Ransu

Irjalan makasiini (Tampere)

63 viestiä aiheessa

Kävin sitten itse paikanpäällä. Pirttipöytiä on 9 kpl ja niihin mahtuu 6 ihmistä istumaan, pyöreitä pöytiä on n.10 ja niihin menee 4-5 ihmistä istumaan. Näytti oikein kivalta se paikka. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tuoretta tietoa Irjalan makasiinin vuokrahinnasta? Entä miten siellä juhlineet olette menetelleet, oletteko lopettaneet musiikin soiton jo klo 22-23? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin alustavasti Irjalan makasiini 28.8.2010. Vuokra on 330€/pvä. En tiedä sitten nouseeko vuokra vielä, mutta budjetoin vuokraan 400€ niin ei tule isoja yllätyksiä. :) En ole ehtinyt paikkaa vielä käydä katsastamassa.

Voisiko joku naikkari laittaa minulle privana kuvia makasiinilta? Olen toki nähnyt ne netissä olevat kuvat, mutta kiinnostaa kuinka olette pöytiä sijoittaneet ja onko paljon koristelua?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä keskustelu on tyrehtynyt niin ajattelin, että onko kukaan naikkareista käynyt nyt lähiaikoina katsastamassa Makasiinia? Itse menen varmaan ensi kuun alussa käymään, kunhan saan kirkon varattua. :) Tein tuossa alustavaa vieraslistaa ja noin 75 olisi nyt listalla. Onkohan mitään tsäänssiä saada kaikkia ruokailemaan samaan saliin? Keijis tuossa ylempänä kertoi, että pirttipöytiä on 9 sekä 10kpl pöytiä joihin mahtuu 4-5 ruokailijaa. Tuli mieleeni, että mahtuuko nämä kaikki samaan saliin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka :)

Kaikille kiinnostuneille tiedoksi,peruimme eilen varauksemme Irjalan Makasiinille 24.07.2010 Varaus oli koko viikonlopun ja koko talo.Eli siellä olisi nyt tilaa(jos ei oo alle vuorokaudessa ehtinyt menee)pitää vaikka yllätyshäät!!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenella kuvia sitä paikasta koristeeltuna? Mulla on jotkut ideat, mutta varmaan tarvis vähän lisää saamaan sen paikan hyvännäköiseks ^^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on irjalan makasiini varattuna tämän vuoden syksylle. hinta on nykyään 500 euroa pe klo 17 - su klo 12. kuohuviinilasit, viinilasit, videotykki, pöytäliinat yms. vuokrataan eri hintaa vastaan.

olemme tehneet sopimuksenkin jo, mutta nyt vasta aloin miettiä tosiaan sitä, että paikka on ihan omakotialueen keskellä eikä siellä siis voi kovin myöhään bändi soittaa musiikkia. onko kenelläkään siellä jo juhlia viettäneellä tähän mitään kommentoitavaa, olisi kiva kuulla kokemuksia?

itse olen ajatellut valkoista ja vaaleanruskeaa väriteemaa, tai siis vaaleanruskealla tarkoitan sellaista ns. kierrätyspaperin/pahvin väriä. sopii mielestäni ihan hienosti makasiinin puisten seinien kanssa. käytiin paikan päällä viime perjantaina, ainakin nyt seinät oli ihan tyhjillään, mistä tykkään. monissa tuontyylisissä paikoissa seinillä roikkuu jos jonkinnäköisiä koristeita ja tauluja. tai ainoastaan siinä eteisessä oli jotain, mutta nehän voi ottaa vaikka juhlan ajaksi pois..

vieraita meille on tulossa varmaankin n. 60 aluksi, siis varsinaiseen juhlaan, syömään ja sellaista. sitten jossain vaiheessa kun vanhimmat vieraat alkavat poistua, niin olemme kutsuneet ystäviä enemmän (läheisimmät jo päivällä) juhlimaan. näin me ratkaisimme tuon tilaongelman.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äitini asuu toiseksi lähimmässä omakotitalossa Makasiinilta. Muutamia kesäisiä lauantai-iltoja olen äidin kotitalon pihalla vietellyt grillaillen ja jäänyt yöksi, ja voin näiden parin illan perusteella kertoa että eipä juhlijat ole juuri lähiasukkaista välittäneet vaan soittaneet musiikkia pitkälle aamuyöhön. Eli luultavasti ei lähin talokaan herkästi ole valittanut, äitini ei koskaan.

Tällainen välihuomio, kun pisti ketju silmään. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, me kuultiin että Makasiinin keittiö rempataan nyt syksyn aikana ihan uusiksi. Mahdollisesti laitetaan myöskin kunnon tarjoilupöytä toiselle salille. Katsotaan mitä siitä tulee :girl_smile:

Kysytiin tuolienmäärästä ja meille kerrotiin että on 30 puutuolia, 40 muovisia tuolia ja sitten 18 puupenkit (johon mahtuu n. 3-4 henkeä vierekkäin). Tietääkö joku minkäläisiä ne muovituolit ovat? Meillä on n. 60 hengen porukka, joten ei ole kummastakaan tuoleista tarpeeksi... :girl_to_take_umbrage2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä tsekkaamaan Irjalan makasiinin nykytilaa. Täytyy toivoa, että sinne mahtuis meidän suunnittelema noin 70 hengen porukka yhteen saliin syömään. Toisessa voisi sitten kivasti järjestää vihkimisen. Saisi laitettua senkin nätiksi ilman, että siellä olisi pöytiä yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Irjalan makasiinilla siis joku aika, milloin pitäisi yöllä lyödä ovet kiinni? En halua ottaa riskiä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Irjalan makasiinilla siis joku aika, milloin pitäisi yöllä lyödä ovet kiinni? En halua ottaa riskiä...

 

Meille ainakin sanoivat, että ei ole aikaa milloin ovet pitää lyödä kiinni, mutta bändin ei toivota soittavan enää kymmenen jälkeen. Samoin olisi suotavaa, että pippalot eivät yöaikaan enää siirry ulos vaan pysyvät sisällä. Siinä on kohtuullisen lähellä kuitenkin asuintaloja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään