Jump to content
Naimisiin.info

Prestbacka (Askola)


Ragazza

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Mä oon ollu siellä vieraana. En siis missään juhlissa. Oltiin syömässä ja ruoka oli hyvää. Munkin mielestä emäntä on mukava ja " jämäkkä" , mutta mun mielestä ei liian. Kun me tulimme sinne, emäntä esitteli paikat. Siellä missä söimme oli nättiä. Myös apteekki- ja maatalousmuseo oli kiva. Ja joo... Tää viesti on tosi sekava.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest NinnaMinna

Olin vieraana Prestbackassa pidetyissä häissä viime kesänä. Monissa häissä käyneenä voin sanoa että koko ilta tuntui olleen lähinnä fiasko ja se johtui vain ja ainoastaan tilan emännästä.Jonkun mielestä emäntä on "mukavan jämäkkä",mun mielestä sekä n. 70 muun juhlavieraan mielestä despootti.Hänellä tuntui olevan ihan omat suunnitelma illan kulun suhteen."Ei nyt voi juoda shamppanjaa kun nyt juodaan kahvia". "Ette kyllä leiki täällä sisällä hääleikkejä vaan menette ulos leikkimään!"

Kaiken,ja paljon muutakin hän paukutti koko hääväen edessä...Huomasin morsiamen itkeä tihruttavan jossain vaiheessa iltaa..Varmaan kauhean kiva kokemus oli.Eli näin vieraan silmistä katsottuna: Jos haluat viettää omannäköiset juhlat joissa sinä morsiamena sulhasesi kanssa olette illan tähtösiä ÄLKÄÄ JÄRJESTÄKÖ HÄITÄNNE PRESTBACKASSA.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Omat hääni vietettiin Prestbackassa 2005. Oli onnistuneet, itsellä ei valittamista, ruoka todella maittavaa, myöskään vierailta en kuullut moitteita. Emännästä ei valitettavaa, meillä synkkasi. Ystävien häissä olen ollut sekä Prestbackassa että Anttilassa. Ainoa miinus, minkä voin sanoa on vanhojen rakennusten huoneet / pienet salit.. eli toisesta huoneesta ei näe eikä juuri kuule hääparia jne. Voin kuitenkin suositella. Kaunis miljöö ja tanssit vanhassa vaunuvajassa.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...