Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Hämeenlinna


helmiina

Recommended Posts

  • 4 years later...

Itse oon menossa PS-hiusstudioon kampauksentekoon ja Uniqueen-nimiseen kauneushoitolaan meikkaukseen. Kampaus 95€ ja meikki 65€. Oon laiska, ja vetäsin vaan ekat puhelinluettelosta esiin tulleet nimet, jotka sattu vastaan puhelimeen. Molemmissa kyllä ihan asiantuntevaa väkeä tuntui olevan ja koekampaukseen ja -meikkiin aika saatiin sovittua justiin sopivasti. Voin sitten häiden jälkeen kertoa tarkemmat kokemukset.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla taas on tosi hyvä kokemus HiusAteljesta, josta en mennessäni tiennyt mitään. En halunnut koekampausta, ja kuvan perusteella tehty kampaukseni oli todella onnistunut ja kestävä. Pitkätukkaisena olen tottunut vaikka minkälaiseen hiusten käsittelyyn, joten en osaa sanoa repimisestä. Voi hyvinkin olla näinkin, mutta minulla ei ole herkkä päänahka. PS-Studiossa muistaakseni ei edes suostuttu tekemään ilman koekampausta, vaan hääkampauksesta kun oli kyse, olisi ollut "pakko" ottaa joku hääpaketti. En pitänyt palveluasenteesta, kampaukset varmaan ihan onnistuneita ja hienoja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Etsin kampaajaa Hämeenlinnasta avoinna olevan kiharakampauksen tekoon. Olisiko suositella jotain melko edullista kampaajaa (budjetti tulee vastaan...)?

Mulla oli tuollainen kampaus ja se tehtiin Profil Duossa. Nyt täytyy sanoa, että sen tarkkaa hintaa en muista. Mutta koska hiukset jätettiin auki, niin sain sen juhlakampauksen hinnalla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mä soittelin pari viikkoa sitten PS Hiusstudioon Hämeenlinnaan Sibeliuksenkadulle ja kyllä siellä ainakin nyt oli meikkaaja. En sit tiiä, onko se jossain vaiheessa ollu pois tai vaihtunu, mut nyt puhuin vielä itse meikkaajan kanssa. Vielä en aikaa pystyny varaamaan, kun eivät ottaneet vielä ens kesälle. Toivottavasti pääsen jollekin sellaiselle kampaajalle siellä, joka hallitsee kampauksen tekemisen, ettei tosiaan tarttis harmitella jälkeenpäin... Hääkampaus maksaa siellä 95€ pitkille hiuksille ja meikki 55€...että sellasta...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Mä soittelin pari viikkoa sitten PS Hiusstudioon Hämeenlinnaan Sibeliuksenkadulle ja kyllä siellä ainakin nyt oli meikkaaja. En sit tiiä, onko se jossain vaiheessa ollu pois tai vaihtunu, mut nyt puhuin vielä itse meikkaajan kanssa. Vielä en aikaa pystyny varaamaan, kun eivät ottaneet vielä ens kesälle. Toivottavasti pääsen jollekin sellaiselle kampaajalle siellä, joka hallitsee kampauksen tekemisen, ettei tosiaan tarttis harmitella jälkeenpäin... Hääkampaus maksaa siellä 95€ pitkille hiuksille ja meikki 55€...että sellasta...

Koska sitten ottavat?  :-? :o

Entä Linna-style, onko tietoa?

PS-Hiusstudiossa on tuttu töissä, siellä olis kiva kyllä teettää, mutta tuttu on äippälomalla.. Linna-Style on taas kehuttu paikka, pitänee miettiä nyt että mitenkäs tän nyt tekeekään..  :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulle on varattuna Linna-Stylestä kampaus + meikki tulevia häitä varten. Sen enempää ei vielä paikasta ole kokemusta, mutta kerran kävin jo värjäyttämässä hiukseni ja väristä tuli ainakin aivan ihana. Joten sen pohjalta voi suositella...  :) Siitä en tiedä ottavatko vielä näin älyttömän aikasin varauksia, eihän ne tekijät varmaan vielä tiedä omista lomistaa ym. Mutta ainahan voi soittaa ja kysyä.

Niin ja Linna-Stylessä hääkampaukset alkaen 70 e ja meikki alkaen 49e, ellen väärin muista. Jotain sinnepäin ainakin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aika hyviä hintoja tuntuvat meikkauksesta ottavat. Kaipailen hyviä järkevän hintaisia meikkaus paikkoja ja kampauksen tekijää. Olen menettänyt luottokampaajani(joka myös meikkasi minut esim.vanhojentansseihin) jo yli5vuotta sitten ensin mammalomalle ja sitten hän lopetti kampaajan työt. Edelleen etsin järkevän hintaista kampaajaa. Ja häitä varten alan olla paniikissa kun en osaa yhtään ajatella kenelle voisin mennä kampaukseenja meikkiin.. Jos ei muu auta niin täytyy mietttiä kehtaisiko kysyä ko.ex-kampaajalta tekisikö hän kampauksen ja meikin. tiedän että on tuttaville ainakin värejä laittanut..

Mutta hyvät vinkit kelpaavat!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minä varasin viime viikolla PS- Tiiriöstä kampausajan toukokuulle (17.päivä). Nyt on varmaan hyvä aika varailla, on sopivia kellonaikoja jäljellä. Meikkaajaa siellä ei ole, keskustan liikkeessä voi olla, en kysynyt. Meikkiin menen Turenkiin, mulle ei ollut hankalaa, että ovat eri paikoissa. Vihkiminen kun on klo 16, niin mulle sopii että on paljon ohjelmaa ennen sitä. Jospa en ehdi jännittämään niin paljon :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

^Keskustassa ei taida kosmetologia (ja meikkaajaa) olla.

Itse käyn omalla kosmetologilla meikkauksessa ennen kampausta tarvittaessa. Klo 9 varattu aika kampaukselle ja klo 12 on valokuvaus. Luulen tosin että kampaus on niin yksinkertainen, että aikaa ei paljoa mene.. Sovittiinkin kosmetologin kanssa että sovitaan meikkauksen ajankohta vasta koekampauksen jälkeen. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hämeenlinnassa toimii tyylistudio Dream & Style ja tarjoaa kokonaisvaltaista paketti esim. morsiammelle. Hääkampaus sis koekampauksen 70 €, meikki sis koemeikin 60 €... tai pakettina 120 €. Jos haluaa vielä rakennekynnet niin koko paketti on 180€. Studiolta löytyy myös tiarat ja uniikkeja hiuskoruja ja muita koruja.

Kannattaa kysäistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lisäää kokemuksia kauneuspiste josefiinasta kaivataan!! ;)

Kauneuspiste Josefiina

Luultavasti ehkä meen tuonne ottamaan Xtreme Lashes Ripsien pidennyksen.

Aloin kuitenkin miettimään tuota meikki asiaa että tulisiko tuolla parempi meikki kuin ProfilDuossa.Piti mennä ProfilDuossa yhdelle Suskille joka osaa meikata hyvin, mutta hän taitaakin olla vielä äippälomalla häitteni aikaan..joten saatan kallistua sitten jonkun toisen puoleen meikkiasiassa.Kampaajaa en enää viitti alkaa vaihtamaan.Ihanne olis ollu että meikin ja kampauksen sais samasta paikasta.Mutta en mä tiiä nyt tosta meikistä.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Mä ajattelin että jos viiimestään huhtikuussa varais ajat. Mutta en vaan tiedä että mihin? Onko tuoreita kokemuksia kenelläkään mistään kampaamoista tai kauneushoitoloista?

PS studiota olen miettinyt, mutta se on vaan turhan kallis paikka, päädyn varmaan kuitenkin siihen jos mitään muuta paikkaa ei ilmaannu. Haluisin kuitenkin löytää jonkun nuorekkaan paikan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minun on nyt pakko kertoa oma kokemukseni Hämeenlinnan Dream & Stylesta, toivottavasti kenellekkään muulle ei käy samalla tavalla..

Koemeikki + kampaus oli viikkoa ennen naittautumista. Virhe. Paikan päälle päästyäni kävi ilmi, ettei meikkaaja ole paikalla. Kovasti vakuuttelivat tämän olevan ammattilainen, mutta totta hemmetissä sitä haluaa asiasta varmistua, kyseessä on kuitenkin oma hääpäivä.

No, hiusten kimppuun. Kampaaja ei saanut minkäänlaista käsitystä millaista kampausta hain (vanhan ajan glamouria), loppujen lopuksi teki vain lämpörullilla kiharat, jotka sitten kampasi lähes suoriksi. Siinä vaiheessa meinasi itku päästä, halusin vain äkkiä pois. Ei ilmeisesti kampaajaakaan kovasti inspiroinut, heilautti vaan kättään ja sanoi että "jotain tollasta sitte lauantaina".

Ei tarvitse varmaankaan erikseen mainita, että peruin koko hoidon. Jouduin tekemään itse kampaukseni ja meikkini, niin lyhyellä varoitusajalla tuskin olisi uutta aikaa muualta saanut. Eikä aikaa uudelle koereissulle olisi ollutkaan, häät eivät olleet kotikaupungissani. Maksoin huvista 50€, omistaja ei suostunut hyvittämään mitään. Jäi syyllinen olo, omistaja kirosi kun joutuu kuulema joka tapauksessa maksamaan palkan meikkaajalle ja kampaajalle.

Jälkeenpäin vasta hokasin, että eihän se minun vikani ole jos ammattitaito puuttuu.

Onneksi minulla kuitenkin on hanskassa meikkaus ja kampausten teko, mutta olisi ollut ihanaa päästä hemmoteltavaksi.

Link to comment
Share on other sites

Kuinka paljon ennen häitä olette varanneet ajan kampaukseen yms. ? Ei mulla kai vielä kiire ole kun häät on elokuun lopussa, vai?

Tänään just Linna Stylessä joku kyseli meikkiä elokuun lopulle ja ainoastaan yksi aikainen aika oli aamulle. Luulisin siis, että kannattaisi todellakin jo ruveta varaamaan aikaa kampaukseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...