Tinttipy

Pinsiön Paviljonki

21 viestiä aiheessa

Olemme järjestämässä häitä ensi elokuulle ja juhlapaikaksi on suunniteltu Pinsiön Paviljonkia (ja ympäröiviä rakennuksia). Nyt on ilmaantunut muutamia seikkoja jotka antavat ehkä aihetta huolestua paikan omistajien pätevyydestä (vaikka intoa riittää) järjestää häät. Nyt kyselisinkin onko kenelläkään kokemuksia em. paikasta?? :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakaan minä en voi suositella Pinsiön paviljonkia, juuri uuden omistajan takia. En enää menisi sinne juhlimaan... Kaikista jo sovituista asioista sai tapella, ja yrittivät hinata hintoja ylöspäin mitä lähemmäksi juhlat tulivat.  Kaiken kukkuraksi kesken juhlien omistaja tuli pihamaalle juttelemaan  vieraiden kanssa, ja jakoi käyntikorttejaan vieraille paikan myyntimielessä... tosi törkeätä toimintaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuonne ei kannata mennä juhlimaan!! Paikan omista on ahne hiippari, joka kyylää ja haluaa itse vaikuttaa joka asiaan niihinkin mitkä eivät sille kuulu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä suosittelisin myös jättään tän väliin, paikan toimitusjohtaja on todellakin sieltä ja syvältä. Siskon häät on puolentoista viikon päästä, paikka on ollut varattu puolitoista vuotta. Koko tän ajan kommunikaatio sieltä päästä ei ole toiminut yhtään, niitä ei saa kiinni ja kun sieltä päästä luvataan yhteydenottoja, niin niitä saa odottaa kuukausitolkulla tai niitä ei tule ollenkaan. Lisäks nyt, todellakin puolitoista viikkoo ennen häitä tää kyseinen kekkeruusi alko keksiin jotain lisämaksuja ruokiin, jotka ilmotti ensin mulle (oon hoitanu hääjärjestelyjä) ja kun sisko soitti sen jälkeen tuohtuneena, ilmotti kyseiset lisämaksut kaksinkertasina ja sen jälkeen lupas auliisti 50% alennuksen. Jolloin nää lisämaksut olis ollu siis just sen, mitä mulle sano. Lisäks löi meille molemmille luurin korvaan siinä vaiheessa, kun ilmotettiin että ei muuten makseta enää yhtään ylimäärästä.

Vituttaa ihan suunnattomasti, saa nähdä mitä tässä vielä tulee vastaan. Huomenna olis palaveri, jonne todellakin menen mukaan. Tuun kyllä kertoileen vielä kokemuksista, kun häät on ohi. Jos se äijä alkaa siellä käyttäytyyn epäsopivasti, niin ilmotan siitä sille kyllä samantien. Perkele.

sorry kiroilu, mutta herne on nenässä ja syvällä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on häät vietetty Paviljongissa ja kyllä jouduin sen ukon kanssa vaihtaan pari sanaa. Ensinnäkin vihkiraamattu ja sulhasen polttarikansio kärsivät nestevahingoista, kun henkilökunta rikkoi skumppalaseja oikeen tosissaan. Sen lisäks tältä kyseiseltä herralta ei alkuun oikein löytynyt yhteistyöhalukkuutta ihmisten kanssa kun kysyttiin, että mihin voi laittaa esim. tarjoilupöytään tulevan kukka-asetelman. Ruoka oli ihan ok, ei todellakaan mitään niin gurmeeta, mitä se paapotti sen olevan ja millä selitteli niitä hintoja ja niiden korotusyrityksiä. Samantasosta ruokaa oli meidän häissä paljon, paljon halvemmalla ja se kesti pidempään, nyt nimittäin todella nopeesti jatkettiin lihapullatarjoilua Saarioisten einespyöryköillä!!! :blink:

Illan pelasti se, että se kekkeruusi jäi sitten sen mun palautteen jälkeen keittiöön piiloon ja hommat hoiti joku keittiön nainen. Se oli todella mukava ja osas asiansa niiin paljon paremmin kun tää Sasi. Ajattelin lähettää sille ihan kiitokset, kun en niitä ehtinyt paikan päällä sille sanoon.

Iltapalakaan ei muuten ollut mikään erikoinen, salaatti jäi melkeinpä syömättä, karjalanpiirakat ja munavoi kyllä maistui. Iltapalan aikana, kun muu henkilökunta oli jo lähtenyt, huomattiin, että tää äijä vakoili meitä sieltä keittiöstä tarjoiluikkunan lasin läpi. (ja oli muuten kärppänä paikalla, kun joku läpällä mainitsi, että tätä salaattiahan olis voinu johonkin kippoon ottaa mukaankin. ja se ei tosiaan ollu edes mitään kauheen herkkua, ei sitä kukaan olis mukaan halunnu) Tästä saikin koko hääpoppoo hyvät naurut, kuten siitä äijästä muutenkin. :lol:

Muuten häät oli ihanat, onnistu todella hienosti ja onhan se paikkana tosi nätti ja piha iso ja upeet maisemat.

Toivottavasti se ei ala vinkuun mitään siitä, mihin kuntoon paikka on jätetty, ne olis meinaan ihan keksittyjä juttuja. Paikka siivottiin ehtojen mukasesti ja todisteeks otin vielä paljon valokuvia.

Muokattu: , käyttäjä: mimosa83

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa niin tutulta kaikki mitä aiemmissa viesteissä on kerrottu Pinsiön Paviljongista.. Sasilla on suuret suunnitelmat, mutta homma kusee muuten ihan täysin. Lasku saatiin puolen vuoden viiveen jälkeen ja sitten kehtasi antaa vain 2 viikkoa maksuaikaa laskulle. Maksettiin ajallaan sen verran mitä katsottiin aiheelliseksi. Lähetettiin valituskirje äijälle, jossa oli listattu syyt miksi ei täyttä summaa makseta ja oli aika rankkaa tekstiä.. eipä ole kuullut äijästä mitään. Onneksi! Harmi vain, että muuten ihanista häistä muistaa myös tämän ikävän puolen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Tuliko teille jotain aiheetonta sanomista jostain vielä häiden jälkeen? Ja mitä ylimääräsiä teidän laskuun oli lisätty? Olis kiva kuulla, niin tietäis vähän varautua etukäteen. Laita vaikka yksäriä tai kerro täällä, jos vaan viittit. :)

Ja todellakin on harmi, että vaikka nämäkin häät olivat loppuviimeks oikein onnistuneet ja ihanat, niin silti nää negatiiviset jutut muistaa aina. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuosta Pinsiön paviljongista.. En nyt sanoisi sen olevan kovinkaan kaunis paikkana! Matala pieni rakennus, jossa vaan yksi tila syödä ja tanssia (pieni tanssilattia) ja pihassa JALKAPALLOKENTTä!! Siis mitä ihmettä!? Ei kovinkaan romanttista.. Piha voisi olla laitettu jotenkin.. Tällä hetkellä mieleen tulee hyvin ankea koulu tai leirikeskus. Ranta on ihan ok, kun päärakennusta ei näy..

Suosittelen mielummin esim. teiskossa olevaan Liutun juhlataloa! Naimisiin mennään vaan kerran, joten kannattaa siihen oikeasti panostaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ No tosta asiastahan on yhtä monta mielipidettä, kun on juhlijoitakin. Piha ei ole mikään jalkapallokenttä, siinä vaan sattuu oleen kaks jalkapallomaalia, jotka saa pois, jos niin haluaa. Mutta ne on hyvällä kelillä siinä kivat, jos sattuu oleen paljon lapsia häissä. Ei tartteta kun pallo ja muksut viihtyy.

Mun mielestä taas toi Liutun juhlatalo on ihan vaan maatalo. Siellähän on jotain elukoitakin, joten mua taas ei sellanen houkuttelis sitten tippaakaan, se on mun näkökulmasta panostuksesta kaukana..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tosiaan, eläimiä on Liutun juhlatalossa, mutta en ole niitä nähnyt siellä häissä ollessani.. Jossain piilossa siis ovat. En sanoisi Liutun juhlataloa maataloksi, ainakaan sisätiloiltaan!

Mutta tosiaan, mielipiteitä on monia.. Lähinnä nyt vaan tarkoitin, että tuosta Pinsiön paikasta tulee enneminkin mieleen joku seurakuntatalo tms. kun siellä ei muistaakseni ole mitään koristeita ym. Aika ankea tila häille, ellei sitten koristele jotenkin. Ja vaikka pihasta ottaisikin maalit pois, niin siinä olisi silti vain suuri nurmikenttä!! Aika ankea..

En halua ketään loukata, makuja tosiaan monia, mutta harmittaa, kun siitä Pinsiöstäkin voisi saada tosi nätin pienellä laitolla, liekö omistajasta tämäkin kiinni !?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka paljon Pinsiön paviljonki maksaa? Entä ruoka?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Vuokra oli vissiin 600€ (joka on kyllä aika kallis, kun vuokra-aika on vaan lauantain klo 1.00 asti) ja ruoka on perushinnaltaan 29,50€/hlö (100- hlöä) ja siihen sitten yritetään kaikenlaista lisää monta euroo per pää vähän ennen häitä.... Nyt odotellaan siskon häistä laskua tulevaks, saa nähdä mitä kaikee siitä löytyy. <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oho! Paikan hinta on noussut kovasti ja palvelu on huonontunut :D Me tosiaan saatiin viime kesänä paikka entisen omistajan hinnoilla ja nykyisen omistajan huono palvelu. Laskun lähettäminen kesti puoli vuotta ja ehdimme jo toivoa, että sitä laskua ei olisi koskaan edes tullut. Lasku kuitenkin tuli, kun vuosi vaihtui. Lasku oli päivätty viime vuodelle, mutta se saapui vasta tämän vuoden puolella!! Kenties tarkoituksen mukaista kikkailua. Laskussa oli pieni ylimääräinen kustannus.. Sen vähensimme automaattisesti laskusta. Lisäksi vähensimme laskusta vielä ylimääräisen summan, koska olimme saaneet todella huonoa palvelua..

Edellinen omistaja oli luvannut meille alkumaljojen tarjoilun ja minkään ei pitänyt muuttua uuden omistajan myötä. Aluksi se sopi Sasille, mutta ei enää häitä edeltävällä viikolla tai onnistuisi holittomien juomien tarjoilu, jos siitä olisi maksettu erillinen maksu (valmistelu työhön menisi kuulemma ainakin 2 tuntia). Lopulta minun kaverit hoitivat homman lennosta ja eikä valmistelu aikaa tarvittu kuin 5 minuuttia. Pääsimme koristelemaan paikkaa vasta pari tuntia ennen häitä ja silloinkin siellä oli vielä ylimääräisiä ihmisiä ja paikan siivoaminen täysin kesken... Kiva siinä sitten koristella juhlapaikkaa. Luultavasti paikka jäi meidän jäljiltä siistimmäksi mitä se oli ennen juhlien alkua.. Meille oli luvattu viinilasit, mutta niitä ei näkynyt pöydässä. Niitä ei olisi tullut pöytiin koko päivänä ellei morsian olisi itse niitä tajunnut kaivata ja käydä vaatimassa niitä esille. Juu ja olihan siinää vielä kaikkea muuta, mutta en nyt kaikesta jaksa täällä julkisesti ruveta vaahtoamaan.

Lopuksi voin vaan todeta, että kannattaa kyseinen paikka kiertää kaukaa on sitten suunnittelemassa mitä tahansa juhlia. Tampereen seudulta löytyy varmasti monta muuta paikkaa, josta saa viihtyisämmän paikan ja lisäksi vielä hyvää asiaskaspalvelua samalla hinnalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Lopuksi voin vaan todeta, että kannattaa kyseinen paikka kiertää kaukaa on sitten suunnittelemassa mitä tahansa juhlia. Tampereen seudulta löytyy varmasti monta muuta paikkaa, josta saa viihtyisämmän paikan ja lisäksi vielä hyvää asiaskaspalvelua samalla hinnalla.

Aivan! Se palvelu on todella niin ala-arvoista, ettei sitä pysty edes tajuamaan ennen kuin itse näkee. Saman kehoituksen antaisin myös, jos haluaa hoitaa hää- tai muut juhlajärjestelynsä ilman asiaankuulumatonta, juhlapaikan vuokraajan taholta tulevaa ylimääräistä stressiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jestas mitä touhua!! Olisin kuollut raivoon, jos meidän häissä olisi ollut vastaavaa.. Tovotaan, että ihmiset boikotoi sitä paikkaa, jotta omistaja vaihtuisi!! Tuo hintakin on ihan järkyttävän suuri. Paikka kun nyt ei kuitenkaan ihan niin luksus ole..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kerron nyt omakohtaisen kokemuksen Pinsiön Majoista. Itse olen todella tyytyväinen kokonaisuuteen, vain pieniä juttuja tapahtui, jotka ovat aivan inhimillisiä ja nekin koraantuivat kuin itsestään. Kaikki mistä oli sovittu oli paikoillaan ja ajallaan. Palvelu oli ystävällistä ja varmastikin jo kokemuksesta opittua. Meillä oli todellakin koko paikka varattuna ja ei tullut järjestäjien puolelta ongelmia, kiitos siitä, sillä se oli yksi osa syy onnistuneisiin juhliimme. Suosittelen lämpimästi paikkaa n. 100 hlön juhliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Itse hääpäivän palvelu oli meidänkin tapauksessa ihan hyvää, sen jälkeen kun herra toimitusjohtaja luikki keittiöönsä piiloon. Ihan kiva, että joltain löytyy jotain positiivistakin sanottavaa ko. paikasta, mutta en jaksa uskoo, että asiat olis jatkossakin kuitattu nyt sillä, että kokemus olisi opettanut, kyllä tuollaisen paikan toimitusjohtajalta pitäisi tulla ihan selkärangasta jo hyvä palvelu ja tuskin hän ennen tätä kauhean kokematon on ollut, ainakin itse jaksaa tuskastuttavan tiheeseen mainostaa niillä Nokian ym johtoportaan kestityksillä.. :rolleyes::lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpas vähän tätä aihetta, sillä haluaisin kertoa erittäin hyvän kokemuksen Pinsiön Paviljongista. Vietimme häitämme elokuun viimeisenä viikonloppuna Pinsiön Paviljongissa ja kaikki sujui erittäin hyvin. Ruoka oli kaikkien mielestä hyvää (varsinkin kakku oli taivaallista!) ja sitä oli todellakin riittävästi. Mitään kommelluksia ei illan aikana sattunut ja vaikka tämä herra Sasi sanoi olevansa itse koko illan paikan päällä, en häntä missään vaiheessa nähnyt.

Mielestäni myös hinta on ok. Halusimme perusmenuun aikas paljonkin kaikkea lisää sekä iltapalaksi hot dogeja ja nämä kaikki toteutettiin toiveidemme mukaisesti. Päivällismenuun hintakin nousi vain 3 eur/hlö. Myös serviettitoiveet toteutettiin täydellisesti. Veimme malliksi Marimekon servietin ja olimme varmoja että tilalle tulee jotain halpisversioita tukusta, mutta toisin kävi :)

Ehkä ainoa asia, josta voisi jotain negatiivista palautetta antaa on henkilömäärä. Uusilla Urkin Piilopirtin sivuilla mainostetaan tilaa 170-220 hengelle, mutta meitä oli juhlimassa 130 henkilöä ja melko ahdasta alkoi olemaan. Eli omasta mielestäni tila soveltuu parhaiten 100-120 hengen juhlatilaksi (jos siis haluaa kaikki samaan huoneeseen istumaan). Oman kokemukseni perusteella voin suositella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan loistava paikka nykyään. Sali peruskorjattu ja kalusteet uusittu. Ruokalista uudistunut ja homma pelaa. Pidimme firman pippalot ja kaikilla oli hauskaa. Suosittelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan loistava paikka nykyään. Sali peruskorjattu ja kalusteet uusittu. Ruokalista uudistunut ja homma pelaa. Pidimme firman pippalot ja kaikilla oli hauskaa. Suosittelen.

Samaa mieltä. Kesällä oli häät ja nautimme paikasta. Varsinkin savusaunasta. Ruoka oli hyvää ja palvelu laadukasta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kesällä oli häät ja erittäin mukava paikka tuo Paviljonki. Koko porukka mahtui sateella sisälle ja ruokailu onnistui mielestämme mahtavasti. Hääkakku hieman aiheutti tykytyksiä, sen meinatessa kaatua lattialle, mutta kokki korjasi kermakoristeetkin kädenkäänteessä. Ruoka oli hieman hintavaa, mutta kun kerran häät pidettiin, niin kalleinta ostettiin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään