Jump to content
Naimisiin.info

Pirkanmaan musiikkiopisto (Tampere)


ruusunen

Recommended Posts

Kiitos kovasti kartasta!!

Saako muuten tuon ison salin vieressä olevaa isoa salia käyttää myös juhlimiseen, ruokailuun yms.? Ajateltiin saada kaikki alakertaan ja jättää yläkerta käyttämättä. Jos sen toisenkin salin saa käyttöön niin kaikki mahtuvat hyvin alas.

Itse ainakin ajattelin,että se on automaattisesti juhlakäytössä.

Pitäisi tässä lähiaikoina pistäytyä paikalla ja maksaa varausmaksu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^meillä oli ruoka-, juoma- ja lahjapöytä siinä viereisessä isossa salissa. Pitopalvelukin tykkäsi, kun ovet sai kiinni ruokailun jälkeen, että saivat rauhassa kattaa kahvit yms. pöytiin. Joissain häissä on kuulemma järjestetty tanssi siinä viereisessä salissa, eli vaihtoehtoja juhlatilan järjestämiseen on runsaasti. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Minkälaista koristusta olette paikkaan ajatelleet? Kun toisaalta rakennus itsessäänkin on tosi koristeellinen, mutta toisaalta jotain hääkoristetta voisi laittaa. Itse olen miettinyt jotain luonnonvalkoisesta kankaasta tehtyjä nauhoja parven kaiteen tolppiin, ja näistä nauhoista sitten roikkumaan jotain vihreää. Millaisia visioita teillä on?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heippa! Meillä on hakusessa hääpaikka (n. 80 vieraalle), jossa kaikki vieraat mahtuisivat samaan saliin ja pöytiä ei tarvitsi siirrellä tanssimista varten. Pirkanmaan musiikkiopisto vaikuttaisi täydelliseltä paikalta muuten, mutta mietin että onkohan se liian pieni meille?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä on häät 2.7.2011 ja nyt jo paikkaa etsin kun kaikki alkaa olemaan nyt jo niin kauhean varattuja paikkoja!!! Kävin tänään PMO:n tiloja katsomassa ja kuvaamassa ja mietin että onkohan paikka kamalan pimeä/synkeä? Alustava varaus tehtiin kyllä jo.. Onko kukaan ollut siellä häissä joka osaisi rauhoitella minua, että siellä on hyvä valaistus ja kaikki saadaan sopimaan hienosti (vajaa 90 henkeä maksimissaan)?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ohoh, onkin kulunut aikaa kun olen tänne viimeksi kirjotellut. Eli eli, me nyt sitten päädyttiin musiikkiopistoon ja meidän häitä vietetään siellä 16.7.2011 :) Oon myös ollut yhteyksissä pitopalveluun (Tilisanssi) ja bändiin (Teachers) ja molemmat on vapaita tuolloin, jotenka hyvältä näyttää :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moikka ja anteeksi hidas vastaaminen, en oo täällä taas hetkeen käynyt. Elikkäs 820e maksaa 3x45min, illalla saattaa soittaa pitempäänkin ja lisäks myös encore, jos yleisö sitä pyytää :) Oon ollu yksissä häissä vieraana missä tää bändi oli soittamassa, ja tykkäsin kovin. Ottaa hyvin toiveet huomioon jne ja meno on todellakin loistava läpi illan! Suosittelen siis lämpimästi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä on häät 2.7.2011 ja nyt jo paikkaa etsin kun kaikki alkaa olemaan nyt jo niin kauhean varattuja paikkoja!!! Kävin tänään PMO:n tiloja katsomassa ja kuvaamassa ja mietin että onkohan paikka kamalan pimeä/synkeä? Alustava varaus tehtiin kyllä jo.. Onko kukaan ollut siellä häissä joka osaisi rauhoitella minua, että siellä on hyvä valaistus ja kaikki saadaan sopimaan hienosti (vajaa 90 henkeä maksimissaan)?

Moi! Kävimme myös katsomassa paikkaa ja mietin ihan samaa. Silloin oli kyllä pilvinen päivä kun kävimme, mutta mielestäni siellä näytti pimeältä. Olisi ihana nähdä hääkuvia paikasta, jotta epäilykseni hälvenisivät. En ole ainakaan vielä onnistunut mitään löytämään mistään. Mihinkäs te olette nyt päätyneet hääpaikan suhteen?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...
Saako sieltä musiikki opistolta jonkun valmiin pöytäkartta suunnitelman vai pitääkö sielä itse käydä vääntämässä pöytiä sopiviin paikkoihin? meillä häät kesälauantaina ja paikallehan pääsee pe iltana laittaan paikkoja. ois kiva,kun tietäis valmiiksi minne pöydät kannattaa laittaa.

Ei valitettavasti saa. Me käytiin itse mittaamassa juhlatila sekä pöydät ja suunniteltiin istumajärjestys sen mukaan. Tässä on liitteenä mittakaavassa meidän suunnitelma. Mieheni on piirtänyt kartan Google SketchUp:lla (ilmaisohjelma).

Toivottavasti tästä kartasta ois musaopistolla häitään juhliville apua! :)

Hei, löytyisikö sinulta tai joltakin muulta vielä tuo pöytäkartta? Siitä olisi kovasti apua :) Valitettavasti yllä olevasta viestistä en saa liitettä poimittua.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Saako sieltä musiikki opistolta jonkun valmiin pöytäkartta suunnitelman vai pitääkö sielä itse käydä vääntämässä pöytiä sopiviin paikkoihin? meillä häät kesälauantaina ja paikallehan pääsee pe iltana laittaan paikkoja. ois kiva,kun tietäis valmiiksi minne pöydät kannattaa laittaa.

Ei valitettavasti saa. Me käytiin itse mittaamassa juhlatila sekä pöydät ja suunniteltiin istumajärjestys sen mukaan. Tässä on liitteenä mittakaavassa meidän suunnitelma. Mieheni on piirtänyt kartan Google SketchUp:lla (ilmaisohjelma).

Toivottavasti tästä kartasta ois musaopistolla häitään juhliville apua! :)

Hei, löytyisikö sinulta tai joltakin muulta vielä tuo pöytäkartta? Siitä olisi kovasti apua :) Valitettavasti yllä olevasta viestistä en saa liitettä poimittua.

Minäkin kaipailisin pöytäkarttaa, olisi isoksi avuksi!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Me juhlitaan musiikkiopistolla elokuussa. Käytiin mittailemassa ja tehtiin suurinpiirtein mittakaavassa pöytäkarttaa/suunnitelmaa.

Jos siitä vaikka muillekin olis hyötyä. Me ei tarvita yläkertaa ollenkaan, kun tulee vaan n.65 vierasta.post-29094-1308766700,3463_thumb.jpg

Niin ja pistokkeiden paikat on merkitty kuvaan, kaikissa pistokekohdissa oli muistaakseni 4 paikkaa. Tuo portaiden kohdalla oleva on siis siinä portaiden alla.

Muokattu: , käyttäjä: Darya
Link to comment
Share on other sites

^ Kiitos Daryalle!!! Tosta on ainakin mulle apua! :) Toi taitaa olla aika "väljä" järjestely eli ihmisillä on hyvin tilaa istua vai? Onko sulla olemassa ihan jotain mittoja tosta huoneesta?

Edit. Ja tulethan sitten häidenne jälkeen kertomaan miten juhlinta musiikkiopiston tiloissa sujui... B)

Muokattu: , käyttäjä: Tiikeli
Link to comment
Share on other sites

Tiikeli: Käytiin ottamassa mitat, mutta itellä jäi sellanen olo että kahden metrin mitalla noin isossa tilassa otetut mittaukset on lähinnä suuntaa-antavia. Eikä mitattu tarkkaan esim. tota portaiden aluetta ja sitä aukkoa siellä alla jne. Mutta siis kyllä, meillä on mitat olemassa. Vois kai joskus laittaa tollasen samanlaisen kartan missä olis niitä mittoja merkitty seinien viereen, kun vaan loppukiriltä ehtis.. :unsure:

Katsottiin pöytäkarttaa suunnitellessa, että kahden pöydän tai pöydän ja seinän väliin jää se minimi 70cm.

Tossa suunnitelmassa seinän ja pöydän 1 välissä on tilaa just se 70cm, eli ei mikään järin tilava varsinkaan isokokoisille ihmisille.

Sitten seuraava väli on pikkasen reilu 80cm, seuraava 105cm. Eli nyt kun tota kattoo niin tuo pöytä nro 2 vois olla vähän "ylempänä" kuvassa eli lähempänä pöytää 3,

niin niihin pöytävälit 1-2 sekä 2-3 olis about 90cm molemmat. Mut kyl noi 1,2,3 pöydät pikkasen ahtaasti joutuu laittamaan, kun

tuossa on toi inhottava tolppa. Pöytä 4 sitten taas sopii tohon ihan heittämällä.

Ja toki vois tulla kertomaan kunhan häämatkalta kotiutuu, lähdetään melkeen heti häiden jälkeen viikoksi. Koska teidän juhlat on?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

Onko kellään tarkempia tietoja vuoden 2012 varauskäytänteistä? Onko Myllymäki tavoitettavissa myös kesäaikaan? Onko hinnasto sama edelleen? Entä milloin varausmaksu täytyy suorittaa? Onko se pakko maksaa heti alustavan varauksen yhteydessä, vai voisiko varauksen ikään kuin varmistaa maksulla esimerkiksi puolta vuotta ennen juhlia tms.?

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä oli niin, että kun varauksen teki ja allekirjoitti sopimuksen, niin antoivat mukaan sen varausmaksun laskulomakkeen. Tuolla ovat vissiin aika joustavia sen kanssa, mutta jotenkin epäilen, että kaikissa tilanvuokrauksissa haluavat varausmaksun tai muuten eivät pidä sitä varattuna (jos päätätkin ettet ota niin vähemmän aikaa saada uus vuokraaja). Mutta kuten se Myllymäki joskus sanoikin, että toi on niille vaan ylimääräistä rahantienaamistoimintaa, ovat pääasiassa kuitenkin musiikkiopisto. Eli ei kai siinä mitään häviä jos kysyy.

Meillä kuitenkin oli niin, että sain alustavasti varata paikan, mennä katsomaan sitä (kun olivat palanneet kesälomalta) ja sitten kirjotin sopimuksen ja maksoin varausmaksun, aikaväli muutamia viikkoja. Ja tällä hetkellä taitaa koko musiikkiopisto olla lomalla, silloin viime kesänäkin jouduin odottamaan loman jälkeiseen aikaan että siellä olis ollu ylipäätään ketään paikalla. Mulle on kerrottu, että palaavat lomalta 1.8. Onhan tuolla nettisivuilla Myllymäen puhelinnumero mutta en tiiä onko työpuhelin vai oma puhelin..

Hinnaston muuttumisesta en tiedä, tai siis että ainakin on meidän varaukseen asti ollut sama kuin tuossa 6.1.2009 kirjoitetussa kommentissa. Uusista muutoksista ens vuodelle en sitten tiedä jos sellasia on.

Muokattu: , käyttäjä: Darya
Link to comment
Share on other sites

Daryalle jälleen kiitos kattavasta vastauksestasi! :)

Me juhlitaan häitämme musaopistolla kesällä 2012. Oltiin käyty katsastamassa jo lähes kaikki Pirkanmaan alueen suuremmat juhlatilat ja vaikka joukossa oli ihan kivojakin paikkoja niin mikään ei ollut vielä siinä määrin sytyttänyt, että oltais varaus tehty. Sulhanen sitten jostan keksi tuon musiikkiopiston ja kun sitä mentiin katsomaan niin se oli kyllä "rakkautta ensisilmäyksellä"!! :-X Se oli niin meidän paikka!!

Me tehtiin varaus tosiaan samantien kun käytiin katsomassa, viime syksynä. Se oli kai tavallaan alustava varaus, koska ei vielä silloin tehty mitään kirjallista sopimusta eikä maksettu varausmaksua. Nyt kesäkuussa käytiin sitten tekeen kirjallinen sopimus ja samalla saatiin lasku varausmaksusta (300e). Mulle tuli kanssa sellainen vaikutelma, että ovat varsin joustavia. Mutta varmaan tuo riippuu siitä kuinka pitkä aika varauksesta häihin on... Tuskin nyt kovin pitkään kannattaa antaa alustavaa varausta pitää. Ja mä oon ymmärtänyt, että tuo vahtimestari on periaatteessa kesälläkin töissä normaaliin "virka-aikaan". Pari kertaa tosin käytiin siellä pihassa turhaan pyörähtään, kun ketään ei ollutkaan paikalla. Soitetiin sitten etukäteen ja sovittiin milloin oltais tulossa. Yhteistyö on mun mielestä sujunut tosi hyvin ton paikan henkilökunnan kanssa.

Ja olis Darya tosi kiva, jos ehtisit tulla kertomaan kommentit ja vinkit juhlatilaan liittyen häidenne jälkeen! Mukavaa hääjuhlaa teille!! Toivottavasti päivänne on täydellinen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Musiikkiopisto vaikuttaa hyvinkin potentiaaliselta vaihtoehdolta omia hääjuhlia varten... Osaatteko sanoa miten paljon aikaisemmin varauksen voi maksimissaan tehdä, omat häät kun olis vasta tuolla 2013 kesällä edessä, mutta haluaisin hyvissä ajoin saada hommia rullaamaan :) Entä missä summissa vuokra pyörii tällä hetkellä, onko noussut noista, mitä täällä aiemmin on mainittu?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Meillä on varattu paikka ensi kesäkuulle 2012. Hinta on 600e, ja varausmaksu 300e, joka tietysti hyvitetään sitten loppusummasta. Me saatiin alustava varaus ihan helposti, ja sanottiin että sitä pidetään niin kauan kunnes joku muu kysyy samaa päivää, jolloin ilmoittavat asiasta. Hintaan tulee lisäksi vartijan palkka, joka on 12e/h arkisin ja la klo 19.00 asti, 24e/h lauantaisin klo 19.00 alkaen ja pyhäpäivisin. Ja vartijan täytyy olla siellä koko ajan, koska vain hänellä on avain paikkaan. Siitä tulee siis aika paljon lisähintaa paikalle..

Link to comment
Share on other sites

Vastaan tähän vielä vähän ikäänkuin itselleni, koska otin yhteyttä paikkaan alkuviikosta.

Eli tosiaan tuo 600e on tällähetkellä viikonlopun hinta, perjantai-illasta sunnuntaihin, sekä lisäksi siihen se vahtimestrarin palkka todella, MUTTA hinta tulee todennäköisesti nousemaan kesälle 2013, mitä se silloin on, selviää ilmeisesti ensi vuoden alussa.

Ajattelin, että olen ehkä liiankin ajoissa liikenteessä, mutta tuonne kesälle 2013 asti oli tehty jo alustavia varauksia (tunnustaako kukaan?! :D ) että siis ajoissa oleminen todella kannattaa ilmeisesti :)

Olen lukenu tästä paikasta niin paljon hyvää, että olen mielessäni jo niiden perusteella tehnyt valinnan juhlapaikan suhteen näkemättä paikkaa edes kertaakaan (ensi viikolla menemme varmaan vilkasemaan), mutta ajattelin toki katsella muitakin vaihtoehtoja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...