Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Kouvola


Nelli79

Recommended Posts

Olen ensi kesänä menossa naimisiin Kouvolassa. Osaatteko suositella hyviä kampaamoja? Toivoisin löytäväni kampaamon, josta saa myös samalla meikkauksen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Itse olen menossa Salon PiiaTommiskaan, Sallan laitettavaksi. Neiti on tehnyt mulle aiemminkin pidennykset, sekä muutamaan kertaan leikannut ja värjännyt tukan. Olen ollut tosi tyytyväinen. Meikattavana en ole aiemmin ollut hänellä, mutta eiköhän tuokin luonnistu.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hääkampauksista en niin tiiä, mut ite kävin Kouvolassa värjäämässä ja leikkaamassa tukkaani parturi-kampaamo Pinjassa, joka on Salpausselänkadulla ihan keskustassa. Molemmat kampaajat olivat mukavia ja ammattitaitoisia eikä kukkarokaan keventynyt liikaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Kyselisin nyt vähän uudempaa tietoa näistä Kouvolanseudun kampaamoista... Eli miten paljon hääkampauksesta(sisältäen koekampauksen) on tässä lähiaikoina veloitettu? Meikkiin en aio mennä, mutta kampauksen haluan ammattilaisen hoitavan...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä voisin suositella Parturi-Kampaamo Eitzua Kuusankoskella. Eija ei muistaakseni tee kosmetologijuttuja, mutta osaa hoitaa hiukset ja on tosi mukava ja joustava. Eitzu tukee myös suihkurusketuksia ja kulmien nyppäystä jne. Tässä kuva mun hiuksista, kun olin menossa kaverin häihin viime kesänä. http://uudettuulet.org/kuvat/kampaus.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

itse kävin valkealassa hääkampauksessa ja meikissä hiljattain. Jokelan hius-ja kauneuspisteessä. kampaamo/kosmetologiyhdistelmä toimi loistavasti. suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Suosittelen että etsitte käsiinne Noora Jaakkolan, todella taitava, kilpailuja voittanut nuori parturi-kampaaja, Työskennellyt ainakin Hius Tropiikissa ja Prisman Parturissa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Tässä vinkkejä niille jotka etsivät Kouvolan alueelta kampaajaa.

Kesällä 2004 ystävättäreni häät, hän kävi Lehtomäen hiuspisteessä teetättämässä sekä kampauksen että meikin ,ja itse kävin Paletissa

teetättämässä pelkän kampauksen, mutta olo oli varmasti yhtä hieno kun, silloisella morsiammella.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Minuakin kiinnostaisi Kouvolan kampaajat. Pitäisi varata kohta aika hääkampaukseen, mutta paikkakunnalla vasta vähän aikaa asuneena en yhtään tunne kampaajia. Kertokaahan Kouvolan morsiamet ja rouvat mitä olette maksaneet hääkampauksista ja mitä suosittelette! Myös suosituksia paikoista, joissa saa hyvällä hinta-laatusuhteella akryyli/geelikynsiä otetaan ilolla vastaan! :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Itse kaipailisin lisätietoa kouvolan kampaamoista. Otin yhteyttä kouvolan Hiustropiikkiin, ja hääpaketin hinnaksi tuli 300 euroa. (sis. koemeikin ja kampaukset sekä varsinaisen häämeikin ja -kampauksen sekä sulhasen viimeistelyn). Mielestäni paketti on kuitenkin aika hintava, kun lukee millaisia hintoja täällä muilla on. Ilmeisesti kyseinen kampaamo on kuitenkin hintansa veroinen?

Mitä kokemuksia teillä on Lehtomäen hiuspisteestä? Myös siellä on kampaajat osallistuneet kilpailuihin ja ilmeisesti kouluttautuvatkin ahkerasti.

Entäpä muut paikat?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mä sain mulle, kaasoille, systerille ja ystävälle kampaukset ja meikit Lehtomäen Hiuspisteestä kohtuu hintaan. Morsian hieman yli 250e , muut 70e. Tosin sain vissiin alea ko jouduin odottelee vastausta yli kuukauden..Ja tuohon mun hintaan pitäisi kuulua myös miehen puuterointi ja hiusten laitto. Ainakin niin pyysin. Tosin jäi sellainen kuva, ettei kaikkea muistettu ottaa hinnassa huomioon, mutta onneksi mulla on vielä aikaa selvittää. Mukavasti sieltä heti vastailtiin tiedusteluihin, mutta tarjousta jouduin odottamaan. Enpä sitten kohtuu tarjouksen jälkeen jaksanut kysellä muualta.

Isoja kampaamoja on aika vähän ja kun kerran saa kaiken yhdestä paikasta, niin kiitos käy mulle. :girl_haha: Mä tiedän, että Salon LuMar on ihan hyvä ja suht edullinen kampaamo. Sieltä mun täytyy suositella Milkaa. Osaava, hyvä ja tosi kiva kampaaja. Teki viimeksi kampauksen äidilleni ja se oli just sellanen kun se halusi ja kampaus pysyi hyvänä koko päivän. Muita kampaamoja en sitten tunnekkaan..

Ilona

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hyviä kokemuksia Lehtomäen hiuspisteestä. Koekampauksen ja meikin jälkeen kaikki näyttää hyvältä ja tekijät ovat todella ammattitaitoisia. Hintakin on kohdallaan ja paikka on kaikenkaikkiaan siisti ja työntekijät nuoria.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 5 months later...

Minä olin hieman pettynyt Lehtomäen hiuspisteeseen. Meikin hinta oli tosi halpa, mutta koemeikin kestokin oli vain vajaan 30 minuuttia. Useilla kavereillamme häiden koemeikkiinkin on mennyt 1,5 tuntiakin. Kampaus oli ihan hieno, mutta sitten taas hiusten värjäykset tosi kovan hintaisia ja tyvikasvu jäi minulla vielä näkyviinkin. Mukavia ihmisiä ja omat huonot kokemukseni olivat toki vain yhden-kahden ihmisen osalta. Kaiken kaikkiaan enemmän paneutumista olisin kuitenkin kaivannut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Black&Vanillan Suski on ainakin ehdoton valinta meikissä. Tiedossani on kolme tämän vuoden morsianta, jotka ovat Suskin valinneet ja itse menen sitten ensi vuonna :)
Hiukset minulla tulee laittamaan JoneXin Sini.

 

Tuccabuotista kuullu kans hyvää ja joskus aiemmin oon ite siellä käynytkin. Mm. kaverin häihin kävin ottamassa kampauksen siellä ja tykkäsin. Lehtomäestä pitää vissiin osata valita oikea henkilö, siellä on monen tasoista porukkaa (näin kertonut kaveri, joka siellä on työskennellyt).

Muokattu: , käyttäjä: lanita
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minun hääkampaukseni teki kampaamo Mariannen Siiri (muistinkohan nimen oikein, nuori tummahiuksinen nainen). Hän on erittäin taitava kampauksia tekemään, koska fiftarityylinen lainekampuakseni ei todellakaan ollut helpoimmasta päästä! Kampaus myös pysyi moitteettomana ihan koko illan. Kampaus koekampauksineen maksoi 120€ joka tuntui hyvinkin kohtuulliselta.

 

izxs.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kouvolasta suosittelen ehdottomasti Tuccabuotia ja siellä sellaista kuin, hmm, nytpä en muista nimeä. Mutta sellainen punatukkainen ja nuori hoikka nainen. Aivan super ihana ihminen ja fiilisteli häitä meidän kanssa aamulla! Ymmärsi myös tosi hyvin kampauksen idean ja toteutti. :)

 

Meikkiin en voi suositella mitään. Kävin yhdessä meikissä eräässä kauneushoitolassa, ja jälki oli kyllä oikein hyvä. Sen sijaan meikkaaja oli sekä koemeikissä että hääpäivänä(!!!)myöhässä, valitteli omaa väsymystään ja oli hyvin vaisu. Lisäksi jouduin peruuttamaan kulmien muotoilun, koska kaverini, kenen luo olin menossa yöksi, sairastui. Sain viestin: "No, yritän hommata tuohon väliin jonkun asiakkaan..."  :girl_hide: Ööö.. joo ikävää, että näin kävi, mutta aika epäammattimaista käytöstä. Lisäksi ripsiliima ei kestänyt, ja irtoripsi irtosi osittain illan aikana. Meikkaajahan ei ollut laittanut varallle liimaa mukaan.. 

 

Kynnet kävin laittamassa Bfancyssa, olin tosi tyytyväinen! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...