Messukylän työväentalo (Tampere)


Onnenpekka

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...

Olen yrittänyt ottaa kyseisen paika henkilöön yhteyttä sähköpostilla ja mieheni on hänelle pari kertaa soittanut. Meileihin hän vastaa sanalla parilla.. Ei saa kunnon vastauksia ikinä! Mieheni on soittanut hänelle kaksi kertaa, molemmilla kerroilla hän on sanonut että on pahassa paikassa ja soittaa myöhemmin. Eikä ole soittanut.. Eipä paljoa kiinnosta ottaa tuollaista palvelua!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Itse löysin pari kuvaa netistä enkä missään tapauksessa kyseistä tilaa sen jälkeen ajatellutkaan... Tunkkaiset vaaleanpunaiset verhot ja jopa ovet! Vaikea sinne olisi mitään tyylikästä sovittaa... Olen myös aina katsonut ohi ajaessani kuinka ruma mainoskyltti pilaa ulkoapäin senkin vähän tyylikkyyden mitä rakennuksessa voisi olla...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Me mennään itseasiassa tänne viettämään häitä ellei mikään muutu. Omistaja on vaihtunut ja hän vastaa kyllä hyvin ja esittelykin saatiin sovittua sutjakasti. Miinuksena se, ettei ole oikein pihaa missä oleskella, mutta jos se ei haittaa niin sanoisin että kohtuuhintainen paikka ja paikan "mukana" tuleva pitopalvelu Kristalli on erittäin suosittu ja kuulemma herkullista ruokaa, me pääsemme maistelemaan menuja vasta ensi talvena. Sijainti on kirkkoihin nähden hyvä eikä vierailla tule isoa taksilakua, myös julkisilla pääsee. Tämä oli erittäin iso syy kyseisen paikan valinnalle. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Käytiin katsomassa paikka ja ihastuttiin kovasti. Tilaa on vaikka mulle jakaa. Esittelijä oli tosi mukavan oloinen ja avulias. Saa tuoda omat ruoat ja juomat mukana. Suosittelivat  talon puolesta pepper.fi/catering/ palvelua, mutta minkä tahansa muun vaihtoehdon saa valita itse. Tehdään itse ainakin osa ruokapuolesta ellei voiteta lotossa ja saada jotain tosi edullista diiliä jostakin pitopalvelusta. Tilan vahvuus on yhtenäinen tila ruokailuille ja tanssille eikä tarvitse pöytiä siirrellä ja järjestellä sitten kun tanssi alkaa. Olisi kiva nähdä paikasta kuvia sillon kun pöydät on paikallaan ja koristeltu, että saisi ideoita tilan jakoon ja koristeluun. Meillä tulossa max. 60 henk. (v. 2022)

Link to comment
Share on other sites

Hieno, ja mahtipontinen tila!

Itse olen nauttinut pepperin cateringistä täällä firman pikkujouluissa, mutta tarjonta ei ehkä vain ollut minun mieleeni. (firmassa rahat tiukalla ja pansotettu varmaan enemmän siihen juomapuoleen :D)

Yksi miinus karsi tämän tilan meiltä, ja se oli vessojen sijainti. Käymälät ovat siis melko jyrkkien rappusten päässä kerrosta alempana, mikä ei meille ollut paras ratkaisu suvun ikäihmisiä ajatellen. 

Mutta muuten ei pahaa sanottavaa paikasta: tilaa on, parkkipaikkoja hyvin lähellä ja Messukylän kirkko käytännössä korttelin päässä tien toisella puolella :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...