summerbride

Paljonko maksat kampauksesta ja meikistä?

348 viestiä aiheessa

Kampaus+koekampaus ja meikki+koemeikki yhteensä 100 €.

Pirkanmaalla maaseudulla pikku parturi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kampaus ja meikki kotikäyntinä tulee maksamaan 80€.

En maksa koe-jutuista, kun sama ihminen on mut ennenkin meikannut ja kammannut.

Lähettelen vaikka valokuvia etukäteen s.postilla tai jotain.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus (sisältää koekampauksen) 91€

Häämeikki (sisältää koemeikin) 65€

Paikkana Kauneuskeskus Essi Jyväskylä. (Varasin ajan maanantaina) Kesäkuussa pitää mennä sopimaan tarkemmin asioista  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kampaus tulee maksamaan jonku 90 euroa, siihen sisältyy koekampaus, värjäys (ja tarvittaessa latvojen siistiminen) ja itse kampaus.  Meikin hintaa en edes kysyny vielä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kampaus, meikki ja manikyyri 109. Jos pääsen koekampaukseen ja meikkiin, hinta nousee 169 euroon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hämeenlinnassa kampaus koekampauksineen 70 eur ja meikki 30 eur. En ole vielä päättänyt tarkemmin, mutta tämä tuntuu tiedustelujeni perusteella olevan yleinen hintataso.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpaketti, johon sisältyy:

-koekampaus

-koemeikki

-hääkampaus

-häämeikki

-manikyyri

-sulhasen ehostus

Koko hela hoito 210€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla koemeikki + koekampaus + meikki + kampaus maksaa 170e . Järkyttävän kallista, mutta mieluummin laitan kampaukseen ja meikkiin muutaman kympin enemmän ja olen sitten varma että ammattilainen on niitä tekemässä. Vaihtoehtona olis ollut sama paketti 150e mutta en luottanut meikkaajan taitoihin. Kaveri kävi hänellä häämeikissä ja morsian laittoi koemeikin perusteella itse ripsarin koska sai sen paremmin laitettua itse!! Ei kuulosta mun mielestä kauheen ammattilaiselta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus ja meikki yhteensä 77 euroa. Kummastakaan ei tehdä koeversiota, koska yhteistä historiaa kampaaja-kosmetologin kanssa on jo vuosia ja hän tietää makuni. Molemmat toki suunnitellaan ja vien ideakuvia nähtäville, mutta varsinaisia koeversioita ei tehdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla hääkampaus maksaa 75 € ja se sisältää myös harjoituskampauksen. Meikki 28 € ja sis. myös harjoituskerran. Ei paha minusta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain mielestäni edulliseen hintaan morsiammen koekampauksen & -meikin, varsinaisen kampauksen & meikin ja kaason kampauksen ja meikin. Hinnaksi Helsingissä tulee 160 euroa. Ja ammattilaisen tekemänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma kampaus ja meikki maksaa yht. 165 e. Kampaus 100 e ja meikki 65 e. Sisältää koekampauksen ja meikin. Alkaa kuulostamaan hieman turhan kalliilta, kun lukee muiden hintoja. Hinta Oulussa... Pitänee kilpailuttaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kajaanissa kampaus koekampauksineen 140 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereen Hervannassa nutturakampaus 63e ja meikki 35e. (Ilman kokeita, mutta tuli täydellisiä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki ja kampaus 150e, ei sisällä koekampausta <_< Ei aavistustakaan millaisia kampauksia tekevät joten hieman on huoli päällä. Koeversio voidaan kuulemma tehdä jos haluan, eri maksusta toki. Paikkana Tampere.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuen meikin vahvuudesta ja kampaukseen käytetystä ajasta 65-90 euroa, ei sisällä koekampausta tai -meikkiä. Ja Helsingissä tämä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus tulee maksamaan 200-300 egee (siihen sisältyy hiustenleikkuu, värjäys, 2x koekampausta) ja meikkaus 70 egee minulta (sis.koemeikin) ja kaasolta 30 egee.

eli yhteensä näihin kaunistautumisiin menee noin 400 egee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki + koemeikki ja kampaus + koekampaus, kaikki yhteensä 150 egeä. Itä-Suomessa pienehkössä kaupungissa.

Muokattu: , käyttäjä: annika27

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus+koekampaus+häämeikki+koemeikki yht. 140 euroa. Ja tämä Lahdesta, Hiuskeskus C4.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiusten leikkaus ja värjäys, ripsien ja kulmien värjäys, koemeikki ja kampauksen suunnittelu maksoivat 100 euroa, hääkampaus ja -meikki 75 euroa. Asioin Tampereen keskustassa sijaitsevassa parturi-kampaamossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki+koemeikki+sulhasen puuterointi 65e, kampaus+koekampaus yhteensä 55 :)

Muokattu: , käyttäjä: minc84

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Mun hääkampaus maksaa tyylistä riippuen 44-50 e, sisältää suunnittelun. Koekampaus maksaa n. 20 e. Meikki maksaa 55 e, sisältää koemeikin. Molemmat liikkeet sijaistsevat pienoisessa Kangasniemen kunnassa. Kampaamo on nimeltään Julietti, meikki tehdään Anjan Kauneuspisteessä. Ei ole mun mielestä pahan hintaiset :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään