Guest paddi

Kauneuspalvelut - Jyväskylä

52 viestiä aiheessa

Olen varannut kampauksen Peicosta ja meikki sitten saman katon alta Lumicista :girl_smile: Pari kertaa olen käynyt kampaajalla Peicossa ja sulhaseni käy useamminkin. Mutta näillä kokemuksilla mennään sitten koekampaukseen ja koemeikkiin ja samoihin hääpäivänä :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Jyväskeskuksessa sijaitsevasta Unik Hairista?

Mä varasin sieltä hääkampauksen ja kaasolle ajan myös kammattavaksi. Vaikutti tosi edulliselta sinänsä (morsiuskampaus 81 € opiskelija-alennuksella sis. koekampaus, juhlakampaus 45 €)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Mullakin olisi haussa paikka, josta saisi sekä meikin että kampauksen. Toisaalta mietityttää meikin teettäminen kampaamossa, että saako yhtä hyvää kuin jollain kosmetologilla jos kävisi erikseen... Toisaalta sitten taas aikataulujen sovittaminen voi olla vaikeaa jos teettää kampauksen ja meikin eri paikoissa. Hankalaa! :wacko: Kävin tuolla Peicon nettisivuilla, niin siellä luki, että se kauneushoitola Lumicci muuttaa nyt pois niiden tiloista... eli epäilyttää miten on sitten tuon meikin laadun kanssa siellä.

Onko kukaan käynyt Hiusparkissa hääkampauksessa&meikissä? Se on siinä matkakeskusta vastapäätä. Itse olen käynyt siellä hiuksia leikkauttamassa ja värjäämässä joitain kertoja, mielestäni ihan ok... mietityttää kuitenkin tuo meikkauspuoli kun miellän tuonkin paikan enemmän kampaamoksi.

Entäs onko kukaan ottanut ripsenpidennyksiä ja/tai hiustenpidennyksiä? Missä olette käyneet, oletteko olleet tyytyväisiä? :spruce_up:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin lämpimästi suositella Maijaa Stailista. Tekee todella hyvää ja luonnollista jälkeä. Itse pyytäisin Maijaa, jos menisin Jyväskylässä naimisiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Lumicissa toukokuussa ottamassa ripsien pidennykset ja nyt kerran kävin huoltamassa. Olen ollut todella tyytyväinen niihin, joten voin suositella muillekin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan suositella Korpiselta hyvää kampauksen tekijää?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka aikasin Jyväskylässä kannattaa käydä varaamassa aika kampaukseen ja meikkaukseen? Riittääkö puoli vuotta aikasemmin (häät on 25. elokuuta). Tarkoitus olisi saada saman katon alta kampaus ja meikki sekä minulle että kaasolle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin elokuussa meikissä ja kampauksessa Lumicissa (on eronnut Peicosta) ja palvelu oli aivan mieletöntä! Todella hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä. Saatiin jopa kaasojen kanssa huone jossa pukea jne. Kaasot meikattiin ja hiukset laitettiin heiltä myös ja kaikki oltiin todella tyytyväisiä.

Olen todella nirso ja yleensä helposti kiukkuinen varsinkin kampaajan työn tuloksista, mutta nyt en voi muuta kuin kehua!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen viime viikonlopun häiden jälkeen todella mielelläni Lutakossa sijaitsevaa Studio Chilliä. Heidi laittoi hiukseni ja oli tosi onnistunut kampaus ja tosi hyvä palvelu! Johanna teki meikin enkä voi parempaa kuvitella! Aivan prinsessa olo tuli heti aamusta vaikka hääaamu oli tosi harmaa ja sateisen oloinen... Oli tosi tärkeä hetki nähdä meikki ja hiukset valmiina oman päivän alulle, ja oikeaan fiilikseen pääsylle! Suuret kiitokset sinne minulta!:spruce_up:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaako kukaan sanoa ketä paikallisista kampaajista sekä meikkaajista tekisi ns. kotikäyntiä? Eli hääpäivänä saapuisi kotiin laittamaan hääseuruetta kuntoon. Toiveena olisi kampaus ja meikkaus, mutta tietenkin omilta ammattilaisilta, jotka laittaisivat sekä morsiamen, kaason että morsiamen siskon ja äidin kuntoon. Ei tarvetta siis saada samasta paikasta ammattitaitoista väkeä, mielellään pyydän eri paikoista kampaajan ja meikkaajan jos osaavat hommansa.

Tiedän että kustantaa enemmän ja vaivaahan tuosta on ammattilaiselle, mutta toisaalta uskon että neljän hengen seurue vaaterumban kanssa (sekä morsiamen kenkävaihtoehtojen roudaaminen) onnistuisi parhaiten kotoa käsin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia kaivattaisiin jyväskylästä? Kaverini kävi aki korpisella ja hänelle koekampaus oli fiasko mutta onneksi oikean kampauksen saivat ihan hienoksi, mutta ei aluksi tahtonut saada sitä mitä halusi. Meikkauksesta itse haluaisin päästä maskeeraajalle, joka oikeasti on tehnyt meikkauksia ja osaa tehdä. Kannattaa ottaa huomioon, että olen kuullut kosmetologeista, jotka tekevät mielellään vain hoitoja eikä ollenkaa meikkauksia eivätkä niitä välttämättä hyvin edes osaa tehdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua mietityttää enemmänkin kuinka ajoissa voin olla liikenteessä ajanvarauksen suhteen.. Studio chill houkuttas ihan älyttömästi ihan vaan siksi että tunnen Johannan joka meikkaisi niin hän tietää mistä tykkään ja luotan häneen... Nyt vaan en jaksais odottaa että pääsen varaamaan aikaa ku en sitten halua liian aikaisinkaan olla liikenteessä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistaakseni varasin ajan alustavasti jo puolisen vuotta ennen hääpäivää, aikataulua tarkennettiin sitten vielä lähempänä H-hetkeä. Me tosin vallattiinkin kaason ja sulhasen kanssa koko Hiushuone Korento kahdeksi aamupäiväksi. Kaasolle ja sulholle riitti kampauspalvelu, mulle tuli molempina päivinä myös meikki. Voin suositella lämpimästi! Mut kammannut ja meikannut Anna jäi juuri äitiyslomalle, en tiedä milloin palaa takaisin hommiin.

Korennossa tykkään itse erityisesti siitä, että kyseessä on ekokampaamo joten käytetyt aineet ovat mahdollisuuksien rajoissa luonnonkosmetiikkaa. Mulle tehtiin meikki Couleur Caramel -meikkisarjan tuotteilla, ja meikki pysyi todella kauniina koko päivän. Kampauskin oli kestävä vaikka oli toiveiden mukaisesti vähän perinteisiä häänutturoita rennompi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kokemuksia, mikä olisi paras rakennekynsien laittopaikka Jyväskylässä?

Rakennekynnet oon siis hommaamassa ensimmäistä kertaa (ajattelin ottaa n. kk ennen häitä, niin ehtii tottua & huollattamaan ne kertaalleen ennen häitä), joten omaa kokemusta ei näistä löydy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Kauneuskeskus Tähtönen kilpisenkadulla geelikynsien laittoon!!

www.kauneuskeskustähtönen.fi (todellakin siinä on ö ja ä)

Muokattu: , käyttäjä: Norde

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen monien kehujen perusteella tuolla Peicossa kyselemässä morsiuskampausta ja samalla kaasoille kampausta hääpäivänäni. Tiskillä oli kyllä todella ihana nuorinainen, tosi ystävällinen, joustava ja selkeesti asiakaspalvelutyössä. Olinhan toki aikaisessa kyselemässä kun häihin on vielä reilu 9kk aikaa, mutta olin palstaa lukiessani tullut siihen käsitykseen ettei se olisi kohtuuttoman aikaista kuitenkaan. No, kerättiin siinä ajatuksia että montako työntekijää pitäis olla ja monelta pitäis aloittaa.

Sitten hän kysyi kollegaltaan: ja sillä tyypillä ei kyllä ollut hyvä päivä. Hänen mielestään ei voitu luvata vielä mitään. Ei sitä, saadaanko tarpeeksi ihmisiä töihin, eikä sitä, voiko aloittaa jo klo 8, kun normaali aukiolo aika alkaa klo 9. Häntä huolestutti eniten se, jos silloin on koulunpäättäjäisiä ja ilmoitti että itse ainakin on menossa juhlimaan eikä lupaa olla töissä tuolloin. Kaikista paras "syy" oli se ettei voi luvata että perheelliset pääsee lauantaina tuntia normaalia aikaisemmin töihin?? Yhtään ei tullut vastaan missään. Itse olen kolmivuorotyössä ja sitä mieltä, että jos mulle 9kk aikaisemmin sanotaan että oot tuolloin töissä, niin mulla on kyllä hyvin aikaa järjestää niin että pääsen. Tosi huono maku jäi ja harmittaa kovasti, koska mulla oli paljon odotuksia paikan suhteen. Varmaan kyllä sekin vaikuttaa, ettei erityisen iso liike ole. Mutta kuitenkin 5-6 työntekijää tietääkseni siellä on. En nyt yhtään tiiä menisinkö sinne sitten. Koska mä kyllä odotan, että kun syötän sinne ison tukun rahaa, saan myös vähintäänkin ystävällistä palvelua enkä tosiaan aio pilata hääpäiväni aamua sillä että kampaaja näyttää hapanta naamaa ja kiukuttelee. :skilletgirl:

En nyt tiiä vedinkö herneen liian syvälle, mutta tosiaan ärsyttää kun en ole Jyväskylästä "luottokampaajaa" löytänyt, eikä tuo Peicco kyllä tämän perusteella tehnyt vaikutusta. Paitsi se ensimmäinen kassalla palveleva nainen, hälle pisteet :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia sokoksen hyväolo-kauneuskeskuksen (hää-)kampauksista ja -meikeistä? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas tätä vähän. Miten viime vuosien morsianten kampaukset ovat onnistuneet ja missä kampaamossa olette käyneet? Etsiskelen kampaajaa ensi kesän häitämme ajatellen ja vaikeaa on, kun oma vakiokampaaja on toisella paikkakunnalla, eikä Jyväskylän kampaajista ole mitään kokemusta. :wacko:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa Studio Chillistä! Monta vuotta jo vakioasiakkaana ja kenellekään muulle en luota ripsiäni kuin Johannalle. Äitini käy laittamassa toisella Johannalla ripset ja toisella rakennekynnet ja ollaan molemmat erittäin tyytyväisiä. Kampaamopalveluista en voi antaa kuin positiivista palautetta, Lissu saa äidin tukasta aina mahtavan näköisen ja mitä itse olen siellä puolella asioinut niin mitään pahaa sanottavaa en löydä. 

 

Tulipas ylistysviesti, mutta niin... :D Tiedän takuulla mihin suuntaan aikaa varaamaan, kun se hetki tulee!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teillä, jotka aiotte suunnata studio Chilliin, samaa tietoa kuin minulla, että kesän hääkampaukseen ja -meikkiin (myös koekampaukseen) voi varata aikoja vasta maaliskuusta lähtien?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teillä, jotka aiotte suunnata studio Chilliin, samaa tietoa kuin minulla, että kesän hääkampaukseen ja -meikkiin (myös koekampaukseen) voi varata aikoja vasta maaliskuusta lähtien?

Hmm, kuulostaapa jännälle. Ootko soittanu sinne ja kysyny vai mistä moinen tieto? Nettipalveluhan voi olla sellainen, että sinne päivittyy vaan tietty määrä viikkoja kerrallaan, mitä voi varata. Varminta on aina kun soittaa ja kysyy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Soitin ja siellä ollut harjoittelija sanoi, että heillä on joku lappu, jonka mukaan ajanvarauksia ensi kesän häihin otetaan vasta 1. maaliskuuta alkaen. Nyt mietin, odotanko siihen asti sillä riskillä, että ajat ovat menneet vai varaanko ajan jostain muusta kampaamosta tai kauneushoitolasta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Live Torikeskuksessa oli loistava kampauspaikka myös - ainakin Hanna! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään