Jump to content
Naimisiin.info

Soutupaviljonki (Helsinki)


rastas

Recommended Posts

Heippa!

Onko kellään kokemusta Helsingissä sijaitsevasta soutupaviljongista, jota nykyisin pyörittää sweet pepper niminen catering firma. Minkä kokoinen ja millainen tila on? Jos jollain kokemusta ennen catering firmaa tai sen kanssa, niin olisi kiva kuulla   :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Muakin kiinnostaisi kokemukset, missä hintatasossa liikutaan, miten myöhään tilassa saa olla? Millainen tilavuokra?

Link to comment
Share on other sites

Kokemusta tästä paikasta on sen verran, että lähetin sähköpostitse kysymyksen varaustilanteesta ja hinnoista, eikä siihen vastattu kolmeen viikkoon. Tämän jälkeen soitin Sweet Pepperiin, jossa ystävällinen naishenkilö kertoi, että voi ottaa alustavan varauksen vastaan, mikä vahvistetaan elokuussa ja lupasi lähettää esimerkkimenuja tältä vuodelta. Mitään ei taaskaan kuulunut, kunnes muutama päivä sitten sain sähköpostiviestin, että hääpäivämme on varattu toiselle!

Käsittämätöntä asiakaspalvelua, mutta toki Soutupaviljonki sijaitsee kauniilla paikalla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

kävimme siellä kyselemässä mutta tila oli liian pieni ja ankea, tyyliin joku köyhä kansantalosali, eli siellä ei siis ollut edes tauluja, verhoja tms. Ihan kiva piha ja iso terassi ja hyvältä kuulosti menuehdotukset. sain kyllä mielestäni hyvää palvelua mutta meillä tyssäsi tilan pienuuteen ja en halunnut että buffet on ja kakku leikataan erillisessä huoneessa.... eikä mahtuisi bändiä jos se ei ole tosi kompakti, eikä tanssimaan. Meidän häihin suunnitteilla n.50 henkeä.

http://www.sweetpepper.fi/soutupaviljonki.php

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olen käynyt Soutupaviljongissa firman juhlissa, enkä pysty näkemään paikkaa hääjuhlatilana. Riippuu tietysti, millaista hakee, mutta minun makuuni liian arkinen ja ankea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meille mieheni kanssa varattu Soutupaviljonki kesälle 2011 ja itse ainakin sain erinomaista palvelua lähestyessäni Sweet pepperiä asian tiimoilta :) Tilat eivät ole kaikkein isoimmat tai moderneimmat, meille tulossa noin 70 vierasta mutta emmeköhän mahdu kun tilava piha-alue kuitenkin käytössä. Paikassa on mielestäni tunnelmaa!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Meidän häät oli Soutupaviljongissa viime kesänä eli 2010. Omilla koristeilla / paikasta saatavilla koristeluilla voi aika paljon vaikuttaa siihen miltä paikassa näyttää ja niillä myös voi luoda haluamansa laista tunnelmaa. Meillä vieraita oli yhteensä 76 ja se on kyllä ehdoton maksimi, yhtään enempää ei olisi mahtunut. Laskimme kuitenkin sen varaan, että kesällä voi viettää aikaa myös ulkona, minkä lisäksi ruokailun jälkeen siirsimme osan pöydistä reunoille, jolloin tilaa jäi tanssille.

Sweet pepperin ruuat olivat todella hyvät, eivät todellakaan arkisia. Kaikki vieraat kehuivat ruokia!

Mielestäni paikka sopii todella hyvin rentojen häiden viettoon!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Olen ollut täällä häissä v. 2010 ja mielestäni sopii hääpaikaksi, jos vieraita on alle 70. Plussaa keskustan läheisyys ja hinta verrattuna esim. merimelojien majaan (käsittääkseni reilu 1 000 eur). Talo näyttää ulkoapäin hieman rapistuneelta, johtuen maalin kulumisesta.

Muokattu: , käyttäjä: Santeri1985
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei! Meillä on varattuna Soutupaviljonki ensi kesän häillemme. Mielestäni on tosi kiva - valoisa ja kotoisa. Luonnollisesti edullinen hinta suhteessa sijaintiin oli suuri plussa. ASumme myös lähistöllä, ja se pätkä Töölön rantaviivaa jolla Soutupaviljonkikin sijaitsee on lempipaikkojamme Helsingissä kauniine merellisine maisemineen.

Meitä kuitenkin mietityttää muutama asia. Haluaisimme bändin, mutta tilan pienuudesta johtuen se vähän arveluttaa. Onko ketään, jolla olisi kokemuksia bändistä ko. juhlapaikalla? Yksi vaihtoehto olisi dj, tai sitten bändin soittaminen ulkona, mutta ulkoilmavaihtoehto kauhistuttaa, jos vaikka sitten sataakin kaatamalla ja sekin suunitelma menee mönkään.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä sinne bändi mahtuu, kun roudaa pöytiä ja tuoleja pois alta. Meidän kavereiden häissä bändi oli sijoitettu heti siihen salin vasempaan nurkkaan ovelta katsottuna (eli heti sen "välitilan" aka buffetpöytätilan jälkeen).

Luulen, että siinä ulkona ollessa joltain tulisi napinaa musiikin soitosta, sillä siinä alueellahan vietetään yleensä vähintään neljiä häitä samaan aikaan...

Muokattu: , käyttäjä: Santeri1985
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hei,

 

Tiedustelisin, että mikä bändi teillä on ollut käytössä Soutupaviljongissa. Olemme menossa siellä naimisiin ja olisi parempi, mikäli bändillä olisi jo kokemusta paikasta :)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Tiedustelisin, että mikä bändi teillä on ollut käytössä Soutupaviljongissa. Olemme menossa siellä naimisiin ja olisi parempi, mikäli bändillä olisi jo kokemusta paikasta :)

Heipsan!Tsekkaa stadilainen bändi.triotimoroutasaari.net

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Moikka!

 

Toivoisin lisää ihmisten kokemuksia tilasta, Soutupaviljonki on meillä tällä hetkellä tiukasti ykkönen - ainoa asia, mikä mietyttää, on tuo tilojen koko... Jos kenelläkään on esimerkiksi jotain kuvia tilasta, kun siellä on vieraat sisällä/pöydät katettuna, olisin enemmän kuin kiitollinen! Yv:llä voi laittaa :) Alun perin meillä oli vieraita listalla lähemmäs sata, mutta nyt ollaan tiivistetty lähemmäs seittemääkymmentä. Käytiin Soutupaviljonkia katsomassa, ja täytyy sanoa, että tila oli kyllä erittäin viehättävä ja hyvin omaan tyyliin sopiva. Kaikin puolin yhteydenpito catering-firman kanssa on sujunut hyvin, tarjous heiltä oli erittäin asiallinen (muutamaan muuhun kysyttyyn verrattuna). Mä voisin varata paikan heti, mies vielä epäilee kokoa. Googlasin kuvia, löytyi muutama yleiskuva pöydistä, tuolien välit kieltämättä oli melko tiiviit. Jakakaa siis mielellään kokemuksia paikasta (ja kuvia :girl_sigh: )!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Nostellaampa tätä. Meille on varattu Soutupaviljonki ensi elokuisiin häihimme. Tähän mennessä kommunikointi asiakaspalvelun kanssa on sujunut moitteettomasti, ja maileihin on vastattu todella nopeasti. Saamamme tarjouskin oli oikein hyvä. 

 

Menemme katsomaan paikkaa ensi viikolla, joten ennen kuin ehdin innostua liikaa, kaipaisin kovasti tuoreempia kokemuksia häiltään soutupaviljongissa viettäneiltä tai vieraana siellä olleilta. Meille tulossa noin 70 vierasta, ehkä max 75 (yritetään vielä karsia). Vähän hirvittää, tuleeko ihan liian ahdasta? Häämme ovat nuorten aikuisten juhlat ilman lapsia ja vanhempia (=huonojalkaisia) sukulaisia. 

 

Sijainti ja tilavuokra tuntuu olevan täydellinen.

Link to comment
Share on other sites

^ Mulla jäi vähän huono maku suuhun paikan ylläpitäjästä (Sweet Pepper), kun kyselin tilaa häillemme kesälle 2016. Munkaan mielestä tila ei ole mikään järin suuri, 70 henkeä saattaa olla siellä ahtaasti. Joten kyselin tilaa noin 40 hengen häihimme. Sanoi vain mulle, että "ei me noin pienelle porukalle ruveta häitä täällä härjestämään".  :blink: Asia selvä. Ymmärrän sen, että rahaa tulee taloon silloin vähemmän, mutta kun itse en mahduttaisi sinne enempää kuin ehkä max 60 ihmistä. Tila sijainniltaan ja hinnaltaan on kyllä loistava. Sisältä vaatii kyllä mun makuun pientä laittamista, vähän liian pliisu ja kulunut sellaisenaan.

Link to comment
Share on other sites

Höh, onpa kurjaa tollanen käytös. Meillä on kaikki sujunut tähän mennessä tosi hyvin. Johtuuko sitten siitä, että ilmoitettiin vieraita olevan jopa 80 :D Oon kans ymmärtänyt, että tila vaatii vähän laittamista, mutta eiköhän valkoiset pöytäliinat ja tuolinhuput tee jo paljon. Pääasia, että mahdutaan.

Link to comment
Share on other sites

Mekin päädyimme toiseen paikkaan juuri ahtauden takia. Tila oli pieni, olisimme sinne max. 50-55 ihmistä kutsuneet. Esittelijästä jäi kyllä kaikin puolin hyvä vaikutelma, yhteydenpito oli nopeata ja mutkatonta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Pakko nyt sanoa, kun meillä oli häät Soutupaviljongilla vastikään. Meidän mielestä kaikki sujui todella hyvin. Välillä ennen juhlaa vastausajat viesteihin olivat aika pitkiä, mutta muuten ei mitään ongelmia. Henkilökunta hoiti kaiken mitä sovittiin ja vähän ylimääräistäkin, tila oli tosi kaunis aurinkoisena kesäpäivänä ja ruoka ja kakku hyviä. Myös vierailta tuli kehuja. Paikalla olleet henkilökunnan jäsenet olivat osaavia ja sopivalla tavalla huomaamattomia. Meillä oli tosi ihana juhla Soutupaviljongilla :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 14/08/2017 at 2:20 PM, Mirmuliini said:

Pakko nyt sanoa, kun meillä oli häät Soutupaviljongilla vastikään. [...]Meillä oli tosi ihana juhla Soutupaviljongilla :wub:

Heippa Mirmuliini,

ensinnäkin onnittelut! :)
Minulla olisi pari kysymystä, kun kerran juuri vasta Soutupaviljongissa juhlit:

Kuika korkea oli paikan vuokra?

Oliko catering ja kakku paikan kautta?

Oliko teillä bändi (voitko suositella?) vai DJ / omat stereot?

Link to comment
Share on other sites

On 7.10.2017 at 15.58, Lep said:

Heippa Mirmuliini,

ensinnäkin onnittelut! :)
Minulla olisi pari kysymystä, kun kerran juuri vasta Soutupaviljongissa juhlit:

Kuika korkea oli paikan vuokra?

Oliko catering ja kakku paikan kautta?

Oliko teillä bändi (voitko suositella?) vai DJ / omat stereot?

Heippa ja kiitoksia onnittelusta :) catering ja kakku tulivat paikan kautta. Erilaisia menuita oli aika isolla hintahaitarilla, meidän kohtuullisen kevyt mutta runsas noutopöytämenu maksoi 22 e/hlö. Kakku tulee myös paikalta. Sen hinta oli 6,20 e/hlö, sis. kahvi ja tee. Vuokra ja pakollinen siivous yhteensä 1055 e. Aika kohtuullisen hintaista siis mun mielestä sijaintiin nähden! 

Meillä oli esiintymässä lauluyhtye (koostui osin meidän vieraista), bändille ei ehkä olisi sisätiloissa sopivaa paikkaa, kun pöydät veivät ison osan tilasta. Meillä oli noin 60 vierasta. Me ei pidetty ns. iltajuhlaa Soutupaviljongilla, vaan mentiin ruokailun ja kakkukahvien jälkeen toisaalle jatkoille. Eli en osaa sanoa, miten dj/vapaampi juhliminen toimisi tilassa. Toivottavasti nämä auttaa! ^_^

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...