Elluga

Ravintola Pörssi (Helsinki)

76 viestiä aiheessa

Olemme katselleet Helsingistä ravintola Pörssiä "sillä silmällä" ;)

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia sieltä ???

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Edit: Muokkasin otsikkoa. T: Marzie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips, olin siellä vieraana yksissä häissä pari vuotta sitten. Tilat oli tosi hienot ja ruoka hyvää; vieraita oli aika paljon (veikkaisinpa yli 100), mutta kaikki mahtuivat kivasti. Tanssilattiallakin pyörähdeltiin. Tykkäsin kovasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla ei ole kokemusta, vielä! aikomus on kumminkin pitää vastaanotto siellä. kaikki vaikuttaa tosi hyvältä. ne siellä tietää kyllä mitä tekee.

saan itse valita minkälaiset (ja mistä kukasta) kukka-asetelmat haluan. menua voi muuttaa makunsa mukaan.

niistä tosin joutuu maksaa erikseen. koko salin kukka-asetelmat tulee maksamaan meille n. 500 euroa.

en tosin valinnut mitään ihan halvinta kukkaa. (orkidea)

ruusu olisi halvempi ja sekin on kaunis.

erilaisia pöytävaihtoehtoja on useita. meille tulee sellaiset salmiakkiruudun muotoiset pöydät (8 henk.)

ja yksi isompi pöytä. (suorakulmio) jossa me istutaan.

alkumaljat juodaan siinä "linnanpihalla". ja oletko nähnyt sen ihanan "parvekkeen?"

ajattelin sieltä heittää kimpun!

viralliset kuvatkin otetaan luultavasti siellä.

kakunkin saa itse valita. tekevät sen siellä. paitsi jos haluaa tehdä sen muualla. sekin käy.

olen ehdottomasti pörssin puolestapuhuja!!

toivottavasti tästä oli apua. lisäkysymyksiä saa esittää!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääjuhlaa en ole Pörssissä viettänyt, mutta muun juhlan kylläkin. Palvelu pelasi erinomaisesti ja ruoka oli oikein hyvää. Voin vain suositella, ja puitteethan ovat aivan loistavat häiden viettämiseen siellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauniit kiitokset vastauksista!  ;D

niina04, olisi hauska vaihtaa ideoita!? Talvihäät?

Terv.onnellinen häähullu ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pörssi on kyllä tosi upean näköinen :) Mitäs siellä on sitten noitten kulujen laita? Esim tilavuokra, menujen hinta ym? Onko menuja esim 30 € hintaluokassa?

Kiitollisena tiedosta,

poro  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

syyshäät itseasiassa.

mutta talvi/syys häitä ajatellen pörssi on ihanteellinen. kaikki mahdollisuudet tehdä tilasta hämyinen, romanttinen ja viihtyvä!

mainitsinko että myös tanssitila löytyy. meidän pääpöydän takia tila jää pieneksi mutta ei taida olla tanssojoitakaan.

myös elävämusiikki on mahdollista. ehdottivat viulunsoittajaa alkumaljojen ajaksi mutta taidan jättää väliin.. siellä on myös toinen pienempi tila jossa baari. jos haluaa jatkaa juhlintaa siellä eikä siirtyä muualle. yöruokakin onnistuu.

käy katsomassa www.royalravintolat.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käynyt muutaman kerran katsomassa paikkaa ja talvihäitä olen suunnitellut, tammi- tai helmikuuksi :D

Ruokien hinnat pyörivät ymmärtääkseni 35eskosta ylöspäin... Kallista mutta on mielestäni sen arvoista ;D

Olen miettynyt pöytiin tarjoilua mutta toisaalta buffet pöydästä voisivat kaikki ottaa niin paljon kun haluavat! Meitin pöytää olen ajatellut sinne päätyyn, vähän niinkuin siihen ylätasanteelle...

Kukista ei ole vielä tietoakaan? niina04 koska varasit paikan?

Terv.Elluga ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sanotaanko näin, että paikka on aivan upea!!!   ;)

Terkuin Toinen häähullu  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-XHEI TAAS! :-X

varasin paikan joku kuukausi sitten.

kannattaa kiirehtiä. ottavat kyllä varauksia näinkin aikaisin. kun soitin ensimmäisen kerran (heinäkuussa) niin siellä oli jo yksi varaus samalle päivälle! onneksi varaus oli vaan aamuksi. me luultavasti saavutaan sinne ~16.30 aikoihin.

menut on tosiaan 30-50 euroa. hyvä asia on että 3-ruokalajin illalliseen voi sisällyttää kakun jälkkäriksi. jos haluaa. luulenpa että syötävää riittää eikä kukaan jää nälkäiseksi vaikka pöytiintarjoiluun päätyisitkin.

mä halusin sen ihan ehdottomasti. kai musta on "hienompaa" jos kenenkään ei tarvitse nousta ylös hakemaan viinilasillista.

kukista vielä

pöytiin tulee korkeat hopeiset kynttilänjalat. ja kukka-asetelmat myöskin korkeissa vaaseissa. kynttilänjalasta lähtee kukkia silleen "rönsyilevästi" alas.

valkoiset pöytäliinat joiden päälle ripotellaan kukkien (orkidea) lehtiä.

haluatko tehdä istumajärjestyksen? ne siellä neuvovat mikä on paras tapa. ja miten se kannattaa tehdä.

meille tulee istumajärjestys. mulla on kana kynittävänä muutaman tyypin (sukulainen) kanssa.  >:( taidankin laittaa heidät istumaan johonkin perimmäiseen nurkkaan...  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-Xtaas täällä... :-X

tilavuokraa EI ole.

varausmaksu kyllä. se on muistaakseni n. 400 euroa.

soitin kämp hotelliin aikoinaan. tilavuokra siellä on n. 1500 euroa. noin ihan vertailun vuoksi...

olen menossa ensi keskiviikkona vakoilukeikalle sinne.

isukki hommas liput yksityistilaisuuteen siellä.

mennään maistelemaan viinejä ja tutkimaan kukka-asetelmia..

kerron tuloksista ensi viikolla!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

niina04

Onko sulla ne kynttilänjalat Pörssistä vai tuotko ne jostain? Oletko nähnyt kakkuja tai maistellut, onkohan se mahdollista? Olisi hirveän kiva nähdä kakku tai maistaa sitä jos se onkin aivan kuiva tai muuten ""kökkö"...

Oletteko ajatelleet olevanne loppuun asti siellä vai menettekö jatkoille jonnekkin? Puhuit yöruuasta oletko saanut sieltä esimerkkejä mitä voisi tarjota ja minkä hintaista tämä on?

Tuleeko teille bändi, ja jos niin millainen?  Ei mitkään suuret tilat...

Haluan tietää häistäsi ainakin jälkeenpäin kaiken!!!! ::)

Kiitos sinulle jos jaxat vastata, tiedät varmaan että kun hössötys iskee niin se iskee ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:-X heippa taas  :-X

kynttilänjalat tulee talon puolesta. muistaakseni kynttilöitäkään ei tarvitse maksaa.

en ole vielä sopinut asiasta mutta haluan ehdottomasti maistella menun läpi. en halua ostaa sikaa säkissä, niin sanotusti.

yöruoka voi olla ihan mitä vaan. kokki kyllä valmistaa!

itse ajattelin pientä suolaista. vaikka kanapeetä. hintoja en edes kysynyt.

meille ei tule bändiä dj kyllä. se mahtuu hyvin yhteen kulmaan. jos haluaa bändin täytyy pöydät asetella siten että ne mahtuu. eli se koroke vapaaksi pöydistä ja vaikka muutama pitkä pöytä. nekin on aika mageita.

luultavasti ei jäädä sinne. meille on jonkun verran tulossa vanhempia ihmisiä ja lapsia jotka varmasti lähtevät kun minä ja mieheni lähdetään.

joten niin hyvä kun se olisikin jatkot pidetään näillä näkymin muualla.

toivottavasti oli apua. voit lisäkysymykset laitta suoraan päiväkirjaani jos haluat!

kerro sitten mitä päätit!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tässä muutama kuva ravintolasta kiinnostuneille.

PO_linnanpiha.jpg

[pre]linnanpiha[/pre]

PO_paasali2.jpg

[pre]pääsali[/pre]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

siirretäänpäs ylöspäin jos joku haluaa katsella...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Upean näköinen paikka, pitääpä pistää mieleen!  8)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pörssi on ihana paikka - tunnelmallinen ja tyylikäs.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen! Kaikki sujui hienosti enka keksi yhtakaan valittamisen aihetta. En muuttaisi mitaan! Mahtava paikka!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosi upean näköinen paikka  :o :o Onnistuisikohan siellä hääjuhla pienemmällekin porukalle (20-30hlö) ...  Monestihan hotellien ja ravintoloiden kabinettitilat ja muut jäävät aika lailla jälkeen pääsalien "loistosta" ja tunnelmasta.

Kuvista päätellen linnanpiha on ainakin satumaisen ihana! Tietääkö joku, voisiko siellä järjestää itse vihkiseremonian?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla. Kysyin asiaa, ja minimivierasmäärä on 100 hlöä. Joten kannattaa keskittyä muihin paikkoihin joita mielessä on. Kuten Hvittorp  ;D ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun sussukka on töissä pörssissä, joten no-no paikka meidän suhteen (kuka haluaisi itse mennä duunipaikalla naimisiin?).

Itse olen ollut ko. paikassa ainakin pikkujoulussa ja sitten yhdessä lanseeraustilaisuudessa. Palvelu on ollut korrektia, mutta hieman tönkköä ja kiirestä. Paikka ei sinänsä ole mikään hirmu juhlava vaan suhteellisen tavanomainen mukava ravintola.

Porukka tuntui kummassakin tilaisuudessa karkaavan muihin jatkopaikkoihin aika nopesti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, Pörssiin päädytty!

Alunperin tarkoituksena oli juhlia Hotel Arthurin juhlasalissa, mutta myyntipalvelun palvelualttius oli niin kehnoa, että päätimme mennä hieman hintavampaan, mutta huomattavasti juhlavampaan paikkaan, jossa palvelu on aina pelannut moitteettomasti.

Eli ensi toukokuussa juhlimme Pörssissä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hitsi Mika, sulla on toi sana hallussa!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli Vanhalan Mikan opastuksella kannattaa vieraslista täyttää aatelisilla ja kruunipäillä, vai?

Lähinnä tarkoitin sitä, että kannattaa itse huolehtia aktiivisesti vieraiden viihtyvyydestä, jos kerran puitteet ei kaikkien oloa kotoisaksi saa. Palkkaa vaikka hyvä pillipiipari  :-*

Toisaalta itse en juhlasta edes hae kotoisuutta - juhla on juhla, arki on arki. Todettakoon vielä, että me menimme Kämpiin jatkoille  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään