Kauneuspalvelut - Lappeenranta


kalenteri1

Recommended Posts

  • 1 month later...

Voin suositella parikin kampaamoa Kampaamo Leila Raastuvankadulla siellä kampaaja Riitta, joka nyt pitää kampaamoa ja Kampaamokauppa Sitruura siellä kampaaja Sari. Ovat todella hyviä kampaajia molemmat ja tekevät just toiveiden mukaan. Ainakin itse olen ollut todella tyytyväinen.

Ystävälläni oli kimppu Tolvaselta ja se oli erittäin kaunis sekä pöytä kukatkin. Sieltä kannattaa ainakin kysyä. :)

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Salon Leena Kolaria, Raatimiehenkadulla! Asuin vajaan vuoden Lappeenrannassa, ja ainakin itse petyin Sariannassa lopputulokseen ja asiakaspalveluun. Salon Leena Kolari:ssa oli oikein mukavat kampaajat, ja olin aina tyytyväinen lopputulokseen. Älä anna kampaamon nimen hämätä - ei ole mikään mummo-paikka ollenkaan! ;) Meikkejä eivät kyllä taida valitettavasti siellä tehdä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Vieras_vaimoke_*

Uutena kaupunkilaisena kaipaisin vinkkejä, minne mennä teettämään hääkampaus? Ei mitään nutturahökötyksiä, vaan haussa olis sellainen tekijä, jolla olis ehdottaa ideoita, persoonallisia ja ehkä tavallista räväkämpiäkin. Hiukset on lyhyet, vähän korvan päälle.

Samoin häämeikkipaikka olis hakusessa, siis hyvä ja kestävä lopputulos tavoitteena. Kiitos asiallisista vastauksista!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Täällä mietitään kanssa sopivaa kampaajaa. Oma "luottokampaajani" sattuu olemaan hieman liian kaukana, enkä tunne Lappeenrannan kampaamoita. Olen tykännyt Pääasian leikkauksista, mutta en tunne heidän kampaustyylejään.

Itse haluaisin mieluummin mukavan ja keskustelevan kampaajan kuin älykallista design hiustaiteilijaa, joten myös kotikampaamot vinkit otetaan vastaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko kukaan käynyt viime aikoina Sariannassa hääkampauksessa? Saako sieltä myös meikin?

Missäs kaikissa paikoissa Lappeenrannassa on mahdollista saada meikki ja kampaus saman katon alta? Myös hintataso kiinnostaisi.

Ensi kesäksi pitäisi kampaaja ja meikkaaja löytää Lappeenrannasta, mutta omaa kokemusta ei ole, kun en ole vuosiin enää asunut siellä.

Link to comment
Share on other sites

Nettisivujen perusteella ainakin nämä paikat tekevät sekä kampauksia että meikkejä (osalla myös hinnat näkyvissä):

m. Laita Curia yksäriä, jos haluat jutella häiden järjestämisestä Leprassa :) Kaikenlaista tietoa kasaantunut ihan vain käyttöä odottelemaan :grin:

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Valitsin itse nyt lopulta Hius- ja kynsistudio Satu L:n, josta hankin sekä kampauksen että meikin. Kampaamo on Koulukadulla, joten sinne oli helppo löytää.

Mulla kampauksen ja meikin hoiti Stefi ja täytyy myöntää, että se nainen osaa kampauksia vääntää! Kuulin kampaajalta itseltään, että ollut alalla vain hetken aikaa ja vasta nyt luin heidän nettisivuiltaan, että hän on valmistunut vasta 2011, ei uskoisi - ja hyvässä mielessä! Kampaus oli aivan mahtava ja hän osasi todella hyvin poimia ideat mun epämääräisestä sepostuksesta ja mallikuvista. Sen verran on kuitenkin vahvaotteinen, että herkimmän päänahan omistajien kannattaa varmaan mainita siitä etukäteen, mutta kaikki tukka on kyllä paikallaan, niin ronskeista otteista ei ole kyse :) Ja kampaus kesti hyvänä koko päivän ja fiilistelen sitä kuvista yhä!

Meikki ei ollut aivan yhtä mieleeni, mutta meikkaan niin harvoin, että kaikki meikki tuntuu mielestäni oudolta omassa naamassa.

Kampauskuvia kannattaa katsoa heidän fb-sivuiltaan. Hinnasta en voi sanoa, sillä itse sain kampaus+meikki paketin tarjoushintaan, kun varasin sen tarjouksen voimassaolon aikana. Koekampaus ja -meikki + hääpäivän kampaus ja meikki maksoivat yhteensä 120 euroa, eli tavallaanhan sitä oli vain 30 € per kerta.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hääkampauksen tekijä ja meikkaaja haussa Lappeenrannassa! Haluan, että kampaaja osaa myös avata suunsa ja sanoa suoraan, mikä ei käy esim. kasvojen malliin tai hiusten laatuun, ja hänellä itsellään olisi runsaasti ideoita. :) Etu tietysti olisi, jos meikki ja kampaus + kaason meikki ja kampaus onnistuisi samassa paikassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Melko hiljaista on, mutta kerron kuitenkin omat päätökseni. :) Meikin (ja ripsienpidennykset) tekee Kauneusunelman Heidi, ja tunnen olevani hyvissä käsissä. Kampaajien hinta-laatusuhde ei kuvagallerioiden perusteella vakuuttanut, joten kampaajaa ei tule ollenkaan. Hiukset siis laitellaan kotona. :)

 

 

 

Muokkaus: Olin meikkiin ja ripsiin enemmän kuin tyytyväinen, voin suositella!

Muokattu: , käyttäjä: ninam
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Minulle (ja muulle hääseurueelle) tehdään meikki ja kampaus Sariannassa.

 

Työkaverini kävi vastikään Beauty Centerissa (Sokoksen yläpuolella) meikissä ja (ilmeisesti) "pikakampauksessa" ja oli tyytyväinen. Ja kyllä sietikin olla, kampaus+meikki vähän reilu tunti ja n. 70 € ja hyvältä näytti!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Löytyykö geelilakkauksista kokemuksia & hintoja?

 

Pikaisella googletuksella löytyi Illusiassa kaksivärinen 46 €, JadeBeautyssä 42 €. BeautyCenterissä kestolakkaus yksivärinen 40 €. Kaverille tekee kotona joku t:mi 40 € kaksiväriset. Sitten torissa oli t:mi:llä 25 €.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Onko kellään vähän tuoreempiä kokemuksia meikkaajista ja kampaajista Lappeenrannassa? Kävin tänään Sariannassa kyselemässä ja sanoivat, että ensi kesän aikoja saa varata vasta marraskuussa. Toki sekin olisi varmasti ihan riittävä aika mutta kova hinku olisi jo varailla aikoja, jotta voisi sitten tässä vuoden aikana käydä pari kertaa varaamassaan paikassa kampaajalla ja vähän testata kampaajien ammattitaitoa ja henkilökemioita :D ootteko mistä varanneet kampauksen ja meikin ja kuinka aikaisin varauksia otettiin vastaan? Kaverini varasi toisella paikkakunnalla jo vuotta aiemmin niin kaipa täälläkin jossain jo otettaisiin varauksia vastaan :) ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...