summerbride

Paljonko maksat kampauksesta ja meikistä?

348 viestiä aiheessa

150€ olen valmis maksamaan naaman kuntoon laitosta ja hiuskuontalon kohentamisesta :) Minulle tulee lisäksi kyllä hiustenpidennykset, jotka ystäväni on jo tilannut ja asentaa päähän ennen häitä. Ne maksoivat kampaamotukusta 130e, työstä en joudu maksamaan mitään :)

Maanantaina menen juttelemaan kampauksesta, meikistä ja valokuvasta. Tämä paikka on siis Hgin keskustassa.

Muokattu: , käyttäjä: lokakuunmorsian

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki ja kampaus 132e + suunnittelu 0,5 h 20e Seinäjoella. Kallista, mutta totesin hintavertailun jälkeen että merkittäviä säästöjä ei saa vaikka menisikin vähemmän tunnettuun paikkaan. :)

Muokattu: , käyttäjä: Sievä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki 37€ ja jos haluan koemeikin niin se maksaa 18,50€ mut jos haluan vaan et katsotaan oikea meikki sävy ja värit mitä haluan niin on ilmaista.

Kampauksesta en vielä tiedä mut ystäväni sen tekee, toiselle kaverille teki häälahjaksi mut katsotaan mitä hän haluaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki koemeikin kanssa 50-60€. Kampaukseen meneekin paljon enemmän rahaa.. Hiusten värjäys ja latvojen siistiminen maksoi 140€ (pitkät hiukset) ja kampauksen uskon olevan jossain 80-100€. Hieman tuli yllätyksenä värjäyksen hinta, ei ole raitoja tms. Kallista on, kallista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkampaus koekampauksineen 120€ ja häämeikki + koemeikki 70€. Hinnat sisälsivät myös sulhasen ehostuksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Beauty Park, Tampere. Hääkampaus ja -meikki 150e (sis. koekampaus ja koemeikki)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Turussa meikkaus&kampaus koeversioineen 120e. Tulee juhlapaikalle itse omalla autollaan laittamaan eli mun ei tarvitse lähteä mihinkään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen budjetoinut satasen meikkiini ja omaan ja miehen hiustenlaittoon. Tehdään siis itse, mutta ostetaan laadukkaita tuotteita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikin teen itse, sillä olen erinomainen meikkaaja enkä viitsi maksaa kamalia hintoja samasta lopputuloksesta. Ostan muutamia uusia tuotteita, ja ne mukaanlukien meikkiin menee varmaankin maksimissaan 80 e. Ehostan kevyesti myös sulhasen kasvot.

Hiuksiin menee sitten varmaan enemmän rahaa, tosin en ole vielä varannut kampaajaa (pitäisi kai pian). Olen udjetoinut n. 150 e, sis koekampauksen.

Eri asia sitten mahdolliset ripsipidennykset, jotka saatan ottaa häihimme...ne maksanevat n. 140 e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maksoin kampauksesta ja meikistä yhteensä 290e ja olen todella tyytyväinen. En olisi suostunut näin tärkeästä asiasta tinkimään. Harmittaisihan se aivan kamalasti, jos valokuvissa ei olisikaan ollut edustavan näköinen. Nyt sain täydellisen meikin ja kampauksen. Tunsin oloni todella kauniiksi koko päivän ja jälkikäteen on ollut ihana katsella onnistuneita valokuvia itsestään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin pari päivää sitten kysymässä hintoja Pukinmäen Beauty Hair Sirpa Mansnerista ja koko paketti tulisi maksamaan 216.45 pitkään tukkaan. Tähän on laskettu 2-väri värjäys, leikkaus, kampauksen suunnittelu -tapaaminen, kampaus, meikkaus ja sen suunnittelu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki, koemeikki, kampaus, koekampaus, manikyyri (tavallinen, ei rakennekynsiä) ja kaason kampaus maksavat yhteensä noin 200 euroa.

Tosin minulla on kauneushoitolan maksullinen kanta-asiakaskortti, jolla saan kauneuspalveluista 30% ja kampaamopalveluista 20%. Muuten summa olisi isompi, ja laskin että kannatti ostaa tuo kanta-asiakaskortti, varsinkin kun ennen häitä käynen varmaan kasvohoidossa, ja kantiskortin hintaan kuuluu ilmaiset epilaatiot kerran kuussa.

Tämä kaikki siis Ranskassa. Hintataso kaupungissani on hiukan Helsingin seudun hintoja alhaisempi, paikasta riippuen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki koemeikkeineen (sis. sulhasen meikkaus) 75e, hääkampaus koekampauksineen 85-120e.

Tähän lisäksi matkakulut koska näiden tekijä tulee kotiin asti laittamaan 0,52€/km, tuosta tuleekin sitten kolmisenkymppiä lisää. Mutta jos tämä tekisi vielä kaasoille sekä äidilleni kampauksen ja / tai meikin niin ei ole paha. Joutuisin kuitenkin itse matkustamaan 30km suuntaansa laitettavaksi joten stressin vähenemiselle tuo on pieni hinta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nuttura-/kiharakampaus maksoi koekampauksineen 55€ Rovaniemellä :) Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen, hyvin kesti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään kävin varaamassa ajat meikkiin ja kampaukseen. Eli häämeikki koekampauksineen on 55e/h ja noin 2h menee eli 110e ja häämeikki koemeikkeineen on 80e. Nämä hinnat Vaasassa Salon Adelaidessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään varailin aikaa itselleni. Häämeikki ja kampaus koeversioineen 120e Lisäks paikasta saa "morsiuskynnet" 60e :) Tämä hämeenlinnassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki 28-40e ja kampaus 40-115e riippuen kampauksesta ja meikistä ja kulutetusta ajasta. Sisältää koekampauksen ja meikin suunnittelun, samalla kun leikkautan ja värjäytän hiukset. Mikkelin Rileyssä nämä, halvemmallakin varmaan pääsis mutta menkööt..Kaasojen kampaukset on muuten 30-60e, eli morsiamella on lähtöhintakin jo kovempi, vaikka haluan yksinkertasemman kampauksen kun kaaso :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kampaus 55 ja meikki 55. meikin saan hieman halvemmalla, kun hääpäivänämme 19.6. paikan kosmetologi ei ole töissä vaan toinen liikkeen yrittäjistä tekee sen. Ennen hääpäivää käyn toisessa paikassa ottamassa hiusten pidennykset ja muotoilemasa/ värjäämässä, kun olen saanut sinne lahjakortin, muuten tekisin kaikki samassa paikassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä ystäväni lupasi tehdä kampauksen ja meikin häälahjana :-X Ystäväni on myös luottokampaajani ja lukee suoraan ajatuksiani. En ole koskaan pettynyt lopputulokseen, joten yksi huoli vähemmän hääpäivänä. Voin olla satavarma, että näytän upealta! Toki teemme koekampauksen ja meikin etukäteen, mutta en olisi huolissaan ilmankaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla hääkampaus maksaa 90€, sis. koekampauksen. Asun Rovaniemellä. Kampaaja puhelimessa oli vakuuttavan kuuloinen, kun päivittelin erittäin paksua ja pitkää tukkaani, saako sitä pysymään. :)

Meikin teen itse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varailin juuri itselleni morsiuspaketin. Hinnaksi 140-160e sisältäen kampaus, meikki + koe vedokset sekä kynnet. Minusta tosi edullinen kun kyseessä pk-seutu, tarkemmin vantaa, mutta kandee mennä vähän syrjempään niin hinnat laskee. Lisäksi tulee minulle hiusten pidennyt mikä maksaakin sitten hurjasti. Vietlä pitäs kyselle puolisoni ehostusta ja hiusten värjäystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä maksoin 189e kampauksesta ja meikistä. Hintaan kuului suunnittelu, koekampaus, koemeikki, kampaus ja meikki. Tämä hinta Parturi-kampaamo Ilme, Savonlinna. Tyytyväinen olin tuloksiin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuccabaja companylla n. 100e kampaus+meikki sis. koekampauksen ja -meikin.

Itselleni oli tärkeää saada palvelut samasta paikasta, kun muutenkin kiireinen aamu kyseessä :girl_witch:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kampaus ja meikki tulee maksamaan koekampauksen ja koemeikin kanssa n.200 euroa. Siihen sitten kaasojen meikit ja kampauset eli koko paketti n.400 euroa. Siihen kuuluu lisänä skumppaa ja välipalaa kampaajalla hääpäivän aamuna. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En oo varma oonko jo vastannut, mutta mun häämeikki koeversioineen maksaa 50 e ja hääkampaus koeversioineen n. 75 e. Koskaan en oo kummassakaan paikassa käynyt, joten saa nähdä, mitä niistä tulee. Kaupunki on Tampere.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään