Keira

Kangasalan pirtti

43 viestiä aiheessa

Kangasalan Pirtti sijaitsee Kangasalan keskustassa, vastapäätä kirkkoa siellä mäen päällä. Erikseen on sitten kisapirtti metsässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä meinattiin että tilaan mahtuu 80-100 henkeä, nettisivut puolestaan sanoo 150 hlöä. Kumpaa uskoa kun tarkoitus on syödä pöydissä istuen ja tilaa tulee olla tanssille? Löyhästi arvioiden 120 henkeä ajatuksissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juttelin Mäkimaan Irman kanssa sekä tilan vuokrauksesta että pitopalvelusta eikä lainkaan tullut negatiivinen fiilis vaikka täällä oltiin "varoiteltu". Onko mielipiteitä siitä paljonko juhlijoita Pirtille mahtuu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse harkitsen myöskin Kangasalan Pirttiä (en siis kisapirtti) hääpaikaksi. Minua tökkii nyt vain pihan puute ja aivan lähellä olevat asuintalot. Oletteko itse tuoneet kesähäihin ulkotuoleja/pöytiä ja miten olette kokeneet pihan puutteen? Mikäli on tosi kuuma keli, olisi kiva voida vilvoitella ulkona. Tietty jos sataa ei sillä ole väliä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on nyt varattu Kangasalan Pirtti elokuulle 2012 ja ollaan kyllä iloisia päätösestä - juhlapaikan etsiminen oli niin tuskaa! Kirkkona on kaunis Kangasalan kirkko ja pitopalveluksikin saimme kovasti kehutun Tilisanssin. Ihania häitä odotellessa...<3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juttelin Mäkimaan Irman kanssa sekä tilan vuokrauksesta että pitopalvelusta eikä lainkaan tullut negatiivinen fiilis vaikka täällä oltiin "varoiteltu". Onko mielipiteitä siitä paljonko juhlijoita Pirtille mahtuu?

Meillä oli himpun päälle 80 ja kuvittelisin 100 hengen olevan ehdoton maksimi pöytäsijoitteluidenkin suhteen. Meillä oli muistaakseni kahdeksan pöytää, joissa n. 10 henkeä per pöytä ja liikkumavaraa jäi hyvin. En tiedä, ovatko laskeneet kahvion puolen jollain logiikalla henkilömahtuvuuteen mukaan.

(sivuhuomautuksena, Mäkimaa ei enää hoida Pirtin isännöintiä. Kokemukset ovat toki subjektiivisia, mutta minulle henkilökohtaisesti riitti yksi asioiminen ao. tahon kanssa)

Muokattu: , käyttäjä: Jenny-Maria

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli varattuna Pirtti ja saimme vain ystävällistä sekä hyvää palvelua niin "talonmies-tädiltä" kuin Irmalta. Olimme kutsumassa häihin yli 120 henkeä ja päädyin yhden yön pimeinä tunteina (hysteerisesti) siihen, että tila olisi meille aivan liian pieni. Onneksi vaihdoimme paikkaa, koska kutsuttujen määrä kasvoikin yli 140hengen.

Myös paikan sekä pitopalvelun peruminen sujui ystävällisessä hengessä ja meille toivotettiin ihania tulevia häitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostanpa tätä ketjua, suunnitteilla häät ens kesänä jossain Tampereen ympäristössä (toivottavasti ei olla ihan liian myöhässä!). Vielä ei ehditä katselemaan paikkoja itse, joten kiinnostaa jo kovasti etukäteen: kuinkas surkea Pirtin piha on? Meillä on tuttavapiirissä paljon lapsia ja olis hienoa, jos pihallakin pääsisi vähän kirmaamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^piha on kyllä aika onneton. Kyseessä on oikeastaan maapohjainen parkkipaikka ja kun on kuitenkin aivan keskustassa, niin ympärillä on paljon liikennettä. Pirtin yläkerrassa on yksi yksittäinen huone, jota on kuulemma käytetty lasten leikkihuoneena. Mutta kun emme itse pirtillä juhlia pitäneet, niin en tiedä tilan toimivuudesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin muutama vuosi sitten (2009) yläkerrasta piti maksaa erikseen, ellei muistini pahasti tee tepposia. Meillä oli lasten "leikkitila" (eli sellainen muovinen pirtinpöytäkalusto) piirustuspapereineen ja kynineen siinä salin ovensuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos tuoretta tietoa Kangasalan (keskustan) Pirtin vuokrauksesta kenelläkään? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on Pirtillä häät elokuussa 2016. Hinta on 745€ (sis. varausmaksun 100€) ja siivousmaksu on 200€, käsittääkseni saa kyllä siivota itsekkin. Avaimen saa perjantaina kello 16 ja paikan pitää olla tyhjä su kello 11 mennessä,

 

Pirtin vuokraaja on ainakin meitä kohtaan ollut todella ystävällinen ja vastannut kärsivällisesti kysymyksiin, oli sitä mieltä että saliin menee 120 henkeä kun meillä iski paniikki että mahtuuko meidän suurin mahdollinen vierasmäärä paikalle.

 

Me tykätään kovasti siitä että sekä keittiöön että bändin "takahuoneeseen" on omat sisäänkäynnit. Pihaahan tuossa ei juuri ole, mutta meille ei tule lapsivieraita joten sisänsä pihan puute ei haittaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos AnnaMatilda vastauksesta! Taitaa jäädä meiltä kyseinen paikka katsastamatta, on löytynyt ainakin jo pari edullisempaa, joissa saa olla sunnuntaina pidempään kun 11 (haluan nauttia myös ensimmäisestä aamusta vaimona mahdollisimman pitkään tuoreen aviomieheni kanssa, enkä heti aamusta ponkasta sängystä ylös siistimään juhlapaikkaa)... Ihania häitä teille, meilläkin juhlitaan elokuussa!  :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ihania häitä myös teille!

 

Mä ajattelin delegoida kaasot ja bestmanit kasaamaan yöllä meidän kamat ja mun tai avokin vanhemmat saa hakea ne sieltä. Otettiin toi loppusiivous niin tosiaan riittää kun omat kamat hakee pois, näin on ainakin toimittu parissa tilaisuudessa jossa oon pirtillä ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

AnnaMatilda: Onko teillä se yläkerta käytössä tuolla Kangasalan pirtillä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Huomasin vasta nyt kysymyksen, mutta mun käsittääkseni koko Pirtti on meille, tuskin sillä ylhäällä mitään toista tilaisuutta edes voisi pitää. Tai ainakaan meidän hinnoittelussa ei mainittu mitään siitä että yläkerta maksaisi erikseen. Ei meillä tosin varmaan mitään käyttöä olisi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään