Elwiira

Hikoilulle EI kiitos!

149 viestiä aiheessa

Kiitos kaunis naikkareille!!!

Luettuani tämän ketjun riensin heti apteekkiin ostamaan Absolut Torria. Ekan käytön perusteella aine todella toimii! Taisin tosin laitta sitä ekaksi liian ohuelti, mutta seuraavana päivänä lähdin töihin uhkarohkeasti ilman dödä, ja katsohan vaan kainalot oli ihan absolut torr koko päivän  ;D Miksei tätä ainetta mainosteta missään!? Olen kärsinyt vuosia kamalasta kainalohiestä ja kokeillut varmaan kaikkia mahdollisia antiperspirantteja, myös apteekin omia joista bats on ollut kyllä huonoin mitä ikinä olen kokeillut (apteekin täti muuten sanoi, että jos bats ei toimi niin sitteen ei toimi myöskään triple dry...).

Onhan se Absolut Torr toki sellaista myrkkyä, ettei sitä jatkuvasti kannata käyttää. Joku toinenkin täällä suositteli biothermin deo purea, jota myös itse voin lämpimästi suositella! Dödö on kyllä arvokas, muta esim. lentokentiltä ja laivoilta saa halvemmalla ja purtelo on riittoisa. Marketti dödöistä Doven roll-on antiperspirantit on tehokkaimpia.

Seuraavaksi kokeilen tuota kuorimista... Kiitti vinkistä taas  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kainaloiden hikoiluun ehdottomasti parasta on mun kokemuksen mukaan apteekissa myytävä sininen Bats. Olen kokeillut vaikka mitä muita merkkejä, mukaanlukien Absolut Torrin, mutta Bats on ihan ylivertainen muihin verrattuna. Tosi hellävaraista tavaraa myös, ei kirvele eikä kutita vaikka laittais heti ihokarvojen poiston jälkeen, ei myöskään tahraa vaatteita.

Jos ei sekään auta, niin sitten vaan ottamaan Botox-ruisketta kainaloihin, sillähän siitä hikoilusta ainakin pääsee... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

WOU, elämäni hikoiluvapain päivä! Ostin eilen Absolut Torria vuosien Triple Dryn käytön jälkeen (joskus toimi, joskus ei, yleensä silloin kun olis pitänyt toimia ei toiminut...) ja jumapliude, kainalot oli koko päivän ihan kuivat. Olen rakastunut!!! :-X Töissä piti vähän väliä ihan tsekata kainalot kun oli sellain olo että varmana on läikät kainaloissa mut katinkontit, ei läntin länttiä. Kyllä se illalla laittamisen jälkeen kirveli mutta jos tuolla tökötillä saan pidettyä kiusallisen hikoilun kurissa niin kyllä se on jo pienen kärsimyksen arvoista :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmm, voiskohan tota Absolut Torria laittaa päänahkaan..?  :question  :P

Oon kasvissyöjä ja syön B-vitamiineja, joskus vähän liikaakin. B-vitamiineissa on se paha asia että tahtovat haista päänahan hiessä. Lisäksi inhoan kesällä niskan kostumista hiestä, vois olla aika kurko jos AT:tä vois laittaa takaraivoon. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko tuo ihme tuote  Absolut Torr ratkaisu myös sellaiseen luonnolliseen hikoiluun, joka on päivittäinen ongelma? Kysyin joskus lääkäriltä miksi hikoilen jatkuvasti. Vastaus oli, että erittäin kiivas aineen vaihdunta (joka minun kaltaiselle pienikokoiselle ihmiselle ei kuulemma ole mikään harvinaisuus) saattaa aiheuttaa hikoilua. Ihmettelin kyllä kommenttia, sillä en tiedä ketään muuta pientä ja hoikkaa ihmistä, joka hikoilisi näin paljon!!!  :-[

Minulle asia on todella ongelmallinen, koska hikoilen kun minulla on kylmä, hikoilen kun minulla on kuuma, hikoilen töissä, hikoilen koulussa ja samaten kotisohvalla. Kun taas lähden urheilemaan, en hikoile juuri lainkaa. Olen todellakin epätoivoisena miettinyt, miten selviän hääpäivästä. Kuivat kainalot tuntuvat olevan todella kaukainen unelma, toivottavasti tuo aine tepsii....

Kiitos vinkeistänne!  ;)

Mulla ainakin Absolut Torr auttoi juuri tuohon luonnolliseen hikoiluun. Aloitin 3 kuukautta ennen häitä Torrin käytön, jotta ehdin todella nähdä tehoaako se vai ei ja se tehosi  :). Vaikka häissä jännitti ja oli kuuma, niin kainalot pysyi kuivina eikä hienhajua ollut ilmassa  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla Triple dry on kyllä tehonnut erittäin hyvin, sitä pitää vaan muistaa pari kolme kertaa viikossa iltaisin laittaa. Sen olen tosin huomannut, että jos hikoilen esimerkiksi jännityksen tms. vuoksi, niin silloin kainalot kyllä kostuvat. Hassu juttu, mutta siis esimerkiksi kesällä, kuntosalilla ja muissa tällaisissa normaaleissa hikoilutilanteissa tuo aine kyllä tepsii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko tuo ihme tuote  Absolut Torr ratkaisu myös sellaiseen luonnolliseen hikoiluun, joka on päivittäinen ongelma? Kysyin joskus lääkäriltä miksi hikoilen jatkuvasti. Vastaus oli, että erittäin kiivas aineen vaihdunta (joka minun kaltaiselle pienikokoiselle ihmiselle ei kuulemma ole mikään harvinaisuus) saattaa aiheuttaa hikoilua. Ihmettelin kyllä kommenttia, sillä en tiedä ketään muuta pientä ja hoikkaa ihmistä, joka hikoilisi näin paljon!!!  :-[

Minulle asia on todella ongelmallinen, koska hikoilen kun minulla on kylmä, hikoilen kun minulla on kuuma, hikoilen töissä, hikoilen koulussa ja samaten kotisohvalla. Kun taas lähden urheilemaan, en hikoile juuri lainkaa. Olen todellakin epätoivoisena miettinyt, miten selviän hääpäivästä. Kuivat kainalot tuntuvat olevan todella kaukainen unelma, toivottavasti tuo aine tepsii....

Kiitos vinkeistänne!  ;)

Absolut Torr ehdottomasti paras keksintö ikinä!!! Itsekin hikoilen AINA (kylmä, kuuma, hermostonut ym). Talvella riittää kerran kuussa Absolutia ja päivittäin Bats, kesällä kerran viikossa Absolut ja välillä Bats.

Suosittellen että kokeilee Absolutia vähintään kerran ennen häitä (eli noin pari viikkoa) ja että se laitetaan pari ilta ennen hääpäivää (ettei kirvele ja kutita hääpäivänä), mutta paras teho jäljellä. Näin olen apteekissa suositellut monelle morsiamelle  :)

Absolutin tehosta vielä, spinningtunnin jälkeen olen hiestä märkä joka puolella, paitsi kainalot jotka ovat ihan kuivat  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin vannnon Absolut Torrin nimeen! Ennen kun käytin sitä, mun kainalot olivat aina märät, tai rehellisemmin sanottuna mun kainaloissa oli aina lammikon kokoiset läikät. Se oli tosi kiusallista ja rajoitti jopa vaatteiden valintaa. Myös mä kävin tämän vaivan vuoksi lääkärissä, ja lääkäri totesi mulle samoin kun -Noppuralle-, että tämä on hyvin tavallinen vaiva pienikokoisellekin ihmiselle.

Mutta siis asiaan, tosin vähän OT, eli -älkää nyt naurako mulle- onko mahdollista, että Absolut Torrin käyttö olisi jotenkin hidastuttanut aineenvaihduntaani ja syypää muutamaan lisäkiloon, jotka tulivat Torrin käytön jälkeen? :-/  Mua vaan ihmetyttää, kun ruokavalioni ei muuttunut silloin kun aloitin Absolut Torrin käytön, mutta jostain tuli kuitenkin muutama lisäkilo (jotka olivat kyllä ihan tarpeen- painoin silloin n. 45 kg, nyttemmin tullut tosin siitäkin muutama kilo lisää..). Toinen, ja loogisempi selitys, taitaa olla iän hidastuttama aineenvaihdunta, mutta jotenkin en usko siihenkään, koska lisäkilot tulivat niin nopeasti.

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Vai puhunko ihan höpöjä? ::)

Muoks. Täytyy vielä todeta, että elämäni on oikeasti muuttunut Torrin käytön jälkeen. Kyllä se vaikuttaa itsetuntoonkin, kun pystyy esiintymään ihmisille ilman, että kainalot on litimärät. Ja kivaa on, kun ei tarvitse vaatekaupassa miettiä, näkyykö paidassa, jos hikoo. Ihme aine!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielestäni Absolut Torr on todellakin aivan ihmeaine, sillä se todellakin tehoaa hikoiluun. Sen jälkeen ei hikoile sitten yhtään. Käytin sitä jonkin aikaa kun täältä naikkareilta sain vinkkiä siihen  ;). Sittemmin totesin että aine on pelkästään alkoholia ja alumiinia. Tämän purkista luettuani en halunnut sitä kainaloihini laittaa.. Ja sitten tulikin ongelma kun hikoilu tuli takaisin.

Alettiin miehen kanssa viime vuoden lopulla juomaan Aloe Vera (foreverlivingproductsin) juomaa ja kun kaikki sen poistamat kuona-aineet tuli pihalle, ei ole hikoilua sen jälkeen ollut  ;D. Näin siis minulla  :D.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä aiemmin kävin täällä kertomassa että hyvää oli absolut torr kunnes.. Mä aloin hikoilla senkin läpi ihan vaan sohvalla istuessani. Nyt mennään tavallisella dödöllä, koska hikoilua on ehkä hieman vähemmän ja ennen häitä alotan taas absolutin käytön. Jos kainalot vaikka tottui siihen ja se lakkas siks toimimasta? Ja joo, mä oon pieni ja mulla on kiivas aineenvaihdunta. Se näkyy myös ihosta.. kele.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos teille kaikille jotka on tähän ketjuun osallistunut! Absolut torr todellakin tepsii! Olen juuri viettänyt kaksi ensimmäistä hietöntä päivää varmaan noin 10 vuoteen!!!!  ;D

te-pa, kiitos myös tuosta huomiosta, että kainalot saattavat tottua kyseiseen aineeseen! Jos käy samalla tavalla kuin sinulle, niin tiedän lopettaa käytön joksikin aikaa ennen häitä!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jatta:

Mietin ihan samaa, että miten mahtaa vaikuttaa tuo At:n käyttö, ja mietin nimenomaan, että lisäkilot olisivat aika looginen seuraus... Voin infota miten käy! Hassua, kirjoittamasi asiat, eli itsetuntojuttu ja vaatekauppa juttu ovat ihan kuin minun elämästä ja minun ajatuksia! On tällaiset keskustelut vaan tosi hyviä, kun huomaa ettei ole ihan yksin ongelmiensa kanssa!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
niin pystyikö noiden torrin ja triple dryn jälkeen kuinka pian ajaa kainalokarvat? tai vetästä vahaliuskalla? mulla kasvaa sen verran nopeasti...

Minä pohdin ihan samaa asiaa. Ohjeessa lukee vain, että pari päivää ennen laittamista ei pitäisi poistaa kainalokarvoja, mutta entä jälkeen? Ajattelin käydä vahauttamassa kainalot häitä edeltävänä päivänä, joten milloin kannattaisi laittaa Absolut Torria?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hih. ihanaa kuulla kuinka TE kaikki muutkin olette helpottaneet elämäänne kun löysitte AT:n :-X

minäkin löysin sen täältä naikkareista ja todella olen siitä päivästä lähtien elänyt hietöntä elämää:)

hiiteen ne lääkärit ja farmaseutit jotka tarjoavat vain yhtä vaihtoehtoa eivätkä ammatissaan ota asioista selville niin että voisivat kertoa ongelmasta ja siihen sopivista tuotteista laajemmin.

minäkin vietin usean häpeällisen vuoden sekä nuoruuteni meni hikiläiskiä pelätessä ja piilotellessa.

noppura ja muut: minä käytän AT:n niin etten noin kahteen päivään ennen enkä jälkeen vahaa, sheivaa tai sokeroi kainaloita. silloin iho ehtii vähän rauhoittua välissä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin aloin käyttämään tuota Absolut Torria viime syksynä ja oikeasti oli elämän pelastus!!  Hikoilu oli vain pahentunut ja pahentunut viime parina vuotena ja varsinkin uusissa "jännittävissä" tilanteissa oli ihan kauheaa. Ja oli muuten toisiaan kiusallinen vaiva! Monet halpispaidatkin menivät kelvottomaksi, kun hikoilin ne oikeasti niin pahaksi, ettei pesukaan enää auttanut  :-[ Soitin lääkärillekin ja sieltä hoitaja suositteli tuota AT:tä.

Mutta; tuo AT menetti merkitystään n. puolen vuoden käytön jälkeen. Olen ratkaissut pulman niin, että aina välissä pidän parin viikon tauon, jolloin käytän miedonpia aineita (esim Triple Try) ja sitten taas Absolutia. On toiminut ainakin minulla.

Kannattaa tosin kyllä (kuten jo edellä muut ovat maininneet) laittaa ainetta pari yötä ennen H-hetkeä, ettei kainalot kutia, kirvele ja punoita  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen kuullut minäkin pelkkää hyvää absolut torrista. Vahaushan on yksi keino hillitä kainaloiden hikoilua, voimakkaamminkin hikoilevat kainalot asettuu myös vahauksella, koska huokoset ovat avoinna, kun karva on esillä, jolloin hiki pääsee tulemaan karvoja pitkin. Karvojen poisto vähentää hien eritystä.

Hiki itsessään ei haise, vaan sen aiheuttaa ihon pinnalla elävät bakteerit. Eli kainaloiden hygienia on myös tärkeää. Vahauksen voi tehdä ennen häitä, silloinhan on sileät kainalotkin. Mutta korostaisin, että etenkin ekalla kerralla tehtynä vahaus, saattaa aiheuttaa punoitusta ja lievää ärtymistä kainaloon. Joka voi kestää sen päivän tai kaksi. Eli jos joku ei ole koskaan aikaisemmin vahauttanut kainaloitaan, niin ei kannata ihan edellisenä päivänä ennen häitä. Mielestäni 5päivää- viikkoa aiemmin on hyvä, niin kainalot ehtii rauhoittua eikä karvatkaan ole ehtineet kasvamaan sinä aikana yleensä edes esille yhtään.

Joillakin ei kainaloiden vahauksesta tule yhtään mitään, joillakin saattaa tulla voimakastakin punoitusta kainaloihin parin jopa kolmenkin päivän ajaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

luulenpa että useimmilla meistä on nyt kyse hieman suuremmista hikoilun määristä kuin

sellaisesta johon auttaisi vahaaminen :-[

ihan kirjaimellisesti olen kokeillut kaiken muun

(paitsi aikaisemmin mainitut piikit (koska pelkään kuollakseni neuloja))

ennen absolute torria ja se vasta pelasti.

muoks: minulla ei siis vahaaminen auttanut vaikka kosmetologilla

kävin useasti yrittämässä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

siis mulle tuli kainalot niiiiiiin kipeiksi kun ensimmäisen kerran koitin Absolut Torria.. En ollu sheivannu moneen päivään ja kuiviin kainaloihin laitoin, ihan siis ohjeiden mukasest...

Mutta se kipu oli niin valtava että en voinu olla.. Noin tunnin ajan laittamisen jälkeen kärvistelin, kunnes menin pesemään kainalot. Mutta vielä monta päivää tuonkin jälkeen kainaloni olivat tosi kipeät..

Mikä mahtoi mennä pieleen?  :o :-? :-?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

iceprincess: minullakin ensimmäinen yö oli todella tuskallinen.

mutta sen jälkeen samaa ei ole joutunut kestämään.

ehkä kainalosi ovat vielä herkemmät tai jokin raaka-aine deodorantissa ei sovi sinulle?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Testatakseni asiaa kokeilin uudestaan.. Ja voi sitä tuskaa taas yöllä.. mutta hammasta purren en noussut yöllä pesemään kainaloitani, vaan päätin kestää.. No, aamun sarastaessa oli noustava, sattui jo niin paljon etten voinut olla. Ja kun en muutakaan kotoa keksinyt ja löytänyt, niin pesun jälkeen laitoin Bepanthenia kainaloon, en tiedä sitten helpottiko vai ei. Mutta nyt tällä kerralla vain toiseen kainaloon sattui valtavasti, toiseen vähemmän.  :'(

Haluaisin niin hääpäivänä olla hietön kainaloista, olkaimeton puku, ja kaikkea.. Mutta ei se ainakaan AT:ta käyttämällä onnistu. Jotenkin en enää uskalla luottaa perus-Rexonaan, joita olen vuositolkulla käyttänyt, eri tuoksuja.. Nyt tuntuu että ne ruvenneet pettämään, johtuneeko sitten hormonitoiminnan muutoksista vai mistä, sitä en tiedä..

Kauhukuvani on, että hääpäivänä kainaloni ovat litimärät ja haisen hieltä... Apua !!!

Millaista ainetta se Triple Dry on, onko tuollaista yhtä ytyä "myrkkyä" kuin Absolut Torr? Voisin kokeilla sitä, mutta jos se on yhtä kamalaa minulle niin en viitsisi rahaa laittaa hukkaan...

Auttakaa, kokemuksia... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tehoaa Triple Dry niin, että käytän sitä ihan tavallisen dödön tapaan, eli pistän joka aamu suihkun jälkeen. Kainaloni ovat herkät, mutta aine ei ärsytä eikä kutita lainkaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Princess:

Minulla toimi ja ei toiminut tuo triple dry. sitäkin on eri koostumuksia..

(roll-on, stick ja aerosoli spray)

kokeile ihmeessä jos se auttaisi sinulle kun

se ei ole ihan samanlaista tärpättiä kuin AT:)

jos minulle AT ei sopisi tai toimisi olisin mennyt yksityislääkäriin

(tai jos sama alkaisi uudelleen) sillä

sen verran hermoja raastavaa tuo hikoilun *pidätysongelman* kanssa elämä oli.

kunnallisesta lääkäristä kun ei apua ollut pierun vertaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Millaista ainetta se Triple Dry on, onko tuollaista yhtä ytyä "myrkkyä" kuin Absolut Torr? Voisin kokeilla sitä, mutta jos se on yhtä kamalaa minulle niin en viitsisi rahaa laittaa hukkaan...

Auttakaa, kokemuksia... :)

Triple dry on kyllä miedompaa, eli ei mulla ainakaan kainaloissa kutittanu/sattunu ja mulla on suhteellisen herkkä iho. Mutta triple dry ei todella ole yhtään niin tehokas kun absolut tor, ei mun kainaloissa tapahtunu hikoilun suhteen mitään poikkeavaa. Mullakin on ollu tota kutinaa ja kirvelyä kun olen absolut torria käyttäny, mutta se voi johtua ihan vaan niinkin pienestä asiasta että kainaloiden pitää olla ihan kuivat ennen kun sitä ainetta laittaa. sen takia sitä illalla laitetaankin ennen nukkumaan menoa, koska aineenvaihdunta rauhoittuu ja ei ole niin kovaa hikoilua nukkuessa. Mulla absolut torr on yöpöydällä ja laitan sitä just ennen kun sammutan valot ja käyn nukkumaan. Joskus kirvely alkaa ja joskus ei, riippuu ihan kerrasta. mutta pakko sanoa että mä sen kirvelyn kyllä kestän jos vaan saan näinkin kuivat kainalot kun nyt on. Ei voi mun mieskään enää käyttää musta leikkimielistä lempinimeä "hikikainalo"=)..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voiko tota apsolut toria käyttää imettäessä? Oon käyttänyt aiemmin ja on ollut tosi tehokas.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin tän ketjun perusteella Triple Dryn, vaikken nyt niin kauheasti hikoilusta oo kärsinytkään. Ajattelin lähinnä, että kuumina kesäpäivinä tai erityisen jännittävissä tilanteissa voi olla hyvä varautua. Meinasin aluksi, että voisin ostaa AT:n, mutta pakkaus oli niin epä-houkutteleva, että päädyin Tripleen. Se on toiminut tosi hyvin kyllä, vaikka oonkin tosi harvoin muistanut illalla laittaa sitä, kun ei oo tottunut, et illalla mitään dödöä pitäis laittaa ennen nukkumaan menoa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään