Muruli

Geeli- vai akryylikynnet?

105 viestiä aiheessa

Joskus viime kesänä kertoilinkin täällä jo kokemuksiani geeleistä, mutta pieni kertaus. Akryyleistä ei ole kokemuksia lainkaan, ja geeleistä sekä tipillä tehdyistä että eräänlaisen 'muotin' päälle geelillä rakennetuista, joista noi muotin kanssa rakennetut on mulle mieluisammat. Pidän lyhyistä ja melko luonnollisen näköisistä kynsistä, mutta ranskalainen manikyyri on silti ykkössuosikki vaikka ei niin luonnollinen olekaan ;) Tässä liitettynä kuva, missä toisessa peukalossa on jo geeli, mutta toinen on luonnontilassa, eli ohut, epätasainen, kärjestä keltainen ja kaikinpuolin epäsiisti. Geelikynnen paksuus ei näy tuosta, mutta itse siis suosin melko paksuja, ihan siksi että sellaiset mulla vaan yksinkertaisesti kestää paremmin, itse kun olen aika varomaton käsieni ja kynsieni kanssa.

Mutta tuon kuvan halusin laittaa näytille siksi, että pitkiä 'kotkankynsiä' vierastavat näkisivät että rakennekynnet voivat periaatteessa olla millaiset vain, tässä esimerkki lyhyehköistä ja paksuista, jotka silti (ainakin mun mielestä) on selkeesti kauniimmat kuin omat hirvitykseni. Varmasti riippuu tekijästä, joten kannattaa ennen kynsien laittoa kysellä vaikkapa kuvia tekijän aiemmista töistä tai ainakin kertoa selvästi mitä haluaa.

post-14907-1206565649_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on joulukuusta lähtien ollut geelikynnet, nyt on 3:t tipit menossa. :) Häitä ennen vaihdetaan vielä tipit ja laitetaan sitten ranskalaisena manikyyrinä noi kynnet. Mä olen tykännyt ihan vietävästi näistä kynsistä. Mulla on luonnostaan pitkät kynnet, mutta armottoman ohuet, katkeaa pidempänä kynnen puolivälistä asti pahimmillaan.. :blink: Nyt geelikynsien aikana ei ole katkennut yhtäkään, vaikka on pidemmät kynnet ja teen siivoustyötä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

pakko tulla tänne elvistelemään B) mulle laitettiin tänään geelit kynsiin. oon ihan myyty :) siis ihan oman kynnen päälle ja muutamat timantit ja koristukset perään B) laitan kuviakin jossain kohtaa je kerron kokemuksia kunhan ehdin pitään näitä :lol: :lol: :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sanonpa nyt minäkin mielipiteeni tähän asiaan :P

Eli musta toi kyssäri geelit vai akryylit on ikuisuuskysymys - jokaiselle se paras vaihtoehto selviää vain kokeilemalla! Itellä ollut molemmat ja mä liputan täysillä geelien puolesta. Niissä huoltoväli 5vkoa kun akryylit jo viikon jälkeen laitosta rupes lohkeilemaan :huh: Mun sisko taas on täysin akryylien puolestapuhuja (vaikka vois kuvitella että meillä suhtsamanlaiset oman kynnet rakenteet)

Suuri osa on myös kynsientekijällä ja hänen ammattitaidollaan! Myös geeli-/akryylimerkkejä on niin monta erilaista että oikeastaan kokeilemalla vaan selviää. Itsellä ollut rakennekynnet viime syksystä lähtien ja vasta kolmanteen paikkaan olin tyytyväinen. Vaihdoin siis paikkaa aina kun tuntui ettei ko. paikka ollut mun juttu ja nyt löysinkin lopulta ihan huippupaikan!

Joten eka kerta on vähän "hazardia" ja sitten kun itellekin tulee ammattitaitoa vertailla ja kattella niin sitten varmasti löytyy hyvä! Joten älkää luovuttako jos ekassa paikassa ette oo tyytyväinen tulokseen - ei tod. tarkoita että vika olis teijän kynsissä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Olen hoitotyössä ja mulla ainakin kynnet ovat pysyneet hyvin. Geelit pysyvät paremmin kuin akryylit. Periaatteessa hoitotyössä ei saisi olla rakennekynsiä, mutta meillä on osastolla muillakin kynsiä eikä kukaan vielä ole valittanut. Pidän kynnet aina melko lyhyinä ja en mitään räiskyviä lakkoja töissä.

Mä olen myös hoitoalalla. Mulla oli opiskeluaikana käytännön jaksojen välissä akryylikynnet, yhteensä pari kuukautta. Tokan kerran otin kynnet häihin, otatin pois ennen töihin paluuta loman ollessa lopussa. Kolmannen kerran otin laitatin kynnet kun lähdin ex-työpaikasta ja oli lomapätkä tiedossa. Töissä en ole pitänyt, koska hoitoalalla ei saa rakennekynsiä olla, sen paremmin kuin kynsilakkaakaan.

Jos ala olisi toinen, ottaisin oitis ja pitäisin myös. Mulle akryylit oli oikea valinta, kestävät ja pysyivät siistinä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen veljen vaimo on hoitaja sairaalassa ja hänellä on geelikynnet.

Itselläni on akryylit ja olen tykännyt. Irtoilemisen tai kupruilun suhteen ei ole ollut mitään ongelmia. Lisäksi kynsilakka pysyy viikon - puolitoista hyvänä kynnellä. Sitten pakko poistaa ihan kynnen kasvamisen takia. Ennen kynsilakka lähti viimeistään viidessä päivässä, yleensä parissa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Geeli kynsistä ei ole kokemusta, mutta minulla on nyt kolmatta viikkoa akryyli kynnet, ja täytyy sanoa, että tykkään! Kerran ole niitä viilannut ja lakannut kirkkaalla lakalla. Kasvun merkkejä, lohkeilua, irtoilua, kupruilua, naarmuja ei näy. Olen siivonnut ja touhunnut ihan normaaliin tapaan, ja tuntuu että jos olen vaikka tolvassut kynnen oven karmiin, niin ennemmin mun oma kynsi lähtee kun akrylli. Mun kynnet on tehty muotilla (eli teipillä) ja näistä tuli minusta tasaiset ja luonnolliset. Muutamalle ystävälle on tehty akryylit tipillä ja ne ovat ollut huomattavasti paksummat ja ovat jo viikon päästä osaksi lähteneet sekä tarvinneet huoltoa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma kynsi irtoaa sormesta ja on enää pari milliä kiinni sormessa. Kynen alle kertyy paksu kerros ihan kun hilsettä ja kynsi taipuu ylös ja irti sormesta. Lääkärissä oon juossu ja sienikoe otettu joka nega. On kipeä koskettaessa. Voiko minulle laittaa minkäänlaisia kynsiä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokemusta on sekä akryyleistä että LCN:n geelikynsistä. Geelit ei meinaa pysyä millään. Pitäisi olla hirmuvarovaisesti koko ajan ja silti ne ikäänkuin irtoavat kynnestä ja vähän ajan päästä irronnut osa lohkeaa. Kokeiltua tuli eri tekijöitäkin, jos vaikka olisi ollut siitä kiinni.

Nyt on kokeilussa akryylit ja toistaiseksi hyvältä näyttää. Koskaan ei tietenkään voi varma olla.

Mielestäni riippuu kovasti siitä millaiset kynnet on ja mikä niihin tarttuu ja pysyy kiinni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Erikoista, lähinnä tuo lohkeaminen. Mut eihän ne tosiaan kaikille edes sovi. Voi olla hyväki kokeilla muita kynsiä, niin huomaa erot ja löytää itselle sopivat.

Mulla on ollu geelit nyt 1,5v ja suurempia ongelmia ei oo ollu. Muutama vuosi sitten oli kans pariin otteeseen ja sillon ne ei pysyny ollenkaan. Tulin näin jälkiviisaana siihen johtopäätökseen, että pidin kynsiä aiemmin niin pitkänä ettei ne voinu mun käytössä kestää. Nykyään en juurikaan varo kynsiä (tai sitten en huomaa sitä), mutta pidän ne järkevän mittaisena.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Erikoista, lähinnä tuo lohkeaminen. Mut eihän ne tosiaan kaikille edes sovi. Voi olla hyväki kokeilla muita kynsiä, niin huomaa erot ja löytää itselle sopivat.

Mulla on ollu geelit nyt 1,5v ja suurempia ongelmia ei oo ollu. Muutama vuosi sitten oli kans pariin otteeseen ja sillon ne ei pysyny ollenkaan. Tulin näin jälkiviisaana siihen johtopäätökseen, että pidin kynsiä aiemmin niin pitkänä ettei ne voinu mun käytössä kestää. Nykyään en juurikaan varo kynsiä (tai sitten en huomaa sitä), mutta pidän ne järkevän mittaisena.

Mulla oli LCN:n geelikynnet melkein kaksi vuotta. Kokeilin eri tekijöitäkin mutta nyt luovutin koska minun kynsilaadullani ne eivät pysy. Kaverillani pysyvät kuin unelma... <_<

Kynnet pidän sen mittaisina että kämmenpuolelta katsottuna kynnen kärkeä näkyy max milli. eli järkevän mittaiset mullakin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle laitettiin geelikynnet (valmiilla tipeillä) kun halusin mahdollisimman kestävät kynnet. Näyttivät täydellisiltä n. 4 päivää (otin 2 päivää ennen häitä) ja sitten alkoi vähän reunoista irtoilla parista kohtaa mitä ei kyllä huomannut kuin todella läheltä katsottuna. Kynnet kestivät minulla sen 3 viikkoa mutta koska omat kynteni kasvaa niin mahdotonta vauhtia, niin silloin oli jo 3mm kasvua juuressa ja piti ottaa pois. Pois ottaminen olikin sitten ihan uusi operaatio. Akryylikynnet saa liottamalla pois mutta nämä piti hioa pois kun ovat niin tukevasti kiinni. Nyt lähes 2kk häistä ja vieläkin on kynsissä geelin rippeitä :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokemusta sekä akryyleistä että geeleistä ja monista tekijöistäkin. Akryylihän pysyy kuin tauti, on kovaa kuin kivi ja jos satuttaa sormensa johonkin ei takuulla jousta pätkääkään. Lisäksi mulla alkaa akryylit aika nopsaan irtoilla alhaalta, sivuilta.

Sitten löysin ihan uskomattomalla tuurilla paikan johon en oisi ikinä mennyt ellei ois ollut pakko saada kysiä kuntoon pikana ennen matkaa. Sielläpä ei sitten tehtykään akryylejä lain, joten alkoi metamorfoosi akryyleista kohti geelejä. Tekevät LCN:n tuotteilla ja mitkään kynnet ei oo pysyneet mulla koskaan näin hyvin. Todellakin tyytyväinen olen.

Hei ja sinä *vieras* jolta kasvaa kynsi irti alustastaan. Mulla oli vuosia sitten vastaava tilanne, useammassakin sormessa. Kaikki sieni yms. testit oli negoja. Pitkän ihmettelyn jälkeen syyski paljastui sitten kilpirauhasen vajaatoiminta. Onko sulla ne arvot tsekattu? Lisäksi lääkäri sanoi etä tuommoista voi aiheuttaa ihan se jos käyttää pajon kynsiä "työkaluina" eli niihin kohdituu vääntöä tai painamista jatkuvasti.

Varmaan riippuu vähän laittajasta, alkaako laitamaan kysiä siihen päälle. Varovainen niiden kanssa täytyy olla, mutta toisaalta voi ola etä olisi myös suojaava vaikutus. Mutta älä ota pitkiä. Mulla oli rakennekynnet koko tuon "kynnet irti"-ajanjakson. En kyllä olis lähtenyt julkisille paikoille ellei olis ollut, käsin siitä ihan kamalasti. Eli rakennekynnet ja tummaa lakkaa, ranskalaisista ei voinut unelmoidakaan. Kynsimuotoilija suostui laittamaan kun vakuutin että mitään tautia ei niistä ole löytynyt, ja aina huolloissa tarkkaan seurasi mikä on tilanne.

Eri juttu on se että jos sulla on sattunut siihen kynteen joku isku tmv niin sehän irtoaa se kynsi ja sille ei mitään voi. Toisn noissakin jutuissa monet kynsimuotoilijat on ihan velhoja.

Mutta mulla siis toimi se että lääkitys kohdalleen, ja kynnet kasvoivat hissukseen takaisin kiinni. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut nyt vajaa puolen vuoden ajan geelikynnet. Aluksi oli vaikeampaa ja pari lohkeilua tapahtui, mutta viime aikoina on olleet erittäin hyvät. Koko ajan samat aineet ja sama tekijä. Pituuden pidän maltillisena, koska harrastukseni ovat aika rajuja kynsille, mutta koristeita otan lähes aina kynsiin. Suosittelen! Kädet näyttävät niin naisellisilta ja huolitelluilta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on ollut sekä akryyli- että geelikynnet useamman kuukauden. Minulla kummatkin pysyivät yhtä hyvin ja kummassakin oli yhtä pitkä huoltoväli. Ensimmäisen kerran kun oli pitkät kynnet, kynsi repesi alle viikon päästä laitoista sillä en osannut niiden kanssa olla varovainen. Sitten taidot karttuivat ja pysyivät hyvin monessa mukana. Esineisiin oppi tarttumaan niin etteivät pitkätkään kynnet katkeileet. Juuri varomattomuuden takia ottaisin kynnet pari päivää ennen häitä. Tai niin paljon aikaisemmin että ehtii tottua ja huollattamaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut sekä akryylit että geelit. Geelikynsiähän on monenlaisia, esim. aiemmin mainitut LCN:t on mun mielestä ihan onnettomat. En ole kertaakaan saanut koko huoltoväliä (3vk) pysymään kaikkia kynsiä. Akryylit oli iha ok, mutta eivät pysyneet siisteinä kolmea viikkoa, vaan alkoivat nousta reunoista ja oma kynsi alla näytti rumalta, joten oli pakko pitää peittävää kynsilakkaa koko ajan.

Nyt mulla on ollut puol vuotta jo tosi ihanat geelikynnet, jotka pysyy ja näyttää tosi kauniilta koko huoltovälin (jopa neljä viikkoa!) En vaihtaisi enää pois kyllä. Mun omat kynnet on niin haperot, että ne näyttää tosi rumalta ja katkeilee ilman geelejä. Näissä geeleissä on lisäksi se hyvä puoli kun niitä ei tarvitse varoa mitenkään. Olen maatilalla töissä, joten teen paljon fyysisiä hommia käsilläni, eikä kertaakaan ole kynnet kärsineet. Päinvastoin, kädet näyttää aina hyvältä ja huolitellulta, vaikka olisi juuri paskaa lapioinut :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli geelikynnet viime vuonna, keväällä laitoin ja syksyllä pois.

Pidin kovasti, olivat nätit, mutta kynteni kasvavat nopeasti ja huolloissa sai rampata yhtenään, mikä ei ollut mun juttu.

Naimisiin mennessäni olen aina halunnut että tämmingissä ollaan kynsiä myöten mutta kuinka on geelien laitto vain pieneksi ajaksi ?

Geelit ovat selkeästi paremman näköiset kuin omat laitetut, mutta viimeksi poiston jälkeen kynsien palautuminen kesti usean kuukauden. Olivat hauraat ja ikävän tuntuiset pitkään.

Oliskohan siis mahdollista vaikka ettei geelien alle kynttä hiottas paljoakaan ja poisto suoritettaisiin sitten häiden jälkeen ja kynsi voisi olla parempi laatuinen ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään akryylikynsistä enemmän, geelit eivät mulla pysyneet. Omatkaan kynnet eivät ole olleet mitenkään extrahuonossa kunnossa pois oton jälkeen, vaikka oon aina ihan itse repinyt ja viilaillut pois. Kiva olis pitää aina, mutta noihin saa rahaa uppoamaan kyllä ihan kiiettävästi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla viime kesän oli geelit ja tykkäsin silloin, ja kun muistin käyttää runsaasti LCN:n Super hardeneria heti laitosta asti, ei neljän viikon aikana tapahtunut ilmaantumista ollenkaan. Syksyllä, kun annoin niiden kasvaa pois, pysyi ne mulla kohtuullisen siistinä juuri kirkkaan lakan ja hyvän häivytetyn rajan ansiosta noin 8 viikkoa.

Nyt ennen häitä laitettiin eri paikassa akryylit ja tykkään näistäkin. Jos tykkää mustasta, niin akryylillä saa oikeasti mustaa, eikä sellaista harmahtavaa, niin kuin geeleillä.

Toiseen huoltoon vaihdoin eri paikkaan hinnan takia ja kahden päivän kuluttua oli ihan ilmaantunut ja lohjennut akryyliä reunoista, mutta se meni takuuseen ja sain minihuollon veloituksetta ja nyt on ollut monta päivää ihan siistit.

Mutta siis sehän tosiaan riippuu omasta kynnestä, kumpi pysyy paremmin ja mikä, kun niitä geelejä ja akryyleitäkin on monia eri merkkejä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollu kohta puol vuotta geelit ja hyvin on kestäneet. Huoltojen välillä olen itse niitä viilannut, joten on pysynyt ihan nätteinä. Kesällä kokeilin geelejä myös varpaisiin ja olihan nekin ihanat. Kestää jopa 8 viikkoa, jos vaan jaksaa aina itse välillä viilailla lyhyemmäksi, eikä kyllä paina kengissä vaikka olisi jotakin koristeita (itselläni on isovarpaissa muutama "timantti")

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjoittelinkin tänne jo aikaisemmin omista kokemuksistani. Vaihdoin juuri Universal Nails geelikynsistä akryylikynsiin, koska halusin siirtyä lähempänä kotiani sijaitsevaan paikkaan.

Mulla on kokemusta geelikynsistä noin vuoden ajalta. Geelikynnet kestivät minulla noin kolme viikkoa, pari kertaa kestivät neljä viikkoa, ja muutaman jokusen jouduin korjauttaman pari irronnutta kynttä jo viikon-parin kuluttua huollosta. Geelihän ei ole ihan kovaa heti laittamisen jälkeen, joten pitää olla varovainen, ettei tuoreita kynsiä tökkää mihinkään kovaan tai terävään. Pääsääntöisesti geeli laitettiin mulla aina omalle kynnelle, mutta jos kynsi katkesi, aloitettiin koko homma alusta ja laitettiin kärkeen tippi, jonka annettiin kasvaa pois. Jossain vaiheessa geeli alkoi aina nousta reunoilta vähitellen ja muutenkin tuntui, että mun kynnet vähän hylkivät sitä geeliä, eli eivät pysyneet niin "liimattuna" kiinni kuin joillain muilla. Pituus on mulla aina aika maltillinen, joten siitä ei pysyvyysongelmat johtuneet. Ja muoto mulla on yleensä tylppä, mutta kokeilin jokusen huollon ajan myös ovaalin muotoisia ja yhtä hyvin pysyivät.

Nyt siis siirryin uuden kynsimuotoilijan suosituksesta akryyleihin, jotka on olleet nyt kolme päivää ja näyttävät edelleen täydellisiltä. Akryyli laitettiin vanhan geelipohjan päälle eli geeliä ei ihan kokonaan poistettu alta. Eli pystyn sanomaan akryylin pysyvyydestä mun kynsilläni vasta muutaman huollon päästä. Materiaali on selvästi kovempi ja kestävämpi kuin geeleissä, mutta muuten fiilikset on samanlaiset, siis se tuntuma. Kynsien ulkonäkö tulee akryyleillä ainakin mun tapauksessa vähän siistimmäksi (mulla on ranskalainen nyt ja valkoisen raja on siistimpi kuin geeleissä oli). Nämä on myös vähän paremmin muotoillut kuin mitä entinen tekijäni teki (joskus vähän epätasaista/epätasapaksua jälkeä), eli tykkään senkin puolesta.

Jännityksellä nyt siis odotan, miten pysyvät, ja toivon parasta (uusi paikka oli tosi kiva, tekijä erittäin hyvä ja hinta järkevä). Toivoisin, että kestäisivät sen 4 viikkoa, niin ei tarvitsisi niin kovin usein ravata huollossa (geelejä piti huoltaa 3-3,5 viikon välein). Rakennekynsistä en tule varmaankaan enää luopumaan, sen verran kauniit ja huolitellut kynnet mulla nyt on. Luonnonkynnet näyttävät vaan jotenkin nykyään niin ällöttäviltä... :D

Edit: Kesällä mulla oli myös varpaissa geelit, joissa ranskalainen kärki. Kestivät kauniina kuukauden verran, sitten alkoi ranskis lohkeilla. En ole huoltanut, vaan annan kasvaa itsekseen pois. Siististi kasvavat pois.

Muokattu: , käyttäjä: PrinsessaFiona

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyselen nyt täältä neuvoja, kun mulla on nyt ensimmäistä kertaa geelikynnet. Eli ne on laitettu 10.10. ja hyvin ovat pysyneet. Ja siitä kysymys sitten olikin, eli onko jotain maksimiaikaa, minkä kynnet saa/voi olla? Olen viilaillut niitä muutamaan otteeseen pituudesta ja myös vähän sitä geelauksen rajaa kynnen päältä, niin se ei näy (minua) häiritsevästi. Ja kun käytän värillistä lakkaa ja koristeita, niin kynnet näyttävät hyviltä. Ajattelin vain, että onko kynsien repeämisvaara suurempi, kun ne tipit kasvavat pois?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaakohan joku kertoa, pystyykö epätasaiseen kynteen ottamaan minkäänlaisia rakennekynsiä? Minulla siis omat kynnet kasvavat epätasaisesti "muhkuroille"; asiaa on tutkittu ja se ei johdu mistään sairaudesta, vaan on ihan vaan geneettinen virhe. Koskaan en siis omista kynsistäni voi saada tasaisia ja kauniita, mutta olen miettinyt, että häihin olisi kiva saada kuitenkin kynnetkin nätiksi. Mulla ei siis koskaan ole ollut minkäänlaisia rakennekynsiä, joten en yhtään tiedä, voiko niitä tämmöisiin röpelökynsiin edes tehdä ja kumpi olisi sitten parempi yrittää tehdä, geelaus vai akryyli?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Osaakohan joku kertoa, pystyykö epätasaiseen kynteen ottamaan minkäänlaisia rakennekynsiä? Minulla siis omat kynnet kasvavat epätasaisesti "muhkuroille"; asiaa on tutkittu ja se ei johdu mistään sairaudesta, vaan on ihan vaan geneettinen virhe. Koskaan en siis omista kynsistäni voi saada tasaisia ja kauniita, mutta olen miettinyt, että häihin olisi kiva saada kuitenkin kynnetkin nätiksi. Mulla ei siis koskaan ole ollut minkäänlaisia rakennekynsiä, joten en yhtään tiedä, voiko niitä tämmöisiin röpelökynsiin edes tehdä ja kumpi olisi sitten parempi yrittää tehdä, geelaus vai akryyli?

Voi laittaa rakennekynnet. Oman kynnen pintaa hiotaan ennen tippiä/geeliä/akryyliä, joten epätasaisuus ei vaikuta lopputulokseen. Itse laittaisin geelikynnet, koska ne ovat "luonnollisemmat". Akryyli on kovempaa ja altistaa oman kynnen vaurioille jos ei kynsien kanssa osaa olla tai satuttaa sormensa. Kannattaa huomata, että geeleissä on eroja eli "geelikynnet" ei todellakaan ole mikään universaali ilmaisu yhdelle tekniikalle ja aineelle. Valitettavasti vaan kokeilemalla selviää, mikä itselle sopii. Jos asut pääkaupunkiseudulla niin voin tarvittaessa suositella hyvää paikkaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En asu pääkaupunkiseudulla (Oulussa), joten valitettavasti vinkkejäsi en nyt voi hyödyntää. Täytynee käydä kyselemässä täällä kynsiä tekevistä paikoista ihan paikan päältä millaiset tällaisiin kynsiin olisi parasta tehdä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään