan ja koko sunnuntai on aikaa purkaa. Tuntivuokra (40€/h) veloitetaan vaan juhla-ajasta. Jeeee!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heipsis

Löytyisikö keneltäkään sisä- ja ulkokuvia Valkeakoskella sijaitsevasta Metsäkansan Tapiolasta? Olisin todella kiitollinen :tender:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oliko tuosta Pappilanniemen kurssikeskuksesta kokemuksia? Vaikuttaisi tilavuokran ja pitopalvelun suhteen hyvältä. Onko viihtyisä? Saako sinne ylipäätään viedä alkoholia? Millainen on tuo "luontokirkko"?

Muokattu: , käyttäjä: treecko240

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään