summerbride

Paljonko maksat kampauksesta ja meikistä?

348 viestiä aiheessa

Meikin teen itse, koska olen tehnyt maskeeraajan hommia enkä uskalla luottaa muiden kädenjälkeen kerran juhlameikin itse uudelleen tehneenä. :)

Morsiuskampaus maksaa Unik Hairissa tehtynä opiskelija-alennuksella 81 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helsinki, kampaus +mekkki n.250e johon tosin kuuluu aitoa hiusta olev pidennys ;) Ystävä laittaa sen jo kotona kiinni,mutten olisi varmaan 500e lisää :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä maksoin kampauksesta 120 euroa ja se tehtiin Vantaalla Carusell:issa. Ei ollut ihan taitavimmasta päästä tekijä. Tuli "ihan kiva" mutta viimeistely oli huolimatonta (jäi aika paljon sököttäviä hiuksia, ei siis mitään sileäpintaista), onneksi tämä ei näy kuin muutamassa kuvassa. Olisin halunnut nutturastani myös ISOMMAN. Siis olihan se nyt sellainen keskikokoinen, mutta kun mulla on paksua hiusta alaselkään saakka, niin ajattelin että niistä olisi saanut jotain näyttävämpääkin ja vielä korostin että haluan todella ison nutturan, painopisteenä takaraivo/niska. (Tämä puolityydyttävä kampaukseni nähtävissä naikkareiden hääkuvagalleriassa.)

Nyt jos voisin viisaampana valita uudelleen, en menisi tuollaiseen tusinapaikkaan vaan johonkin keskustan salonkiin, jolla hyvät näytöt hääkampauksista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mikkelissä, meikki 69 tai 79 euroa, riippuu siitä kumman paikan valitsen. kampauksen saan ilmaiseksi serkultani joka on alan ammattilainen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla maksaa kampaus ja meikki (sisältäen koevedokset) 185 euroo lahden Salon Mazig:ssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus n. 100 € (sis. koekampauksen).

Häämeikki 80 € (sis. koemeikin).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin alustavan tiedustelun mukaan kampaus tulee maksamaan maksimissaan 80 euroa ja meikki 50 euroa. Molemmat sisältävät suunnittelun. Omasta mielestäni ihan kohtuuhintaista :girl_smile: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla maksaa hääkampaus ja -meikki koeversioineen yhteensä 150 euroa (Helsingissä). Pakko mainita, että näin viime yönä unta, että oli hääpäivä ja olin unohtanut mennä koekampaukseen ja -meikkiin edellisellä viikolla, ja hääpäivänä myöhästyin varsinaisestakin kampauksesta :D Taitaa vähän ressaa mua nää häät :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maksan hääkampauksesta n. 40 euroa ja meikin tekee kaverini ilmaiseksi :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä kun muistutat. :>

Näitä eri foorumiosioita ja ketjuja on niin hirveän paljon ja olen sen verran uusi, että välillä on vaikea muistaa mikä on missäkin ja mikä aihe ihan erikseen jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus 90 eur; meikki 55 eur.

Helsingin keskustassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla tuli luottokampaaja kotiin ja sekä meikkasi että teki kampauksen: perusjutut eli väri ja kiharat oli tehty jo aiemmin, mutta varsinaisena juhlapäivänä kammattiin, laitettiin hiuskoriste ja meikattiin. Kustannus tästä 120 EUR. Normaalisti kampaajan työpiste Helsingin keskustassa, mutta suostui tulemaan syrjäkylille Sipooseen :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Leikkaus + harjoituskampaus + hääkampaus yht. 100 €. Koemeikki + häämeikki yht. 80 €. Molemmat kestivät hyvin vielä seuraavankin päivän ja kevyen saunomisenkin, joten olivat molemmat rahansa arvoisia. Molemmat tehtiin Virkkalassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus koekampauksen kera 100 euroa. Meikki 75 euroa.

(sis. koemeikin, "tuhkimonaamion" ja kulmien värin ja muotoilun)

Hämeenlinnan keskustassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ASHS missä paikassa kävit? Pumpulissa kenties?

*kyseleen utelias hämeenlinnalainen*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

153 euroa oli yhteensä hääkampaus ja -meikki. Hinta sisälsi koekampauksen ja -meikin. Tampereella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikin teki tuttu kosmetologi häälahjaksi ja koekampaus+kampaus maksoi 60€. Siitäkin sain "vanhan asiakkaan" alennusta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alustavien kyselyjen mukaan kampaus (pitkähköt hiukset, sis koekampaus) 190e ja meikki 100e (myös koemeikki). Sulhasen tukkaa on suunniteltu saksittavan pari päivää ennen, ja kammattavaksi juhlapäivänä n.50e. Turussa siis.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus ja meikki koetöineen + kulmien muotoilu & värjäys yhteensä 150e, Hämeenlinnan keskustassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun hääkampaus+meikki koekampauksineen ja koemeikkeineen sekä kaason tukka ja meikki Turussa yht. n. 250-280€! Ja uskon että hyvät tulee... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt alkaa tuntumaan oma hääkampaus kalliilta...300e Helsingin keskustassa sis. leikkauksen ja värjäyksen ( väri+ raidat )

+ koekampaus ja itse hääkampaus. Meikki siihen päälle about 50e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään