Petra

Kauneuspalvelut - Joensuu

61 viestiä aiheessa

Valyrialle hieman myöhäinen vastaus: Maretille ajan varasin vuoden alussa, kun häät olivat kesäkuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin eilen kaason kanssa varaamassa meikit ja kampaukset.

Ehtona meillä oikeastaan oli, että kun meitä on kolme kaunistautujaa, niin kaikki olisi yhtäaikaa laitettavana. Toinen oli, että meikki ja kampaus tehtäisiin samassa paikassa.

Teamiin olisin itse tahtonut, mutta se ei aikataulutukseltaan onnistunut. Aamuksi siis oli jo varaus.

Beauty Boxiin päädyttiin, (jossa on muuten trendissä aikanaan ollut meikkaaja, trendistä ei siis enää saa meikkiä, kampauksiä kyllä). Olen kyllä tooosi tyytyväinen tuohon beauty Boxiin, koska palvelu siellä oli tosi ystävällistä. Hintakin on minusta aika kohdillaan. Kampaus+meikki kokeiluineen 120-150€.

Laitan tähän päivityksen nykytilanteesta Joensuussa (ja omat tuntemukseni) ja n. hintojakin (hääkampaus ja -meikki, juhlakampaus ja -meikki yleensä hiukan halvempi), (josko jonkun hommaa helpottaisi :) ). Eli paikat, joista (ainakin) saa meikin ja kampauksen:

Team, tykkään kovasti, aina ollut tosi hyvä palvelu ja Sannaahan on kehuttu maasta taivaisiin. Kampaus: 100-120€ Meikki: 38€

Alexander:istakin jäi tosi hyvä maku noin palvelun puolesta. Kampaus: 61-121€ Meikki: 75 €

Maija Cosmeticsista jäi tosi hyvä maku myös. Meikki: 90€ Kampauksen hinta jäi kysymättä, koska oli varattu meidän päivänä (mutta sieltä tosiaan nykyisin kampauksen saa. Hiusjengin pystyy yhdistämään MaijaCosmeticsin meikkiin hyvin, koska paikka on kävelykadun toisella puolella. TOSI HYVÄ palvelu, siellä Kampaus 85 €

ML Salongin tytöt oli tosi ystävällisiä, hyvä maku jäi. Kampaus 80-100€ Meikki 25€

Ykköspaikasta ei oikeastaan jäänyt kovinkaan hyvää makua suuhun. Meikki+Kampaus paketti morsiamelle 160€

HairStorestakin jäi vähän sellain kökkö olo. Meikki 60€ Kampaus 65€ Koekampaus 32.5€

Maret, tänne kaaso soitti. Vaikutti ihan hyvältä, mutta ei keritty käymään.

:-X

Salon Bohemiasta ei enää muuten saa meikkiä, kampauksia kyllä :/.

Trendistä tosiaan ei saa myöskään enää meikkiä, kampauksia kyllä.

Ja tosiaan elokuulle käytiin aikoja kattomassa ja varaamassa, kannattaa tosiaan arvon morsiamet käydä kyselemään. Vaikka häihin meillä vielä se 5kk niin monessa paikassa oli jo varauksia :girl_wink: .

Muokattu: , käyttäjä: Roachimaloinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Allure:

Paljonko maksoit omasta + kahden kaason meikeistä ja kampauksista Teamissa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja vielä lisäkysymys Allurelle (tai jollekin joka tietää):

Laittoiko Sanna sinulle myös ne ripsitupsut? Jos laittoi niin paljonko maksoi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iso kiitos Roachimaloinen, olipa tosi kattava ja hyvä info. Tämä helpotti minun pähkäilyjä kummasti! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö kokemuksia Hiusjengin kampauksista? Ketä sieltä suosittelette?

Minulle on tulossa kampaus hiusjengissä ja meikki Maijalla,

kaaso&äidit ovat tulossa myös Hiusjengiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

martsu80, minä varasin kampaukseen ajan Kimmolle. Hän on kuulemma tehnyt paljon juuri juhlakampauksia, kun taas Susanna (miun vakkarikampaaja) ei ole niitä kuulemma kovin paljoa tehnyt.

Roachimaloisen ansiokkaan infon innoittamana minultakin hintatietoa; Body Shopin häämeikki (sis. koemeikin) maksaa 50 € ja Hiusjengissä kampaus 85 € (sis. koekampauksen).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Roachimaloinen ja Kabuki! :-X

Mahtavaa saada tietoa tännekin, kun ensi viikolla olen menossa meikkejä ja kampauksia kyselemään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytiin Joensuussa kiertämässä kampaamoita/kauneushoitoloita tuossa ennen pääsiäistä ja ihmeekseni monessa paikassa ihmeteltiin että ollaanpas me aikaisin liikkeellä (häät elokuussa -09..). Itse olin ihan varma että monet paikat on jo buukattu täyteen, mutta eihän siellä monissa paikoissa ollut edes tulevan kesän lomat/listat vielä selvillä ja/tai aikoja ei vielä uskallettu antaa kun ei tiedetty kesän kuvioista kaikkea.. Eli ei ehkä kannata täysin panikoitua vaikka olisikin vähän myöhempään liikkeellä tämän asian kanssa ;) vaikka hyvä nämä asiat on toki hoitaa hyvissä ajoin.

Meille (morsian, kaaso + äitini) varattiin sitten aika Kauneutta Sinulle ja Lupa Rentoutua (aikas vaikuttava nimi ;)) liikkeestä, josta saamme kakki saman katon alta: kampaus, meikki ja kynnet, kätevää kun mikä! Meitä palvellut nainen oli myös todella ystävällinen ja yhteistyökykyisen oloinen. Liike sijaitsee kauniiseen vanhaan taloon remontoidussa tilassa ja saammekin tässä samalla pienen hemmotteluhetken ja mukavan aloituksen hääpäivään kauniissa ympäristössä. Hinnatkaan eivät ole pahat verratuina joihinkin muihin paikkoihin joissa kävimme.

Tässä yksi varteenotettava vaihtoehto Joensuusta kaunistautumista etsiville :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ehdottomasti plussaa myös minulta heille. Loistavaa palvelua!! Ja heiltä saa ihan millaisia palveluja vaan itse uskaltaa toivoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedoksi, jos joku on kiinnostunut ripsienpidennyksistä, niin Joensuun Kleopatrassa Mari on tehnyt toukokuun -09 alusta Xtremelashes -pidennyksiä!!! Hinta on tällä hetkellä 110e ja n. 3viikon päästä huolto, joka on 30e. Tuun kertomaan sitten elokuussa kokemuksiani :flirt: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin nyt sit päädyin häämeikin osalta tuohon "Kauneutta sinulle", hinta oli edullinen ja palvelu tosi ystävällistä kun kyselin kaikkea aurinkosuojaus ym juttuja. Aiemmin olin jo varannu meikin Maija Cosmeticsiin, mutta sen sit päädyin perumaan, kun ei oikein asiakaspalvelu tyydyttänyt tai siis tuntu että pitivät ihan tyhmänä kun yritin kysyä noita samoja esim aurinkosuojausjuttuja.. Ajat myös löyty hyvin, ja heille oli ok et käyn ihonpuhdistuksessa asuinpaikkakunnallani eivätkä he yrittäneet väkisin saada minua eri reisulle vielä varaamaan heiltä ihonpuhdistustakin kuten tuolla Maijassa halusivat (että kaikki tulis heiltä). Sovimme myös että sulholle tulee kevyt puuterointi heiltä, niin saamme sit sulhon kanssa rauhallisen hetken siellä "Kauneutta sinulle" kun sillä aikaa muut vielä istuvat toisaalla kampaajalla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minäkin nyt sit päädyin häämeikin osalta tuohon "Kauneutta sinulle", hinta oli edullinen ja palvelu tosi ystävällistä kun kyselin kaikkea aurinkosuojaus ym juttuja. Aiemmin olin jo varannu meikin Maija Cosmeticsiin, mutta sen sit päädyin perumaan, kun ei oikein asiakaspalvelu tyydyttänyt tai siis tuntu että pitivät ihan tyhmänä kun yritin kysyä noita samoja esim aurinkosuojausjuttuja.. Ajat myös löyty hyvin, ja heille oli ok et käyn ihonpuhdistuksessa asuinpaikkakunnallani eivätkä he yrittäneet väkisin saada minua eri reisulle vielä varaamaan heiltä ihonpuhdistustakin kuten tuolla Maijassa halusivat (että kaikki tulis heiltä). Sovimme myös että sulholle tulee kevyt puuterointi heiltä, niin saamme sit sulhon kanssa rauhallisen hetken siellä "Kauneutta sinulle" kun sillä aikaa muut vielä istuvat toisaalla kampaajalla :)

Palasin tänne vielä kommentoimaan, nyt kun kampaus ja meikki ovat jo ohi ;)

Kampauksessa kävin Hiusjengissä ja kampaukseen olen tosi tyytyväinen, paikan omistaja Kimmo teki sen. Kampaus sopi kasvonpiirteille, kampauksen suunnittelu+värjäys meni hyvin, ja kampaajalla oli leppoisaa olla hääaamuna. Kampauksessani oli myös tiara, kukkia+huntu, ja nekin osuivat hyvin paikoilleen ja kestivät hyvin aamuyöhön asti :) (Täytyy kyllä manita, että äitini kiharakampaus jonka teki nuorempi naiskampaaja ei onnistunut näin hyvin, vaan kiharat suoristuivat ja jouduin niitä tuunaamaan uudelleen lakalla ym) Suosittelen siis nimenomaan Kimmoa hääkampausten tekijäksi!

Meikissä kävin Kauneutta sinulle-paikassa, ja tosi tyytyväinen olen. Toiveeni otettiin hyvin huomioon jo koemeikissä, juhlameikki kesti mattapintaisena koko pitkän, helteisen päivän ja oli luonnollisen näköinen. Paikassa oli rauhallista ja rentouttavaa olla meikattavana. Jopa sulhokin viihtyi siellä hyvin puuteroitavana :) Minun meikille(sis koemeikin) tuli hintaa vain 45e ja sulhon meikille 5e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan, tekeekö joku Joensuussa ihokoruja? Häälehdessä oli ihania ihokoruja ja aloin haaveilemaan sellaisesta... Mutta liekö moinen vielä rantautunut Joensuuhun saakka?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaampa tätä ketjua :)

Vieläkö kehuttu Marianne tekee meikkauksia Maija Cosmeticsissa? Mistä muualta olette saaneet hyvän meikin? Lisää kokemuksia Hiusjengistä ja muista kampaamoista!

Muokattu: , käyttäjä: adeleine

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei :girl_smile:

Onko kukaan ottanut häämeikkiä Hyvän olon keskuksessa? Ois kiva kuulla kokemuksia :girl_sigh:

Samoin jos on kokemuksia M&B:stä, kiitos! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiljaista on täällä ollut! Kertokaas kesän 2010 morsiamet kokemuksia Joensuun kauneuspalveluista! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin kaipaisin kesää 2011 ajatellen HYVÄÄ meikkaajaa jonka saisin mieluiten kotiin, onko sula mahdottomuus?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos lompakko on heikolla hapella (häihin pitäisi säästää mutta pää pitäis pitää kunnossa :D )

ja jos "amiksen" Oppitukka on taas täyteen buukattu, niin edullisia kampaamopalveluita

löytyy vielä kevättalven-kevään(-kesän?) 2011 parturi-kampaamo TopStudion Hiusmuotoilukoulusta, Niskakatu 14.

Toki työskentely kestää pitempään kuin kauemmin alalla olleilla, mutta itse ainakin olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen, kun kävin tänään leikkauttamassa hiukset 13 eurolla (vaikka aikaa menikin 1h 45min; ehdinpähän lukea monta Cosmoa :D ). Opiskelijat tekee työt valvotusti kuten muissakin vastaavissa paikoissa.

:)

Muokattu: , käyttäjä: wee

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kopsaan tämän tännekin kun näkyy olevan kaksi ketjua:

Minun valintani oli Utrassa kampaamo Mimar. Mimarin Anne Kärnä teki minulle sekä kampauksen että meikin. Koko systeemi maksoi koeversioineen 80 euroa (hinta riippuu tietysti kampauksen ja meikin monimutkaisuudesta). Minä olin enemmän kuin tyytyväinen jälkeen, sekä kampaus ja meikki olivat sekä hurjan kauniita että syvän liikutuksen kestäviä (ja näköjään myös hirveän tuiskun ja tuiverruksen, joka meidän hääpäivänämme oli). Kaikesta tuli juuri sellaista kuin toivoin, ihan harmitti kun kampauksen joutui purkamaan ja meikit pesemään pois. Suosittelen lämmöllä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdoton ja ainoa meikkaaja/kosmetologi, jota ikinä tulen käyttämään/olen käyttänyt, on Kleopatran Heidi Huttunen. Ihanat meikit ja kynnet, kysyy suoraan ja haluaa suoraa palautetta. Huippu tyyppi kaiken lisäksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei

Lisää kokemuksia kaipaillaan :girl_smile:

Kampaaja valittu, mutta suosituksia ripsien pidennyksiin, meikkiin ja kynsien laittoon kaivataan! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Siskoni on käyttänyt Beauty-Boxia ja on tyytyväinen. Hän on ottanut siellä mm. ripsien pidennyksen ja huollattaa ne tietysti tuolla myös.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät on nyt juhlittu. Hääkampaukseni teki Heini parturi-kampaamo Maretissa ja en voisi tyytyväisempi enää olla. Heinin kanssa yhteydenpito sujui hyvin sähköpostitse (asun kaukana häiden vietto paikasta). Koekampauksen kävin tekemässä pari päivää ennen häitä ja tuli kyllä supertyytyväinen olo jo sillon.

Heini kuunteli hienosti toiveitani ja tajusi heti millaista kampausta ajan takaa. Heini teki niin koekampauksen kuin itse hääkampauksen hyvin nopeasti, mutta ammattitaidolla. Itte kauhistelin kuulemiani juttuja, kuinka kampaajalla oli kestänyt vaikka miten pitkään hääkampauksen teossa, joten oli huojentavaa huomata miten nopea Heini oli. Ja nopeus tuli hääpäivänänäkin tarpeeseen, koska meillä oli aamulla suht tiukka aikataulu.

Heini ja koko kampaamo Maretin porukka oli alusta asti todella ystävällisiä.

Plussaa pk Maretille myös siitä, että hääpäivänä pukujen vaihto onnistui kampaamossa. Sain jättää myös kaikki tiarat yms. koekampauksen jälkeen kampaamoon säilytykseen. Näin ollen oli yksi asia vähemmän muistettava hääaamuna.

Plussaa paikka saa myös siitä, että sain käyttää kampaukseeni itse hankkimiani hiuspidennyksiä, eikä niitä ollut pakko ostaa sieltä.

Kampauksestani tuli todella ihana ja täydellinen, juuri sellainen kuin halusinkin. Kampauksen teosta ja kestävyydestä kertonee se, että vaikka hääpäivänä satoi ja tuuli kun otimme tunnin ajan ulkopotretteja, en hääpäivän aikana lisännyt hiuslakkaa kertaakaan eikä kampaus "nuhjuuntunut" yhtään koko päivän aikana. Alku yöllä kampaus näytti ihan yhtä hyvältä kuin aamullakin.

Kaiken kaikkiaan voin suositella parturi-kampaamo Marettia kaikille. Oli aivan loisto paikka. Plussaa on myös kampaamon sijainti aivan Joensuun kirkon vieressä.

Tästä tulisi vakkari kampaamoni, jollen asuisi näin kaukana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään