Jump to content
Naimisiin.info

Ilmaristen matkailutila (Lieto)


veeti

Recommended Posts

Hiukan ihmettelen matkailutilan ylitystystä täällä. Olen ollut siellä juhlavieraana kaksi kertaa ja kummastakin käynnistä jäi vähän ikävä olo.

Paikan isäntä on mukava, mutta emännältä ja tarjoilijatytöiltä ei ole hymyä herunut. Ruokatarjoilun he keräsivät pöydästä pois tosi nopeasti ennen kuin vieraat ehtivät ottaa lisää. Suklaakakku oli kuiva ja melko mauton. Myös tiskien lajittelu juhlasalin nurkassa häiritsi. Kilinä ja kolinat olisivat kuuluneet paljon vaimeampina, jos lajittelu olisi tehty keittiön puolella. Minua häiritsi myös kesäaikaan pihan siivottomuus. Varsinkin jos vieraat aiotaan viedä talon taakse (uima-allasseinälle) kuvattavaksi, voisi pihalla tehdä pienen lenkin ruohonleikkurilla.

Juhlien järjestäjät varmasti arvostavat apua salin koristelusta ym., mutta vieraana paikasta jäi minulle aika kalsa olo. Itse en järjestäisi siellä juhlia.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Itse olen ollut kuvaamassa Ilmaristen matkailutilalla paritkin häät. Joka kerta on salissa ollut aika erilainen pöytäjärjestys vaikka vierasmäärä onkin ollut lähes sama. Salin baarin vastaiseen päätyyn jää sadan hengen juhlissa tilaa tanssilattialle ja bändille. Juhlapaikan omistajilla varmaan saa aika paljon apua pöytäjärjestyksen suunnitteluun. Ekassa kuvassa siis nuo takimmaiset pöydät ovat paikalla jossa yleensä on noutopöytä (vrt. viimeinen kuva). Itselläni ei ole ollut ikinä mitään moittimisen aihetta koskien paikan ruokaa.

9_mg3509.jpg

9_mg6943.jpg9_mg6793.jpg

9_mg3505.jpg

9_mg7927.jpg

9_mg7516.jpg

Kuvia ei saa kopioida minnekään muualle ilman kirjallista lupaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ollaan järjestämässä hääjuhlaa siellä 2015 - kävimme katsomassa eilen ja olin niiiiin myyty! Pariskunta joka paikkaa isännöi on aivan mahtava ja selvästi onnistuneiden häiden järjestäminen on heille bisneksen lisäksi intohimo :) Varaus sisällä ja tarkempi suunnittelu alkakoon! Can't wait! <3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...