Jump to content
Naimisiin.info

Levinin Kellari (Porvoo)


Guest HiD

Recommended Posts

No ei mullakaan ole kokemuksia häistä Levinin kellarissa, mutta ollaan oltu siellä pari vuotta sitten syömässä (yksityistilaisuus kuitenki.)

Paikkanahan se on melko pieni, mutta ihanan tunnelmallinen, varsinkin jos tykkää paljon kynttilöistä. Kalusteet oli muistaakseni jotakin tummaa massiivipuuta, paljon kynttelikköjä jne. Seinät tais olla punertavaa tiiltä.

Ihana tunnelmallisiin pieniin häihin. Mä tykkäisin kyllä.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Heissuli.

Kokemusta löytyy kyseisestä paikasta jonkun verran, kaksissa juhlissa olen ollut siellä.

Ihanan tunnelmallinen paikka.  :-X Molemmissa juhlissa vieraita oli n. 40 (?) ja kivasti mahtui pieni porukka jorailemaan. Montako vierasta teille on tulossa?

Omien kokemusteni perusteella suosittelen kyseistä paikkaa, harkistin itsekin juhlien pitämistä siellä mutta sitten pitkät välimatkat Helsingistä osoittautuivat hieman ongelmallisiksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ollaan menossa naimisiin ensi kesänä ja mietitään ihan vakavissamme nyt tuon Porvoon Levinin kellarin vuokraamista häidemme juhlapaikaksi. Halusinkin nyt kysäistä että onko kukaan viettänyt häitä/ suunnittelemassa häitä siellä ja jos kellään on tietoa, miten ruoka ja palvelu pelasi? Oliko teillä bändiä paikalla ja miten ilta sujui? Oltiin sulhasen kanssa pari viikkoa sitten katsomassa ja vaikutti kyllä tosi tunnelmalliselta ja ihanalta paikalta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Olin juhlissa vieraana heinäkuun alussa ja tässä fiilikset paikasta:

- tunnelmallinen, kynttilät on se juttu. Valoisana ei varmaan esiinny edukseenkaan, mutta kynttilävalaistuksessa toimii. Valokuvauksellisesti haastava.

- pienehkö. Häissä oli reilu 60 ihmistä ja tanssilattia oli aika pieni -> etenkin valssien aikana oli aika paljon tungosta. 80 hengen häissä pöytiä joudutaan siirtämään sivuun ennen tanssia.

- sijainti kiva, jos sää sietää ulkona oleskelun.

- ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

- henkilökunnan asenne oli aika töykeä. Nähtiin paljon silmien pyörittelyä ja sovituista jutuista ei pidetty kiinni. Niinpä kaasot joutuivat lopulta tuomaan täydet viinipullot tyhjien tilalle pöytiin ja itse kaadoin kahvi avecit, koska sitä ei muuten olisi tapahtunut (omat juomat kun oli tuotu), vaikka oli sovittu, että he hoitavat viinit ym. Musiikin suhteen heillä oli myös koko ajan napisemista: musiikki tuli koneelta ja välillä kappaleissa oli enemmän bassoja, ja vaikka kaikki bassot oli minimissä, basso puuroutui jonkun verran helposti. Klo 23 jälkeen bändi ei saa enää soittaa ja mekään emme saaneet soittaa biisejä, joissa oli paljon bassoja. Mikrofonin kanssa oli ongelmia (se ei kuulunut). Klo 24 piti olla ulkona, joten joskus puoli kahdeltatoista tuli "valomerkki". Tämä henkilökunnan asenne ei kuitenkaan välittynyt valtaosalle häävieraista eikä edes hääparille vaan lähinnä kaasoille ja itselleni (vastasin musiikista).

- plussapuolena äänentoistossa oli, että tanssilattialla musiikki kuului kovempaa kuin pöydissä, mikä mahdollisti yhtäaikaisen railakkaan biletyksen sekä keskustelun pöydissä.

- avokynttilät ovat myös vaarallisia, kaksi vieraista käräytti vaatteitaan ja yhdet hiuksetkin olivat lähellä. Kynttelikköjä oli mm. tanssilattian vieressä ja seinissä kiinni.

Joka tapauksessa häät olivat tunnelmaltaan parhaat joissa olen ollut. :D

Link to comment
Share on other sites

Kiitos paljon vastauksesta! Kurja homma, jos asiakaspalvelu ei ihan pelaa.. no, pääasia on tietysti, että vieraiden tunnelma pysyy hyvänä.

Meillä on häät vasta syksymmällä, joten kynttilöitä tulee varmasti olemaan. Vieraita tulee noin 40, joten sen puoleen taitaa olla aikalailla sopiva paikka. Oliko teillä millainen menu? Vielä ei olla tehty sen suhteen varmoja päätöksiä, ei edes kakun :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

En nyt muista tarkkaan menua (kun olin kuitenkin vaan vieraana), mutta alkupaloina oli lohta ja mango-katkarapuja (törkeen hyviä) sekä vuohenjuustosalaattia ja pääruokana jotain lihaa ja haudutettuja kasviksia. Kasvissyöjänä toi lihapuoli ei niin muistu mieleen. :) Jälkkärinä juustokakkua, oli oikein hyvää sekin.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Gisela: Oliko teillä pöydät siirretty pois tanssin ajaksi vai missä kohtaa te sitten tanssitte?

Me kävimme eilen katsomassa Levinin kellaria ja mietin, että mihin kohtaa sinne mahtu tanssimaan. Tilassa oli eilen laitettu pöytä 26 hengelle ja pöytä vei suurimman osan tilasta. Kun "eteisestä" astui tilaan niin siinä oli pieni avoin tila ennen pöytää. Kamalan vaikeasti selitetty. :girl_cray:

Kyllähän siellä mahtuu tanssimaan jos pöytiä siirtää pois, mutta meillekin kun luultavasti tulee pianisti ja laulaja niin luulen että ahdasta tulee. Voihan se myös olla, että kukaan meidän häissä ei tanssi. :girl_haha:

Muuten tykkäsin paikasta todella paljon. Todella ihana ja tunnelmallinen paikka!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Itse en ole ollut Levinin kellarissa hääjuhlissa, mutta muuten olen kyllä vieraillut siellä. Se on siis unelmapaikka sellaiselle, joka pitää tunnelmallisesta kellaritilasta, joka sopii ehkäpä parhaiten myöhäiskesän, syksyn ja talven juhliin (paikka on edukseen kun ulkona hämärtää ja sisällä palavat kynttilät). Tila ei ole kovin korkea, eikä se sovi myöskään suurelle määrälle ihmisiä. Optimaali lienee siinä 40-50 ihmisen tasolla. Jos siis vieraita on tulossa 80 ja halutaan vielä tilaa tanssimiseenkin, niin en harkitsisi paikkaa. Mutta tunnelmallinen se siis kyllä on, ja mahtavalla paikalla!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...