36 viestiä aiheessa

Eli keväällä/kesällä/syksyllä 2007 olisi tarkoitus pitää häät jossain Lohjan alueella. Mieluiten jossain lähialueilla eli EI Lohjalla, mutta toki jos Lohjalta löytyy joku superhyvä paikka niin miksei. Kaikki kokemukset enemmän kuin tervetulleita! Ja linkit...! Asun itse aivan muulla paikkakunnalla, joten hyvistä juhlapaikoista ei hajuakaan... auttakaahan toki  :) !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En itsekään kauheasti tiedä, mutta Metsola-sali ja Marttatupa ovat ainakin olemassa ja sitten Mustion linna (on matkaa jonkin verran) on hieno paikka. Siuntiossa on myös yksi kartano, mutta ei tuu just mieleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia  :). Olen kotoisin Lohjalta ja siitäkin syystä en välttämättä liian tutuissa paikoissa häitä haluaisi viettää. Metsola-sali ei viehätä jo pelkästään ankean sijaintinsa puolesta. Tuosta Marttatuvasta en sitten olekaan kuullut - missäs on ja millainen paikka? Mustion linna oli vähän liian kallis meidän budjettiin, upea paikka kyllä.

Ollaan menossa parin viikon päästä tutustumaan Karjalohjalla Katteluksen tilaan (kokemuksia?) ja hakusessa myös muutama paikka Sammatissa ja Siuntiossa. Lisää kokemuksia siis vaan kehiin! Onko joku viettänyt häitään Suitian kartalossa Siuntiossa? Tai muuten vaan tietää paikan?

Kaikki Länsi-Uudenmaan (ja miksei muualtakin läheltä!) morsiamet nyt ketjuun ilmottautumaan - heti  ;D!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tuli itselläkkin koluttua tässä lohjan alueen hääpaikkoja..tässä listaa,

eli suitian kartanolinna, aivan huippuhieno paikka mutta meidän 120hlö häille olis joutunu sijoittelemaan liiaksi eri paikkoihin.juhlaserviisi joka sinne pitopalvelua muistaakseni järkkäsi oli myös kohtuuhintainen ja mielenkiintoisia menuita.

sitten lohjalla kässän talo (019-3691552) vanha kaunis huvila alle 100 hengelle.

Katteluksen tila(Mustiossa)(050-3094723)aivan loistava paikka!! myöskin maaseutumiljöössä,ikivanha navetta juhlatilana, n 140 hlö, kohtuu hintainen.

mustiossa linnan vieressä myös Thorsborgin juhlahuoneisto,nuorisoseuraintalo tyyppinen, hiukka ränsistynyt(019-348422)

Lohjan saaressa sijaitsee aika idyllisessä paikassa seuraintalo(040-5580429)

Jees, lohjan seudun juhlapaikoista parhaiten saat selvää kun tilaat lohjan matkailutoimistolta listan juhlahuoneistoista tai taitaa ne netistäkin löytyä www.lohja.fi

:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:) Suurkiitos susapusa ! Meillä tulossa ~ 100 hengen häät eli se rajoittaa jo jonkun verran. Suitian linnaa ollaan mietitty ja tosiaan tuota Kattelusta. Voin itsekin kertoilla kokemuksia kunhan ollaan käyty parin viikon päästä katselemassa paikkoja. Myös Sammatissa oli joku seuraintalo tai vastaava jossa ilm. tullaan käymään. Vivamo on myös yksi vaihtoehto, tosin ei ehkä ihan ykköspaikka sillä jotenkin liian tuttu paikka.

Muistatko yhtään noita juhlapaikkojen vuokrahintoja? Me varmaan valmistetaan itse ruoat eli paikalle pitäis saada tuoda omat ruoat... ja kiva olis jos astiat yms. saisi vuokrattua paikan puolesta. Mites tuolla Suitiassa, kuinkahan paljon porukkaa mahtuisi yhteen tilaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No hei:)

eli suitian linnassa ja katteluksessa on pitopalvelu jotka pitää ottaa. suitian linnan tilavuokra joku hmm..600egee ja katteluksessa n.250 . katteluksessa ehkä on mahdollista ottaa joku mahollisemman edullinen ruoka juttu ja tuoda sitten lisäks omia eväitä.kannattaa kysellä,www.kattelus.fi..mutta tosiaan suosittu paikka joten aikoja ei ihan helposti löydy.

sauraintaloille tosiaan saa viedä omat ruuat että siinä mielessä ne hyviä vaihtoehtoja.niitähän löytyykin jonkinverran.

nyt tuli kiirus toisaalle,toiseen kertaan taasen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kappas vielä, suitian linnan vieressä on joku Vanha Wreden navetta jossa häitäkin voi juhlia 050-5015450,netistä tosta ei löytynyt kun joku kuva vaan..sinnehän ehkä voisi tuoda omat ruuat..

*tutkien suomen eteläkärki esitettä*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meijän porukoiden häät oli Åsvallassa, ainakin silloin 25 vuotta sitten oli ihan kiva paikka.. Sitäpaitsi aika lähellä kirkkoa.

Sata henkeä mahtui aivan loistavasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, Åsvalla on tosiaan ihan kiva paikka. Vietettiin siellä sukujuhlia jokunen vuosi sitten. Itse etsiskelen edelleen paikkoja lähikunnista...

Olisiko jollain jotain kokemuksia Fiskarsista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suitiaa voin todella suositella! Meidät vihittiin Siuntion kirkossa ja juhlat vietettiin Suitiassa (vieraita n. 100). Aivan mahtava erikoinenkin paikka, hyvä ruoka ja palvelu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lohjalla on tässä tullut järjestettyä ja etsittyä hääpaikkoja menneinä vuosina ja tulevaksikin kesäksi.. Tässä vaihtoehtoja n.100 hlölle mitä ei oo vielä mainittu

ELI

Mustiolla Pohjolan tuvat; katettu terassi johon mahtuu hieman alle 100 hlöä Lohjan järven rannalla.

Mustion Thorsborg; Upea miljöö, jykeviä tammeja, maisema joelle. Talo todella hieman remontin tarpeessa, mutta tulevana keväänä se maalataan ulkoa ja sisäovia.

Siuntio; Siuntion kylpylän vuokraama Lepopirtti. Jossa tilat 100:lle,ja tanssit voi järjestää viereisessä rakennuksessa.

Lohja; Kutsilan valistustalo. Ei pitkä matka Lohjan kirkosta. Maaseudun rauhassa, rakennus ok. Sisällä hirsiseinää näkyvissä.

Lohja Åsvalla; Huomioithan uuden tien läheisyyden  ;)

Virkkala; Klubitalo. Mahtuu hyvin samaan huoneeseen.

Karstun seurantalo; Remontoitu, kivan tuntuinen.

Nummen seurantalo. Myös pintaremontoitu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä hääpaikkoja voisit suositella Lohjalta tai sen tuntumasta? n. 50 häävierasta eli ei mitkään kovin isot häät. Suosimme itse romanttista, idyllistä ja rauhallista paikkaa.

Häämme ovat vuoden päästä kesällä, joten paikka kannattaisi etsiä nyt ajoissa. Olen ajatellut, että ainakin osan ruoista valmistamme itse ja juomiakin toisimme itse. Pitopalvelua käyttäisimme osittain.

Kiitos etukäteen vinkeistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karjalohjalla noin 30km Lohjalta on Katteluksen tila. Siellä on mukava järjestää juhlia kuten syntymäpäiviä ja häitä. Ei sovellu mielestäni kovin isolle porukalle joten varmasti mainio teille.

Käsittääkseni siellä saa käyttää omia tarjottavia ja talossa on kätevä emäntä joka laittaa todella hyvää ruokaa. Juomat toki voi tuoda itse. Hyvin suositulta vaikuttaa joten kannattaa olla ajoissa.

Olen itse pariin otteeseen itse juhlinut kyseissä paikassa ja olen pitänyt kovasti. Suosittelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Katteluksen tila saa plussaa täältäkin :), just juhlittiin häitä siellä pari kk sitten. Todella kaunis paikka ja ravintolatalli on tilava - mahtuu hyvin tanssimaankin. Paikalle saa viedä omia ruokia mutta myös pitopalvelu järjestyy. Ruoka oli erinomaista ja sai paljon kehuja! Kaikki järjestelyt toimivat paremmin kuin hyvin! Suosittelen! Ja lapset tykkäsivät pihapiirissä olevista lampaista :).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä saattaa tulla nyt liian myöhään, mutta Lohjansaaressa on ihana paikka nimeltään Martinpiha. Löytyy aittaa ja navetan ylistä ja aivan ihana, romanttinen päärakennus, jossa omiakin häitämme vietettiin. www.martinpiha.fi. Suosittelen lämpimästi, ammattitaitoista porukkaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Ystävämme viettivät kesällä häitään tuolla Katteluksen tilalla. Paikka oli todella kaunis ja tunnelmallinen. Ja mikä parasta ruoka oli todella HYVÄÄ! Heillä oli järjestetty bussikuljetus Lohjan kirkolta edestakaisin ja osa meistä pitkänmatkalaisista kulki omalla autollaan. Matka sujui hyvinkin nopeasti, ei edes huomannut että sinne olisi ollut pitkä matka. Käsittääkseni tuolla Katteluksen tilalla on tarjolla myös jonkinlaista mökkmajoitusta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vietämme itse ensi heinäkuussa häämme Katteluksen Tilalla, paikka tuntuu olevan suuressa käytössä, sillä haluamamme hääpäivä muutettiin, sillä Tilalla oli jo varaus tehtynä. Joten mikäli paikka miellyttää, kannattaa olla ajoissa liikkeellä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, Katteluksen tilalta löytyy mökkimajoitusta, lisäksi lähistöllä on Päiväkummun kylpylä jossa osa vieraistamme majoittui. Oltiin varattu yksi mökki kaasoille, bestmanille ja parille kaverille, mökille oli juhlapaikalta kävelymatka ja pitivät mökillä sitten ns juhlan jatkot. Aamulla mökiltä pääse rantaa uimaan, oli kuulemma ihan loisto paikka.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli hääjuhla Katteluksen tilalla, ja en voi muuta kuin suositella.

Kaikki sujui todellakin loistavasti ja asiakkaan ehdoin, erittäin joustavaa, mukavaa ja ammattitaitoista palvelua. Ruoka oli erittäin hyvää ja puitteet hienot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

katteluksen tila varmaan muuten hyvä mutta jos sulla häät talvi aikaan niin he eivät lämmitä tiloja:/ ja soveltuu myös isoihin häihin tunnen katteluksen tilan ihmiset mutta silti ei talvella tilaa kannata lämmittää kun tulee isot kustannukset ja jos etsit edullista paikkaa niin se ei kyllä ole kattelus:D se on aika kallis paikka:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ei Kattelus mielestäni ollut mitenkään kohtuuttoman hintainen, eiköhän se ihan keskihintoja noudattele. Niin hyvästä palvelusta ja ruuasta kyllä mielellään maksaakin.

Hintatietoja löytyy heidän kotisivuiltaan, kannattaa siis sieltä katsella ja tehdä omat päätöksensä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on häät tulossa Katteluksella parin vuoden päästä ja ei se mun mielestä ollut mitenkään kallis paikka, kun kyseltiin hintoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

siis ei se varmasti palvelultaan ja tälleen olekkaan mutta jos on halvat häät tiedossa niin et alle 1000 e 100 hengen häistä selviä:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
siis ei se varmasti palvelultaan ja tälleen olekkaan mutta jos on halvat häät tiedossa niin et alle 1000 e 100 hengen häistä selviä:)

Tuolla budjetilla tuskin saat sämpyläkahveja kummempaa miltään pitopalvelulta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään