Guest Imppu

Kauneuspalvelut - Oulu

250 viestiä aiheessa

Minulla on varattu meikki Virpi Väisäselle hääpäivän aamulle klo.08.00 ja vasta sen jälkeen olen menossa laittamaan hiukset (klo.10.00). Olisin halunnut kampauksen ensiksi, mutta valitettavasti Virpillä oli kyseiselle päivälle ainoastaan tämä aika vapaana. Nyt oikeastaan kysyisinkin kuinka teillä muilla morsiamilla ajat ovat menneet?. Meillä häät alkavat vasta 16.00, joten hieman huolestuttaa, kestääkö meikki iltaan saakka?

Olen kuullut niin paljon kehuja Virpistä, että en haluaisi perua aikaa ja vaihtaa sitä muuualle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mimosa, kun ammattimeikkaaja tekee meikin se kestää varmasti iltaan asti :) eli ei huolia.

Virpi oli mun kakkos vaihtoehto meikkaajaksi, on kyllä tosi taitava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mimosa80: ei kannata vaihtaa. Kyllä se meikki pysyy ihan taatusti loppuun saakka ja pari päivää niitä saa putsailla poiskin. ;) (No ei sentäs mutta kunnon putsari kannattaa hommata, on sen verran stydiä kamaa.)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mietin kampausta tuolta Nioraksesta, onko kokemuksia?

On kokemusta. Tosin juhlakampauksesta vain kertaalleen (silloin kylläkin kyseinen työntekijä oli vielä töissä SoulWomanissa, mutta sama tyyppi siis nyt Nioraksessa), hyvää jälkeä teki puolilyhyeen tukkaan silloin Hanna. Hannalla olen muutenkin käynyt värjäyttämässä ja leikkaamassa usein hiuksiani ja muistakin Nioraksen tytöistä olen kuullut vain hyvää.

Itsekin harkitsin hääkampausta Nioraksesta, mutta päädyin varaamaan ajan hieman edullisemmasta ja kotiani lähempää olevasta kampaamosta.

Lainaan nyt vanhaa viestiä, mutta itse käyn lähes joka kuukausi Hannalla ja annan aina vapaat kädet enkä ole joutunut pettymään kertaakaan. Oli tarkoitus ottaa Hannalta hääkampauskin ja Goalaksesta meikki, mutta nyt tämän ketjun perusteella tekisi melkein mieli ottaa - jo käytännön syistä - Goalaksesta molemmat, niin ei tarvitsisi kahdessa eri paikassa juosta hääpäivänä.

Muokattu: , käyttäjä: paju81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon tosiaan nyt käynyt useamman kerran Nioraksessa ja olen ollut todella tyytyväinen, hääkampauksen teki Minttu ja siitä tuli täydellinen :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en voi muutaku suositella lämpimästi Goalaksen Outia :-X

Kävin eilen koemeikissä ja kampauksen suunnittelussa. Kampausta ei tehty, mut suunnittelussa oltiin heti täysin samalla aaltopituudella. Meikki tehtiin ja siitä tuli paljon täydellisempi ku osasin kuvitella. :girl_in_love:

Perjantaita odotellessa :rolleyes:

Muokkaus//

eilen siis oli hääpäivä. Kampaus ja meikki oli täydelliset! :-X

Muokattu: , käyttäjä: saltzu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi edellistä viestiä eivät auta minua yhtään tässä valinnassa, otanko hääkampauksen Nioraksesta vai Goalaksesta.

Minulla on tällä viikolla Nioraksen Hannalle aika, ja kun käyn siellä lähes tulkoon kerran kuussa, voisin sanoa Hannalle että huomioi jo nyt värissä ja leikkauksessa tulevaa hääkampausta ja voisi suunnitella sitä rauhassa kuukausien mittaan.

Kun taas Goalaksessa saisin molemmat, niin kampauksen ja meikin, helposti hääpäivänä samasta paikasta joka helpottaisi sitä aamun kiirettä kun juhlatkin näillä näkyvin ovat muualla kuin Oulussa. Ja toiseksi suunnittelin huomislahjakuvausta, niin jos kumpikin koemeikki ja -kampaus tehtäisiin Goalaksessa, ne saisi myös helpommin samalle päivälle ja niitä voisi sitten hyödyntää siinä kuvauksessa. Tosin aika moni näyttää sanovan ettei Goalaksessa sitä kampausta varsinaisesti tehdä suunnittelussa, mutta kuitenkin.

I Do I Do I Do, jos satut eksymään tähän ketjuun, niin tehtiinkö Nioraksessa koekampaus ihan hiuksiin asti :grin: vai suunnitellaanko vaan?

Plääh. En osaa päättää, kun kummassakin valinnassa olisi puolensa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

paju81 Goalaksessa ei tehdä koekampausta, se on pelkkä suunnittelu, kannattaa huomioida se, kun tuota kuvausta mietit.

Mulla on varattuna Goalakseen Outille aika. Kävin viime viikolla hänen luona värjäämässä hiukset ja siinä ehdittiin jo vähän pähkäillä kampaustakin, olen kyllä luottavaisin mielin, Outi ymmärsi heti mitä ajoin takaa, kun selitin kampaussuunnitelmiani. Torstaina olisi vielä suunnittelu ja koemeikki, launtaina sitten koko paketti kasaan, kyllä siitä hyvä tulee :)

Ja itse siis halusin nimenomaan samasta paikasta molemmat, kampauksen ja meikin, helpottaa aikatauluttamista, kun ei tarvi pähkäillä miten ehdin toiseen paikkaan, eikä mene turhaan aikaa hukkaan matkalla tai odottelessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

paju81 tehtiin koekampaus, tietenkään ei niin huolellisesti kun hääpäivän kampaus.

..ja minulle tuli tosiaan meikkaaja sinne niorakseen :)

Kannattaa sanoa kun menet meikkiin että olet menossa tämän jälkeen kuvauksiin koska yleensä koemeikki ei ole kovinkaan "hyvä". Tarkoitan että se on suuntaa antava ja pohjaa ei tehdä niin huolella ym. Saattavat periä kalliimman maksun koska sitten joutuvat käytännössä tekemään ihan oikean meikin ja siihen menee enemmän aikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

..ja minulle tuli tosiaan meikkaaja sinne niorakseen :)

Saanko utella kuka tuli meikkaaamaan? Saitko sen Nioraksen kautta vai sovitko erikseen jonkun kosmetologin kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yanski Sova oli mulla. Tekee yhteistyötä monen kampaamon kanssa. Voit Nioraksessa kysäistä hänestä, on todella taitava.

...niin ja hommasin tosiaan hänet ihan itse ja Niorakselle oli ok että meikataan heidän tiloissaan, tuntevat Yanskin

Muokattu: , käyttäjä: I Do I Do I Do

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Erehdyin mainitsemaan häistä Hannalle ja innostui siitä niin paljon sekä ehdotteli värejä ja malleja sun muuta, niin kyllä minä taidan nyt sinne Niorakselle mennä niin voidaan suunnitella yhdessä tässä kuukausien mittaan se kampaus. :) Ja kysyin että onko heillä jotain yhteistyötä jonkun meikkipalvelun kanssa, niin Hannakin mainitsi juuri tämän Yanskin että hän on käynyt tekemässä häämeikkejä.

Eli nyt pitää vaan saada se päivä päätettyä niin voi alkaa kyselemään Yanskilta mahdollisuuksia meikkaukseen. :) Sitä ei valitettavasti voi tehdä ennen kuin tiedetään juhlapaikan kohtalo ja se selviää aikaisintaan vasta viikolla 10, niin ärsyttävää pitää kaikkea holdissa tämän takia. :girl_impossible:

Muokattu: , käyttäjä: paju81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikos suosituksia suihkurusketuspaikoista? Häihin vielä reilu kk aikaa, joten ehtisi kerran kokeilla kestävyyttä:). Minulle tehdään kampaus&meikki Rosannessa. Tekijänä Iida. :girl_smile::girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös kaivattaisiin vinkkejä suihkurusketuspaikoista! Ikinä en ole sellaista ottanut, mutta kesän häitä ajatellen ajattelin kokeilla.. Missä vaiheessa suihkurusketus kannattaa ottaa ja pitääkö käydä useammin kuin kerran? :o Häät heinäkuun viimeisenä viikonloppuna enkä todellakaan aijo luottaa siihen että kerkeäisin ruskettua niin sievästi siihen mennessä..

Hiukset ja meikin tulee tekemään Beautybiilin Tanja. Tekisi ilmeisesti kynnetkin, mutta tarkoitus olisi että hän kerkeää laittaa kuosiin minut, kaason ja luultavasti anopeille ainakin hiukset, niin kannattaisikohan kynnet laitattaa ihan muualla? Jos joku tietää hyvän kynsistudion (eikä kuitenkaan kalleimman) Oulusta niin vinkkejä otetaan vastaan!:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kynsien teko minullakin on vielä auki, missä ne tahtoisin tehdä... voisin ottaa samoja vinkkejä vastaan kuin AnnaElina. :)

Yksi vaihtoehto on käydä samassa paikassa kuin aiemminkin olen käynyt laitattamassa geelikynsiä, mutta tavallaan myös houkuttelisi nyt kokeilla uutta paikkaa kun juuri kun ei olisi geelikynsiä valmiiksi jo käsissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse voin suositella Oulun Kynsisalonkia :)

ja AnnaElina, en itse laitattaisi kynsiä ainakaan hääpäivänä. Siinä vierähtää ainakin se pari tuntia. Kun laitat esim muutamaa päivää aikaisemmin ehdit vielä opetella toimimaan kynsien kanssa :) (jos tulee pidemmät kynnet entä mihin olet tottunut)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kynnet on tehty jo pidempään MiMissä, olen tykännyt tosi paljon, eikä hinta ole paha, paljon paremmat kynnet saa, kun monessa tyyriimmässä paikassa, monia on kokeiltu, joten pysyn siellä asiakkaana edelleenkin.

Kampauksen ja meikin hääpäivälle tosiaan teki Goalaksen Outi ja olen kyllä tosi tyytyväinen! Näytin sievältä ja itseltäni :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kynnet teki BeautyBiilin Tanja.Niistä tuli todella ihanat, ihan minunnäköiset :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö kenelläkään ole mitään tietoa Oulun suihkurusketuspalveluista? Googlettamalla löytyi tosi vähän mitään tietoa :( Oulun Kosmetologikoulu ei enää tee suihkurusketuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauneushoitola Kirsikka Stokkan 4-kerroksessa oli mukava paikka. Aika hinnakas (yli 30€), mutta hyvää jälkeä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kynsistä ei ole ollut täällä paljoakaan puhetta. Tahtoisin sekä varpaisiin että käsiin ranskalaisen...ketä suosittelette, minne kannataa mennä? :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Kynsistudio New Nailsia. Tosi tyytyväinen olen omiin kynsiini ollut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö kenelläkään ole mitään tietoa Oulun suihkurusketuspalveluista? Googlettamalla löytyi tosi vähän mitään tietoa :( Oulun Kosmetologikoulu ei enää tee suihkurusketuksia.

Itse kävin ruskettumassa LS Stylessä, tekivät sen ruiskuttamalla käsin ja mielestäni lopputulos oli nätti. Kysyivät rusketuksen tummuuden tasoa ja mielestäni rusketus pysyi hyvin. Hinta taisi olla 25 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö kenelläkään ole mitään tietoa Oulun suihkurusketuspalveluista? Googlettamalla löytyi tosi vähän mitään tietoa :( Oulun Kosmetologikoulu ei enää tee suihkurusketuksia.

Itse kävin ruskettumassa LS Stylessä, tekivät sen ruiskuttamalla käsin ja mielestäni lopputulos oli nätti. Kysyivät rusketuksen tummuuden tasoa ja mielestäni rusketus pysyi hyvin. Hinta taisi olla 25 euroa.

Suihkurusketus saatavilla myös 8-eight Beautyssa Kaakkurissa, normaalihinta 29 euroa. Tällä hetkellä näyttää olevan nettisivuilla tarjous 20 e: http://www.eightbeauty.fi/?page_id=15

Tuolla olen käynyt itse ruskettumassa muutamia kertoja, mutta silloin oli kokonaan eri henkilökunta, joten en uskalla nykytilanteesta sanoa mitään.

BellaBellassa keskustassa suihkurusketus näyttää maksavan 35 euroa. http://www.bellabella.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään