Haahinen

Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)

160 viestiä aiheessa

Mulla oli tälläinen rento söherrys. Toiveena oli mahdollisimman iso tukka, jossa kiharaa ja lettiä ja jonkinmoinen romanttinen hippifiilis :) Tykkäsin kyllä kovasti, mun puolesta olisi voinut olla vieläkin isompi ja tuon "lettipannan" olisin toivonut olevan vähän paksumpi, mutta muuten erittäin onnistunut (ei koekampausta).

post-34568-0-98839200-1328621291_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotain tämän tyylistä olis mulla suunnitelmissa. itsellä on kevyesti kerrostettu polkka ( olkapäiden yläpuolelle ulottuva). Katsotaan mitä kampaaja saa tästä pehkosta loihdittua :girl_smile: jonkin hiuskoristeen aion hankkia jos ehdin kaupunkiin pyörähtämään. suunitelmassa joitain 'rentoa kiharaa'-tyylinen kampaus.

Meillä siviilivihkiminen virkaaikaan ja vain me kaksi ( ja pienet lapset 1v ja 4v) ja maistraatin todistajat. itse olen todella huono laittamaan hiuksiani joten kampaajan apuun turvaudun ( onneksi on ihana kampaaja joka tekee kampauksen vaikka on virallisesti lomalla).

142647-wedding-updo-hair-styles-3.jpgwedding-hairstyles-for-short-hair-0005.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotain tällästä rentoa kiharanutturaa toivoisin. :) Tiara on myöskin hankittuna, mut pitää vielä miettiä että toimisko tuollanen kampaus kuitenkin paremmin ilman... Hmm, mitä ootte mieltä? Tohon tulis sitten vielä kirkon ajaksi huntu päälle.

post-39120-0-80099400-1343522741_thumb.j

post-39120-0-52544200-1343522761_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotain tällästä rentoa kiharanutturaa toivoisin. :) Tiara on myöskin hankittuna, mut pitää vielä miettiä että toimisko tuollanen kampaus kuitenkin paremmin ilman... Hmm, mitä ootte mieltä? Tohon tulis sitten vielä kirkon ajaksi huntu päälle.

Nää on molemmat ihania!! Ei liian virallinen, mutta kuitenkin todella kaunis ja tyylikäs. Sopii hyvin kesähäihin! Taidan ottaa nämä munkin listoille harkintaan :girl_smile:

Mä en laittaisi tuohon enää tiaraa, vaan ehkä justiin kukka sopisi kampauksen tyyliin paremmin, kuten tuossa toisessa kuvassa. Riippuu tietysti myös vähän puvusta ja hiusten väristä, että sopiiko kokonaisuuteen tiara... Mutta varsinkin jos käytät vielä huntua, niin jättäisin tiaran pois. (Less is more :girl_wink: )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaukseni. (tai oikeastaan kuva on koekampauksesta. Oikeassa kampauksessa oli sitten hieman enemmän kiharalla tukka, mutta idea sama.)

muoks.

Huops. Tulipas iso kuva. Laitan spoileriin, niin ei tuki koko sivua.

kampaus5.jpg

Muokattu: , käyttäjä: iialiia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajatuksissa on kampaus joka on otsalta tupeerattu ja vedetty taakse, ja takaa se lähtee sitten kiharrettuna laskeutumaan

jommalle kummalle olkapäälle tai sitten niskaan isohko nuttura. Kuitenkin niin että kampaus näyttää siistiltä mutta rennolta.

Ei siis semmonen ihan sliipattu :D

post-39590-0-22190600-1349286133_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on luonnonkiharat hiukset, niin olen ajatellut vain nostaa ne ylös ja tökätä jotain kukkia tai vihreää sinne mukaan. Mies toivoisi kai, että mulla on hiukset auki, mutta... En tiedä, voitaisko päätyä johonkin kompromissiin; puoleksi kiinni? Pitää miettiä vielä. :) Itse teen kampauksen kuitenkin, en missään nimessä luota kampaajiin ja oon tottunut väkertämään hiuksia kiinni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla ajatuksena kaksi ihan erilaista tyyliä: joko hiukset kihartaen osittain auki tai sitten hyvin klassinen iso pallonuttura niskaan. Selviää varmasti sitten joskus kun puku ostettu, että mikä sopii sen kanssa :) Pitkä huntu tulee olemaan kirkossa, sen tiedän jo nyt ;)

 

Onneksi lähipiiristä löytyy useampikin kampaaja (kaksi kaasoista! :D) joten pystyy kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse haluaisin hääkampaukseeni joko helmiä (viininpunaisia tai valkoisia) tai sitten kukkia. Joko nuttura tai sitten sivulle sellainen avonainen kampaus...vaikea valita vielä tässä vaiheessa. Huntua minulle ei kuitenkaan tule

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä, ja "hiukset osittain auki" -ketjusta löytyi kuvat, jotka vahvisti päätöksen hääkampauksesta: päällä volyymiä, auki takaa & kiharoilla, plus hiuskoriste. Eikä ole tarvinnut kertaakaan katua.

 

kampaus_zps4c5cf4af.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen mulle tehtiin harjotuskampaus ja tossa on lähtökohta ja sitten valmis lopputulos :) Toi on mun mielestä aivan täydellinen mulle!!

 

Ja kaikki on ihan omaa hiusta, ei oo lisätty mitään muuta kuin pinnejä ja toi hiuskoru.

post-46526-0-90222200-1389536827_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

med_gallery_21641_1018_29313.jpg

pitää laittaa toisesta kuvakulmasta kun saadaan lisää kuvia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Sith :) Olin kylla hurjan tyytyvainen kampaukseen, vaikka loppuillasta hiukset eivat tosiaan enaa tuolta nayttaneetkaan, kun oli tullut tanssittua oikein kunnolla! 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Sith :) Olin kylla hurjan tyytyvainen kampaukseen, vaikka loppuillasta hiukset eivat tosiaan enaa tuolta nayttaneetkaan, kun oli tullut tanssittua oikein kunnolla

 

Se tuskin on tanssin tuiskeessa mitään enää haitannut. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^No ei todellakaan, ja olipahan helpompi purkaa kampaus hotellilla, kun osa pinneista ja hengettomista oli jo lennelleet omia aikojaan  :D

Muokattu: , käyttäjä: Roslin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhlin yleensäkin fiftarityylissä, joten hääpäivänäkin jatketaan tutulla linjalla. Kampaukseen lisätään valkoinen leinikki tai kruunuvuokko sekä birdcage/blusher veil, jonka poistan juhlinnan alkaessa.

 

http://abeautifulmess.typepad.com/.a/6a00d8358081ff69e20168e6820550970c-800wi

 

Tulen kasvattamaan tällä hetkellä leukamittaista polkkatukkaani hieman pidemmäksi, jotta kampaus onnistuu vielä paremmin kuin mitä nykyään. Kreppiraudalla ja tupeerauksella saa ihmeitä aikaan  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä upeita kampauksia: 

https://www.facebook.com/ButikTurku/photos/pb.110186982326311.-2207520000.1400064532./670469359631401/?type=3&theater

 

Harmi, että itse teetin oman kampakseni pienessä kampaamossa ja se oli kyllä huono. Olisi pitänyt vain valita kampaamo missä varmasti tulee hyvä kampaus. Hääkuvia kun katselee koko loppuelämänsä. Samoin häämeikki! Pyytäkää aina koemeikki ja kampaus sekä portfolio kampauksista näytille. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään