Guest :Ddino

Porvoon seutu

149 viestiä aiheessa

Kiitos aakoo_81 tiedoista.  :) Eiköhän me näillä päästään vähän eteenpäin. Ponnisteluja tää vaatii, et löytää sopivan hääpaikan... ei oo helppoa!  :-/ Kunhan työkiireet tästä vähän helpottavat, pitänee lähteä kyseleen ja katseleen paikkoja. Sillähän siitä selviää. Yksi askel kerrallaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa

Ilmoittaudun nyt tänne kanssa. Eli meillä on häät 11.8/07 Emäsalon Midgårdissa. Itse vihkiminen tapahtuu pienessä ihanassa puukappelissa saaressa.

Näytti olevan paljon kyselyjä koskien Kiala kartano. Mun serkku meni naimisiin siellä pari vuotta sitten, häät olivat todella hienot mutta myöskin aika hinakkaat... :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisitko anniam kertoa enemmän Midgårdista. Millanen paikka se on, paljonko sinne mahtuu vieraita ja mikä on vuokra? Mites ruokailut siellä jne. Ollaan mietitty itsekin tuota kyseistä paikkaa yhtenä vaihtoehtona häillemme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me pidetään häät porvoon tanssisaaressa että sekin on hyvä vaihtoehto merta ja maalaistunnelmaa rakastaville.Pienet häät pystyy juhlittamaan kahvilarakennuksessa ja isot tanssipaviljongissa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostan. Tuoreita kokemuksia Kiialan kartanosta kaipailen, paikan oman linkin olen lukenut jo.

Missä tilassa olette juhlineet ja saiko sinne tuoda omat juomat + mikä oli tilavuokra?

Myös kokemuksia ruokapuolesta saa kertoa!

Ja vielä onko kukaan ollut talvihäissä siellä? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Voisitko anniam kertoa enemmän Midgårdista. Millanen paikka se on, paljonko sinne mahtuu vieraita ja mikä on vuokra? Mites ruokailut siellä jne. Ollaan mietitty itsekin tuota kyseistä paikkaa yhtenä vaihtoehtona häillemme.

Minulle myös lisää tietoa Midgårdista, ollaan mietitty sitä yhtenä vaihtoehtona seikkailulaakson rinnalle, kun sinne mahtuu kuitenkin 200 henkilöä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko täällä ketään jolla olisi tuoreita kokemuksia Porvoon palokunnan talosta tai joka on kanssa menossa lähiaikoina sinne hääjuhliaan viettämään? Meillä syyshääjuhla siellä tiedossa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin kantaa omankin korteni kekoon näissä Porvoon juhlapaikoissa, vaikka suurin osa näistä ketjun viesteistä on tooosi vanhoja.. Me käytiin katsomassa sellasia halpoja tiloja, mihin saa tuoda omat ruoat ja juomat ja päädyttiin lopulta Anttilan Högbackaan, koska se on vastikään remontoitu ja tila on sopiva 120 hengelle ja lavalle mahtuu bändi, yms, yms.. paljon hyviä puolia. Käytiin katsomassa myös Kulloon Byagårdenia, joka oli myös ok vaihtoehto päädyttiin Högbackaan mm. siksi, että siellä oli pehmustetut penkit (isomvanhempia ajatellen) ja yksi ylimääräinen huone, mistä saa lapsille leikkitilan.. Näiden halvempien paikkojen vuokrissa on niin pienet erot, että juuri ne pienet asiat vaikuttaa ratkaisevasti. meillä on talvihäät, että pihapiirin rauhallisuus ei tietysti pääse oikeuksiinsa., koska ulkona ei tule niin paljon hengattua.. olis varmaan myös kesällä tosi kiva, kun laittais pihalle muutaman teltan ja penkkejä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

myös minä voin kantaa oman korteni kekoon, vaikka niinkuin edellä mainittiin osa viesteistä on vanhoja...

käykää katsomassa nämä linkit niin saatte tietoa porvoon runsaasta juhlapaikka valikoimasta...

http://matkailu.porvoo.fi/fi/kokous-_ja_ju...distysten_tilat

http://matkailu.porvoo.fi/fi/kokous-_ja_ju...lat_ja_kahvilat

http://matkailu.porvoo.fi/fi/kokous-_ja_ju...t_ja_muut_tilat

tässä paikkoja niin pienille kuin suurille häille...

toivottavasti on jotain apua...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Help!

Onko kellään kokemuksia Porvoon Juhlahelmestä? Varasimme kyseisen paikan hääjuhlaamme varten ja koska paikka on ilmesestkin varsin uusi (avattu toukuussa 2008) en ole törmännyt kokemuksiin kyseistä paikasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Hei LoveIsInTheAir

Milloin teillä on häät tiedossa? Olen myös käynyt katsomassa ko juhlapaikkaa ja se on aivan ihana. Ainoa miinus mikä tuli silloin tietoon oli se, ettei siellä saisi juhlia kuin vain klo 23 asti. Onko se edelleen näin vai onko jokin keino saada juhlimiselle jatkoaikaa?

Itse ottaisin mielelläni vaikka yv:nä kuvia vastaan, kun olette juhlineet häänne siellä sekä tietysti kokemus ruokapuolesta yms.

Kiitos tiedosta näin etukäteen ja ikimuistoisia häitä teille!!!

t. Joalin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Moi LoveIsInTheAir,

Kiva kuulla, että joku muukin pariskunta on päätynyt samaan juhlapaikkavaihtoehtoon :). Meillä tosiaankin häät on vasta kesällä 2010, mutta haluttiin paikka varata jo hyvissä ajoin. kun se on niin näppärästi tuomiokirkon läheisyydessä. Ja muutoinkin paikka oli kyllä mieleen. Kiva myös kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluun. Henkilökunta vaikutti ainakin ensinäkemiseltä mukavalta ja ammattitaitoiselta.

Onko teidän häät jo juhlittu? Kerrohan ihmeessä kokemuksiasi juhlapaikasta ja mielelläni ottaisin myös kuvia vastaan:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Inez!

Voitko kertoa, kuinka kauan Juhlahelmessä saa juhlia. Viime vuonna, kun kävin paikkaa katsomassa sanoivat, että klo 23 asti vain, olisiko tämä kenties jo muuttunut?

Meilläkin olisi tarkoitus juhlia ko. paikassa 2010, mutta vasta syksyllä.

T. Joalin

Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Moi LoveIsInTheAir,

Kiva kuulla, että joku muukin pariskunta on päätynyt samaan juhlapaikkavaihtoehtoon :). Meillä tosiaankin häät on vasta kesällä 2010, mutta haluttiin paikka varata jo hyvissä ajoin. kun se on niin näppärästi tuomiokirkon läheisyydessä. Ja muutoinkin paikka oli kyllä mieleen. Kiva myös kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluun. Henkilökunta vaikutti ainakin ensinäkemiseltä mukavalta ja ammattitaitoiselta.

Onko teidän häät jo juhlittu? Kerrohan ihmeessä kokemuksiasi juhlapaikasta ja mielelläni ottaisin myös kuvia vastaan:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joalin,

En muista kysyneeni tätä, kun viime keväänä kävimme paikkaan tutustumassa. Laitoin Juhlahelmen myyntiassarille postia asiasta. Ilmoittelen, kun saan lisäinfoa:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joalin,

Sain Juhlahelmestä seuraavan tiedon koskien tuota valomerkkiä:

"Juhlatilassa voitte olla niin, että "valomerkki" tulisi klo 01.00 ja tilan tulisi olla tyhjä klo 01.30."

T. Inez

Hei Inez!

Voitko kertoa, kuinka kauan Juhlahelmessä saa juhlia. Viime vuonna, kun kävin paikkaa katsomassa sanoivat, että klo 23 asti vain, olisiko tämä kenties jo muuttunut?

Meilläkin olisi tarkoitus juhlia ko. paikassa 2010, mutta vasta syksyllä.

T. Joalin

Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Moi LoveIsInTheAir,

Kiva kuulla, että joku muukin pariskunta on päätynyt samaan juhlapaikkavaihtoehtoon :). Meillä tosiaankin häät on vasta kesällä 2010, mutta haluttiin paikka varata jo hyvissä ajoin. kun se on niin näppärästi tuomiokirkon läheisyydessä. Ja muutoinkin paikka oli kyllä mieleen. Kiva myös kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluun. Henkilökunta vaikutti ainakin ensinäkemiseltä mukavalta ja ammattitaitoiselta.

Onko teidän häät jo juhlittu? Kerrohan ihmeessä kokemuksiasi juhlapaikasta ja mielelläni ottaisin myös kuvia vastaan:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Inez!

Tuo kuulostaa jo paljon paremmalta ajalta kuin se klo 23. Kun minä ajasta kysyin sain vastaukseksi klo 23, koska me haluamme että tilassa juhlii vain sellaiset henkilöt jotka eivät rymyä kaljapullot käsissä pihalla yms :girl_blum: tosin häitä yleensä juhlivat nuoret niin tälläista saattaa tapahtua... Voisi muuten olla aika rajoittunut käyttäjäryhmä....

Voi kun joku joka on jo paikassa viettänyt häitään toisi tänne kuvia näytille ja kertoisi tarkemmin esim ruokapuolesta... Me kun joudumme odottamaan ensi vuoteen niiden suhteen.

Terv. Joalin

Joalin,

Sain Juhlahelmestä seuraavan tiedon koskien tuota valomerkkiä:

"Juhlatilassa voitte olla niin, että "valomerkki" tulisi klo 01.00 ja tilan tulisi olla tyhjä klo 01.30."

T. Inez

Hei Inez!

Voitko kertoa, kuinka kauan Juhlahelmessä saa juhlia. Viime vuonna, kun kävin paikkaa katsomassa sanoivat, että klo 23 asti vain, olisiko tämä kenties jo muuttunut?

Meilläkin olisi tarkoitus juhlia ko. paikassa 2010, mutta vasta syksyllä.

T. Joalin

Hej Inez! Ei ole vielä tietoa millainen Juhlahelmi on häidenviettopaikkana, mutta siellä aiotaan juhlia omia häitä tänä kesänä! Palvelu on ainakin tähän mennessä ollut hyvää, hommaavat jopa morsiuskimppuni :girl_smile:

Voin kirjoitella häiden jälkeen kokemuksia!

Moi LoveIsInTheAir,

Kiva kuulla, että joku muukin pariskunta on päätynyt samaan juhlapaikkavaihtoehtoon :). Meillä tosiaankin häät on vasta kesällä 2010, mutta haluttiin paikka varata jo hyvissä ajoin. kun se on niin näppärästi tuomiokirkon läheisyydessä. Ja muutoinkin paikka oli kyllä mieleen. Kiva myös kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluun. Henkilökunta vaikutti ainakin ensinäkemiseltä mukavalta ja ammattitaitoiselta.

Onko teidän häät jo juhlittu? Kerrohan ihmeessä kokemuksiasi juhlapaikasta ja mielelläni ottaisin myös kuvia vastaan:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joalin,

Minulla on tässä muutama kuva kahdesta eri kattauksesta (vaaleanpunainen ja vaaleansininen). Meilläkin häät vasta ensi kesänä, joten kovasti odottelen jos joku jo häitään Juhlahelmessä viettänyt kävisi kommentoimassa :girl_smile:

t.Inez

post-23091-1250141174_thumb.jpg

post-23091-1250141217_thumb.jpg

post-23091-1250141227_thumb.jpg

post-23091-1250141242_thumb.jpg

post-23091-1250141248_thumb.jpg

post-23091-1250141253_thumb.jpg

post-23091-1250141261_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Inez

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa kaikille,

täällä vasta aloitellaan hääsuunnitelmia, mutta olisin kiinnostunut saamaan kokemuksia Kiialan kartanon Holvikellarista. Onko joku pitänyt siellä hääjuhlansa? Minkä hintaista oli? Mietiskelen erityisesti sitä, että miten hoidetaan juomatarjoilu, kun omia juomia ei saa viedä. Tällaisen kuvan olen siis saanut tuosta tilasta netistä käsin.

Alkujuomat ja ruokajuomat tietysti tarjotaan vieraille, mutta muut juomat joutuisivat vieraat ostamaan itse. Onko juhlassa sitten pitopalvelun puolesta joku ihminen myymässä juomaa vai miten menee tuo itsekustannettu puoli? Mihin asti tilassa on saanut olla?

Olen myös miettinyt voiko Sivuholviin laittaa tanssipaikan vai onko liian ahdas tähän tarkoitukseen?

Tuo Holvikellarin tunnelma kiinnostaa erityisesti ja sopisi mainiosti meidän syyshäihimme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Elina,

Itse olen varannut juuri äskettäin Kiialan kartanosta sen juhlatilan kartanon. Minäkin olin alkuun kiinnostunut nimenomaan holvikellarista. Kävin katsomassa paikkaa ja onhan se todella tunnelmallinen. Tosin tila on luonnossaan aika matala ja sinne suositeltiin häävieras määräksi max 60hlö, että pienet ja tunnelmalliset häät toimivat varmasti siellä. Siellä sivuholvissa ei välttämättä tanssi onnistu, koska se lattia ei ole kamalan tasainen. Siellä yläkellarissa on Galleria sali joka on todella viehättävä eikä netin kuvat todellakaan anna tilasta oikeaa kuvaa. Eli Holvikellarissa ja Galleria-salissa on A-oikeudet ja sieltä pitää sitten ottaa pitopalvelun kautta juomat. Cateringia hoitaa Cafe Gabriole ja heidän kotisivuiltaan voi katsoa niitä menuita ja muita hintoja.

Itse pidin todella kovasti siitä Galleria-salista, mutta koska sinne ei saa viedä omia juomia niin kävin sitten kuitenkin katsomassa itse kartanon puolta. Meillä on häät ensi vuoden lokakuussa ja silloin saa varmasti kartanoonkin luotua kunnon tunnelmaan kynttilöillä. Sinne saa viedä omat juomat, mutta pitopalvelu tulee sitten Gabriolen kautta.

Kartanon edessä on ihana piha-alue, missä saa varmasti ihania kuvia säiden salliessa.

t. Joalin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Heippa kaikille,

täällä vasta aloitellaan hääsuunnitelmia, mutta olisin kiinnostunut saamaan kokemuksia Kiialan kartanon Holvikellarista. Onko joku pitänyt siellä hääjuhlansa? Minkä hintaista oli? Mietiskelen erityisesti sitä, että miten hoidetaan juomatarjoilu, kun omia juomia ei saa viedä. Tällaisen kuvan olen siis saanut tuosta tilasta netistä käsin.

Alkujuomat ja ruokajuomat tietysti tarjotaan vieraille, mutta muut juomat joutuisivat vieraat ostamaan itse. Onko juhlassa sitten pitopalvelun puolesta joku ihminen myymässä juomaa vai miten menee tuo itsekustannettu puoli? Mihin asti tilassa on saanut olla?

Olen myös miettinyt voiko Sivuholviin laittaa tanssipaikan vai onko liian ahdas tähän tarkoitukseen?

Tuo Holvikellarin tunnelma kiinnostaa erityisesti ja sopisi mainiosti meidän syyshäihimme.

Jos pidätte holvikellarin tunnelmasta, niin harkitkaa ihmeessä Levinin kellaria! Sinne saa viedä omat juomat, mutta ruoka pitää ostaa sitä kautta. Meillä oli siellä elokuussa häät, vieraita n. 60 henkeä. Oli tosi tunnelmallinen ja kaunis tila ja hyvä ruoka!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannan korteni kekoon Porvoon seudun juhlapaikoista.

Omat hääni 2010 vietetään Hamarissa nuorisoseurantalolla (FredHem). Paikka on mielestäni upea, suuri piha-alue autoja varten, eteisessä runsaasti naulakkotilaa, kivana lisänä "lippuluukku", suuri sali, johon mahtuu 100-120 henkeä helposti, sekä äänentoistolaitteisto ja esiintymislava.

Vuokrakaan ei päätä huimaa ja yhteyshenkilöt todella mukavia, avuliaita ja ystävällisiä! Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Onko kukaan ajatellut viettää kesähäitä luonnonhelmassa; käypä katsomassa www.kannonnokka.com. Kannonnokasta löytyy upea pärekattoinen terassi n.80-100 henkilölle. Voit tarjota juhlassasi vaikkapa kokonaista palvattua villisikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä varasin alustavasti tuon Kialan kartanon juhlasalin, menemme katsomaan sitä viikon päästä. Toivon että se olisi mieluinen paikka sisältä, koska ulkoa näyttää ihanalta. :-X

Aiomme kyllä käydä katsomassa myös Palokunnan talon, mutta Kialan kartano olisi kyllä ykkössuosikki.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tykästyimmekin palokunnantaloon niin paljon, että teimme varauksen sinne ja peruimme tuon Kialan kartanon. On myös mukavan lyhyt matka kirkkoon ja keskustaan. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään