Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)


Recommended Posts

Heii! Mulla on teille kysymys, mulla on ens kesänä häät ja tykkään ajatuksesta että mulla olis aitoja kukkia hiuksissa, sitten muutama kk sitten näin artikkelin jossain lehdessä: helsingissä toimivasta kampaaja floristista joka voisi punoa toivottuja kukkia suoraan kampaukseen. Ei olisi siia mikään seppele ym. vaan punottu suoraan haluttuun kampaukseen! Mutta olin töissä lukiessani artikkelia enkä laittanut mitään tietoja ylös.. Nyt sitten en löydä kyseistä paikkaa mistään!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^ kannattaa katsoa ketju kukkia kampauksessa: http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/14291-kukat-kampauksessa/ inspistä varten :)

kukkia saa kampaukseen varmaan muissakin kampaamoissa kuin pelkästään siinä jutun paikassa. Ihan mtv:n tyyliosastollakin oli ohje kukkien lettiin punomiseen rautalangan avulla (nimi oli joku juhannuskampauksia tjsp)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Ihania kampauksia! Minulla on tosiaan visio kampauksesta, jossa hiukset olisivat puolittain kiinni ja puolittain auki ja kampauksessa olisi sitten jonkinlaista kiharaakin. Mulle tulee huntu (kampakiinnitteinen) sekä hiuskukka, ja huntu on tarkoitus ottaa vihkimisen jälkeen pois joten totta kai tämä tuo omat haasteensa kuvioon. Musta vaan tuntuu, että pääni/kasvoni ovat sen malliset ettei mulle sovi yhtään mikään... 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...