monna

Kauneuspalvelut - Kokkola

23 viestiä aiheessa

Onko keskipohjalaisilla tietoa löytyisikö Kokkolasta tai lähi ympäristöstä asiansa osaavaa ammattilaista joka hallitsisi sekä meikin että kampauksen teon?

Vinkkiä kiitos! :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikohan kenelläkään kokemusta paikasta nimeltä KaiSaksi?

Yksi tuttava kehui sitä ja ajattelin, että olisiko täällä tietoa enemmältikkin ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Minulla on kokemusta!  ;) Ja voin suositella täysin sydämin sitä paikkaa sinulle. Itse olen varannut hääkampauksen ja meikin Kaisaksin Heidi Kuusiselta. Olen käynnyt hänellä aiemminkin leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni ja tulos on aina yhtä hyvä!  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei ole kukaan tänne vähään aikaan kirjoitellut...

Kysyisin nyt kuitenkin, jos joku tätä vielä seuraa, onkohan tietoa, mistä saisi kuvia MarjoAholan tekemistä meikistä + kampauksista? Entä Ulla Keskisen? Tai muiden Kokkolalaisten liikkeiden? Kun joku tossa sanoi, että Marjo Ahola ei ole ihan hänen tyyppisensä paikka, niin mitä mahtaa tarkoittaa?Itsellä tässä vielä vähän aikaa miettiä näitä,häät 29.12, mutta kohta pitäisi varata.

Kiitollinen vastauksista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En kyllä tiedä, mistä löytyisi kuvia Marjo Aholan tekemistä meikeistä/kampauksista, mutta itse kävin  pari viikkoa sitten siellä kampaajalla lauantaina, jolloin siellä oli meikattavana ja kampausta odottamassa neljä morsianta. Tarkkailin siinä henkilökunnan osaamista, ja todella hienot kampaukset ja meikit loihdittiin kaikille. Ehkä melko perinteisiä kampauksia, mutta toisaalta sehän riippuu siitäkin, mitä morsiamet olivat itse halunneet. Tuolta Marjo Aholan nettisivuilta http://www.salonmarjoahola.fi/ ei harmittavasti löydy kuvia, mutta henkilökunta vaikutti todella ammattitaitoiselta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos _muhku_ tiedosta! Aika perinteistä nutturakampausta etsinkin. Täytyypä miettiä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan ihanan kampauksen teki hiusateljee Helmen Antti Kirkonmäellä. Olin todella tyytyväinen, sekä meikkiin että kampaukseen! Suosittelen ehdottomasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Onko kukaan käynyt Matinéssa hääkampauksessa ja -meikissä sen jälkeen, kun muuttivat sinne Chydeniaan? Itse kävin siellä n. vuosi sitten leikkauttamassa hiukset ja aivan kuin henkilökunta olisi vaihtunut...? Onko siis edelleen yhtä pätevää toimintaa kuin silloin "ennen vanhaan"?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Samaa minäkin ihmettelen - minulla ei ole kokemusta kuin Matinésta (siis hiustenleikkuumielessä), mutta onko edelleen yhtä pätevä paikka kuin silloin "ennen vanhaan" kun sijaitsivat vielä Isollakadulla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oo kokemusta kyllä kampauksista, mutta tuntuu, et Kokkolassa ei oo kovin montaa osaava kampaajaa, ei myöskään Matinessa! Oon muutaman kerran käyny sielä ja ne on kyllä saanu sellaseen kuntoon mun hiukset, et en enää koskaan mene sinne!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei oo kyllä ollenkaan hyviä kokemuksia Matinesta, ovat muutaman kerran pilanneet mun hiukset, en enää koskaan mene sinne! Sielä ei kampaajat osaa asiaansa eikä ymmärrä asiakkaitaan! Sielä on lähes aina vapaa-aika, kun muilla on seuraava aika vasta parin viikon päähän, miksiköhän heillä niitä aina löytyy? Ei taida enää olla yhtä hyvä paikka kuin ennen, en kylläkään ole sielä silloin käynyt, mutta mitä olen heidän meikkauksiaan ym. nähnyt, niin ihmettelen miten paikka on vielä pystyssä?!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy kirjoitella tänne jos joku sattuisi lukemaan ja voisi auttaa minua! Pidämme häät ensi vuoden syyskuussa Kokkolassa ja hakusessa olisi paikka jossa voisi käydä meikissä ja kampaajalla. En itse asu paikkakunnalla, joten en oikein edes voi käydä kokeilu käynneillä peruskampaaja käynneillä siellä..Joten, jos kommentteja tai apuja löytyy niin olisi aivan ihanaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytyy kirjoitella tänne jos joku sattuisi lukemaan ja voisi auttaa minua! Pidämme häät ensi vuoden syyskuussa Kokkolassa ja hakusessa olisi paikka jossa voisi käydä meikissä ja kampaajalla. En itse asu paikkakunnalla, joten en oikein edes voi käydä kokeilu käynneillä peruskampaaja käynneillä siellä..Joten, jos kommentteja tai apuja löytyy niin olisi aivan ihanaa..

Meillä oli häät viime elokuussa Kokkolassa ja itse vastaavassa tilanteessa eli ulkopaikkakuntalaisena valitsin umpimähkään Kaisaksi-nimisen kampaamon ja sieltä sain tekijäksi Kaisan, joka teki minulle sekä kampauksen että meikin. Molempiin olin erittäin tyytyväinen ja voin siis oman kokemukseni perusteella suositella lämpimästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaisaksessa on tietääkseni tapahtunut omistajan vaihdos joten en osaa yhtään sanoa minkälaista palvelu sieltä nykyään saa mutta kampaamo Leikkaamon on perustanut kaksi vanhaa Kaisaksen työntekijää. Itse voi suositella myös kampaamo Kutrinetteä, joka on oma vaki kampaamo ja olen todella paljon tykännyt palvelusta ja loppu tuloksista. Olen myös kuullu paljon hyvää myös studio Tomi Yrjänästä. Tässä olisi muutama vaihtoehto :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mihin Kokkolassa (tai miksei lähiseudullakin) kannattaa mennä meikkiin hääpäivänä? Itsellä ei oikein ole kokemusta noista kyseisen kaupungin paikoista. Tiedän nimeltä muutaman paikan, mutta siihen tiedot jääkin. Ei huvittaisi ihan "sokkona" valita paikkaa, joten jos jollain on kertoa kokemuksia, niin vinkkejä otetaan vastaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mihin Kokkolassa (tai miksei lähiseudullakin) kannattaa mennä meikkiin hääpäivänä? Itsellä ei oikein ole kokemusta noista kyseisen kaupungin paikoista. Tiedän nimeltä muutaman paikan, mutta siihen tiedot jääkin. Ei huvittaisi ihan "sokkona" valita paikkaa, joten jos jollain on kertoa kokemuksia, niin vinkkejä otetaan vastaan. :)

Osaisiko joku auttaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

itse varasin Kokkolasta meikin ja kampauksen Kaisaksi- nimisestä kampaamosta. Toisena vaihtoehtona oli Leikkaamo, mutta siellä ei meidän hääpäivänä ollut paikalla sellaista ihmistä joka olisi voinut tehdä myös meikin kampauksen ohella.

Kokemuksia minulla ei kummastakaan paikasta ole, koska en Kokkolassa asu, mutta uskon ja luotan ettei tarvitse liikaa hermoilla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle teki hääkampauksen ja meikin Kaisaksissa Terhi ja en voi kuin kehua palvelua ja jälkeä! :) Suosittelen lämpimästi siis :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kellään kokemusta studio tomi yrjänästä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin mennä kampaukseen Hiusstudio Kira Veronicalle, mutta meikkaus olisi vielä hakusessa. Onko kellään kokemusta Heidi Saari Stylisti-meikkaajasta? Tai Villimangosta? 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen huomannut että näissä Kokkolan alueen ketjuissa on yleensä aika hiljaista, mutta yritetään. Eli siis, aioin ensin tehdä hääkampaukseni itse. Niinkin "vaikeaa ja monimutkaista" kuin kiharat. Siis ihan auki oleva, kiharrettu tukka johon laitan jonkun hiuskoristekukan. Huntua en ole laittamassa. Mutta olen tässä sitä harjoitellut pitemmän aikaa ja minä en vaan osaa! Olen kyllä aina ollut huono laittamaan hiuksia. Epäilen, että ei se ala sujua, joten täytyy kai kääntyä kampaajan puoleen.

  Varsinainen kysymykseni onkin siis se, että kuka olisi Kokkolassa sopuhintainen kampaaja? Koska ihan oikeasti, en ala maksamaan kiharoista 100 € tai enemmän. Oikeastaan eihän tuossa edes tarvita mitään koekampauksia, kai nyt jokainen kampaaja osaa kihartaa. Onko kellään kokemusta siitä, suostuuko kampaaja tekemään hääkampauksen juhlakampauksen hinnalla? Kun sen koekampauksen tosiaan voisi jättää pois, eikä ole huntuakaan hankaloittamassa hommaa. Vai valehtelenko pokkana että olen menossa siskon/kaverin/kälyn whaever häihin ja tarvitsen juhlakampauksen, enkä siis puhu mitään siitä että minä olen se morsian. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisään vielä että meikkiä en tarvitse,kun sen osaan itse, jos täällä siis sattuu olemaan kampaajia joiden yhteydessä voi laittaa meikin. Olisin siis sangen helppo asiakas :D En oikein tiedä näistä kampaamoista koska värjään juurikasvun aina itse ja sisko leikkaa huonot latvat pois tarvittaessa :D

Muokattu: , käyttäjä: Minitikru

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään