Jump to content
Naimisiin.info

Majakoski (Jyväskylä)


Guest Laura V.

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kävimme tänään tuolla Majakoskella, tilan isäntä Pasi Kesonen oli oikein mukavan oloinen mies ja esitteli mielellään koko tilan. Tilat olivat tosi kauniit ja niitä oli paljon ja voi itse sitten vuokrata ne tilat mitä tuntee tarvitsevansa, vaikka koko tilan. Saunatiloista pidin erityisen paljon, ja taisi tuo mieskin niistä vähän innostua, kun alkoi jo puhumaan, että jos 30-vuotis synttärit pitäisi siellä ;) Ainut miinus puoli on se raha... tilavuokra on 828 ja se on vaan lauantai, jos perjantaina ei ole mitään, niin sitten saa mennä perjantaina koristelemaan... Saapi nähdä mitä päätetään.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest vieras(Guest)

Heps

On oltu työporukan kanssa tuolla Majakoskella pitämässä workshoppeja, niin ainakin tuo Juhlapalvelu Paakkari on tehnyt aivan mahtavat ruuat. Nami nami :) Ja palvelukin oli ansiokasta. Juhlista ei ole kokemusta...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Omakohtainen kokemus morsiamena olosta Majakoskella on tosi hyvä! Voin lämpimästi suositella paikkaa kaikille!

Meillä oli riihessä koko hääjuhla, vieraita noin sata. Hyvin mahtui porukka sisälläkin syömään ja tanssimaan: Tosin, koska oli kaunis kesäpäivä, suurin osa päivästä taisi vierähtää ulkosalla.

Meillä oli soittamassa nelihenkinen bändi (Musagents) ja bändi ja tanssijat mahtuivat hyvin riihen pienempään tilaan.

Pitopalveluna meillä oli Leila Räsänen. Hänen kanssaan oli mukava suunnitella ruokalistaa ja hääpäivän kulkua. Ja ruoat oli tosi herkulliset ja kauniisti esillä (nam nam!)

Pitopalvelu hoiti myös paikan koristelun, joka oli tosi ihana asia, kun ei itse tarvinnut morsiamena siitä kantaa enää vastuuta kaiken muun ohella. Kukkina oli ihan kauniita kedon kukkia. Ne olikin varmasti paras ratkaisu niin luonnonkauniiseen tilaan mitäö riihi on!

Ja vielä yksi plussapiste Majakoskelle on kaunis miljö, jossa sai ihanat hääkuvat räpsittyä ihan ilman ammattikuvaajaakin!

Link to comment
Share on other sites

Guest Joulumorsian(Guest)

Ollaan varattu toi riihi häillemme, jotka siis joulukuussa, mua vaan mietityttää, että jos siel pääsalissa on samaan aikaan toiset häät/pikkujoulut..Meinaan kuuluukohan esim. musiikki sieltä salista/navetasta sinne riiheen? Tai onko se navetta edes käytössä talvisin. Ulkonahan ei talvella juurikaan olla, joten sinänsä ei varmaan törmäillä mahdollisen toisen juhlan vieraisiin, mut tosiaan ei oo kivaa jos musiikit jytää kilpaa...Onko kellää kokemuksia talvihäistä riihessä? Onkohan siellä hyvä lämmitys...meille kyllä tulee paljon kynttilöitä.

Vitsit kun on vaikeeta ennakoida näitä juttui...mut mä niin tykkäsin siitä riihestä, et ehkä pakko ottaa riski =)

Link to comment
Share on other sites

Guest Minnuliini81

Meidän hääjuhla oli Majakosken riihessä ja suosittelen lämpimästi paikkaa kaikille! Vieraita oli noin 80 ja tanssimaan mahduttiin hyvin vaikka nelihenkinen bändi oli paikalla :) Itseäni ei ainakaan häirinnyt se, että toiset häät olivat pääsalissa, en tainnut moista edes huomatakaan...

Meillä oli pitopalveluna Paakkari joka oli myös todella hyvä ja tarjoilivat boolit ym. meidän 'omat' tarjoamiset mukisematta. Vaikka vuokran hinta vähän kirpaiseekin, plussa puoli on se, että viinakset saa tuoda omasta takaa, mikä vaikuttaa kokonaisbudjettiin tuntuvasti!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Joulumorsian(Guest)

Kylläpäs meni vaikeeks...ei todennäköisesti päästä koristeleen riiheä edellisenä iltana! Sanoivat että on pikkujouluaikaa, joten riihi on varmasti käytössä pe-iltanakin. Meidän häät on kummiski jo yhdeltä, kun ei saatu kirkkoa myöhemmäksi, joten jos mahd pikkujoulut kestää puoleen yöhön, sitten niitten pitää siivota se tila ja sit vasta pääsee koristeleen. Ja tuskin ne sitä yöllä siivoo..En mä saa ketään koristeleen sitä tilaa la-aamuna..ja ois kyllä aika ehdoton, että itte vois koristella. Ärsytys! Pitää kai t ettii joku toinen paikka, mut en tiiä mikä jkl:ssa tai lähiseudulla olis sellai kiva yksinkertanen paikka, mikä on helppo koristella kivasti, ilman et tilan omat koristeet/huonekalut on liian hallitsevia. Ideoita?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

heippa! talvella majakosken hinnat ovat vähän halvempia. me varattiin juuri helmikuulle 09 sekä riihi että päätalo, ja yhteishinta oli 800 e. onhan sekin tietysti kallis, mutta kesällä se olisi vielä enemmän. paikka on tosi suosittu, nyt jo oli helmikuulle 09 varauksia, joten olkaa hyvissä ajoin liikkeellä. :) paikassa on tällä hetkellä kuulemma 4 eri pitopalvelua, joista voi valita mieleisensä ja menuita yms saa kuulemma räätälöidä aika hyvin. vuokraan kuuluu siivous ja paikkaa saa pitää koko vuorokauden, eli ei ole mitään "kotiinlähtöaikaa", niin kuin joissakin paikoissa. puhelimessa sanottiin, että koristelemaan pääsee pe-iltana, jos siellä ei ole silloin juhlia, mutta jos on, niin sitten tietenkään se ei ole mahdollista. odotan innolla kyllä, että pääsen itse juhlimaan majakoskella!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest suunnittelija

Täälläkin kaivataan edellisen kysyjän tietoja! Mikä näistä pitopalveluista on teidän mielestänne vaikuttanut joustavimmalta ja "nuorekkaammilta"? Itselleni on hyvin tärkeää, että saamme omannäköiset tarjoilut, ei siis mitään perus patoja tai paisteja, vaan jotain vähän nykyaikaisempaa.

Link to comment
Share on other sites

Meidän häät olivat Majakoskella kesäkuussa -08 ja tarjoilusta vastasi Pitopalvelu Sojakka. Ei voi muuta kuin suositella lämpimästi!! :girl_in_love: Aivan mahtavaa ruokaa ja joustava ja tyylikäs palvelu!! Muutenkin kaikki sujui aivan täydellisesti ja Majakoskella palveltiin huippuhyvin.

Täällä on superonnellinen rouva, joka hieman haikeana muistelee hääpäiväänsä!

Yhteenvetona siis: Suosittelen Jaana Sojakkaa!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Tea_*

Majakoski on todella kaunis paikka ja olen itsekin haaveillut häiden järjestämisestä siellä, mutta vaikuttaa olevan niin suosittu, että noinkohan ensi kesälle enää onnistuu. Tosin vähän tätä viestiketjua lukiessa aloin vähän epäilemään, että onko kuitenkaan meidän paikka, sillä emme halua pitopalvelua, loistavat kokit ja tarjoilijat löytyy omasta takaa. Eli onko mahdotonta pitää majakoskella häät ilman talon tajoamaa pitopalvelua?? Ei myöskään kiinnosta kivalta, että samassa pihassa olisi kahdet kekkerit yhtäaikaa... Osaatteko suositella mitään muita kivoja paikkoja jyväskylän lähettyviltä noin 80 hengelle ja ilman pitopalvelua? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Tea_*

Sepä kiva :) Minä jo ajattelin, että eikö mitään saa enää nykypäivänä tehdä itse. :girl_smile: Meillä on suunnitelmat vielä ihan aluillaan, joten en hirveästi ole ehtinyt tutustua tarjontaan. Mutta pitäis varmaan nopeasti alkaa kierteleen paikkoja. Koska teidän häät oli ja paljon tuo koko paikan vuokra maksoi? Osaatko neuvoa jotain muita kivoja paikkoja jyväskylän lähellä? Vai oliko tuo majakoski teidän ainoa oikea vaihtoehto? En siis itse vielä edes asu jyväskylässä, olemme muuttamassa sinne piakkoin (mies on jykylästä kotoisin). Olen kyllä rakastunut kaupunkiin mutta vielä on kovin tuntematon paikka...

Link to comment
Share on other sites

Tea:

Meidän häät oli 28.6.2008. Koko tilan vuokraksi tuli vähän reilu 1000 e, mikä sisälsi tilojen järjestämisen ja siivouksen. Majakoski tosiaan menee nopeasti, kannattaa ryhtyä heti kyselykannalle. Pasi palvelee oikein reippaasti. :girl_wink:

Me kierreltiin kaikki vaihtoehdot Jyväskylän seudulta, eikä löydetty yhtään muuta mahdollisuutta. Varjolan tila Laukaassa on ihana, ja olisi ehkä ollut meidän hätäsuunnitelma B:mme jos Majakoski olisi jo mennyt. Kannattaa siis katsoa sekin.

Meillä oli n. 100 vierasta, joten emme kierrelleet paikkoja joihin ei olisi tuota määrää mahtunut. Pienemmällä ihmismäärällä on toki varmasti muitakin vaihtoehtoja.

Tsemppiä etsintöihin! Kysy vaan jos jokin askarruttaa. :curtsey:

Link to comment
Share on other sites

Tea:

Meidän häät oli 28.6.2008. Koko tilan vuokraksi tuli vähän reilu 1000 e, mikä sisälsi tilojen järjestämisen ja siivouksen.

Meillä oli vuokralla vain riihi ja illaksi sauna + palju. Vuokra oli 650e. Samaan aikaan oli juhlat myös päätalolla, mutta koska vettä satoi koko päivän, niin ei naapurin juhlinnat haitanneet meitä kyllä tippaakaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

me ollaan ens viikolla menossa paikan päälle katsomaan..onko kellään kokemusta Suomen Juhlatalo

Mari ja Raimo Viljala - pitopalvelusta? on yksi kolmesta joita Pasi suositteli.

joku taisi jo kysyä mutta jäi vaille vastausta että mitenköhän musiikki ym. häly kuuluu päätalolta/navetasta riihelle?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

me ollaan ens viikolla menossa paikan päälle katsomaan..onko kellään kokemusta Suomen Juhlatalo

Mari ja Raimo Viljala - pitopalvelusta? on yksi kolmesta joita Pasi suositteli.

joku taisi jo kysyä mutta jäi vaille vastausta että mitenköhän musiikki ym. häly kuuluu päätalolta/navetasta riihelle?

Helou!

Me vietämme myös häitämme Majakoskella. Itse laitoin kaikkiin heidän suosittelemiin pitopalveluihin tarjouksia. Tuota sinun mainitsemaa pitopalvelua tuskin tulemme valitsemaan. Kaikista huonoin palvelu kun tarjouspyyntöä teimme ja yhteydessä olimme.

Mutta muut pitopalvelut olivat myös hyviä. Paakkarisesta olen kuullut paljon hyvää.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...