145 viestiä aiheessa

Osaisko joku kertoa, mitä hääjuhlapaikkoja löytyy Kajaanista? Googlata koitin, mutta tulos oli laihan puoleinen  :-/ . Tulossa on semmoinen satakunta vierasta, mikä asettanee omat vaatimukset paikan koolle.

Vinkeistä kiitollisen Vilina  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänks Minnuli! Kyseiseen paikkaan lähetin jo kyselyn, mutta toistaiseksi ei oo vielä mitään kuulunu. Toi onkin sitten ainut paikka, jonkä minä tiedän sopivan juhlapaikaksi. Mistähän sitä osais ruveta kyseleen muista  ????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ole hyvä vain :) Lisää vois tietty löytyä vaikka Kajaanin nettisivuilta esim. kohdasta "matkailua". Tosin siellä taitaa olla suurimmaks osaks pelkkiä hotelleja... Sieltä löytyy myös jostain osoite Kajaanin matkailuneuvontaan, he osaavat varmasti neuvoa kaikki hyvät paikat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

;)Térve toinen kajaanilainen täällä..myös menossa naimisiin ... :-X

yksi vaihtoehto olisi vaikkapa RISTIJÄRVEN Pirtti oikeen mukava paikka muutenkin..ollaan aika usein siellä vain rentoutumassa veneilemässä..etc...

sieltä voi kysellä..siellä on jokunen pitänny juhlat... ::) 8)

:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osaisko joku kertoa, mitä hääjuhlapaikkoja löytyy Kajaanista? Googlata koitin, mutta tulos oli laihan puoleinen  :-/ . Tulossa on semmoinen satakunta vierasta, mikä asettanee omat vaatimukset paikan koolle.

Vinkeistä kiitollisen Vilina  :-X

...Niin sitten olis vielä  ::) ;D

http://personal.inet.fi/yritys/saukkovaara/

Myö siellä pidetään hääjuhlat... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulin että hotelli kuukkeli onkohan se nyt hotelli kajaani , mutta kuitenkin on erikoistunut häiden järjestykseen ja kovasti olen kuullut kehuja

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin vasta Kuukkelissa häävieraana. Häät olivat ihanat!

Kuukkelissa palvelu pelasi, ruoka oli hyvää ja sitä oli todella runsaasti. Hotellin puolestä pöytiin oli laitettu tosi kivat pikku kukka - asetelmat ja keskellä noutopöytää oli aivan valtavan hieno iso kukka systeemi.

Pöydillä oli myös laadukkaat pöytäliinat & samanväriset kangasservetit.

Vieraita oli varmaan n. 80 ja kovin paljon enempää ei olis tainnut mahtua...

Se pisti kyllä vähän silmään, että henkilökunnalla oli päällä vähän mitä sattuun. Röpsöttäviä t-paitoja ja kaikilla erilainen asu. Sitten melkein samassa tilassa, kuin missä me häävieraat olimme, kävi syömässä myös hotellin asukkaita...

Mutta varmasti Kuukkeli on siinä mielessä helppo ratkaisu, että ei tarvitse itse hommailla kukkia, servettejä yms. vaan hotellin väki laittaa kaiken valmiiksi. Ravintola sali ei tietenkään ole mikään romanttinen kartano vaan humppa sali.

Mutta ihan kiva paikka. Siellä oli oikein mukava olla vieraana & juhlimassa.

tiploomi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille! Me päädyimme sitten Karolineburgiin, ja toistaiseksi ainakin kaikki on hoitunut oikein mukavasti.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mekin olemme miettineet juhlien viettoa Karolineburgissa. Onkohan se kovin kallis, kun kuitenkin on kaunis kartano? Sieltä varmaan tulee ruuat talon puolesta..

Olisi mukava jos Vilina keroisit, miten järjestelyt siellä ovat menneet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä on kans yksi ensi kesän morsian Kajaanista ja suurinta päänvaivaa aiheuttaa juuri hääpaikka!! ??? On nimittäin kiven alla paikat, johon mahtuu n.140 vierasta... Karolineburgin miljöö on ihanteellinen, mutta kohdallani se kariutui sekä hintaan että käytännön järjestelyihin. Vaikka pihalle saa teltan, on sisätilat kovin sokkeloiset ja minä haluaisin nimenomaan suuret tilat mihin suurin piirtein kaikki mahtuu...

Tällä hetkellä vaihtoehtoina on joko Hotelli Kajaani tai Vuokatinhovi... Molemmista olen kuullut positiivista, mutta taitaa ainakin tuolla Kuukkelissa tulla tiivis tunnelma...  :-[ Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan!!

Ihanteellisin tilanne olisi se, että täältä löytyisi tarpeeksi suuri paikka, johon voisi sitten kilpailuttaa pitopalveluja... Mutta taitaa olla liikaa vaadittu tässä tuppukylässä...  :'(

Eli kanssasisaret ja kohtalotoverit, antakaas tulla nyt kuulumisianne ja kokemuksianne, ne ovat kullanarvoisia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletko Janet007 ajatellut kouluja? Ainakin Paltaniemen koululla on pidetty häitä, en tosin itse ole ollut, enkä tiedä minkä kokoiset ja millaiset tilat.. Siinä on kyllä uimaranta vieressä, eli aika paljon liikennettä lämpiminä päivinä. Mutta plussaa on tietenkin se, että Paltaniemen kuvakirkko on lähellä.

Toinen missä tiedän häitä pidetyn on Koutaniemen vanha koulu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Just ajattelin ite kysellä kans samaa, että mitä hääpaikkoja. Entinen luokkakaveri piti häänsä Siriuksessa,mutta ne tais olla aika pienet. Ite oon miettiny kans Paltaniemen koulua,varsinki jos ois kesähäät ja menis Paltaniemen kuvakirkossa naimisiin. Mies haluis Sotkamon kirkon,kun hän on Sotkamosta. Taitaa olla vielä vaikeempi tapaus jos haluaa talvihäät,missäs sit juhlii. Kuukkeli ei tunnu musta mitenkää hehkeeltä paikalta (oon ollu parissa saunaillassa siellä,ehkä johtuu siitä).Varmaan niitä vanhoja kouluja on eripuolilla Kajaania vuokrattavana hääkäyttöön. niin ja sit tuolla Maanselän etapissa on vissiin pidetty häitä.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heip!

Myö päädyttiin sitten Vuokatinhoviin... Käytiin katsastamassa paikka ja oikeen kivalta näytti. Ja oon muutenki kuullu siitä positiivista palautetta.

Siinä vaan on nyt semmonen ongelma, että minä haluan välttämättä vihkimisen Kajaanin kirkossa. Sitten kun tuon pääkirkon kaikki parhaat vihkimisajat oli viety, niin jouduttiin tyytymään klo 17 aikaan... Kuvakirkkoon kyllä mahtuisi, mutta tuo pääkirkko on mulle semmonen päähänpinttymä! Sitä vaan nyt murehdin, että se kyllä menee aika myöhäiseksi, kun vihkiminen on noin myöhään ja sitten pitää vielä roudautua Vuokattiin... Mut en kuitenkaan haluaisi tehdä myönnytystä noin perustavaa laatua olevassa asiassa, sillä itse vihkiminenhän on se päätapahtuma! Ja kun pikkutyttönä jo päätin, että pääkirkon käytävää meikä astelee sitten vihille...

Angstia tyrkkaa aikatauluongelmista, auttakkee ihimiset! Porukat lohduttelee, että eipähän tartte kukonpieremän aikaan nousta, mutta meneekö juhlinta sit turhan myöhään, kun on ruoat ja kaikki... En tiiä, mut ahistaa. :-[   Ja ei ookkaan enää ku kaheksan kuukautta aikaa panikoida!!!  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neiti Nasuliini. En usko että se myöhänen ajankohta on kovin paha, kuitenki on kyseessä kesä aika ja valosaa on pitkään. Viiden maissa on päivän hulinat jo rauhottunu ja onpahan ihmisillä aikaa valmistautua juhliin ja vaikka tulla sinä päivänä pidemmän matkan takaa paikanpäälle. Ja mikä sen mukavampi kun juhlat kesäillan hämyssä. Onpahan ainaki jotain erikoisempaa. Sitä voi kai soveltaa esim ruokailussa tms. Ja Vuokattiinhan siirtyy noin puolessa tunnissa.

Me taidetaan näillänäkymin päätyä talvihäihin 05,siinäpä sitä onki taas miettimistä paikan suhteen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällähän on käyny vilske sitten viime kirjoitukseni ;D.

Pop kyseli Karolineburgista. Me ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisiä tähän mennessä saatuun palveluun. Lähes kaikkiin ehdotuksiimme on suostuttu ja muutenkin oltu tosi joustavia. Ruoka tilataan heiltä, jolloin vuokraa itse tilasta ei mene. Hinta on, kuten he nettisivuillaan ilmoittavat, siinä 30 euron hujakoilla per hlö. Oon raportoinut päikkäriini enemmänkin järjestelyjutuista, joten käykäähän kiinnostuneet siellä tutustumassa ;D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva "löytää" muitakin, jotka juhlivat Karolineburgissa ensi kesänä! Meidän juhlapäivämme on 31.7.2004 :-X Palvelu on todellakin ollut hyvää ja paljon hyviä ideoita & vinkkejä on saatu.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yks aika hyvä paikka Kajaanissa on Joutenlampi. Siellä on tosi hyvät ruoat ja kuitenkin kotoinen paikka. Olin siellä häissä elokuussa 03, ja oli ihanat häät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ompa helpottavaa huomata, että muillakin on sama ongelma kuin meillä, juhlapaikka. Kaikki muu tuntuu järjestyvän, mutta suuret juhlapaikat tuntuvat olevan kiven alla Kajaanissa (ei ravintolat)  >:(.

Olen itsekkin miettinyt Joutenlampea, mutta mutta...saako siellä tanssia? onko alkoholin tarjoilu sallittua?

Myös täällä otetaan vinkkejä vastaan, sillä paikka on vielä hakusessa ja vieraita on tulossa noin 100.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En usko että Joutenlammella saa alkoholia tarjoilla koska kyseessä on seurakunnan leirikeskus,mutta voinhan olla väärässäki...

Mä oon yrittäny haravoida kouluja Kajaanista ja Sotkamosta,laihoin tuloksin,kun en paikkakunnilta yhtään koulua tiedä,paitsi Paltaniemen koulun joka vois olla vaihtoehto.

Kesähäissä vois olla yhtenä vaihtoehtona Maanselän etappi, mun kaverin kaverin tai sukulaisen häät oli siellä joku vuos sitten.

Onkohan täällä mitään työväentalon tapasta tms??isompaa tilaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin silloin aluksi mietin Joutenlampea, mutta meän häät sattuu juuri pahimpaan ripariaikaan... Ja sitten tosiaan kun ei varmaan saa tarjoilla alkomahoolia eikä tanssia. Koutaniemen koululla olen kuullut häitä järjestettävän sekä myös Paltaniemen koululla, mutta meillä ne olisi käyneet ahtaaksi. Veljeni häät pidettiin Vaparilla, mikä on Kajaani-Yhtiön semmonen paikka - tosi ihana, mutta ei mahdu kuin noin 80-100 hlöä.

Yhtenä vaihtoehtona oli myös Paltamon Iso-Melasen kurssikeskus, jossa olin serkkuni häissä viime kesänä. Aivan ihana paikka, josta löytyy myös Riihikirkkokin... Itse halusin vihkimisen kuitenkin Knin kirkkoon, joten välimatka ja tila olivat jälleen ongelmallisia. Mutta suosittelen lämpimästi! Vaikka paikka on Joutenlammen oloinen, silti siellä tanssittiin ja käytiin saunalla kurkunkostutuksessa... ;)

Toivottavasti on edes jotain apua noista... Olen itse painiskellut (ja edelleen painiskelen!!) saman ongelman kanssa, joten tsempit ja sportit!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei kaikki Kajaanin morsiamet!

Omat hääni vietän Tampereella, mutta siskoni hääjuhla muutama vuosi sitten vietettiin Kainuun musiikkiopistolla! Siis siinä uudessa, joka on Kaukametsän vieressä. Siihen aulaan sijoiteltiin pyödät ja siinä tanssisalin puolella tanssittiin. Loistava paikka, voin lämmöllä suositella!! Kaikki vieraatkin kehui paikkaa ja se on siksikin mukava, että kaikki vieraat on samassa tilassa, ei eri huoneissa kuin esim. Karolinenburgissa!

Muita paikkoja, joissa olen siellä häissä ollut oli Honkirämeen nuorisotilat ja Aikuiskoulutuskeskuksen ravintola.Hyviä tiloja nekin, mutta paras oli musiikkiopisto!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olette jo tainneet juhlapaikat saada varattua tähän mennessä, mutta ajattelin mainita vielä, kun kukaan ei ollut kai hoksannut Huparia, Kesäniemen varsinaista tanssipaikkaa. Kuulin jotain puheita, että vuokra olisi n 500€. Siellä ainakin on tilaa, siellähän järjestetään kesäisin isoja tansseja ihan nimekkäille artisteille..Paljon järjestävät häitä siellä, parkkitilaa on runsaasti. Ainut miinus, miksi ei minua miellytä, on se että ohitustie ja junarata + uimaranta hieman pilaavat miljöötä.. Meidän ei oneksemme tarvinneet oikeastaan edes etsiä, koska juhlapaikka tulee ikäänkuin miehen työpaikan kautta, Prikaatin Upseerikerho. En tiedä, vuokrataanko sitä "siviileille" ollenkaan ja ensi kesäksi on tainneet viikonloput mennä sieltä jo kauan aikaa sitten. Mutta jos joku muu lukee listaa myöhemmin, kannattaa ehdottomasti kysellä tuota Huparia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Upseerikerhoa ei vuokrata "siviileille", harmi vain :-/

Me saatin kerho miehen työn puolesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostanpa tätä aihetta, jos jollakin olisi ehdotuksia vielä hääpaikaksi Kajaanissa. On melko ajankohtainen aihe.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään