helmisulho

Kauneuspalvelut - Lahti

47 viestiä aiheessa

Osaisitko suositella taitavaa kampaajaa / meikkaajaa Lahdesta? Mielellään siten, että sekä kampauksen että meikin saa saman katon alta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Moi,

Meillä oli BM Dayspasta (Rautatienkadun ja Vuorikadun kulmassa) aivan ihana hääpaketti. Saman katon alla laitettiin kampaukset, meikit, kynnet ja pukeuduttiin. Laittautumassa oli koko hääseurue eli kaasot, bm, sulhanen ja morsian. Olisi voinut ottaa vielä pari enemmänkin. Hyvät tilat ja ihana palvelu. Paljon vinkkejä ja apua muutenkin kuin se pakollinen. Ja skumppaa kaikille, että jännitys vähän helpotti :P

Mä olen tästä BM:stä kuullu tosi paljon kehuja. Kaveri teki sielä joskus kynsiä, ja tykkäs hänkin hirveesti omistajista. Mitähän tällänen paketti sitten maksoi?

http://www.kauneussivut.fi/innet/bm_day_spa/?a=index

Muokattu: , käyttäjä: Riikka_K

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauheita hintoja, tuola Hiustiimi Ilmeessäkin

häämeikki 79€ + hääkampaus, pitkät hiukset 142€ :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Tietääkö kukaan onko Salon Mazic vielä pystyssä? Numero ei ainakaan ole käytössä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä salon mazic on vielä samassa paikassa 03 782 2525 itse varasin sieltä kampauksen, meikin ja kynnet on kuulema tosi hyvä tekijä.

:flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Suen kauneuskammarista?? Häämeikin tekijää etsiskelen. Kampausta en tarvia, sen olen jo sopinut

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko kenelläkään kokemuksia Suen kauneuskammarista?? Häämeikin tekijää etsiskelen. Kampausta en tarvia, sen olen jo sopinut

Itselläni ei ole, mutta äitini kävi Suella meikattavana viime syksynä minun häihini. Enpä ole (muutenkin toki kaunista :girl_wink: ) äitiäni ennen niin kauniina nähnyt, joten voin suositella. Sen verran Suea tiedän, että on todella ammattitaitoinen, paljon mm. ammattilais- ja kuvausmeikkejä tehnyt, mukava ja ystävällinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisiko kukaan suositella kampaamoa josta saisi hääkampauksen lisäksi myös meikkauksen saman katon alla? Meillä on hääjuhla Lahdessa mutta en itse ole Lahdesta kotoisin enkä näin ollen tunne kaupungin paikkoja ollenkaan :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ainakin sellanen paikka tossa keskustassa on kun E+, josta saa kampauksen ja meikin.

Siellä on kaks naista, nuorempi ja vanhempi. Vanhempi on laittanu mun tukkaa mun koko iän ja osaa tehdä nättejä kampauksia, meikkejä ei taida tehdä. Nuorempi ei oo mulle tehny koskaan kampauksia, mutta tukan on värjänny ja leikannu just sillein kun oon halunnu. Nuorempi tekee siis niitä meikkejä, sen nimi on vissiin Ella, mutta en oo koskaan meikissä käyny.

Meikkaus taitaa mulla maksaa jonku 49 euroa ja kampaus 89 euroa ensimmäinen tunti ja jos menee kauammin niin sit lisää. En nyt noita hintoja ihan vannois. :j

Koekampausta tai -meikkiä en meinaa ottaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heip!

Mitenkäs pelkästään meikki Lahdesta? Hiukset tulee vakkarikampaajalta ja olisi nyt siis hakusessa vain meikkipalvelut. Koskaan en ole meikattavana missään käynyt ja itsekin käytän melko vähän meikkiä (= ripsiväri + hiuskiilto + poskipuna).. Pitäisi saada suht edullisesti KESTÄVÄ kevyt meikki, jotta näyttäisin itseltäni enkä liian meikatulta, mutta kuitenkin viimeistellyn näköinen. Suunnittelin, että koemeikin hyödyntäisin hääkuvaukseen (joka ei ole siis hääpäivänä) ja muutenkin koemeikki on ehdottomasti oltava. Osaisko joku suositella tämmöstä paikkaa? Pelkään, että meikistä tulee liian "meikattu" enkä tunnista itseäni kuvista..

Ainiin p.s. Paikan olisi hyvä olla keskustassa, jottei olisi kovin pitkää siirtymämatkaa kampaajalta :)

Muokattu: , käyttäjä: Keijunen87

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö joku, mistä saisi vuokrata tai panttia vastaan hiuslisäkkeen hääpäiväksi? Joko Lahdesta tai Päijät-Hämeen alueelta. Mulla tulee kyllä kampaus ja meikki, mutta tekijällä ei lisätukkaa ole. Joku kampaamo tms? Monesta paikastahan tuon saa, kun ottaa kampauksen, mutta jos ei ota?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen aina suosinu hius- ja kauneuskeskus HR:ää, siellä olen aina käynyt. Luultavasti myös sinne menen kampaukseen ja meikkiin, ellen löydä jotain hyvää tarjousta muualta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku jo Marja Ilvosesta mainitsikin, mutta osaako kukaan kertoa millaista jälkeä hän tekee? Itse käyn kampaajalla aina Ilvosella, mutta en kuitenkaan itse Marjan kammattavana. Kyselin sieltä hääkampauksista ja minulle sanottiin, että ainoastaan Marja tekee hääkampauksia. Hintaan sisältyy myös meikki (meikin tekee joku muu). Onko kellään siis kokemuksia Marjan kampauksista?? Entä meikistä? Mielelläni menisin tuttuun kampaamoon hääpäivänä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä ja kaasoni mennään Sani Parturi-kampaamoon Aleksanterinkadulle :)

Onko kellään kokemusta La Chicassa Lahdessa teetetyistä rakennekynsistä ???

Muokattu: , käyttäjä: 16.11.2009

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki ja kampaus samasta paikasta Lahdessa hakusessa?

Olisko kellään tuoretta tietoutta tältä kesältä? Ketä suosittelette ja hintoja?

Kiitos :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa meikki ja kampaus samassa paikassa. Googlailin

ja löysin mm. Soman ja Pisaran. Onko niistä kenelläkään kokemusta?

Niissä ainakin näytti saavan molemmat palvelut eikä hinnatkaan olleet

päätä huimaavat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku taisi jo aikoja sitten kysyä La Chicasta, mutta vastaanpa sittenkin ;) Sieltä saa hyvää palvelua ja siistit rakennekynnet, minulle ainakin siellä on tehty parasta jälkeä.

Kampaamopalveluista taas sen verran että Marja, Marja Ilvosen kampaamosta on tehnyt oman ja kaasojeni hääkampaukset. Olimme kaikki erittäin tyytyväisiä ja kauniinpia kuin ennen. Sain silloin kuulla kuinka kauan Marja on ollut alalla, ja tässä tapauksessa se on vain positiivista! :) Marja on ihan ylikoulutettu kampaajaksi. Vaikka keksisisit kuinka hullun kampauksen tai vain idean, hän osaa toteuttaa sen. En ole koskaan ollut niin tyytyväinen, jäin hänelle ihan pysyväksi asiakkaaksi. Meikin saa myös heiltä, ainakin muistaakseni, minut tosin meikkasi tuttu alalla oleva ystäväni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku jo Marja Ilvosesta mainitsikin, mutta osaako kukaan kertoa millaista jälkeä hän tekee? Itse käyn kampaajalla aina Ilvosella, mutta en kuitenkaan itse Marjan kammattavana. Kyselin sieltä hääkampauksista ja minulle sanottiin, että ainoastaan Marja tekee hääkampauksia. Hintaan sisältyy myös meikki (meikin tekee joku muu). Onko kellään siis kokemuksia Marjan kampauksista?? Entä meikistä? Mielelläni menisin tuttuun kampaamoon hääpäivänä :)

Eli meikkiä en siis silloin itse ottanut, mutta juuri Marja teki kampaukseni ja siitä tuli ihan mieletön, suosittelen. Marja on niin rempseä että häneltä uskaltaa pyytää mitä vaan. Tuli oikein kauniit juhlat ja hiukset pysyivät täydellisinä koko ajan ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta dlux kampaamosta? Millaisia kampauksia ja meikkejä ne siellä tekee? Ootteko ollu tyytyväisiä lopputulokseen? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta dlux kampaamosta? Millaisia kampauksia ja meikkejä ne siellä tekee? Ootteko ollu tyytyväisiä lopputulokseen? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen käynyt muutaman kerran dlux kampaamossa ja kyllä ollut tyytyväinen kampauksiin. Tietysti se on aina niin tuurista kiinni, koska tekijöitä on sielläkin monia ja tietysti riippuu kampauksestakin miten se aina onnistuu kyseiseltä leikkaajalta =). Meikeistä ei ole kylläkään sieltä kokemuksia.

Tuttuni otti tuolta (www.makeuptina.com) meikit ja oli kyllä todella tyytyväinen. Itsekin ajattelin kohta tuleviin synttäreihin kokeilla niin voin sitten kertoa kokemusta =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minuakin kiinnostaa meikki ja kampaus samassa paikassa. Googlailin

ja löysin mm. Soman ja Pisaran. Onko niistä kenelläkään kokemusta?

Niissä ainakin näytti saavan molemmat palvelut eikä hinnatkaan olleet

päätä huimaavat.

Nostan tätä hieman. Onko kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vaan!

Tässä itsekin olen etsinyt sopivaa kampaamoa hääpäiväksi Lahdesta. Kampaus ja meikki pitäisi löytyä saman katon alta minulle ja kahdelle kaasolleni.

Seuraavat kampaamot ovat mahdollisia (eikä ihan hirvittävän hintaisia):

ImaGoal, Salon Mazic, HiusAtelje D.O.S, Soma ja HiusStudio Paasikulma.

Nämä kaikki kampaamot ovat ihan vieraita minulle. Siis jospa joku tietäisi enemmän, niin kokemuksia voisi laittaa! Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei untuvikko! Marja on todellakin erinomainen tekemään kapauksia, suosittelen lämpimästi!=D Itse olen valmistuva parturi-kampaaja, ja vietin yhteensä liikkeessä puoli vuotta harjoittelussa, ja marja on ihana ihminen, nopea tekemään, ja vieläpä erinomaisella jäljellä, ja halvat hinnat!=) :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään