sissi72

Kauneuspalvelut - Turku

112 viestiä aiheessa

Nyt pitäisi löytää hyvä kampaaja ja meikkaaja Turusta ja milellään saman katon alta...ja hinta ja laatu saisi olla kohdallaan...

- - - - -

otsikkoa muokattu

t: wee :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko jollain kokemuksia D.U.O:sta tai D.E.M.O:sta hääkampauksen/-meikin osalta? Nämä kaksi tuntuisivat kohtuuhintaisilta vaihtoehdoilta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Itse olin meikissä ja kampauksessa Hiussalonki Kuplassa ja olen todella tyytyväinen kaikkeen. :D Hinta oli 150e (sis. kunnollisen koekampauksen ja meikin sekä itse hääpäivänä tehtävän meikin ja kampauksen). Sekä kampaus että meikki olivat tosi hyvät, varsinkin meikkiin olin todella tyytyväinen, koska siitä ei tehty liian paksua eikä raskasta vaan kevyt mutta näkyvä. Itse saa tosi paljon vaikuttaa, ja meikin ja kampauksen tekijä todellakin kuunteli minun mielipiteitäni eikä vain tehnyt oman mielensä mukaan. Eli siis suosittelen lämpimästi.

Lisäksi kaksi ystävääni ovat olleet sellaisessa paikassa kuin Hiushuone 10, ja molempien kampaukset ja meikit olivat kyllä ihan nätit. Se on muutaman kympin halvempi kuin Kupla. Kannattaa kysellä sieltäkin jos Kuplan hinta on liian korkea omalle budjetille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä varasin hääpäiväksi kampauksen ja meikin kampaamo Ferrerasta. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta? Mä olen käynyt siellä kolme kertaa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukseni Liinulla, ja olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Hinta ei tosin ole halvimmasta päästä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ketju on aika hiljainen, mutta olisi mukavaa jos joku D.E.M.O:ssa häämeikissä & -kampauksessa käynyt kertoisi kokemuksistaan. On hieman halvempi kuin ydinkeskustan paikat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua taas kiinnostaisi Helmi.

Tai sit Avantgarde, jossa en oo kyllä ikinä käyny, ja siitä kiinnostais lähinnä hintataso.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin hääkampauksessa kampaamo Pop-In:ssä ja olin erittäin tyytyväinen kampaukseeni. Löysimme kampaajani kanssa välittömästi yhteisen sävelen ja tyyllitellystä banaaninutturastani tuli juuri sellainen mistä olin haaveillutkin. Kyseisen paikan hintataso on erittäin kohtuullinen moneen muuhun paikkaan verrattuna, mikä on tietenkin plussaa! Kampaukseni teki Sari, samassa paikassa työskentelee toisena kampaajana Tessa. Meikkini tehtiin samassa paikassa freelancerin toimesta (myös Tessa). Varsinaiseen juhlameikkiin tehtiin ne muutokset mitä toivoin koemeikin jälkeen ja olinkin tosi tyytyväinen lopputulokseen.

Lähtiessäni Pop-In:stä minulla oli juuri sellainen olo kuin hääpäivänä kuuluukin olla eli tunsin itseni kauniimmaksi kuin koskaan ennen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään tietoa noista Arten hinnoista kun heillä ei taida omia nettisivuja olla?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaikille tuleville morsiamille varoittava sana Turun CARESSEn (Eerikinkadulla) kampaajapalveluista: Olin valinnut ko. kampaajan häämessuilla näkemieni näyttävien kampausten perusteella. Olimme sopineet kampaajan ja meikkaajan kanssa, että kampaukseen ja meikkiin menisi yhteensä 3 tuntia. Meikkaaja hoiti hommansa todella moitteettomasti, mutta kampaaja odotutti minua pitkiä aikoja (hän oli ottanut samaan aikaan myös kaksi muuta asiakasta) ja pääsin lähtemään vasta yli neljän ja puolen tunnin kuluttua. Tietysti moni asia meni tämän kampaajan toiminnan seurauksena pieleen. Lisäksi kampaus alkoi aueta jo lähtiessämme kirkosta, kuvaaja sitten joutui sitä paikkailemaan.. Menimme häiden jälkeen antamaan kampaamoon palautetta huonosta palvelusta ja kampauksen olemattomasta kestävyydestä, emmekä saaneet edes asianmukaista anteeksipyyntöä. Toivon, ettei kukaan muu joutuisi vastaavaa kokemaan.

T. viime kesän morsian

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ joo kyllä toi Hokkasen pulju on tunnetusti liikkeellä asenteella "palvelusta viis, kunhan rahaa tulee taloon". Tosi usein siellä on hölmöjä opiskelijoita pimeesti pesemässä hiuksia ja tekemässä muita pikku juttuja. Ja paljon otetaan varauksia päällekkäin, esim. värin vaikutusajalla leikataan toisen asiakkaan hiukset. Ihan suht yleinen käytäntö tämäkin on, mutta itse en henkilökohtaisesti pidä siitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko jollain kokemusta hiusten värjäämisestä ja leikkaamisesta Sarilla Artessa? Ainakin hänen tekemiä kampauksia ja meikkauksia on kehuttu paljon, mutta onko värjäys ja leikkaus yhtä hyviä? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan käynyt Nousiaisissa, Nousteen kauneuspisteessä?

Millainen paikka on? Mietin sitä häämeikin ja -kampauksen tekopaikaksi...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin kaasoni kanssa Turun Helmissä meikissä ja kampauksessa. Molemmat oltiin tosi tyytyväisiä kaikkeen. Kampaukset ja meikit kestivät moitteettomasti koko päivän. Mulla oli kampausta jatkettu pidennyksillä ja nekin pysyivät hyvin ja väri sulautui loistavasti. Kampausta suunnitellessa kerroin minkä tyylistä haen ja sitten yhdessä kokeilemalla ja improvisoimalla päästiin ihanaan lopputulokseen. Kampaajalla oli paljon ideoita ja ehdotuksia, mille annan ison plussan! Palvelu hyvää ja ystävällistä koko Helmin henkilökunnalla. Tunnelma oli mukava ja rento ja kuohuvaakin liikkeestä tarjottiin. Hinta oli sitä keskiluokkaa.. Ei halvin, muttei missään nimessä kalleinkaan. Lämpimästi suosittelen kaikille!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin itselleni ajan Kuplasta, meikki+ kampaus, 160e, sisältäen koemeikin ja koekampauksen.

Voin sitte juhannuksen jälkeen kertoilla miten sujui. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saisikohan kampaamosta jonkun "yhteissumman" sille, että teettää kaksi kampausta samalla viikolla, toisen maistraattiin ja toisen avioliiton siunaukseen? Helmessä ilmeisesti puretaan koekampaus, mutta voisikohan siitä sopia, että tekisi siitäkin "pidettävän" kampauksen ja maksaisi sitten hieman lisää, ettei tartte mennä koekampaukseen ja sitten vielä kahta kertaa maksaa "oikeasta"?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääkampaus ja koekampaus tehdään myös Kuplassa, hintaa tulee yhteensä 100€, ei paha mun mielestä.

Mitään kokemuksia mulla ei paikasta ole, vaan parturi-kampaaja ystäväni suositteli paikkaa. Ystäväni olisi muuten itse tehnyt kampauksen, mutta onpi äippälomalla, joten valitettavasti hän ei voi tehdä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen myös menossa kaasoni kanssa Kuplaan kampaukseen ja meikkaukseen. Morsiamen kampaus+meikkaus sisältäen koekampauksen+meikkauksen on se 160e. Mielestäni kohtuuhintainen.

Olen käynyt leikkauttamassa ja värjäämässä hiuksia ennenkin Kuplassa ja olen tykännyt lopputuloksesta. Kävin kampaajan kanssa läpi haluamaani kampausta, onnistuuku mun hiuksista yms. Tykkäsin kovasti, koska kampaaja oli aktiivinen ja kertoili omia ehdotuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oon varannu kampaajan Of courcesta. Millasia kokemuksia teillä on sieltä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olin syyskuussa Helmessä sekä hääkampauksessa että -meikissä, enkä voi muuta kuin suositella. Kampaaja ja meikkaaja kuuntelivat molemmat tarkkaan mitä meikiltä/kampaukselta halusin ja keskustelemalla ja kokeilemalla päädyimme lopputulokseen, johon olin erittäin tyytyväinen. Myös kaasoni, jolla on todella pitkät ja paksut hiukset sai Helmestä hienon ja näyttävän kampauksen! Hintaso oli mielestäni saamiin palveluiden ja niiden laatuun nähden erittäin kohdallaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun hääkampaus tehdään Hyvän Ilman parturi-kampaamossa (puutarhakadun ja käsityöläiskadun kulmassa). Tekijänä vanha koulukaverini Noora, aivan mielettömän taitava! En voi kuin suositella. (*koputtaa puuta* hääkampaushan on vasta edessä päin)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma hääkampaukseni ja meikkini tehtiin Artessa, ja voin erittäin lämpimästi suositella kyseistä paikkaa! Upean kiharakampaukseni (100 €) teki Susanna, joka kuunteli tarkoin omia toiveitani ja antoi myös ammattilaisen kommentteja. Kampauksesta tuli hienompi kuin osasin kuvitella, ja kiharat kestivät seuraavaan maanantaihin eli pesuun asti :D Kaasolleni puolestaan kampauksen teki Outi, ja siitäkin kampauksesta tuli niin hieno ettei kaasoni meinannut kotonakaan malttaa laskea peiliä käsistään :lol: Outi teki myös häämeikkini (80 €), josta tuli toiveitteni kaltainen ja se kesti korjailematta koko päivän. Myös kynteni laitatin Artessa, ja hienot tuli!

Kaiken kaikkiaan todella ammattitaitoinen kampaamo, jossa plussana ovat superystävälliset ja mukavat työntekijät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko jollain kokemusta hiusten värjäämisestä ja leikkaamisesta Sarilla Artessa? Ainakin hänen tekemiä kampauksia ja meikkauksia on kehuttu paljon, mutta onko värjäys ja leikkaus yhtä hyviä? :)

Olen ollut Sarilla leikkauttamassa hiukseni useamman kerran ja olen kyllä ollut tyytyväinen lopputulokseen. Sari osaa tehdä upeita kerrostettuja leikkauksia, tosin kerrostaa aika voimakkaasti ja sitä kautta ainakin itseltäni on lähtenyt kyllä jonkun verran enemmän pituutta pois, kuin mitä olen pyytänyt. Olen kuitenkin tykännyt lopputuloksista :)

Värjäyksestä ei ole kokemusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään