Jump to content
Naimisiin.info

Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)


Recommended Posts

Itse teen ja ensimmäisen harjoituskampaukseni tulos on tämä:

IMG_0662.jpg

Tiedän että valkki näkyy tuossa, mutta se kyllä tulee varmasti piiloon juhlapäivänä. ;)

Muokattu: , käyttäjä: Inotti
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Mulla oli tällainen huomenlahjakuvauksessa. :)

Hääkampauksesta tulee varmaan samantyyppinen, mutta haluan siihen pitkät "niskakiehkurat" (mahdollisesti pitää laittaa irtohiuksesta), koska puvun selkä on hyvin avonainen. Lisäksi siihen laitetaan pieniä strassipinnejä.

gallery_18834_224_213.jpg

gallery_18834_224_12712.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tässä koekampaukseni ilman hiuskorua joka tositilanteessa tulee nutturan päälle. Simppeli espanjalaistyylinen ratkaisu tuntuu eniten omalta. I like it! :wub:

Vauvahiukseni sojottaa joka suuntaan tässä kuvassa :D mutta älkää antako niiden häiritä.

post-20840-1233423529_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Täällä taas, terve. :D

Koekampaus eli hyvin viimeistelemätön versio. Kiharoiden lomaan tulee strassipinnejä. Suortuvat viimeistellään kunnolla vahalla (ja kiiltosuihketta yms. apuja saa kampaaja käyttää ns. isolla kädellä ;)).

gallery_18834_224_191.jpg

gallery_18834_224_20679.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mun hääkampaus onnistui täydellisesti. :flirt: Halusin nutturan ja yksityiskohdaksi ranskanlettiä jossain muodossa. Letit tulivat puolikkaina pään sivuille ja yhdistyivät kauniin tasaisen nutturan päälle. Edessä oli minulle tuttu ja turvallinen sivujakaus, jonka päälaella rajasi herkkä helmitiara.

Tän ihanan kampauksen osasi tehdä Katja HiusStudio Paasikulmassa Lahdessa. Meikin sain samasta paikasta, eikä maksanu maltaita!

post-15738-1234437307_thumb.jpg

post-15738-1234437325_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

gallery_18834_224_7896.jpg

Kiharaa ja 12 strassipinniä. Olin erittäin tyytyväinen kampaukseen :girl_smile:, lämpörullilla ja patukoilla tehdyt kiehkurat kestivät hienosti juhlan viime minuuteille saakka. Varasin mukaan pinnejä, jotta olisin voinut nostaa oienneet kiharat ylös tarvittaessa mutta enpä tarvinnut niitä pinnejä.

Link to comment
Share on other sites

Olen ajatellut jotain tän tyylistä (ei kuitenkaan hapsottavana, vaan jotenkin tyyliteltynä):

post-15129-1235306874_thumb.jpg

Toinen vaihtoehto on laittaa kiharat ja ne löyhästi kiinni.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tässäpä minun. Olin hurjan tyytyväinen, ja lukuun ottamatta yksinäistä kiharaa ohimolla kampaus pysyi loistavassa kunnossa koko päivän ja illan. Ja se yksinäinen suoristunut kiharakin vaan tökättiin pinnillä jonnekin sekaan.

P1040601.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

gallery_20422_544_65373.jpg

Pah, ei onnistunut pienennys...Lopullisessa versiossa ei näkyny pinnit :girl_blum:

Muokattu: , käyttäjä: Ms Hipu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tässä pari kuvaa minun hässäkästäni! :girl_haha: Huonommassa kuvassa pari lettiä vähän sojotteli minne sattui mutta tämä korjaantui! Kampaus oli just sellanen mitä halusin! :-X:girl_sigh: ...muistelee ihanaa päivää...

...ja toisessa kuvassa ollaan vielä rintsikat vaan päällä ja jelpataan kaasolle mekkoa! :girl_haha:

post-20526-1249215276_thumb.jpg

post-20526-1249215283_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Mulla harkinnassa jotakin hyvin korkeaa heti otsalta, hieman Gwen Stefanin tyyliin.

Tuo on kyllä aika raju, mutta hieman hillitympänä ja ilman huntua voisi antaa hienon säväyksen!

post-26362-1254933527_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: MatildaH
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

MatildaH: Samaa Gwenin kampausta olen myöskin ihaillut! Laitathan tänne kuvia jos löydät jotain samantyyppistä :)

Tätä Tanssii tähtien kanssa lookia olen myös katsellut "sillä silmällä"

post-24190-1259326431_thumb.jpg

post-24190-1259326583_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: arnella
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Todennäköisesti haluan pitää pitkät aidot blondit hiukseni auki laineilla piritta hannulan tyyliin. :) ja huntu, ei mitään ihme hörsellyksiä ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...