Rekku

Kauneuspalvelut - Porvoo

17 viestiä aiheessa

Heippa,

Punnitsen tässä juuri, että miten organisoin hääpäivänä meikkauksen ja kampauksen Porvoossa, jossa juhlaa tanssitaan.

Onko teillä suosituksia minne mennä? Puhelinluettelon perusteella tarjontaa näyttää olevan, mutta haluaisin kuulla kokemuksia, suosituksia, vinkkejä??

Oma luottokampaaja kun sijaitsee Helsingissä ja houkutus on kova mennä hänelle käsittelyyn...mutta-mutta moni on sanonut, ettei kannata ottaa turhia mutkia silloiselle päivälle. Tottahan se on, että jo hiuksiin ja meikkiin pitää varata n 3 h, ja vielä matkoihin 1h, niin meneehän siinä aika iso siivu vain siirtoihin...

???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Olen itse menossa kesäkuussa Porvoossa naimisiin ja olen varannut itselleni ja kaasolle + siskolle ajan kampaukseen ja meikkiin yhdestä ja samasta paikasta, eli Salon 33 joka sijaitsee Porvoon keskustassa, Jokikatu 33. Aiempaa kokemusta minulla ei ole paikasta koska olen itse Espoosta kotoisin, mutta vaikuttivat mukavilta puhelimessa ja hinnatkin ihan OK  ;D Kerron sitten kesäkuun jälkeen miten meni :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen aihetta... Kertokaapa kokemuksianne jos niitä suinkin on  ;)

Mulla on tällä hetkellä suunnitelmissa että oma kampaajani Helsingistä tulisi laittamaan sekä kampauksen että meikin. Joku kyseli kampaajia jotka pystyisivät tulemaan paikan päälle ja käsittääkseni se suurimmalta osalta onnistuu kun vaan pyytää (ja maksaa).

Ainiin, voisin tietysti kertoa myös mitä tuo oma kampaaja maksaa: Kampaus + koekampaus on 125 e ja meikki + koemeikki 80 e. Siihen vielä bensat, mutta kampaaja sanoi että keikka maksaisi vähän päälle kaksi sataa. Tästä syystä olen edelleen kiinnostunut Porvoolaisistakin kampaajista...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella Jazz Up:ia! He ovat tehneet minulle 2kampausta ja ne ovat olleet hyviä. Äitini ovat kammanneet ja meikanneet ja kaunista jälkeä tuli. Ensi kesäksi onkin jo ajat varattuna sieltä..

Hinnat ovat morsiuskampaus 50-72€ ja morsiusmeikki 38€. Harjoitukset maksaa erikseen, noin 30€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen ketjua.

Porvoossa päin juhlitaan häitä ensi kesänä ja mitään kokemuksia alueen kampaamoista tai meikkaajista ei ole.

Hyviä kokemuksia kaivataan siis!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaan taas tätä.

Porvoosta etsitään ammattitaitoista maskeeraajaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö nyt todellakaan löydy Porvoolaisia? Olen itsekin ulkopaikkakuntalaisena kiinnostunut kuulemaan hyvistä kampaajista tuolla seudulla, sillä ensi talvena tulen sinne häitä viettämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi joka käy ajelee Helsingistä Porvooseen kampaajalle. Lämpimästi voin suositella Salon 33:a ja siellä erityisesti Katjaa.

Näytti siltä että tekevät tuolla myös meikkejä, mutta _en_ mene vannomaan. Kysiä ainakin siellä tehdään, ja mitä ilmeisimmin varsin hyviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin Porvoon kauneuspalveluista kiinnostunut, suosituksia otetaan vastaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaans tätä. Suosituksia hyvistä kampaajista ja meikkaajista Porvoossa kaivataan!! Cameleonin tiedän olevan todella hyvä, mutta on se myös melko kallis.. Kaipaan melko modernia ja nuorekasta ilmettä, ei mitään tanttakampauspaikkoja kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin kaivataan suosituksia Porvoon kampaajista/meikkaajista. Mietinnässä on, että käynkö omalla kampaajallani Helsingissä, mutta aikataulullisesti olisi ehkä kätevämpää saada kampaus ja meikki läheltä juhlapaikkaa, joka sijaitsee Kialan kartanossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

porvoossa on monia hyviä kampaamoita! esimerkiksi kampaamo parturi ella (the body shopin yläkerrassa), naps (kaupunginpuiston vieressä), salon trice (kirkkokadulla) ja salon grand style (grandissa)... olen menossa uuteen kampaamoon nimeltä salon 33 (ei siis ihan uusi, muutti kai jokikadulta mannerheiminkadulle mutta kuitenkin...) tiedän että kysyjä ei todennäköisesti enään tarvitse tätä infoa mutta toivottavasti joku muu saa apuja tästä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täälläkin tuleva vuoden 2013 morsian kaipailee kipeästi kokemuksia Porvoon seudun hääkampaus ja -meikki tarjonnasta! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menin 2005 naimisiin ja käytin silloin Jazz Upin palveluita. Olin todella tyytyväinen, joten käyn siellä vieläkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin kaipaisin suosituksia porvoolaisista kampaamoista, joista löytyy myös meikkauspalvelu.

Olen jonkin verran käynyt kurkkimassa sivustoja, mutta harmillisen huonosti kampaamot esittelevät tekemisiään.

 

Salon 33 taisi olla kattavimmalla gallerialla varustettu, mutta kuvista taas tuli sellainen fiilis että olen ehkä hieman liian vanha heidän asiakkaakseen..

http://www.facebook.com/pages/Salon-33/300719293314617?sk=photos_stream

 

Tätä paikkaa mietin, lähinnä siksi että sivustoilta välittyy mukava tunnelma.

http://www.soulbeauty.fi/

http://www.facebook.com/pages/SOUL-hair-beauty/230187010331421?sk=photos_stream

 

Vielä kun tietäisi millaisen kampauksen haluaa!! :girl_impossible:

Muokattu: , käyttäjä: Maple Nut

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritin etsiä Porvoosta hääkampaajaa. Päädyin ostamaan palvelut muualta, mutta jäi vähän kaivertamaan, miksen valinnut Salon Elizaa http://www.saloneliza.com/

Ei henkilökohtaista kokemusta, mutta ihanan näköinen paikka.

 

Onko kellään kokemuksia Haikon kauneuspalveluista? Suosituksia hoidoista häitä edeltävälle päivälle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään