68 viestiä aiheessa

Hiljaista ollut pitkään täällä! Onko Etapista kertynyt kenellekään kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vinkkinä Rauman seudun morsiamille: Olin viime kesänä vieraana häissä Lapin Salamakalliolla. Toimi tosi hyvin hääjuhlassa salin pyöreän muodon vuoksi. Jokaisella vieraalla oli hyvä näkymä joka suuntaan. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Nyt ei ihan Rauman juhlapaikasta ole kyse, mutta aattelin teiltä Raumalaisilta kysellä, että onko kukaan ollut häissä tms. Ihoden Kirikalliolla??

Jos niin kertokaas mielipiteenne siitä :D !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta Kirikallio on kovin kolkko sisältä, mutta hei, makunsa kullakin. :):)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Odd Fellowsista tiedot kiinnostaisi myös minua, sillä en ole onnistunut löytämään siitä tietoa mistään ja kuulostaa oikein varteen otettavalta paikalta :) !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt kovasti hakusessa juhlapaikka ens vuodelle mutta aika paljon on jo täyteen varattu paikat. Että näköjään täällä saisi olla jo kaksi vuotta etuajassa... Minuakin kiinnostaisi tuo Odd Fellow?! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aarnkari on nyt sitte varattu. Joten juhlat on siellä ensi vuonna. Odd Fellow ei vastannut kun yritin soittaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin olisin kiinnostunut juhlapaikoista raumalla. Ja olisi kiva jos joku kertoisi miten tuohon odd fellow paikkaan saa yhteyttä, onko netissä väärä numero kun ei se numero vastaa koskaan? :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät just tuolla Odd fellowssa. Jos soitat siihen numeroon, joka menee sinne juhlapaikalle niin eipä siellä kukaan vastaakaan. En oikein enää muista mistä sain numeron, mutta kait hain niiden yhdistyksen puheenjohtajan nimen ja numeron netistä ja soitin hänelle.

Yritin ensin itsekin soittaa sellaiseen numeroon josta ei vastattu :rolleyes:

Muoks. mulla oli vielä kännykännumero tallessa, onko se kiinteä numero mikä sulla on? Siihen kiinteeseen eivät vastaa...

Muokattu: , käyttäjä: Evestiina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se oli kännykännumero mihin soitin. Sama numero joka löytyy klapsakan juhlapaikkoja sivulta, Odd Fellow –talo, 050 533 0809. Voitko laittaa vaikka yv:nä sen numeron jos se on eri kun toi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostoa, nostoa...

Tämä ulkopaikkakuntalainen on menossa ensi syksynä Raumalla naimisiin.

Vihkiminen Pyhän Ristin kirkossa ja pilleet sen jälkeen Odd Fellow:ssa :girl_smile:

Kertomuksia tai kuvia olisi mukava kuulla/nähdä jos jollain kokemuksia kyseisestä tilasta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on olleet Rauman Pyhän Ristin kirkossa ja juhltatilaisuus Odd Fellowsissa kesällä 2006. Ihana paikka minusta :-X

Koska kirkon edessä ei riisiä saanut heittää, heitettiin sitten siinä juhlapaikan edessä. Kesäaikaan olivat viritelleet siihen pihalle katoksia,

oli ihanaa mennä istuksimaan välillä ulos kun silloin sattui tosi lämmin päivä.

Tuleeks teille pitopalvelu?

Jälkeenpäin en ollut yhtään tyytyväinen pitopalveluun, koska toivat paikalle laktoositonta ruokaa vaikka piti olla maidotonta. :angry:

ja muutakin oli, mistä en tykännyt.

Rakennuksessa ei mitään vikaa, mahduin jopa sinne vessaan vannehameineni, vaikka apua kyllä tarvitsin :girl_haha:

Tila on ihana, koska kaikki mahtuvat samaan tilaan. Jos tarvitsette pianoa, niin kannattaa varmistaa että se on vireessä...

Jos haluat nähdä kuvia, laita yksäriä, käyn täällä niin harvoin enkä toisekseen halua laittaa hääkuvia tänne, kun niissä on kuitenkin enimmäkseen vieraitamme, eikä heiltä ole lupaa laittaa tänne kuvia julkisesti. :)

Muokattu: , käyttäjä: Evestiina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Aarnkari oli meillä ensin ajatuksissa, mutta meidän vieraat ei valitettavasti mahdu sinne, kun bändikin on tulossa.. Eikä millään saada rajattua vieraita 80..  :-/

Siinä oliskin aivan ihana paikka! :-X

Joo meille ei tule tanssia niin mahtuu 110. Mutta tosiaan jos tanssia haluaa. Meilläkin tulee paljon musiikkia, mutta luultavimmin "house-bändinä" on pelkästään akustinen- ja sähkökitara, niin ei vie tilaa hurjasti.

Vastaus vanhaan viestiin mutta voi tästä jollekin olla vielä hyötyä..

Häissä soittaneena muusikkona voin kertoa, että meidän bändi on Aarnkarissa ainakin ollut siellä "orrella" soittamassa eli yläkerrasta pääsee pienehköön tilaan, jonne mahtuu hyvin ainakin kolmen hengen bändi. Ei vie tällöin tilaa vierailta ja bändikin saa olla omassa rauhassaan :)

Tunnelmaltaan Aarnkari on ollut ehdottomasti yksi parhaita hääjuhlapaikkoja, missä olen Raumalla ollut soittamassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko merskasta kokemuksia?

ajattelin jos vuokrasi pelkän mutterin, ei ravintolan puolta ollenkaan. onko kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Tietääkö joku paikkaa Raumalta, minne mahtuu ihmisiä n 130-200 ja syömisiin saisi vaikuttaa itse paljon (siis todella paljon!:D). Itse olen ajatellut Vuojoenn kartanoa, Aarnkaria ja Juhla-Hovia, mutta en ole vielä selvittänyt mistään miten ruokien kanssa on. Onko kenelläkään kokemuksia paikoista ja onko niissä esimerkiksi liian ahdasta noin monella vieraalla=)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemus Vuojoen kartanosta: todella hyvä! Palvelu viimeisen päälle hyvää ennen häitä ja myös itse tapahtumassa! Ruoka oli omasta sekä jälkikäteen kuultuna myös vieraiden mielestä aivan tajuttoman hyvää, ja saa vaikuttaa menuun sisältöön, ainakin meillä, käytännössä niin paljon kuin halusi! Voi suositella paikkaa todella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tietääkö kukaan mitään jazz-tyylistä bändiä Raumalta tai Rauman seudulta? Mieluisin olisi, jos soittaisi hyvin myös covereita! Mitä olette muuten joutuneet maksamaan bändille/orkesterille? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bändin tarpeessa olevalle, voin suositella The Stonewalls nimistä bändiä, jossa itse olen päälaulajana. Meillä on (tällä hetkellä vielä ilmaiset) kotisivut, joissa näkyy meidän biisilistaa ja pieniä video klippejä muista keikoista. Käy ihmeessä katsomassa ja kuuntelemassa ja jos olet kiinnostunut, sivuillamme on myös yhteystiedot, joista saat meidät kiinni ja lisää tietoa. Olemme olleet aikaisemmin hää-keikoilla, ja aina on tullut erittäin hyvää palautetta. Bändimme vahvuutena on neljä laulajaa (Solisti ja kolme stemma-laulajaa, mistä olemme saaneet erityisesti palautetta =)

Itselläni on häät tulossa ensi vuoden elokuussa, ja kävimme juuri tsekkaamassa Villa Talbon juhlapaikan, joka toimii luultavasti, ainakin näillä näkymin, hääpaikkana =)

Tässä vielä linkki bändimme kotisivuille:

http://thestonewalls.net84.net/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemus Vuojoen kartanosta: todella hyvä! Palvelu viimeisen päälle hyvää ennen häitä ja myös itse tapahtumassa! Ruoka oli omasta sekä jälkikäteen kuultuna myös vieraiden mielestä aivan tajuttoman hyvää, ja saa vaikuttaa menuun sisältöön, ainakin meillä, käytännössä niin paljon kuin halusi! Voi suositella paikkaa todella!

Vuojoen kartano on ihan kiva paikka ja ruoka on hyvää. Mun mielestäni ei paras mahdollinen paikka juhlia häitä, sillä vieraat sijoittuvat moneen eri huoneisiin eli kaikki eivät ole samassa tilassa. Olen ollut siellä häissä ja iso miinus oli kun ei koskaan tietänyt mitä tapahtuu kun oli toisella puolella taloa....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saara mainitsi tuon Villa Tallbon juhlatalon, onko kellaan siita kokemuksia? Hintatasosta, paikasta muuten? Enta kuvia? Kaikki kommentit olisivat erittain tervetulleita!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rauman suunnalta itekkin haeskelen hääpaikkaa, lähinnä on nyt tullut pohdittua Lomasäkylää ja Salamakalliota, mutta en oikein tiedä, kumpikin paikka tuntuu jokseenkin väärältä, ei omannäköiseltä...

Aika vähän tunnen kuitenkaan täältä mitään tiloja kun en ole kauaa asunut alueella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuonne Porin puolelle jo jossain välissä mainostinkin Köyliössä sijaitsevaa Tuiskulan Seurataloa. Toimiva paikka ja nätti tila. Kauniit värit sisustuksessa. Olen ollut siellä itse kaksissa häissä ja muutamassa muussa juhlassa ja tykkään kyllä kovasti. Toimii myös talvella. Lisätietoja ja kuvia paikasta löytyy nettisivujen www.tuiskula.info kautta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollain kokemuksia Eurajoen Onsanpirtistä? Tai Lapin Villa Sammulasta? Häitä suunnitellaan ensi kesäksi ja hääjuhlapaikka kovan pohdinnan alla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään