Guest Taski

Salon seutu

88 viestiä aiheessa

Osaisiko joku antaa vinkkejä hääjuhlapikoista Salon seudulla? Olen kiitollinen kaikista vihjeistä.

t. Taru

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sininen Talo on keskustan alueella, mutta kuitenkin rauhaisalla paikalla ja on tosi nätti puutalo; kiva myös sisältä. Sinne mahtuu maksimissan 120 vierasta.

Terv:Anne

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

niin, ja onhan vielä Tapion talo, mutta en tiedä mitä kautta sitä nykyään vuokrataan. Se on mun mielestä kiva paikka!

Ja sitten on vielä nämä pienimille kemuille on esim. Hehkun maja.

Neiti Morsian :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Kyselin tuosta Wiurilasta ja on suht hintava. Vuokra on 500 euroa ja koska kyseessä on tilausravintola, omia alkoholijuomia ei saa tuoda, mikä tekee ainakin meillä paljon lisää, kun kunnon viinit ja boolit ajattelimme tarjota :-[. Menut eivät olleet pahoja; 25-32 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kuullut myös tuosta Halikon pappilasta. Siitä on tulossa ilmeisesti todella upea. Soitin sinne ja kyselin heiltä. Tila avautuu toukokuussa ja sinne mahtuu mukavasti 100 ihmistä. Tila ei ole yksi iso sali, mutta kuitenkin yhtenäinen.  Vuokra on 400 euroa menut noin 30 euroa. Viinipullo esimerkiksi maksaa noin 25 euroa. Omia ei voi tuoda.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytii juuri eilen Wiurila katsastamassa, ja se on kyllä ehdottomasti meidän paikka... kerrassaan ihana ja ainutlaatuinen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jasmiina: Yhet häät tiedän mitkä Rikalanmäellä on pidetty. Ne oli aika pienet häät, oisko ollu 30 henkee. Eikä se kovin suuri paikka olekaan. Alhaalla on ruokasali ja ylhäällä on tilaa lisää. Soittele sinne, niin saat varmaa tietoo. Ruuat siellä ainakin on tosi hyviä. Nyt, kun on isänpäivä tulossa, niin siellä on seisova pöytä. Menkää ihmeessä syömään sinne, niin näät alakerran ainakin ja voit vähän tiedustella. Vai miten tuttu se paikkana sulle on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole itse koskaan paikassa käynyt. Olen vain kuullut, että paikka olisi tunnelmallinen ja kiva. Vähän erilainen kuin muut. Tosin se taitaa olla liian pieni? Vieraita meille tulee noin 80. Itse haluaisin pitopalvelunkin hankkia eli emme halua paikkaa mistä ruuat on pakko ottaa eikä omia juomia saa tuoda.

Vaihtoehtoina tässä on sininen talo ja vaskion pukkila. Kumpa vaan osaisi päättää :D!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Millainen paikka tuo Vaskion pukkila on? Onko se "perinteinen" kolkko nuorisotila vai mukavan viihtyisä? Netistä kun en löytänyt kuvia paikasta.

Vaihtoehtoina tässä on sininen talo ja vaskion pukkila. Kumpa vaan osaisi päättää :D!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vaskion Pukkila nuorisoseurantalo, mutta varsin viihtyisä sellaiseksi. Vieraita mahtuu jopa pari sataa. Tilan saa kätevästi jaettua ovilla, joten esim. kahvipöydän kattamisesta tuleva kilinä ei kuulu saliin. Pukkila on remontoitu muutama vuosi sitten eli on hyvässä kunnossa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta! Eli kannattaa siis soittaa ja käydä katsomassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Perniöstä löytyy ainakin Perniön aseman työväentalo ja Ylikulmalta parinsadan hengen juhlatilat. Muurlassa on Muurlan opisto ja siellä n. 100 hengen kappeli. Salossa on myös Tapion talo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemuksella voin suositella Kuusjoella sijaitsevaa Vanhaa Puuskaa. Soveltuu hyvin niin pieniin kuin isoihin juhliin (meillä 113 vierasta).  Ja vinkkinä voin kertoa, että Kuusjoen kirkko oli todella kaunis vihkikirkko.

http://www.vanha-puuska.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä vielä lisätietoa Kuusjoen Vanhasta Puuskasta:

Puuskan tilan päärakennuksessa riittää tilaa 100 ruokailijalle (isoimpaan saliin mahtuu 50 henkeä), lisäksi kesällä 100 lisäpaikkaa tarjoavat tallikahvio, terassi ja tanssitila. Kuulemma isoimmat häät ovat olleet 300 hengelle, jolloin on pihalle hommattu lisäksi iso teltta.

Tarjoilu järjestettiin tilan puolesta, vaikkakin tarjoilijat eivät olleet talon omaa väkeä.Tarjoilijoille maksettiin erikseen tarjoilusta (8 e/tunti ja meidän vierasmäärällä tarjoilijoita oli 3). Hinta juhlien järjestämiselle laskettiin lähinnä vierasmäärän (meillä 113 henkeä) ja menun perusteella.  Meillä hinta laskettiin seuraavasti: 29 e/henkilö, johon sisältyi tilan vuokra, liinat, ruoka (ehdottamani menu), astiat ja lisänä olimme toivoneet iltapalaa "jämä" -salaateista jne. Alkumaljat, boolit, viinit, konjakit ja liköörit voi tuoda itse, mutta oluet & siiderit ja lonkerot toivottiin hankittavan tilalta, koska Puuskalla oli B-oikeudet. Hääparit tuovat yleensä servetit itse, koska niissä on tavallisesti jokin oma teksti. Hääpaikkaa oli mahdollisuus tulla itse koristelemaan päivää aikaisemmin. Siivouksesta on tavallisesti vastannut asiakas itse (ns. yleissiivous: suuret roskat, koivut, ja koristukset).

Juhla-aikaa ei oltu suuremmalti rajoitettu ja juhlia voi niin kauan kuin jaksaa. Illalla pidimmekin kaveriporukalle jatkot savusaunan ja paljun kera (lisähinta 200e). Hääyötä vietimme meille varatussa mökissä (ilmainen). Lisähinnasta (28e/henkilö sis. aamiaisen) myös vieraita voi majoittaa tilalle .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä saisin tietoa tuosta tapion talosta? Netistä en löytänyt.. Missä esim. sijaitsee?

niin, ja onhan vielä Tapion talo, mutta en tiedä mitä kautta sitä nykyään vuokrataan. Se on mun mielestä kiva paikka!

Ja sitten on vielä nämä pienimille kemuille on esim. Hehkun maja.

Neiti Morsian :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Jasmiina: Yhet häät tiedän mitkä Rikalanmäellä on pidetty. Ne oli aika pienet häät, oisko ollu 30 henkee. Eikä se kovin suuri paikka olekaan. Alhaalla on ruokasali ja ylhäällä on tilaa lisää. Soittele sinne, niin saat varmaa tietoo. Ruuat siellä ainakin on tosi hyviä. Nyt, kun on isänpäivä tulossa, niin siellä on seisova pöytä. Menkää ihmeessä syömään sinne, niin näät alakerran ainakin ja voit vähän tiedustella. Vai miten tuttu se paikkana sulle on?

Täytyy lisätä tuohon omaan viestiin, että nykyisin Rikalanmäellä pystyy järjestämään kemut isommallekin porukalle eli siinä varteen otettava juhlapaikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Salla: Tapion talo sijaitsee Kavilan nummella päin. Sen tien varrella mistä pääsee sinne Kavilan "ralliradalle", käännytään muistaakseni vasemmalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto

Oisko vielä lisää ideoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään