manssu

Kämp (Helsinki)

34 viestiä aiheessa

Moi!

Onko kukaan viettäänyt hääjuhlaa Kämpissä? Tarkoituksena olisi pitää tosi pienet (n. 20 hlö) häät ja  :-X hääyötä  :-X viettää Kämpissä. Ja nyt tuli mieleen että jos pitäisi hääjuhlankin siellä siis ruokailisi vieraiden kanssa siellä juhlallisesti. Voisi olla tosi ihana kokemus!

Joten jos jollakin on tietämystä kuinka plajon tuollainen lysti voisi maksaa, niin kiitollisena otetaan tietoa vastaan.

Ja vielä siitä hääyöstä, tietääkö joku paljonko tavallinen huone maksaa Kämpissä?

Kiittää ja kumartaa, manssu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kämpin sivuilla on tietoja menuista ym.

http://www.hotelkamp.fi/

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Helsingissä on parempiakin ravintoloita (joissa siis ruoka on parempaa), mutta mikäli haluaa Kämpin kaltaista loistoa ja kimallusta, se on kyllä ainutlaatuinen paikka. Kämp hotellista minulla ei ole kokemusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kämp on minulle tuttu talo, mutta en kyllä muista hintoja ulkoa. He lähettävät kyllä myyntipalvelusta sinulle hinnaston, josta näet kaikki tarvittavat tiedot.

Vietämme itse hääyötä Kämpissä sviitissä ja sviitin hääyöpaketin hinta on 595 euroa. Jos teet tavallisen huonevaruksen hinta putoaa 300 euron nurkille (siis ilman hääyöpakettiextroja: mansikoita, shamppanjaa ja myöhäistä huoneen kuovutusta). Tavallisen huoneen saat paljon edullisemmalla.

Mietimme itsekin aluksi juhlia Kämpissä ja kiersimme talon kauttaaltaan läpi. Kämpin upein ja suurin sviitti, Mannerheim-sviitti, on aivan mieletön ja sielläkin voi juhlia häitä pienessä porukassa. Tila on hyvin intiimi, koska se näyttää vaan upealta ruokailusalilta enemmän kuin miltään "ball roomilta". Hintaa en nyt kuollaksenikaan muista. Siellä voitte järjestää vaikka minkälaisen teemaillallisen (sviitissä todellakin on tilaa ja rahkeita vaikka mihin erikoisempaan) ja jatkaa omaa hääyötänne saunoen ja lukaalista nauttien. Se on todellinen lukaali!

Kämpissä on toki ihania juhlasaleja, joista Peilisali on ehdottomasti kaunein. Monet muut ovat suunniteltu enemmänkin kokoustilakäyttöön, kuten hotelleissa yleensäkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, miten se nyt on? Eikö kukaan ole viettänyt hää- tai muita juhliaan tai muiden juhlia Kämpissä? Peilisali on upein juhlatila mitä olen Suomessa nähnyt, mutta onko se hintansa arvoinen? Itse salin vuokra on aika nimellinen, koska sisältää niin paljon kaikenlaista, mutta ruokien hinnat... auts!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miisin tietotoimisto tiedottaa, että kolmen ruokalajin illallinen (siis alku-, pää- ja jälkiruoka/kakku) vaihtelee 52-66€ välillä, neljän lajin välillä 60-74€ ja buffetit tasan 58€.

Siitä sitten kertoo vaikka sadalla, niin paljonko on paljon? Puitteet ovat kyllä mahtavat, mutta mitä siitä on valmis maksamaan?

Paljonko on paljon???????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen vertaillut useamman paikan hintoja ja tullut pienen vierasmäärän kohdalla siihen tulokseen, uskokaa tai älkää rakkaat kanssasisaret, että hääjuhla Kämpissä 30 hengelle tulee samanhintaiseksi kuin kahdessa muussa ravintolassa ja HALVEMMAKSI kuin vuokraamalla erillisen tilan & hyvän pitopalvelun astioineen, pöytäliinoineen, tarjoilijoineen, vahtimestareineen ym.!!!

Kämpin hinnat koostuvat tällä hetkellä seuraavasti:

- tilavuokra 610 e, sisältää esimerkiksi Peilisalin vuokran klo 24 asti sekä henkilökohtaisen hovimestarin palvelut, tarjoilijat, narikan, paikoituksen yhdelle autolle

-  menuhinnat 52 - 66 euroa riippuen ruokalajien määrästä, istuva illallinen

-  buffetit 55 - 58 euroa

-  hääkakun saa menuun/buffetiin jälkiruokana ilman eri kustannusta

-  viinit vaihtelevat 26 eurosta ylöspäin, siis edullisiakin vaihtoehtoja löytyy

-  lisäksi pöydät on katettu juhlavasti, istumajärjestykset, menut ja paikkakortit tulevat talon puolesta, kukka-asetelmat pöydissä

-  baari voidaan järjestää Peilisalin ulkopuolelle, josta vieraat voivat itse ostaa juomansa

Vaikka en matematiikassa loistava olekaan  ;D niin meidän kohdalla loppusumma näytti ihan sopivalta verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Plussaa Kämpille on myös se, että meikäläinen ei ole hääkaaria ym. koristeita väsäävä tyyppi ja Peilisali on niin upea paikka ettei se ylimääräisiä hörhelöitä kaipaakaan.

Kämp ei siis ole älyttömän kallis, jos suunnitelmissa on pienen vierasmäärän häät. Sitten kun puhutaan 100 - 200 hengen häistä, homma voi olla toinen! Kannattaa siis olla yhteydessä Kämpiin ja kysyä arviota omalle juhlalleen. Palvelu on ensiluokkaista ja hääparin budjetin mukaan rakennetaan tarjoilut ym.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kämpin nettisivujen mukaan peilisaliin menee 40-140 henkeä riippuen "sisustustavasta". Onkohan sali liian suuri noin neljällekymmenelle hengelle, jos ruokailu olisi istuva illallinen tai buffet ja tilaa varattaisiin hieman myös tanssille? Tila on kyllä todella upea, mutta jos se on liian suuri suhteessa vieraiden määrään, saattaa tunnelma kärsiä. Mitä mieltä olette, peilisalissa juhlineet?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käynyt katsomassa Peilisalia ja 40 henkeä menee minusta sinne loistavasti, ja tanssilattiallekin jää tilaa! Tila on kyllä avara koska katto on korkealla, mutta ei mikään halli (minusta sali näyttää kuvassa tosi isolta mutta ei luonnossa).

Meillä on noin 30 henkeä ja istuva illallinen katetaan yhteen isoon pöytään. Eli pöytämuodosta riippuu kovasti paljon, onko tila "täynnä".

Ehdotan että otat yhteyttä Kämpiin esimerkiksi nettisivujen kautta ja käyt itse tutkimassa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen myös käynyt tutustumassa Peilisaliin. En pidä sitä suurena 30 - 40 hengelle, itse asiassa se taitaa olla aika sopiva varsinkin, jos halutaan tanssia.

Pelkästään ruokailemaan Peilisaliin mahtuisi kolmeen pitkään pöytään noin 100 henkilöä. Tanssit pitäisi kuitenkin järjestää silloin jossain muussa juhlatilassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva jos oli apua  :D  Palaathan Chloe kertomaan "jälkipolville" mitä itse tykkäsit paikasta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpa  ;)

Eli Kämpissä häitänne juhlineet kertokaa kokemuksistanne. Erityisesti kiinnostaa montako henkeä sopii hyvin Peilisaliin ja miten kaikki järjestelyt sujuivat.  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on varattuna hääjuhlaa varten Kämpin pelisali 50 hengelle. Kävin paikan päällä tsekkaamassa tilan ja hyvin mahtuu koko porukka mukaan. Olen samaa mieltä kuin moni muukin, että Kämp ei todellakaan ole hääpaikkana kalleimmasta päästä. Tein varauksen pari kuukautta sitten ja nyt joudun kyllä soittamaan uudelleen koska huomasin myöskin heidän nettisivuillaan käydessäni että remonttia pukkaa. Hermot menee, jos se jotenkin meidän häihiimme vaikutta (20.5).  Nyt ei enää mistään ehdi uutta paikkaa löytämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Reeta -06,

Hinnat edelleen samat, tuohon 600 euroon sisältyy siis paikka, hovimestari koko illaksi, pöytien koristelu, ja hääyö Kämpissä. Ruoan hinta sitten tietysti kirvelee, mutta ihan kohtuuhinnalla mielestäni selvitään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyyhän meitä Kämppiläisiä olla enemmänkin  ;D Tänne nyt jakamaan ajatuksia !!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, elikkäs meille on tuo Peilisali varattu heinäkuussa ja samaten kaksi yötä hotellin puolella.

Nuo maksukäytännöthän muuttui nyt keväällä ja uusi varausmaksu on 840e! Ja edelleen tuolla saa tilan lisäksi nuo ylempänä mainitut jutskat. Mutta kun ruokalaskusta puolet piti ennen maksaa jo reilusti etukäteen ja loputkin kk ennen niin nykyisin ei tarvii maksella mitään semmosia etukäteen vaan ne hoidetaan häitten jälkeen. Ehdittiinkin antaa palautetta heille tästä käytännöstä ennen kuin se muuttui, sillä ei todellakaan kuulu laskuttaa ruokia etukäteen, missään ei niin tehdä.

Kaikki kokemukset tähän asti ovat olleet positiivisia. Esim menuista ei mikään sopinut ja he tarjoutuivat tekemään ihan mitä vain meille menuksi, tosin niillä hinnoilla en yhtään vähempää olisi odottanutkaan kuin täysin erityispalvelua. Ruokahan maksaa kuitenkin sen n.60-75e per nenä. Valittiin itse kolmen ruokalajin illallinen pöytään tarjoiltuna. Piakkoin menemme koemaistamaan sitä, tässä Kämp menee huimasti muita edellä kun antaa maistiaiset kuten minusta kaikkien kuuluisi tehdä.

Paikkana tuo Peilisali on kyllä maineensa arvoinen ja olen todella iloinen että saimme paikan, vieläpä juuri sen päivän mitä haluttiin... :D;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me vietimme häämme ja hääyön Kämpissä ja olimme tyytyväisiä. Ja olen melko varma, että aiheesta täytyy olla toinenkin ketju, jonne olen kirjoitellut tarkemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään remontin-jälkeisiä kokemuksia Kämpistä ja erityisesti sen ravintolatiloista? Koska meille on tulossa minihäät (vieraita 12 henkeä), niin ajattelimme varata vain poydän ravintolapuolelta, vaikka Peilisali näyttääkin aivan fantastiselta. Mutta 14 henkeä keskellä salia voisi näyttää hieman ankealta :-/ Kabinetit näyttävät ainakin netissä jotenkin todella kokoushuonemaisilta. (Koska emme asu Helsingissä, emme pääse itse katsomaan tiloja luonnossa.) Ja mitään erityistä ohjelmaa emme ajatelleet eli senkin puolesta ravintolapuoli sopisi. Miten joustava ravintola on ollut? Oletteko saaneet häämenun ravintolan puolelle vai oletteko ottaneet vain tavalliselta listalta? Lähetimme viikko sitten netissä olevan kyselylomakkeen, mutta emme ole saaneet vielä mitään vastausta. Ovatko häämme liian pienet heitä kiinnostaakseen?    

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei :)

Onko kukaan juhlinut häitä Kämpin kabineteissa? Missä niistä? Montako henkeä oli juhlimassa?

Oliko mielestänne juhlavaa? Entä oliko hinta-laatusuhde kohdillaan? Kiitos jo etukäteen avusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisimme halunneet mennä juhlimaan häitämme Kämpiin, jos budjetti olisi sen vain sallinut. Kämp on todella hieno paikka ja palvelu on omaa luokkaansa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään