Jump to content
Naimisiin.info

Naantali


snowqueen

Recommended Posts

Itse otin selvää Kaivohuoneesta mahdollisena hääpaikkana. Vuokra oli suht' kova - 850€ - ja muistaakseni heillä oli minimihenkilömääräkin vieraille. Seisova hääbuffet oli 39,50€/hlö, mutta juomat pitää ostaa talosta (aika selvää kun ravintola on kyseessä).

Nyt remontin jälkeen Kaivohuone on upea ja kaunis paikka, mutta vaatii aika ison budjetin ruokailulle ja juomatarjoilulle!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kaikki ketkä mietitte viettävänne hääjuhlaa Kaivohuoneella, niin lukekaa tämä ensin!

Olemme menossa naimisiin ensi kesänä ja ajattelin olla kerrankin ajoissa järjestelyjen suhteen. Niinpä varasin Kaivohuoneen heti kun se oli mahdollista eli toukokuussa. Alustavan varauksen sain tehtyä jo helmikuussa. Kaiken piti olla selvää ja olo oli suunnattoman helpottunut siitä, että saimme noin loistavan paikan. Mutta mites kävikään... Kesäkuussa Kylpylästä soitettiin ja kyseltiin varauksesta, vaikka olin kyseisen henkilön kanssa asiasta juuri viikkoa aiemmin sopinut kaikesta, mikä tällä hetkellä on mahdollista. Yhtäkkiä tilanne oli toinen ja suulliset sopimukset oli täysin unohdettu. Vaikka olin aiemmin sopinut, että Kaivohuone on käytössämme koko illan, niin yhtäkkiä se olikin vain kello 21 asti, jonka jälkeen alkaisi yleinen ohjelma. Myös maksut ja hinnat olivat viikossa muuttuneet ja "palveleva" henkilö oli todella ylimielinen. Siis kaikki se, mitä oli sovittu, lensi roskakoriin.

Tätä asiaa aloin selvitellä ja vieläkin odottelen yhteydenottoja, joita minulle on tässä vaiheessa luvattu jo useampia. Mutta lupauksiksi ovat jääneet! Kylpylää ei kiinnosta muu kuin raha ja kuuluisat henkilöt. Sille on aivan sama, miten se muita kohtelee. Laitos on täynnä epäasiallista palvelua, epäpäteviä myyjiä ja turhia lupauksia...

Emme todellakaan tule järjestämään häitämme missään paikassa, mikä on tekemisissä Kylpylän kanssa. On aivan älytöntä jäädä odottamaan heidän palvelujaan ja ihmetellä vuoden päästä, kun paikkaa ja sopimuksia ei yhtäkkiä olekaan! Enkä toivo, että kukaan muukaan joutuu tällaista kohtelua vastaanottamaan! Hääpäivä on hääparin päivä ja myös järjestävän tahon tulisi ottaa se huomioon! Onneksi löysimme vielä uuden upean paikan, josta olemme saaneet asiantuntevaa ja mukavaa palvelua!

Link to comment
Share on other sites

Hei curro!

Todella ikävää, että olet saanut tällaista palvelua :(

Itse olin tällä viikolla sellaisessa häämeetingissä hääsuunnittelijan kanssa ja palvelu oli erittäin hyvää. Kun saavuimme kylpylään saimme heti kättelyssä kakkukahvit kouraamme ja sitten aloimme häitä suunnittelemaan. Kaikki tehdään juuri niiden toiveiden mukaan mitä meillä on, niin koristelut, ruuat kuin hääkakkukin. Saimme erittäin hyvän kuvan paikasta ja palvelusta.

Liekkö siellä sitten ollut jokin toinen henkilö tai joku ihme sotku, joka on teidän suunnitelmat sotkenu?

Hienoa on kuitenkin se, että olette löytäneet teitä miellyttävän juhlapaikan :) Sehän se on se pääasia  ;) Onnea hääsuunnitelmiin :-X

Link to comment
Share on other sites

Mukava kuulla, että edes teillä homma toimii ;) Toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin loppuun saakka! Meillekin olivat alussa tosi ystävällisiä ja lupailivat kaikenlaista, kunnes totuus sitten jossakin vaiheessa paljastui. Sen jälkeen kohtelu on ollut todella ala-arvoista >:(

Luulen, että ongelma koskee lähinnä Kaivohuonetta, koska he huomasivat sen olevan näin suosittu ja saavansa rahaa enemmän muilla ohjelmilla kuin häilllä. Olisivat silti saaneet pitää lupauksensa! Toisaalta olen hyvin tyytyväinen uudesta hääpaikastamme, jossa homma todella toimii!

Link to comment
Share on other sites

Mukava kuulla, että edes teillä homma toimii ;) Toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin loppuun saakka! Meillekin olivat alussa tosi ystävällisiä ja lupailivat kaikenlaista, kunnes totuus sitten jossakin vaiheessa paljastui. Sen jälkeen kohtelu on ollut todella ala-arvoista >:(

Luulen, että ongelma koskee lähinnä Kaivohuonetta, koska he huomasivat sen olevan näin suosittu ja saavansa rahaa enemmän muilla ohjelmilla kuin häilllä. Olisivat silti saaneet pitää lupauksensa! Toisaalta olen hyvin tyytyväinen uudesta hääpaikastamme, jossa homma todella toimii!

Ihmettelen tuota suuresti. Sillä olen kuullut ettei kaivohuoneella nyt niin hirveää tungosta ole ollut vaan tosi väljää. Mutta tuo edellä oleva muuten kuuluu olevan ihan normaalia naantalin kylpylän toimintaa.

Stemppiä ja onnea juhlasuunnitelmiin.

Link to comment
Share on other sites

Ihmettelen tuota suuresti. Sillä olen kuullut ettei kaivohuoneella nyt niin hirveää tungosta ole ollut vaan tosi väljää. Mutta tuo edellä oleva muuten kuuluu olevan ihan normaalia naantalin kylpylän toimintaa.

Kääks! Toivottavasti ne ei ala perumaan meidänkin juttuja  :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 3 months later...

Naantalin Urheilutalolla vietetään myös usein häitä. Tilavuokra ei ole paljon. Tilaa on riittävästi ja pitopalvelun on mahdollista valmistaa/lämmittää ruuat paikan päällä. Lisäinfoa varmasti saa Naantalin kaupungilta.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...