star

Kauneuspalvelut - Pori

46 viestiä aiheessa

Pakko suositella siis omaa kampaajaani ja meikkaajaani

Eli Porin Ruosniemessä siinä postin ja tilitoimiston yhteydessä on sellainen kuin

Bellezza Marjorie

Kampaajana ja kosmetologina siinä työskentelee Marjo Mattila, joka tekee aika vakuuttavaa jälkeä.

Mikäli kiinnostaa esim. puh. nro tai tarkempi osoite, laita vaikka yv:tä.

:-X

Marjo on tehnyt mulle niin meikin ja kampauksen siihen huomenlahjakuvaukseen, että tulee tekemään myös hääkampauksen ja meikin.

...niin ja tekeehän se mulle vielä rakennekynnetkin...ja hiustenpidennys on jo tehtynä  ;D

Star

edit:

eli sen verran hintatasosta, että onhan se selvä et hinta on hieman alhaisempi kuin keskustan kampaajilla, joten siinäkin mielessä voin suositella (keskustassa on aina korkeampi paikan vuokra yms. joten se näkyy ja tuntuu hinnoissa)

Siellä on myös hyvät tilat vaihtaa sitten mahd. hääpukua ylle, kuten meidän tapauksessa (koska mennään siitä suoraan hääkuvaan)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siskoni meni naimisiin viime kesänä. Olimme molemmat (sekä sulho) kammattavina (siskoni myös meikattavana)

Clazessa.

(aika keskustassa, en muista nyt osoitetta) Siskoni on käynyt tuolla jo jonkin aikaa muutenkin, ja molemmat saimme todella upeat kampaukset, siskoni siis myös loistavan meikin! Hintaa taisi hääkampaukselle sekä meikille koeversioineen tulla yhteensä 150e. Kampaajana mulla oli sellainen nuori vaalea tyttö, siskollani sellainen (anteeksi ilmaisu) isokokoisempi tumma nainen, nuori hänkin. Ihan huipputyytyväisiä olimme molemmat. Käyttävät lisäksi Tigin tuotteita. Multa yleensä lähtee kampausta kuin kampausta purkaessa miljoona hiusta, mutta nyt vain harjasin hiukset auki eikä varmaan karvaakaan irronnut.  Clazea suosittelen siis. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tekee sekä kampauksen että meikin Mari Viljanen Hiushuone Royalista (Länsipuisto). Hemmetin hyvä kampaaja ja kampauksien tekijä! Aina osunut yhteen ajatukset! Voin suositella lämpimästi...nuori innovatiivinen ja idearikas kampaaja  ;D. Varmasti saat ehdotuksia ja juuri sellaisen kampauksen kuin haluat! Valmistuu kesällä maskeeraajaksi, mutta tekee jo nyt meikkejäkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kenelläkään tietoa/kokemuksia Wautsista? Kovasti nykyisin itseään mainostavat, kun ovat ymmärtääkseni muuttaneet liikkeen lähemmäs keskustaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Hiusmuotoilukeskus Glazea. Sieltä saa trendikkään kampauksen tai perinteisen miten vaan. Saman katon alta saa kynnet ja meikinkin, ei tarvi lähteä muualle. Alla yhteystiedot. Itse olen käynyt jo vuosia ja paikassa nuorekas meininki ja hyvät kampaukset/värit ym.

http://www.glaze.fi/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Missä olette Porissa käyneet ottamassa ja huoltamassa rakennekynsiänne?

Mä suunnittelen ottavani sellaiset ainakin hääpäiväksi (tai siis tietty viikkoa tms. ennen).

Mitä maksoit?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen itse käynyt Linja-autoaseman parturikampaamossa ja siellä tehdään sekä meikki, että kampaus hääpäiväksi. Nuoret ja kokeneet parturit ovat ainakin minulla sopineet yksiin ajatusmaailman kanssa. Suosittelen ehdottomasti paikkaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynnet kannattaa ottaa Pick&Payssa sijaitsevassa liikkeessä. Olen kuullut siitä pelkkää hyvää. Onko se sitten kosmetologi vai pelkkä kynsistudio, sitä en tiedä. Mutta kyselin kampaajaltani ja hän sanoi, että kyseinen kosmetologi on suomenmestari rakennekynsien teossa ja tekee ihan mahtavia kynsiä. Sinne ainakin minä aion mennä. Ja sitten Kauneushoitola Duettoa on kehuttu kasvohoidoissa ym.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

einolan milla tekee mun kampauksen ja hankki meikkaajankin... MIlla vaan on aika buukattu, itse varasin ajan hääkampaukseen joskus tammikuussa kun häät on kesäkuussa.

Gallen-Kallelankadulla on kampaamo ja kosmetologi mirka ahola ja pirkko? ahola siellä tekevät molemmat myös yhdessä paikassa... oli mun toinen vaihtoehto...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Rakennekynnet kannattaa ottaa Pick&Payssa sijaitsevassa liikkeessä. Olen kuullut siitä pelkkää hyvää. Onko se sitten kosmetologi vai pelkkä kynsistudio, sitä en tiedä. Mutta kyselin kampaajaltani ja hän sanoi, että kyseinen kosmetologi on suomenmestari rakennekynsien teossa ja tekee ihan mahtavia kynsiä. Sinne ainakin minä aion mennä. Ja sitten Kauneushoitola Duettoa on kehuttu kasvohoidoissa ym.  :)

Mä varasin nyt ajan sieltä Pick'n'Payn studiosta. Siinä on kampaaja samassa paikassa. Rakennekynsien hinta on 85-105 euroa, mutta jos laatu on kohdallaan niin ei se kirpaise.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin kaikille oikein lämpimästi suositella Puuvillan Hiusstudio Head Up:a, jossa kampaajana toimii Riikka Tankka. Liike on melko uusi, mutta sitäkin parempi, ja sijaitsee siis Puuvillassa, Liisa Nojosen alakerrassa. Hinnat on TODELLA edullisia, mutta laatu ei kuitenkaan mistään suunnasta kärsi. Oma kampaukseni maksaa Riikalla 40e, kaasojen (2 kpl) 90e yhteensä. Ei siis ole hinnalla pilattu paikka. Suisittelen erityisesti sellaisille ihmisille, jotka uskaltavat antaa kampaajalle vapaat kädet ja suunnitteluvaraa (myös hiustenleikkuussa ja -värjäyksessä)  -tulokset on aivan ihmeellisiä! Toki perinteisetkin leikkuut, värit ja kampaukset onnistuvat, sillä Riikalla on taipumus ymmärtää asiakkaan toiveet harvinaisen hyvin ja hän osaa ne myös toteuttaa.

Riikan kautta sain myös meikkaajan hääpäiväksi. Hän on Riikan vanha koulukaveri, joka tekee meikin 30e hintaan (sis. koemeikin). Mielestäni siis melko edullista touhua, kun asiansa osaavat kuitenki todella hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin Kassiopeiassa koekampauksessa, koemeikissä ja sitten minulle tehtiin rakennekynnet. Kynnet onnistuivat loistavasti, ja tekijä oli vuosi sitten valmstunut kosmetologi, Sokoksessa kynsiä kehuttiin heti vaikkei niissä ollut päällä edes lakkausta.

Samaa ei voi sanoa meikistä. Minulla on rasvoittuva pintakuiva sekaiho, joka on tosi ongelmallinen. Yleensä itse tekemäni meikki kuitenkin pysyy hyvin, mutta tämän Grimas-väreillä tehdyn meikin pysyvyys oli jotain tunnin mittainen. On tosi hassua että kampaaja/meikkaaja/stylisti kertoi käyneensä koulua ½ vuotta lukion jälkeen. No, ilmeisesti kokemusta ei oikein ole vielä kertynyt niin paljon että olisi osannut minut meikata. Otan oman meikkivoiteeni mukaan kun menen sinne lauantaina. Onneksi silmämeikki onnistui hyvin. Ihmettelen vain että saa sitä kaikilla koulutustasoilla käyttää nimikkeitä...

Kampauksesta kerron sitten lisää häiden jälkeen, mutta Kassiopeian kosmetologi oli tosiaan minusta asiansa osaava.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt kun häistä on kulunut jo muutama kuukausi, kerron kokemukseni Kassiopeiasta.

Kosmetologin tekemät kynnet eivät kauaa pysyneet, mutta rakennekynsillehän ei voi takuita antaa.

Kampaus pysyi hyvin ja oli nätti.

Meikkiin vein oman meikkivoiteen (Kanebon liquid finish) ja kokemukseni mukaan meikki onnistui.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervehdys! Onkohan Porissa yhtään paikkaa, jossa meikki ja kampaus luontuisivat samalla kertaa?? Ei ole vielä eteen tullut, mutta etsiminen jatkuu! Joten auttakaa naista mäessä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

Mä en oo paras ihminen neuvomaan tässä, kun olen itsekin ollut vähän hakusessa paikkojen kanssa,

mutta mieleen tuli heti, että Kampaamo Pikku-Sevillan vieressä on ainakin kosmetologi. Tosin mulla ei ole kokemuksia siitä kosmetologista, mutta Sevillaa ainakin voin suositella.

se on vähän niinkuin ne menis yhteen paikkaan vaan kun kosmetologi on siinä ihan seinän takana

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse varasin ajan Tytti Kaukiaiselta joka tulee sitten paikkaan kuin paikkaan meikkaamaan 30e ja meikkaa niin usein että morsian on tyytväinen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä voin suositella MyWay:tä. Merja teki ihanan hääkampauksen ja todella kivan meikin. Ja kävin itse asiassa siellä meikissä ja kampauksessa toiseenkin tilaisuuteen liittyen. Molemmilla kerroilla sekä kampaus että meikki oli just jetsulleen toivomani laiset.

Hinta taisi olla koekampauksineen ja -meikkeiniin muistaakseni n. 130 euroa. Saattoi kyllä olla vähemmänkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät viime syksynä Porissa, ja teetin kampauksen ja meikin sellaisessa paikassa kun parturi-kampaamo Sävel. Lisäksi ne teki siellä myös ranskalaisen manikyyrin. Oli kyllä melkoisen työn takana löytää sellainen paikka, mistä saa kaiken tuon... Kun olen itse Keski-suomesta enkä juurikaan tunne Porin kaupunkia. Kiireessä ei olis ollut kiva juosta ympäri kaupunkia hääpäivänä, varsinkaan jos ei tunne paikkoja hyvin :) Voin lämpimästi suositella tuota Säveltä - henkilökunta oli tosi mukavaa ja ystävällistä, ja kampauksesta ja meikistä tuli juuri sellaiset kuin toivoinkin, sekä kynsistä myös. Plussaa oli myös se, että samaan hintaan (mulla oli joku sellanen hääpaketti tms.) kuului myös sulhasen föönaus. Aikoja sinne löytyi tosi hyvin - varasin muistaakseni joskus kesäkuussa ja häät oli syyskuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dallas Pinkistä saa ainakin meikkauksen ja kampauksen. Itsellä elokuussa sinne aika. Liike On Gallenkallelan kadulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dallas Pink varmasti sopii parhaiten "trendikkäälle" morsiamelle, ainakin omien kokemusteni perusteella. Sävel on Dallas Pinkistä vain n. 150m päässä, joten keskustassa siis molemmat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse oon ajatellut mennä meikattavaksi Kauneushoitola Duettoon. Onko joku käynyt siellä meikattavana?

Toi Glaze on yksi varteenotettavista vaihtoehdoista kampauksen tekijäksi...

Muokattu: , käyttäjä: Morsian 1.8.2009

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon itse ajatellut myös tuota säveltä. Parturissa tullut siellä käytyä, joten meikistä ei ole kokemusta. Toukokuun lopulla olisi yhdet häät jolloin ajattelin sillon mennä testaamaan meikkauksen. Parturikampaajista en ole muuta kuullut kuin hyvää vain, ja yhdyn myös itse siihen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Millasta palvelua parturi-kampaamo Hiussalista saa? Onko jollekin tehty hääkampausta siellä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiusmuotoilukeskus Claze on ainakin hyvä paikka jossa kannattaa käydä kyselemässä... tekee myös meikit...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Mistähän löytäisin Porista ihmisen tai vaikka koneen, joka ruskettaisi minut? Kaipaisin siis suihkurusketuspaikkaa. Koitin googlellakin, muttei anna Porista yhtään osumaa. Erikoista. Missä olette käyneet, vai eikö täälläpäin ole mokomia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään