Ravintola Keilaranta (Espoo)


Inette

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Keilaranta on vahva ehdokas myös meidän häille 2010 ja jos joku talvihäitä siellä viettänyt olisi vielä paikalla kertomassa kokemuksiaan, niin se olisi huippua? Rouvamilla ainakin vietti siellä häitään taannoin ja kehui paikkaa talvihäille sopivaksi. :girl_smile: Muitakin kokemuksia olisi kiva kuulla ja myös enemmän siitä, että saiko paikan miten tunnelmalliseksi pimeällä ja saiko kattovaloja säädettyä kuinka hyvin? Meillä olisi toiveissa nimenomaan mahdollisimman paljon kynttilänvaloa (sisällä&ulkona) ja tunnelmallisuutta, siksi kyselen tarkemmin.. Kuvat (nimenomaan talvijuhlista) olisi tietysti myös loistavia, jos joku vain viitsisi niitä tänne lisäillä!

Link to comment
Share on other sites

Hih, tästä se eka viesti sitten morsiamena foorumille lähtee! :girl_smile:

Eli, meillä kirkko varattu ja paikkaa haetaan kesälle 2010. Keilaniemeen laitoin tänään tarjouspyynnön ja vastausta odotellaan. Ilmeisesti omat alkoholijuomat sinne siis voi viedä, mikäli ymmärsin nuo aikaisemmat viestit oikein. Tuntuu, että olen ihan pihalla kaikesta!!

Olisin todella kiinnostunut kuulemaan hinnoittelua tuosta Keilaniemestä, ihania kuvia oli aiemmin jo ketjussa, pääsee hyvin jo etukäteen fiilistelemään.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

IidaLiinaAnnastiina: joko olette pyytäneet tarjousta Keilarannasta? Minkä hintainen paikka on? Tuleeko erikseen tilavuokra vai sisältyykö pitopalvelun hintaan? Minkä kokoiset häät teillä on tulossa?

Me olemme myös suunnittelleet häitä kesälle 2010 ja Keilaranta yksi vaihtoehdoista. Meillä kutsulistalla 120 henkeä, toivottavasti vähän saadaan vielä karsittua tai budjetti paisuu liikaa...

Link to comment
Share on other sites

Nyt häät ovat onnellisesti takana ja ajettelin tulla kertomaan kokemuksia Keilarannan osalta.

Varasimme paikan puolisentoista vuotta ennen häitämme. Näin ollen meillä oli voimassa silloiset hinnat. Talvella olleessa palaverissa saimme tietoomme myös uudet hinnat ja ne olivat ainakin tarjoilijoiden palkkojen osalta nousseet.

Voisinkin tähän hieman muistella meidän maksamia hintoja:

-tilavuokra 1200e

-siivous 240e

-av-laitteet 70e

-tarjoilijat 28,5e/tarjoilija/tunti, aloittavat työskentelyn 2h ennen juhlan alkua ja yhden tarjoilijan pitää sulkea paikat. 21.00 alkaen tuplahinnat. 80 hlön häissä suositus oli 4-5 tarjoilijaa, kun ruoka haettiin buffet-pöydästä.

-menut 32-35e/hlö, pienet lapset ilmaiseksi, bändin jäsenet puoleen hintaan

-pöytäliinojen hintoja en muista

-kankaiset servietit olivat paperisia kalliimpia, nämäkin siis kaikki maksoivat erikseen

Jos pöydille haluaa esim. kynttilöitä, tulee ne hankkia itse. Ilmastoinnin takia ainoastaan lasikippoihin valetut sopivat. Keilarannan kautta saa hankittua kukkia koristeeksi pöytiin.

Hääjärjestelyt eivät sujuneet ihan niin kitkattomasti kuin olisin toivonut. Sähköposteihin vastaaminen oli hitaanpuoleista ja läheskään kaikkiin esitettyihin kysymyksiin ei saatu vastausta (tämä tosin taitaa olla aika yleistä). Muutamaa viikoa ennen häitä kävimme avustajiemme kanssa tutustumassa paikkaan ja selvittämään teknisen puolen toimintaa. Olimme sopineet ajan ja tapaamisen erään henkilökuntaan kuuluvan kanssa, mutta saapuessamme paikalle hän olikin estynyt. Kuitenkin lähtiessämme Keilarannasta näimme kyseisen ihmisen luikkivan autolleen. Tänä tapaamiskertana pääsimme kuitenkin jututtamaan paikan tj:tä, mutta tämä ei täysin korvannut tätä toista henkilöä, jonka kanssa olimme kaikista asioista aikaisemmin sopineet ja joka siten oli paremmin perillä häistämme. Juttelutuokiomme ei kauaa kestänyt, sillä paikalla oli seuraavan päivän häitä valmistellut pari emmekä kehdanneet viedä heiltä tj:n aikaa.

Päivää ennen häitä menimme viemään juhlapaikalle paikkakortteja, pöytäkartan, juomat sun muut tykötarpeet. Tämä sama henkilö oli paikalla laittamassa pöytiä paikalleen. Onneksi meillä ei ollut sen suurempi kiirus, nimittäin tullessamme paikalle eivät pöydät vielä olleet valmiina, vaikka näin oli etukäteen sovittu. Tämän henkilön käytös meitä kohtaan oli hyvin töykeää; hän oli jatkuvasti näennäisen ystävällinen, mutta piikitteli ja letkautteli samalla. Bestmanin kysyessä mikrofonien sijaintia, vastaus oli, että ottakaa pojat silmä käteen ja etsikää itse! Kuitenkin meille oltiin aikaisemmin painotettu, että juhlapaikalla ei ollut lupa koskea tiettyihin teknisen puolen asioihin. Kalliista hinnastaan huolimatta itse tila ei ollut myöskään erityisen siisti, vessoista olivat niin paperit kuin saippua loppu (juhlapäivänä niitä kuitenkin oli), lattia ja takka olivat roskaisia. Me olimme suunnitelleet pöytäjärjestyksen siten, että kuuden hengen pääpöytä oli salin päädyssä takan vieressä, kuten monissa promokuvissakin. Tällöin minä jouduin pukuni kanssa osin kulkemaan takan lattian päältä, joka oli siis aika siivoton. Kävin tältä henkilökunnan jäseneltä pyytämässä harjaa ja rikkalapiota, jotta voisin lakaista paikkaa siistimmäksi. Tähän sain vastauksen, että toki saan harjan, mutta että saliahan ei oltu suunniteltu niin, että kyseisessä kohdassa mahtuisi tilavasti istumaan ja kulkemaan, mutta että mehän nyt olimme välttämättä halunneet niin. Tässä vaiheessa meinasi mun huumorintaju loppua. Juuri näistä asioista olisimme halunneet keskustella muutamaa viikkoa aikaisemmin, ei pääpöydän sijainti takan luona ollut mikään ehdoton kynnyskysymys meille. Ja jos se kerran ei sovi tilaan, niin ei kyllä välttämättä kannattaisi näyttää asiakkaille kuvia, jossa pöydät on sijoiteltu nimenomaan niin... Kesken kaiken valmisteluidemme paikalle tuli toinen hääpari tilaa katsomaan, jolloin häitämme valmistellut henkilö lopetti meidän kanssa touhuamisensa ja siirtyi kokoushuoneeseen jätten meidät viimeistelemään valmistelut. Tästäkään en ollut ihan intona, aikaisemmin olin kokenut että meidän häistämme ei oltu kovin kiinnostuneita, koska niihin oli vielä aikaa. Olisin toivonut, että päivää ennen häitä olisimme saaneet jakamattoman huomion. Olimme kuitenkin ehtineet käydä läpi joitakin muutoksia ja epäselvyyksiä juhlan kulussa Keilarannan osalta, joten tärkeimmät asiat saatiin hoidettua alta pois ennen toisen parin saapumista (näitä asioita olisimme siis halunneet selvittää jo muutamaa viikkoa aikaisemmin, jolloin meille tehtiin oharit). Oli myöskin vähän kelju tunne jättää juhlapaikalle esillä olleet häälahjat ja kaikki koristelut, kun siellä oli ns. ulkopuolista porukkaa.

Itse juhla sujui kuitenkin hienosti, mitä nyt ruoka oli myöhässä ja karitsankare oli kuivakkaa, kun se tastingissä oli ollut ihanan mureaa ja pehmeää. Tarjoilijat toimivat todella hyvin ja huomaamattomasti, muutamat hauskat naurut saatiin suomen kieltä taitamattoman tarjoiljan kanssa syntyneistä väärinkäsityksistä.

Kaiken kaikkiaan tila toimi meidän vähän vajaan 70 hengen häissämme erittäin hyvin, oli sopivan väljää esim. ruuan hakua varten, näkyivätpä ihmiset kiertelevän ja vaihtavan istumapaikkojakin ohjelmien ja ruokailujen välissä seurustellakseen. Tanssilattia oli erinomainen, oli tosi kiva juttu että pöytiä ei tarvinut raivata syrjään niin että pöydissä saattoi tanssin aikanakin istuskella, jutella ja nauttia iltapalaa. Ainiin, pieni miinus paikassa oli se, että meren puoleisen pihan pensaat olivat ilmeisesti osin kuolleita, ainakin ne olivat lähes lehdettömiä ja rumia (täähän menee bridezillailuksi :D).

Loppukaneetiksi sen verran, että vaikka pieniä hankaluuksia olikin, niin tila oli silti itsessään niin toimiva, kaunis, tyylikäs ja yhtenäinen, että olen todella tyytyväinen valintaamme. Ainoa, mikä oikeasti harmittaa, on tuon henkilökuntaan kuuluvan tökerö käytös. Tietenkin sitä toivoisi, että tuon hintaisessa paikassa myös palvelu olisi kohdillaan. Siitäkin tosin olemme saaneet jälkeenpäin jo ja silloin häitä edeltävänä perjantaina hyvät naurut, harvoin on tullut tuollaiseen riivinrautaan törmättyä! En siis suosittele herkkänahkaisille tätä paikkaa, mutta kaikille muille kylläkin ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Me varasimme paikan juuri heinäkuulle 2011!

Mermaid2010, miten teidät juhlanne sujuivat?

Oli kyllä vaihtoehdoistamme kalleimmasta päästä, joten olisi kiva että kaikki toimisi moitteettomasti, emmekä kohtaisi epäkohteliasta henkilökuntaa. Käydessämme katsomassa paikkaa siellä oli paikalla rouva, joka oli erittäin kohtelias (ainakin minun mittapuullani), ja selitti kyllä asioista juurta jaksain.

Tila itsessään näytti hienommalta valokuvissa (varsinkin Jannen), mutta niinhän se usein on. Paikkahan ei tosiaan ole mikään uutuuttaan kiiltävä, esim. lattiat kuluneet jne.. Paikka ei ollut kaikkea mitä toivoimme, mutta lähimpänä, unelmien juhlatiloja ei vaan kertakaikkiaan ole Helsinki-Espoo alueella! Suureksi ongelmaksi muodostui mm. se, että useat paikat ovat aika pieniä. Eikä meillekään ole tulossa kuin noin 80 vierasta. Keilarantaan saa tuoda omat alkoholijuomat, ja se on meren rannalla, ne ratkaisivat!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Jos tuo A-oikeus homma pitää paikkansa, en aio edes harkita paikkaa enään. Pitääkin ottaa selvää niin että tietää sitten siirtyä seuraavan paikan hämmästelyyn. Kaikki paikat pitää pilata a-oikeuksilla... höh

Sitä kun alkaa juhlapaikoilla dollarin kuvat kiiltelemään simmuissa niin tavalliset tallaajat haihtvat. Taitavat tavoitella yrityksiä asiakaskuntaan lisää.

Link to comment
Share on other sites

^Jos alat asiaa kyselemään, niin yritä päästä omistajan puheille.:) (Nimeä en muista, mutta oli mies. Jos tämä auttoi yhtään.:D ) Työntekijät eivät oikeastaan osanneet mitään sanoa A-oikeuksiin liittyen, mutta kun puhuin omistajan kanssa (tämä siis tapahtui ihan ensimmäisellä kerralla kun olin paikkaan yhteydessä, josksus elo-syyskuussa) niin antoi mulle puhelimessa tällaista tietoa. Mutta tarkista ihmeessä vielä itsekin. :)

Link to comment
Share on other sites

Keilarannan A-oikeuksista on puhuttu jo vuosikaudet, mutta mitään ei kuitenkaan ole (tähän mennessä) tapahtunut.

Meidän varatessamme aikoinaan paikan tammikuussa 2008 saimme sovittua siten, että mikäli A-oikeudet ovat tulleet voimaan juhlamme aikaan, saisimme juomat sisäänostohinnoilla. Häidemme aikaan kesällä 2009 oikeuksia ei ollutkaan ja saimme itse hankkia juomat juhlaan.

Kannattaa siis kysellä tarkkaan asiasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Talvimorsian 2010

Hei,

minäpä kerron kokemuksistani ravintola Keilarannasta. Juhlimme siellä häitämme lähes vuosi sitten, helmikuussa 2010. Häämme onnistuivat täydellisesti ja saimme aivan valtavasti kehuja ( myös monilta sellaisilta, jotka eivät koskaan kehu mitään ja lisäksi monilta "hääkonkareilta", mikä todella lämmitti mieltä). En kuitenkaan tiedä, olivatko onnistuneet häät niinkään ravintola Keilarannan ansiota. Oikeastaan ainoat "pieleen menneet" tai negatiiviset asiat, jotka jäivät juhlista mieleeni, liittyvät nimenomaan Keilarannan hlökuntaan ( tai itse asiassa tuohon tässäkin ketjussa aiemmin mainittuun emäntään). Minulle hän oli kyllä koko ajan ihan mukava ja suht avuliaskin, ja hääjärjestelymme sujuivat melko mutkattomasti. Häitä edellisenä päivänä olimme koristelemassa juhlatilaa, ja silloin ko. nainen oli melko tympeä ja auttoi kyllä kun kysyttiin, mutta ei selvästikääni kovin mielellään. Lisäksi hän vilkuili koko ajan merkitsevästi kelloa ja tuli lopulta takki päällä ja laukku kainalossa kyselemään, että meneekö vielä pitkään ( olimme tuolloin olleet koristelemassa tilaa n. tunnin).

Hääpäivänä kuulin hänen arvostelevan yhdelle tarjoilijalle joitakin koristeitamme ( ripustimme vihkipaikkamme kattoon kristalleja siihen kohtaan, jossa

minä ja

mieheni seisoimme - meidät siis vihittiin paikan päällä). Tämä ei tietenkään ollut tarkoitettu minun korvilleni, mutta hän sanoi sen kovaan ääneen keskellä salia, mikä oli kyllä mielestäni tosi tahditonta.

Buffet-pöytään tilaamamme kukka-asetelma ( joka tuli siis Keilarannan puolesta) oli aivan kamala. Kahvipöydän yhteyteen oli tarkoitus kattaa erillinen karkkibuffet, mutta he unohtivat sen ja karkit laitettiin esille vasta yöpalan yhteydessä, jolloin niitä jäi aika paljon syömättä. Lisäksi karkkibuffan "ulkonäöllinen" toteutus ei ollut lainkasn sitä mitä olin toivonut ( karkit olivat esillä sellaisissa koulun kiisselikulhoa muistuttavissa lasiastioissa), vaikka nimenomaan toivoin erilaisia ja korkuisia karkkikippoja, ja jopa tarjouduin tuomaan kulhot itse. Rouva kuitenkin vakuutteli että homma on hanskassa, että " hehän tässä ovat juhla-alan ammattilaisia", ikään kuin vähän minua vähätellen. No, toki sitten luotin, että homma todella on hanskassa.

Olimme maksaneet bändillemme ruoat - puoleen hintaan, jos hakevat itse keittiöstä. Kun bändin pojat sitten nälkäisinä menivät ruokiaan hakemaan, oli rouva todennut, että vasta

sitten, kun muut ovat syöneet, jotta nähdään mitä jää! Eihän me mistään jämäruoista maksettu! Tässä kohtaa minua alkoi ottaa todella päähän, mutta onneksi bestmanimme hoiti tilanteen ja bändin jäsenet saivat syödäkseen ennen esiintymistään. Kasvissyöjille tilaamamme ruoka oli aivan muuta kuin piti, ja lisäksi se oli jäähtynyttä ja kasvissyöjien piti itse hakea ruokansa keittiöstä, mikä oli mielestäni tosi törkeää!

Jälkeen päin kuulin lisäksi, että bestmanimme lisäksi myös äitini ja kaasoni olivat joutuneet "ojentamaan" ravintolan emäntää monista pienistä asioista . Eniten harmitti, että hän oli ollut töykeä myös muutamille vieraillemme.

Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen häihimme, paikka oli kaunis, ruoka hyvää ja tarjoilijat tosi ystävällisiä, ja kaikki meni nappiin emännän käytöstä lukuunottamatta. Yöllä joku oli oksentanut vessaan, ja oletin että siivouksesta tulee lisälasku, mutta paikan tj kuittasi asian vain sanomalla "että sittenhän bileet olivat onnistuneet". Paikan tj (mies), oli muutenkin ihan loistotyyppi ja hänen seurassaan emäntä oli aina meillekin ihan mielin kielin.

Eniten tosiaan harmittaa tuo emännän tympeä käytös vieraita kohtaan ( minullehan hän tosiaan oli ihan asiallinen koko ajan, mutta selkäni takana sitten ihan jotain muuta). Myös sellainen " viimeinen silaus" tuntui puuttuvan monesta asiasta, kaikki oli hienoa, mutta se "super" heidän osaltaan uupui. Nainen oli olevinaan niin kovin juhlien järjestelyn ammattilainen, että olisin ehkä olettanut, että hän osaisi laittaa kaiken kauniisti esille ja että hänellä olisi persoonallisia ideoita asioiden toteutukseen ( itselleni nämä jutut ovat tärkeitä!), mutta nyt kaikki oli mielestäni aika tavanomaista. Jo se, että tarjosimme hääkakun lisänä laskiaispullia ( kyseessä oli laskiaisvkoloppu) ja että kakun koristeenamme oli korkokenkä ja miehen juhlakenkä ( kenkäfriikki kun olen;), olivat hänen mielestään jotain aivan supererikoista.

En kuitenkaan anna tuon naisen pilata hääpäivääni, vasn muistelen sitä edelleen yhtenä elämäni ihanimmista päivistä! Ja talvihäihin Keilaranta on kyllä loisto valinta, kaunis ja tunnelmallinen jo itsessään!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meille kerrottiin että vuoden 2012 myynti alkaa tämän kuun aikana vai olikos se niin että hinnat ovat selvillä niin pitkälle vasta tämän kuun aikana. Oli miten oli, niitä odotellessa (jos viitsii odotella kun toisilla paikoilla tilat tällä aikaa sen kun täyttyy...) voi ainakin päätellä että hintoihin on tulossa nostetta. Jännityksellä myös oottelen että tulisko nyt se "a-oikeus-pommi". Hiukan ärsyttää kun on vaikea tehdä vertailuja paikkojen välillä joissain suhteissa kun toisissa paikoissa on tässä vaiheessa heinäkuu 2012 myyty ja toiset eivät edes anna hintatasoa.

Hiukka on helppo näillä eväksillä suunnitella :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Niinpä tietenkin... Kuulostaa siltä että täältä on turha sitä tarjousta jäädä enään oottelemaan. Harmi sinänsä. Toivottavasti Danielinan juhlat kuitenkin sujuvat mutkattomasti vaikka jotain omistajanvaihdoshässäkkää TAAS olisikin. Mutta etpä ole ainoa morsian kun kaikki tämän kesän lauantait myytyjä joten tuskinpa vaikuttaa vielä kesällä mitenkään.

Saattaahan olla että meitä ei vain haluta sinne maksaviksi asiakkaiksi :) Kun kerran sanotaan että helikuun aikana ja jäljellä kuukautta on 6 arkipäivää... Aika ihmeellistä.

Ja todella ärsyttävää!! Muita tämän paikan tyylisiä juhlatiloja olisko suositella??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kävimme eilen suunnittelupalaverissa Keilarannassa, ja sen perusteella emme voi muuta kuin kehua paikkaa! :girl_smile: Tuli sellainen olo ettei hääpäivänä varmasti tarvitse mistään tilaan/koristeluihin/tarjoiluihin liittyvästä huolehtia, vaan kaikki hoidetaan tyylillä läpi. Tuon tunteen antoivat mm. pienet yksityiskohdat joista meidän oli tarkoitus kysyä, mutta joista "emäntä" ehti mainita ennen kuin ehdimme :)

Muokattu: , käyttäjä: Danielina
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nyt sitten viimein saatiin jotain vastakaikua paikasta ja voin vahvistaa huhut A-oikeuksista. Meille ilmotettiin etä kaikki juomat tulevat heidän kauttansa. Tämän lisäksi kaikkia muitaki hintoja on nostettu (mm. tilavuokra 1500e)

Meiltä he ainakin hinnottelivat itsensä tällä ulos. Kun ei nyt viitsitä laittaa 10 000e pelkästään tilavuokraan ja ruokaan/juomaan. Jos edes riittää.

Alkaa tuntua houkuttelevilta jopa nuo kappelinrannat sun muut hienommat paikat kun pääsis halvemmallakin :)

Onhan se vähän niin että jos on tilalla A-oikeudet niin en minä enään ravintolalle maksa erikseen tarjoilijoiden palkkoja. Kummallista...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest ruoka tasting

Hei,

tulimme juuri hääruokamaistajaisista. Kerrassaan uskomaton kokemus Keilarannassa. Ensivaikutelma oli surullinen, pöydissä ei ollut pöytäliinoja taikka kattauksia ainoastaan vesilasit kasassa. Alkuruuista huomasimme että mozzarella (tai mikäköhän se joskus olisi ollut) oli kuivunut täysin kasaan, kala oli vanhaa ja suolattu niin että makua ei maistanut, salaatti loisti poissaolollaan ainoa jokseenkin syötävä alkupala oli chilli marinoitu kana joka sekin taisi olla suoraan HK:n paketista. Lämpimät ruuat olivat alkupalojakin kiinnostavampi kokonaisuus. Myyntijohtaja selosti menyyn läpi ja siinä vaiheessa kun mainostetaan että kanalle ja naudalle on sama kastike niin pitäisi jo useammilla hälyytyskellot soida. Lämmin ruoka oli KYLMÄÄ, lihat niin läpi paistuneet että ankanrintaa ei enään erottanut lampaasta ja perunat olivat kyllä jo nekin parhaat päivät nähneet. Suurella innolla odotimme jo hääkakkuja jotka olivat jo hienosti esillä. Voin hyvin todeta että hääkakut seurasivat muiden ruokalajien kokonaisuutta. Kakut olivat tehty "hötö" pohjalle ja juustokakun makua ei erottanut ollenkaan marjakakusta puhumattakaan esanssisesta valkosuklaa kakusta.

Oli kiinnostavaa kuulla myyntiedustajan kommentteja siitä miten ruoka oli laitettu "kauniisti" esille eikä lämpövateihin kuten normaalisti kun muut ASIAKKAAT kyselivät miksi lämmin ruoka oli kylmää. Samoin kyseinen myyntihenkilö ystävällisesti sanoi että jos tilaa salaatin niin siihen ei ole mahdollista saada tomaattia taikka kurkkua. Oman kakun tuomin oli myös mahdotonta tai onnistuuhan se mutta ei se hintaan vaikuta nauroi sama myynti henkilö. Tämän lisäksi he kehtasivat vielä velottaa 45€ per henkilö ruuasta!!!!!!!!!

Yksi seurue kyseenalaisti toimintaa jolloin vastattiin että meillä on sitten eriävät mielipiteet emmekä tule löytämään kompromissiä.

Jos yritys yrittää markkinoida juhlapalvelujaan sillä että juhlatilaa ei ole edes yritetty koristaa juhlalliseksi, ruoka on suoraan sanoen erittäin huonoa ja palvelu kuin muinaisessa neuvostoliitossa niin voi vaan ihmetellä miten sillä on tulevaisuutta.

Eli meidän mielipide on että vaikka paikka on paikkana muuten loistava niin voimme melkein olla varmoja että kyseinen catering firma onnistuu joko ruuallaan taikka sitten palvelullaan pilaamaan päivän jona sinulla tulee olemaan muutakin stressiä kuin vain se että onnistuuko kyseinen yritys tarjoamaan sen palvelun sinulle tavalla jolla sen pitäisi pystyä tekemään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...