Guest stiin(Guest)

Forssa

13 viestiä aiheessa

olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ympäristökunnan aluieilla järjestetyistä häistä. tammela, forssa, somero yms. varsinkin juhlapaikka on kiven alla, kun pitäs olla talviystävällinen paikka reilulle sadalle hengelle.  häitä suunnitellaan 2008 vuodelle...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpa tätä.

En löytänyt foorumilta muita viestejä haulla "Forssa".

Olisin halukas kuulemaan hääjuhlakokemuksista Forssassa, erityisesti Työväentalolla järkätyistä. Jos jollain olisi vielä kuvia, miten on koristeltu tms olisin halukas näkemään! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sisko meni naimisiin Tammelassa kansanpuistossa,samoin yksi kaveri. Hyvät ruuat ja siisti paikka.hitsi kun muistais paikan oikean nimen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

muoks

Muokattu: , käyttäjä: Saimi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Saimille noista tiedoista! Olen käynyt kyllä nuo laittamasi linkkien sivut jo aiemmin katsastamassa. Kumma vaan, kun siitä Työväentalosta ei ole oikeen netissä tietoa... Ekat vaihtoehdot mulla olis ollut se Vanha Värjäri tai Forssan Klubi, koska ovat niin ihanissa maisemissa (puistot ympärillä ja Loimijoki), mutta sulho on vankkumaton, että se olisi Työväentalo. En ole sanonut lopullista "ookoota" siihen, tietenkään ennenkuin itse näen paikan sisältä. Kuulemma kiva, ja kuten kuvailit, sen saa varmaan koristeltua nätiksi. Ollut kaiketi ennen leffateatteri (?), ja sehän sopii minun pirtaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

muoks

Muokattu: , käyttäjä: Saimi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Saimille noista tiedoista! Olen käynyt kyllä nuo laittamasi linkkien sivut jo aiemmin katsastamassa. Kumma vaan, kun siitä Työväentalosta ei ole oikeen netissä tietoa... Ekat vaihtoehdot mulla olis ollut se Vanha Värjäri tai Forssan Klubi, koska ovat niin ihanissa maisemissa (puistot ympärillä ja Loimijoki), mutta sulho on vankkumaton, että se olisi Työväentalo. En ole sanonut lopullista "ookoota" siihen, tietenkään ennenkuin itse näen paikan sisältä. Kuulemma kiva, ja kuten kuvailit, sen saa varmaan koristeltua nätiksi. Ollut kaiketi ennen leffateatteri (?), ja sehän sopii minun pirtaan...

Olemme järjestämässä häitä kesälle 2012 ja paikaksi ajattelimme juuri tuota Työväentaloa. Päädyittekä järjestämään häänne siellä? Jos, niin olisi mahtava saada kokemuksia millainen paikka oli. Ja myös koristeluun liittyviä vinkkejä otetaan vastaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö muita paikkoja? Häitä suunnittelemassa talvelle 2013 ja paikkaa mietin. Ehdot selkeet millä perusteella

- vieraat 50-70 henkeä

- keittiö, koska meillä tarjottavat omasta takaa

- juhlia saa jopa yli puolenyön

Niin ja pakko sopia talvihäihin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö muita paikkoja? Häitä suunnittelemassa talvelle 2013 ja paikkaa mietin. Ehdot selkeet millä perusteella

- vieraat 50-70 henkeä

- keittiö, koska meillä tarjottavat omasta takaa

- juhlia saa jopa yli puolenyön

Niin ja pakko sopia talvihäihin

OMat hääni valkeaniemen pirtillä. Ihan mukavannäköinen paikka ja on varmasti riittävän iso, joten sopisi hyvin talvihäihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apuwa!

 

Nyt tarvittaisiin kipeästi hyviä vinkkejä juhlapaikasta!

Häät ovat ensi kesänä ja vieraita n.120 henkeä. Paikan tarvitsisi olla sellainen jossa saa olla omat juomat ja matka-aika olisi max. n. 30min.

 

Elikkä kirkko on Jokioisten kirkko ja juhlapaikkana ei mielellään mitään seuraintaloa! Mutta jos joku ihastuttava seuraintalo löytyy ja on mielessä niin kerro ihmeessä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on syyskuussa Jokioisilla, Rehtilässä (vanha, vanha nuorisoseurantalo). Tunnelmallinen paikka, joskaan ei tietenkään ihan vastaa varustetasoltaan esim. tuota Tammelan Valkeaniemen pirttiä (jossa toimin kaasona viime kesänä). Joko te olette löytäneet juhlapaikan? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia mustialan kartanosta? Suunnitellaan omia häitämme sinne, olen itse siellä joskus ollut, mutten koskaan juhlissa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 01/11/2015 at 10.56, hejdi said:

Onko kenelläkään kokemuksia mustialan kartanosta? Suunnitellaan omia häitämme sinne, olen itse siellä joskus ollut, mutten koskaan juhlissa. :)

Miten teillä hejdi sujui juhlat? Mustiala yksi vaihtoehtoinen juhlapaikka joten kokemuksia kuulisin mielellään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään