moykky

Kauneuspalvelut - Kuopio

77 viestiä aiheessa

Eli paikalliset kosmetologit ei ole mitenkään tuttuja ja häämeikkiin pitäisi päästä. Muutaman kauhukokemuksen olen kuullut (eli yleensä koemeikki on ollut aivan liian vahva) ja nyt kysyisinkin vinkkejä kun haluaisin kevyen häämeikin teetättää. Onko vinkkejä  :-[

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen menossa Kuopiossa naimisiin, mutta asun muualla, joten en tiedä yhtään hyvää kampaamoa kyseiseltä paikkakunnalta. :-/ Olisiko suositella jotain ajan hengessä mukana olevaa kampaajaa, joka osaisi tehdä trendikkään, kauniin luomuksen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heip!

Jos olet perinteisiä tätinutturakampauksia kaihtava tyyppi, niin suosittelen kääntymistä Vision puoleen. Niitä on itse asiassa kaksikin, vierekkäin Puijonkadulla ja molemmissa osaavia kampaajia. Kari todellinen taiteilija ja monia pystejä voittanut kauempanakin, vaimonsa Sari myös hyvä. Hinta ehkä vähän kalliimpi kuin monessa muussa mutta myös  sen väärti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa ylös..

Apua, oon nyt kesällä menossa naimisiin ja en ole vielä varannut aikaa. Olenko liian myöhässä?

Itse olen mieltybyt kampaukseen, jossa hiukset ovat auki. Suositteluja kaipailisin nyt enemmän, on kai Kuopiossa muitakin paikkoja kuin nuo ed. mainitut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hair & Design- kampaamo haapaniemenkadulla. Se on allergisillekin sopiva kampaamo. Itse olen siellä käynyt jo useasti ja hyvin ammattitaitoinen kampaaja siellä on. En tosin tiedä millaisia kampauksia osaa tehdä, mutta todennäköisesti hyviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yllä mainittu hair&desing on mielestäni epäsiisti paikka ja mies vähän outo juttelee kyllä,mutta niin hiljaa et puolet meni ihan ohi mitä sano....ja tosi likanen paikkA,on mun mielipide tietty! edullinen oli,kerran kävin joku aika sit 42e raidat ja leikkaus.

mä oon miettiny kampaamo ilme agencya et josko sieltä kyselis kun aika koittaa...onko kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta Kampaamo Wallinista (Jaana Wallin)? Tuonne on aika varattuna, mutta mitään kokemusta ei kyseisestä paikasta ole..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
mä oon miettiny kampaamo ilme agencya et josko sieltä kyselis kun aika koittaa...onko kokemuksia?

On kokemusta paljonkin ja aina olen ollut tyytyväinen  ;D Taru Ilmeestä teki miulle kampauksen ja meikin häissäni  :-* Ilme Agency on muuten nykyään Ilme Hair & Beauty ja he ovat laajentaneet ja uudistuneet muutenkin. Uudet sivut löytyy täältä:

http://www.ilmeesi.com/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin itse eilen  ;D hääkampauksessa Ilme Agencyssa eli Ilme Hair & Beautyssa ja olin todella tyytyväinen! Paikassa on ihana sisustus, musiikki ja tunnelma, ja kaikki kampaajat vaikuttivat todella mukavilta. Siellä tarjoillaan myös cappuccinoa yms! Minun kampaajani oli Emilia. Koekampauksessa vielä vähän yhdessä haettiin sopivaa kampausta (tyrmäsin ensimmäisen ehdotuksen, toinen oli jo hyvin lähellä omaa makuani), hääpäivänä kampaus onnistuikin sitten yli odotusten  :) Samoin meikkiä vielä haettiin koemeikissä, itse tärkeänä päivänä se onnistui oikein hyvin! Eli meikki&kampaus olivat oman näköisiäni ja Emilia oli sangen kärsivällinen tämän kontrollifriikki-bridezillan kanssa  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on hyviä kokemuksia Sevillasta. Työkaverini kehui sitä myös hääkampauksensa tekopaikkana, itse hemmottelin viime joulukuussa itseäni ottamalla leikkauksen yhteydessä pikkujoulukampauksen harjoittelijatytöltä. Siinä oli Alex, firman oikeasta henkilökunnasta neuvomassa ja antamassa ohjeita ja harjoittelijatyttö teki ehdottomasti tähän astisista kampaajistani parhaan leikkauksen ever. Kampausta tehdessä oli myös hyvin näpäkkää yhteistyötä ja koko ajan keskusteltiin siitä mitä minä haluan ja millaiset vaatteet ym. tulee. Annoin aika vapaat kädet puuhata kihara-osittain nutturalla -kampaus ja olin itse todella tyytyväinen lopputulokseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kävin itse eilen  ;D hääkampauksessa Ilme Agencyssa eli Ilme Hair & Beautyssa ja olin todella tyytyväinen!

En ole Kuopiosta, mutta olimme häissä Kuopiossa vieraina kesäkuun alussa ja kävin kampauksessa Ilme Hair & Beautyssä Tarulla - olin myös tosi tyytyväinen! Otin ajan summamutikassa sieltä mistä sain ja loistava tuuri kävi :D Kampaaja ymmärsi täysin mitä halusin ja osittain avoin kampaus kesti moitteetta aamuyölle saakka; aiemmin paksut/raskaat hiukseni ovat "avokampauksissa" lässähtäneet... Tässä kuva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikin ja kampauksen saa ainakin Kampaamo Caritaksesta Sairaalakadulla, jossa samoissa tiloissa on Kauneussalonki Bellicia. Itse menen sinne kaunistautumaan hääpäivänä ja koekampaus ja -meikki tehdään paria viikkoa ennen häitä. Olen käynyt siellä samalla kampaajalla jo nelisen vuotta ja tulos on aina yhtä täydellinen. Meikkiä en ole siellä vielä kertaakaan kokeillut, mutta kun olen istunut kampaajalla ja katsellut meikistä tulevia ihmisiä, ei voi kuin sanoa, että tyylikkäitä ovat olleet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostanpa tänne taas esiin Kuopion Ilmeen, joita löytyy nykyisin jo kaksi  ;D Täältä saa siis kaikki kaunistautumishoidot niin morsiamelle kuin sulhasellekin (ja kaasolle ja BM:llekin jos haluaa!). Lisätietoja osoitteesta:

http://www.ilmeesi.com/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiitus08: Saanko kysyä paljonko maksat kampauksesta ja meikistä koejuttuineen kyseisessä paikassa? Itse olen pähkäilemässä sopivaa paikkaa itselleni ensi kesäksi mutta kun ei ole oikein kokemuksia niin on vaikeaa päättää minne varaisi aikaa. Kätevintä tietenkin olisi saada kaikki samasta paikasta ettei tarvitsisi siinä kiireessä ryntäillä kaupungilla ympäriinsä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia Studio Blankosta? Käsittääkseni melko uusi kampaano Niiralassa. Nettisivujen perusteella vaikuttaa tosi ihanalta paikalta...Kokemuksia kaipailisin kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on vuosien kokemus Hiusstudio Artiquesta ja voin lämpimästi suositella Ninaa. Aivan mielettömän hyvä kampaaja! Hääkampauksista ei ole kokemusta, mutta tiedän työnjäljen olevan todella hyvää aina. Itse luotan Ninaan hääpäivänäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaukseni tehtiin Carita's -kampaamossa ja meikki Belliciassa. Mulle tehtiin jo torstaina täydet tällingit, koska otimme potrettikuvat silloin, ja lauantaina tietysti homma uusiksi. Kampaajani oli Mervi, hän työskentelee myös Kunnonpaikassa. Merville isot kiitokset, kampaus oli tosi upea molempina päivinä. Parin esimerkkikuvan pohjalta tehtiin mulle sopiva setti ja floristi (Tuula Sinisilmässä) ideoi kaasoni kanssa ihanasti luonnonkukkia kampaukseeni (herttalyhtyä ja arabicumin irtokukkia).

Bellician nainen (olikohan hän Riitta) on varmasti hyvä kosmetologi, mutta mielestäni ei mikään meikkitaiteilija. Torstaina ns. koemeikissä annoin vapaat kädet tehdä näyttävä juhlameikki, enkä ollut lopputulokseen oikein tyytyväinen. Couperosan värittämiä poskiani ja tummia silmänalusia ei peitetty erikseen peitevoiteella, kulmat laitettiin jauhevärillä ja lopputulos oli tosi paksu ja itselleni luonnoton. Silmän alaluomen rajaukset (teki pensselillä ja tummalla luomivärillä) olivat mielestäni myös aika tökeröt, liian paksut eivätkä ihan kiinni alaripsissä. Torstaille valitsemani vedenkestävä ripsiväri oli vikatikki (oma moka), sillä tuli aika kökköiset ripset. Huuliin laitettiin huulikiiltoa, vaikka erikseen pyysin että laitettaisiin mattaa punaa kun olen menossa nimenomaan kuvattavaksi ja kiilto ei oikein toimi kuvissa. Kulmia pyysin ohentamaan jo paikan päällä, mutta poistuin kyllä kuvauksiin aika pettyneenä. Onneksi olin epäluuloinen ja olin ottanut omat meikit mukaan. Marssin Sokokselle ostamaan meikinpoistoainetta, vanupuikkoja ja huulipunan, korjasin meikin sopivaksi studiolla ennen kuvauksia. Onneksi voimakas meikki toimii ihan hyvin kuvissa, mutta hääpäiväksi en sitä halunnut.

Lauantaina sanoin sitten selvemmin mitä haluan, eli peiteväriä laitettiin poskiin ja silmien alle, kulmat tehtiin kevyemmin kynällä, alaluomien rajaus jäi pois ja luomiväriä leviteltiin korkeammalle kuin torstaina. Ripsiväri oli tavallista eikä vedenkestävää, torstai oli ikävä muistutus siitä miksen itse koskaan käytä vedenkestävää ripsaria. Huulipunan sanoin jo ostaneeni ja laitoin sen itse jälkikäteen kun unohdin ottaa paikan päälle mukaan. Lopputulos oli ihan tyydyttävä. Meikissä myös ollut ystäväni oli puolestaan oikein tyytyväinen omaan meikkiinsä. Varoitin häntä tosin etukäteen, että ei ehkä kannata antaa vapaita käsiä vaan kertoo tarkasti mitä haluaa. ;)

Halusin lauantaille myös ranskalaisen manikyyrin (omiin kynsiin), ja siihen oli erityisen pettynyt. Kynnet viilattiin ihan vinoon, vaikka hän varmisti haluamani mallin etukäteen. Valkoinen lakka oli tosi paksua mömmöä ja sitä hän levitteli niin hartaudella, että se ehti kökkööntyä ja yhtä kynttä piti laittaa kolme kertaa uusiksi. Lopputulos oli aika amatöörimäinen, voin sanoa tekeväni itse paljon paremmin mutta en halunnut ottaa sitä stressiä hääpäivän aamulle. Manikyyrissä käytettiin uv-lakkaa, joka kovetettiin laitteessa mutta ei se silti kestänyt naarmuuntumatta. Esittelin sitten hääjuhlassa sormustani aina sormet alaspäin taitettuna, eikä lähikuvaa käsistä otettu...

Eli loppujen lopuksi homma meni meikinkin suhteen ok mutta manikyyri oli aika syvältä. Olin odottanut ammattilaisen saavan paljon parempaa jälkeä aikaan. Itse meikaten olen ollut turhautunut meikkivoiteen sävyjen etsimiseen ja rasvoittuvaan t-alueeseen ja odotin näihin ongelmiin ammattilaisen apua. Belliciassa käytetty meikkivoide oli ihan hyvää, ja sävy oli onneksi onnistunut. Luomivärit oli kivan värisiä (näistä keskusteltiin ennen laittoa) ja ne levitettiin hyvin.

Osin tyytymättömyyteeni voi tietysti vaikuttaa sekin, että meikki oli aika erilainen kuin mitä teen itse itselleni eli näytti vaan oudolta. En nyt halua haukkua Bellician meikkausta ihan ilman itsekritiikkiäkin, oli oma mokani etten alusta alkaen sanonut selkeästi mitä haluan vaan odotin jonkinlaista ihmettä naistenlehtien muuttumisleikkien tapaan. Muistutan myös, että ystäväni oli tyytyväinen omaan meikkiinsä, eli tämä on nyt vain mun subjektiivinen avautumiseni. Toivottavasti tästä sepustuksesta on apua meikkiä miettiville morsiamille. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Auttakaa morsiota hädässä! Etsin kunnon kampaamoa Kuopiosta, joka voisi tehdä minulle hääkampauksen ensi kesänä. Myös meikkaukseen pitäisi päästä, mutta kampausta ja meikkiä ei tarvitse tehdä välttämättä samassa paikassa. Meikkiin pitäisi mennä mielellään sellaiseen paikkaan, jossa tehdään kunnon meikeillä (esim. Blasco), että tällingit kestää koko päivän ja osan yötäkin... ;) Tämä on ihan kamalaa, kun yrittää järjestää häitä paikkakunnalle, jossa ei asu... Nyt jo stressi iskee!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kävin Studio Alex T.:ssa meikissä sekä kampauksessa. Kampaaja-meikkaajana oli Tanja, joka kylläkin lehtee pois sieltä. Mutta muitakin meikkaajia ilmeisesti löytyy. Käyttivät Lancomen meikkejä. Minulla, jolla meikki yleensä lässähtää jo parin tunnin kuluttua, oli melkein täydellinen meikki vielä seuraavana aamunakin... :) Iho kyllä alkoi kiiltää, mutta sitä en odottanutkaan että pysyisi mattana koko ajan. Hyvää jälkeä tekevät kaikki tässä kampaamossa! Kaasoni kävi toisella Alexin kampaajalla (Hanna) ja kampaus oli mieltei hienompi kuin minulla. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oikeesti kiitos tiedosta. Soittelen tuonne ja kyselen vähän... Lisääkin saa vielä ilmoitella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lueskelin tuossa keskustelua milloin kannattaa varata kampaaja-aika ja meikaaja-aika. Monet ovat tehneet sen jopa vuosi tai ainakin vähintään kuukausia etukäteen. Joten kysyisinkin, että osaako kukaan kertoa miten varattuja Kuopion kampaamot, esim. aiemmin mainittu Ilme tai Alex T., ovat? Onko turha haaveilla niistä tai ylipäätään saavansa kampaus- ja meikkausaika tulevalle kesälle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me käytimme viime elokuussa Nova Beautyn palveluita häidemme yhteydessä. Meikattavana kävivät morsian (minä), kaasot, äidit, sulhasen sisko ja sulhanenkin. Osa otti myös kampauksen heidän kampaamon puolelta (minä en). Tietääkseni ainakin kaikki olimme erittäin tyytyväisiä ja itse ainakin pidin kovasti palvelusta sekä juuri minun näköisestä juhlameikistä. Täytyy kyllä myöntää, että aika paljon sain rahaa kyseiseen paikkaan uppoamaan, kun kevään ja kesän aikana kävin siellä kasvohoidoissa ja sitten itse juhlapäivän palvelut! Oli kyllä kaiken sen arvoista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään