Jump to content
Naimisiin.info

Lohja


minnie80

Recommended Posts

Heippa! Onkos täällä mitään muita paikkoja vielä jossa häitä olis vietetty? me ollaan menossa 2012 heinäkuussa naimisiin ja ajattelin nyt vähä ruveta jo kyselemään. pienet häät meillä on n. 40 henkeä. Joku kiva paikka. onko joku pitänyt häitä gunnarlan majalla?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gunnarlan maja on ihan jees paikka, mutta itse en kyllä siellä häitä viettäisi. Riippuu vähän millaista paikkaa etsit? Itse koen pienien häiden järjestämispaikkoja olevan aika vähän Lohjalla kun itse mietimme samaa. Ei oikein löytynyt mitään kivaa 35 hengelle. Siksi pidämmekin 85 hengen häät Lohjalla :girl_haha: :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

No mäkin hylkäsin kyllä sen gunnarlan maja idean.. :D me ollaan kateltu nyt tota karstun seurantaloa että se vois olla ihan kiva! :)

Meilläkin taitaa nousta toi vieras määrä kyllä 50 henkeen.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Saa ehdottaa Lohjan/Vihdin suunnalta jotain ISOA mökkiä tms. hääjuhliin. Häät ja pienet juhlat pidetään jo aikaisemmin mutta loka-marraskuun vaihteessa pidetään isommat kaveribileet. Pitopalvelua ei tarvita tai korkeintaan 1 tarjoilija tms. apuhenkilö, mutta jonkinlaista lämmintä majoitustilaa pitäisi olla ainakin parillekymmenelle henkilölle ja mahdollisuus ruuanlaittoon.

Link to comment
Share on other sites

Meidän häihin tulee noin 60 vierasta ja häät juhlitaan Lylyisten kartanossa. Siellä on mahdollista myös majoittua, joko itse kartanoon tai mökkeihin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tässä mainittiin alussa Mustion Thorsborgista.. Löytyykö mistään kuvia ja infoa tilasta? (olen googlettanu mahdottoman paljon ja mitään ei löydy) häät vuoden kuluttua ja yritetään nyt parin viikon sisällä päästä kaikki paikat läpi.. halutaan paikka missä ei tarvitse ottaa pitopalvelua kun suvussa on osaajia (kokkeja). Sen takia Martinpiha jäi pois ja KAttelus on uusimassa toimiaan joten eivät voi luvata ensi kesästä mitään..

Link to comment
Share on other sites

Mulla on tuoretta kokemusta tuosta Thorsborgista. Olimme siellä häissä 2010 loppukesästä ja kävimme muutama viikko sitten katsomassa myös siellä, kun etsimme juhlapaikkaa omiin 2012 häihimme. Emme päätyneet Thorsborgiin kuitenkaan, kun välimatka kirkolta olisi meillä tullut pitkäksi.

Talon ympäristö on kiva, suuri piha jossa isoja vanhoja puita. Jos vihkiminen on Mustion pienessä puukirkossa, on välimatka tosi lyhyt, muutamia satoja metrejä. Mulla on myös kuvia kamerassa, koitan muistaa laittaa niitä tänne illemmalla.

Sisällä on eteinen ja narikka, keittiö ja peremmällä iso sali esiintymislavoineen. Viimevuotisissa häissä oli n. 50-60 henkeä ja tosi hyvin mahduttiin. 80 henkeäkin mahtuisi varmaan helposti tuohon samaan tilaan. Keittiössä oli mielestäni ainakin 2 jääkaappia ja astiastoa valmiiksi saatavilla.

Talo on kylläkin sisältä ja ulkoa peruskuntoinen ja jopa paikoittain hieman rapistunut, mutta ainakin viimevuotisissa häissä koristelemalla saatu nätiksi ja tunnelmalliseksi.

Vuokra oli muistaakseni 250 eur.

Link to comment
Share on other sites

Tässä kuvia Thorsborgista. Tyhjänä ei tietytsi näytä yhtään niin kivalta kuin pöytien kanssa ja laitettuna. Minusta tuosta saa kuitenkin ihan kivan juhlatilan!

post-34959-1311258423,9297_thumb.jpg

post-34959-1311258433,1405_thumb.jpg

post-34959-1311258443,2942_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hääjuhlan viettopaikkaa on tässä yritetty etsiskellä kesälle 2013 ja nyt törmäsin tuohon Martinpihan juhlavinttiin. Olisi kuvien perusteella aika lailla täydellisen näköinen, jotenka nyt kaipailisin sitten kokemuksia kyseisestä paikasta; minkä suuruinen on vuokra suurin piirtein, saako viedä omia juomia/ruokia, ymsyms? Toivottavasti edes joku osaisi kertoa edes jotain, alkaa meinaten pikku hiljaa olemaan vähän epätoivoiset fiilikset noita paikkoja miettiessä..

Link to comment
Share on other sites

Meillä on häät Martinpihassa tulevana kesänä. Vuokra 500€, saa viedä omat juomat. Kannattaa käydä tutustumassa. Saattaa olla jo aika pitkälti varattu kesäviikonloput 2013. Pidä kiirettä!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...