taikataikina

Lettikampaukset (kuvia)

19 viestiä aiheessa

Olen jostain keksinyt, että minun kampaus tulee olemaan pitkä letti (lisäkkeellä). Letti voisi tulla sivulle, eli toiselle olalle.

En millään löydä kuvia tällaisista kampauksista, joissa on vain yksi pitkä letti...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

PHP4828C31FCAD23.jpg

wh9.jpg

jsimpson2.jpg

wh4.jpg

heidi-klum-58th-annual-primetime-em.jpg

Pahoittelen jos tuli samoja kuvia, tai ei tarpeeksi häämaisia biggrin.gif

Muistakaapa rento letti, myös hääpäivänä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania lettikuvia! Kiitoksia! Sain kampausasiani ratkaistua näillä kuvilla. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aivan ihania kampauksia ootte löytäny! Mä oon kans ettiny ideoita kampaukseen ja noi lettihässäkät kiinnostaa. Laitan tähän pari kuvaa mitä oon löytäny tähän mennessä.

hääkampaus3.jpg

hääkampaus1.jpg

hääkampaus2.jpg

hääkampaus6.jpg

Tää viimenen on vissiin täältä foorumilta jonkun oma, mut en nyt jaksa ettiä nimeä, toivottavasti ei loukkaa ketään, on vaan niin mahtava kampaus.

Muok. piti venkslata kuvien kanssa et sai ne näkymään!

Muokattu: , käyttäjä: iluvatar

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mahtavia kuvia ihmiset löytäneet, kiitos siitä siis. Sellainen pitkänomainen lettikampaus, joka laskeutuisi toiselle puolelle olisi aivan mahtava, mutta mun tukka ei todellakaan yllä sellaisiin pituuksiin että se onnistuisi. Hiusten pidennykset ynnä muut härpäkkeet taitaa tulla aikasta kalliiksi meidän budjetille. Joten taitaa jatkua sittenkin se inspiraatio kuvan etsiminen.. :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Kaipailisin vinkkejä/kuvia letistä yhdistettynä banaaninutturaan (french twist). Kiitos jo etukäteen!!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maikkarin urheilutoimittajalla tai säätytöllä oli kymmenen uutisissa tässä kuukausi takaperin tosi hieno lettikampaus! Sillä on muutenki aina tosi kauniita kampauksia, vähän ehkä turhanki juhlavia. Se letti meni jotenki sen pään yli. Hitsi ku en tiiä, mistä löytäisin kuvia siitä. Kaasot on molemmat letti-ihmisiä ja tollanen kampaus sopis toiselle tosi hyvin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään