Guest mörököllitär

Kauneuspalvelut - Tampere

266 viestiä aiheessa

^ Mä oon menossa Napsiin kampaukseen ja meikkiin ja kaasoille tehdään siinä samalla kampaukset. Kysyin pakettitarjousta ja sanoivat, että ihan listahintojen mukaan menee. Eli kampaus on 40 € riippumatta siitä onko se hää- vai juhlakampaus ja monelleko tehdään kerralla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No tuo 40 € on kyllä edullinen hinta nutturakampauksesta, mutta aika paljon föönauksesta tai rullakampauksesta, jollainen meille kaikille tulisi. Ärsyttävää, ettei kaikilla kampaamoilla voi olla hinnastoja esillä, eivätkä sitten kuitenkaan vastaile sähköpostitse lähetettyihin tiedusteluihin.  :-/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Mä en tiedä varmaksi maksaako myös föönikampaus Napsissa tuon 40 €, kun meille on tulossa kaikille jonkinmoiset nutturat. Mutta kannattaa varmaan ihan soittaa kampaamoihin tai käydä kysymässä paikan päällä hintoja, jos vaan mahdollista. Mun mielestä useimmissa kampaamoissa on hinnastot ikkunassakin. Hölmöä kyllä sinänsä, että jos on kerran nettisivut, niin miksei voi ilmoittaa hintoja myös siellä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime vuonna Napsissa tehtiin kampauksia myös tuntitaksalla, mun kihara-kampaus maksoi muistaakseni n. 30 € ja sen tekeminen kesti n. tunnin. Käyn normaalistikin Napsissa ja muistelisin (en ole aivan 100 % varma), että föönikampaus on edullisempi. Edullisempi ainakin kuin nutturakampaus. Ja kuten -Elli- sanoi, Napsilla on hinnastot ikkunassa. Placella, PS Hiusstudiolla ja Tukkateekilla näyttäisi olevan hinnastot nettisivuilla

Placessa maksoin föönikampauksesta pari vuotta sitten 25 €.

muoks. kirjotusvirheet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kyllä katsellut hintoja netistä, halusin vain tietää, saako missään ryhmäalennusta ja kuinka ison ryhmän noihin kampaamoihin ylipäätään saa kerralla kammattavaksi ja meikattavaksi. Tässäpä hieman havaintoja listahinnoista:

Placesta saisi edullisesti fööni- ja rullakampauksen (25 ja 30 euroa), mutta juhla- ja hääkampauksen (60 ja 150 euroa) hinnat ovat aivan järjettömät. En todellakaan maksa pariin kertaan tehdystä rullakampauksesta ja kukkasen kiinnittämisestä 150 euroa vain siksi, että hiukset laitetaan häitäni varten. Meikkaukset näyttäisivät kuitenkin olevan suunnilleen samoissa hinnoissa kuin muissakin paikoissa: häämeikki 70 euroa (sis. koemeikin), päivämeikki 30 euroa ja iltameikki 42 euroa.

Tukkateekin listahinnat taas ovat kauttaaltaan järjettömät. Jos tulkitsin hinnastoa oikein, hääkampaus olisi 78 euroa ja koekampauksesta pitäisi vielä erikseen maksaa 52 euroa, meikkaus 52 euroa ja koemeikki 42 euroa. Morsian siis joutuisi maksamaan 224 euroa ja muut 77-104 euroa! Kiitos ei, suuntaamme jonnekin muualle.

PS-Hiusstudion hinnastossa taas ei ole muita kampauksia kuin föönaus, pitkien hiusten kampaus sekä lyhyiden ja pitkien hiusten hääkampaus. Hinnat tosin vaikuttavat kohtuullisilta, kampaukset ovat 25-95 euroa ja meikkaukset 25-55 euroa. Hääkampaus ja -meikkaus sisältävät vielä kaiken lisäksi koeversiot, joten morsian maksaisi enimmillään näistä kaikista 140 euroa. Muut saisivat kampauksen ja meikin 50-60 eurolla. Hieman vain epäilyttää, ehtisivätkö siellä tosiaankin meikata neljä naista suht. lyhyessä ajassa.

Jos en saa Napsista vastausta sähköpostitiedusteluuni, on minun kai jossain vaiheessa lähdettävä varta vasten katsomaan hintoja ikkunasta. Jotenkin sitä nykyään vain on tottunut siihen, että hinnat näkee joko verkkosivuilta tai saa vähintäänkin sähköpostiste.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pepille.

Olemme varanneet Napsin syyskuussa tekemään

morsiamelle meikki+kampaus, kaasolle meikki+föönikampaus

ja neljälle morsiustytölle myös hiusten laitto.

Mun kampaukseen ja meikkiin sisältyy koeversiot.

Kun soitin sinne ja tiedustelin hintoja niin kyseinen

kampaaja arvioi koko paketin olevan siinä 300 egen tienoilla.

Sika kallista, mutta mitäpä sitä ei hääpäivänsä eteen ;D....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vielä jatkan tätä keskustelua Napsin osalta hieman... Eli mulla on siis kolme kaasoa, joille tehdään kampaukset, mulle tulee meikki ja kampaus. Mun osalta hinnat on koemeikki 30 €, koekampaus 30 €, häämeikki 40 € ja hääkampaus 40 € = 140 €. Kaasoille olen laskenut kampaushinnat tuon nutturakampauksen mukaan, eli 40 € per nenä. Jokaisen kampauksen tekoon on varattu tunnin verran aikaa ja kaikkia ei tehdä samalla kertaa, vaan aikoja on vähän porrastettu (johtunee saatavilla olevan henkilökunnan määrästä). Eli mun kampausta aletaan tehdä klo 9.30, sit ekan kaason kampausta muistaakseni klo 10 jne. Mun pitäis olla valmis puoleen päivään mennessä, viimeisenä kammattavan kaason klo 12.30.

Lisäänpä tähän muuten vielä sellaisen kampaamon kuin Blue, joka sijaitsee Aleksis Kiven kadulla lähellä Laukontoria. Käyn itse siellä yleensä värissä ja leikkauksessa ja he tarjoavat myös meikkaus- ja kampauspalveluja. Kampaamossa työskentelee kolme mukavaa naista, joista jokainen tekee käsittääkseni sekä meikkejä että kampauksia. Palvelu on tuossa paikassa kautta linjan ollut hyvää, eli uskallan heitä ainakin sen puolesta suositella. Meikeissä käyttävät Lumenen tuotteita. Nettisivut löytyy osoitteesta http://www.blue.fi/, mutta taitavat nyt olla pois toiminnasta. Syy miksi en itse mennyt tuonne vaan Napsiin on se, että Bluessa veloittavat kampauksesta työtuntien mukaan 40 €/h ja hääkampaukseen menisi kuulemma pari tuntia, eli tulisi kalliimmaksi kuin Naps. Häämeikki taisi olla muistaakseni 35 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Elli, pitääpä ottaa selvää tuosta Bluestakin. Minulle ei edes saa tehtyä mitään nutturakampausta, joten kampaukseen saattaisi riittää tuntikin. Bluessa on ilmeisesti hinnoiteltu erikseen myös päivä- ja iltameikit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Enpäs huomannut kysyä, onko päivä- ja iltameikki hinnoiteltu erikseen. Luulisin kuitenkin, että näin on. Jos et halua soittaa sinne, niin hinnasto löytyy ikkunalta.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Missähän onnistuisi vähän isomman porukan kampaus ja meikkaus muutaman tunnin aikana? Tuumailin, että voisin viedä hääpäivänä tällättäväksi myös kaasoni sekä oman ja mieheni äidin, ja miehenkin hiuksia pitäisi siistiä & naamaa puuteroida valokuvausta varten... Ilmeisesti resursseja olisi ainakin Tukkateekilla, Napsilla ja PS Hiusstudiolla, mutta onko kenelläkään kokemusta tällaisesta ryhmätälläytymisestä? Entä tiedättekö, onko mahdollista saada jonkinlainen pakettitarjous vai maksetaanko kaikista töistä listahintojen mukaan?

Placeen ollaan kaasojen kanssa menossa, vaikka hinnat vaikuttikin aluksi aika huimaavilta. Kuitenkin kaasojen kampaukset ja meikit olisi Napsissa tullut lähes samanhintaisiksi, eikä sinne olisi päässyt yhtä aikaa. Placesta sain morsiamena ihan kivan pakettihinnan, johon sisältyy kampauksen ja meikin lisäksi niiden koeversiot ja hiusten leikkaus ja värjäys. Että kannattaa käydä paikanpäällä kyselemässä!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Ne Placen hinnat ovat lyhythiuksiselle edelleenkin aivan tolkuttomat, tulee paljon edullisemmaksi muualla.

---

Kun Place siis hinnoittelee pelkän hääkampauksen koeversioineen 150 euron arvoiseksi, saan muualta suunnilleen samaan hintaan leikkauksen, värjäyksen sekä kampauksen ja meikin koeversioineen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta parturi-kampaamo Papillonista? Tai Jazz:ista? Minkälaista jälkeä tekevät?

Onko kukaan käynyt missään muualla kuin näissä keskustan kalleimmissa paikoissa? Kyllä kai nyt osaavia kampaajia/meikkaajia löytyy muualtakin kun keskustan superkalliista kampaamoista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Varmasti löytyy. Meillä ongelmana vain on se, mistä heitä löytyy tarpeeksi monta kohtuuhinnalla tälläämään neljää naista kerralla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse varasin ajan Napsista sekä meikkiin että kampaukseen. Koemeikki oli kuitenkin aivan kamala: aivan liian vaalea meikkivoide, ripsiä ei saanut taivutettua yhtään ylöspäin, huulten rajausvärejä oli vain yksi vaihtoehto ja huulikiiltoja myös vain muutama värivaihtoehto. Lisäksi esim. huulihiilto oli Anytime-merkkistä, mikä ei mielestäni sovi kyllä ammattilaismeikkaajan merkiksi! Sen sijaan koekampaukseen olin erittäin tyytyväinen!

Nyt pelottaakin mennä tonne enää varsinaiseen meikkiin. Kerroin kyllä mielipiteeni paikassa ja meikkaaja lupasi hankkia oikeita värejä, mutta silti.. Onko kukaan uskaltanut enää vaihtaa meikkaajaa kun häihin on aikaa enää viikko?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin häämeikissä Kauneushoitola Roosa Mamsellissa ja lopputulos oli loistava!! Monenlaisia meikkaajia on tullut kokeiltua vuosien varrella, mutta tämä oli ehdottomasti paras. Palvelu oli asiantuntevaa ja meikkiä suunniteltaessa myös omat toiveeni otettiin huomioon, mikä ei joka paikassa ole itsestäänselvyys. Meikki oli luonnollisen näköinen eikä naama näyttänyt liian pakkeloidulta. Koko päivän ja illan aikana ei tarvinnut lisätä kuin pari kertaa puuteria ja huulipunaa.

Mikä parasta, meikki tehtiin Joe Blascon tuotteilla, jotka eivät sisällä hajusteita ja pigmenttinsä ansiosta peittävät hyvin esim. couperosan tai tummat silmänaluset. Häämeikki maksoi 75 euroa sisältäen myös koemeikin. Eli ei mikään paha hinta siitä, että sai näyttää kauniilta tärkeänä päivänä. Itse otin koemeikin yhteydessä paria päivää ennen häitä "tuhkimo" -kasvohoidon, joka myös on kokeilemisen arvoinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma hääkampaukseni tehtiin HIUS FORUMISSA, ja en voi muuta kuin ylistää kampaajien ammattitaitoa!!! Etukäteen vähän jännitti, kun koskaan aiemmin en ollut käynyt kyseisessä paikassa, vaan olin ainoastaan lukenut toisten kommentteja tältä foorumilta.

Minulle espanjalaistyylisen nutturakampauksen teki Anne ja kaason hiukset laittoi Sanni. Molemmat ovat paitsi todella taitavia myös erittäin mukavia. Siinä unohtui morsiamella pahin jännitys tyttöjen juttuja kuunnellessa.

Hinta oli muistaakseni 70 euroa koekampauksineen eli ei kalleimmasta päästä, kun vertaa muiden kampaamojen hintoihin. Eikä koekampaus tosiaankaan ollut pelkkää suunnittelua, vaan kokeiltiin paria-kolmea eri kampausta ennen lopullista päätöstä.

Kampaukseni sai kovasti kiitosta häävierailta ja kesti loistavasti koko hääjuhlan ajan. Kertaakaan ei tarvinnut edes lakkaa lisätä, vaikka meno tanssilattialla kiihtyikin loppuillasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itse varasin ajan Napsista sekä meikkiin että kampaukseen. Koemeikki oli kuitenkin aivan kamala: aivan liian vaalea meikkivoide, ripsiä ei saanut taivutettua yhtään ylöspäin, huulten rajausvärejä oli vain yksi vaihtoehto ja huulikiiltoja myös vain muutama värivaihtoehto.

Kerro ReRa ihmeessä, minkäniminen henkilö teki sun meikin Napsissa? Itse oon nimittäin menossa samaan paikkaan häämeikkiin enkä haluaisi pettyä. Siellä on ilmeisesti henkilökunta vaihtunut nyt viime aikoina melko paljon ja saattaa olla, ettei porukka ole yhtä ammattitaitoista kuin ennen. Ainakin täällä Naikkareissa Naps on saanut aiemmin paljon kehuja ja sen perusteella varasin ajan itselleni, toivottavasti taso ei ole laskenut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Joo, mua kiinnostaisi myös kenellä olet ReRa käynyt koemeikissä. Olen itse menossa Napsiin torstaina koekampaukseen ja -meikkiin, ja nyt alkoi kyllä jännittää  :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään hääkampaus kokemuksia studio 24:stä...???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, sori jännityksen aiheuttaminen..:)

Itse kävin koemeikissä Miialla ja kampaus oli Hennalta. Toivon nyt tietenkin, et muille tulis paremmat kokemukset kuin itselle. Kyllähän se meikin jälkikin on aina subjektiivinen mielipide..Mut mulla on todella tumma ihopohja ja suht ohuet ripset, jotka haluaisin kaartuviksi, niin niihin kriteereihin tämä meikkaus ei sopinut. Olenkin päättänmyt itse tehdä suurimman osan meikistä.

Itse valitsin paikan myös pelkästään sen saamien kehujen takia..

Mut anyway, toivon, että sulla olis parempi tuuri ja oma meikkaajasi löytäisi itsesi näköisen ratkaisun..:)

ReRa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miten teillä Scarlet ja Rozie onnistui koetyöt?

Yritän parhaani mukaan illemmalla laittaa aiheesta viestiä. Mutta mun jo ennestään hatara pää on kovasti ylikuormitettu juuri nyt. ;D

Sen verran voisin jo nyt sanoa, että mulle kampauksen tekee Tuomo ja kävin ennen huomenlahjakuvaa leikkauttamassa tukkani Tuomolla. Uskon vakaasti, että siitä tulee hyvä! Tuomo on huikean mukava tyyppi. :) Ja meikistä. No, itse en ole KOSKAAN meikannut, joten mun mielipiteeni saattavat olla sen mukaisia. Sen verran olen joskus antanut turhamaisuudelle tilaa, että ripset ja kulmat on värjätty, mutta muuten ovat purkit ja purnukat saaneet mun osaltani olla rauhassa. ;D Siinä siis ReRan kokemuksien ohella myös toinen syy, miksi vähän tuo meikki epäilyttää. Etenkin kun vihkikuvat napsitaan tänään. Mutta palaan asiaan kun muistan. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Miten teillä Scarlet ja Rozie onnistui koetyöt?

Hyvin meni, turhaan jännitin :)

Mulle kampauksen tekee Miia ja meikin Lila. Kampauksesta kokeiltiin muutamaa eri versiota. Ihan tasan sellaista kuin lopullinen tulee olemaan, ei tehty, mutta uskon että molemmilla on sama näkemys. Olen siis kampauksen suhteen luottavaisin mielin.

Meikki oli juuri sellainen kuin haluan, etenkin silmät, ja mun kulmista muotoiltiin tosi kauniit :)  En ole varma, mitä tuotteita käytettiin, mutta meikkaaja sekoitti mulle sopivat värit itse ja kyseli paljon mun mielipiteitä. Ripsiväriä olen tottunut käyttämään vähän reilummin, joten hän lupasi laittaa sitten hääpäivänä paksumpaa ripsaria ja vähän enemmän.

Olen siis todella tyytyväinen  :)

Muoks: Olitkos sinä Rozie se kaunis vaaleatukkainen morsian, joka istui siellä Napsissa huntu päässä mun kanssa samaan aikaan? Jos olit, niin teidän kuvista tuli varmasti onnistuneita, sen verran kauniina poistuit  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olin erittäin tyytyväinen! :-X Vaikka en tuota meikkaamista ole harrastanutkaan, niin tiedän saaneeni kauniin meikin, mutta se oli kuitenkin sen verran luonnollinen, etten tuntenut oloani millään tavalla "kummalliseksi". Tuomo siis kampauksen takana ja Lila meikkasi.

Muoks: Olitkos sinä Rozie se kaunis vaaleatukkainen morsian, joka istui siellä Napsissa huntu päässä mun kanssa samaan aikaan? Jos olit, niin teidän kuvista tuli varmasti onnistuneita, sen verran kauniina poistuit  :-X

Olitkos sinä se tummatukkainen mun selkäni takana vai sitten se vaalea vierellä? Luulen ainakin että olit se tummempi, hymyssä oli jotakin tunnistamisen häivää. ;) Ja kyllä, kuvista tuli hienoja! Kyllähän niitä kaksi ja puoli tuntia räpsittiin ja sitten loppui salamavalosta akku... Sulho meinasi tosin väsähtää jo tuntia aiemmin. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni Tampereen paras kampaaja on Pyynnikintorilla sijaitsevan Kampaamo Ilon Sirpa. Todella ammattitaitoinen nuori nainen, jonka värisilmä on pettämätön ja joka tietää aina mitä haluan, vaikka en osaisi sitä itse sanoa. Tehnyt mulle todella radikaalejakin muutoksia ja aina ne on sopineet kasvojeni muotoon ja persoonallisuuteeni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Studio NiceStylestä tai Kauneus ja Hius Ideasta? Olen varaamassa häämeikkiä ja vaihtoehtoina ovat myös Roosa Mamselli ja Sarina.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään