Guest _Kerttu

Etutukka (kuvia)

36 viestiä aiheessa

Otsatukka ei ole missään tapauksessa ongelma. Audrey tämän meille todistaa.

10101622.jpg

10104252.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin on vajaa vuosi, etutukkaa on muutaman sentin verran. Pitäisikö se kasvattaa pois vai antaa vaan olla? Kampauksesta ei ole vielä tietoakaan, jonkunlainen nuttura tms. siitä kyllä tulee (siis ei hiukset auki).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on etutukka ja pidän sen hääpäivänäkin mielellään. Minusta sopii hyvin vaikka oisi nutturakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kanssa painittu etutukan kanssa ja päädyinkin sen pitämään, koska jotenkin orpo olo jos ettaria ei ole, se vaan jotenkin on niin meikäläistä ja ollut jo niiin monet monituiset vuodet. :lol:

Pelottaa vaan kun itse sen aina leikkaan ja laitan, että mitäs nyt kun ensimmäistä kertaa menee kampaajalle ja vieläpä sellaiseen ns. trendipaikkaan, että mitenköhän ne tämän pään siellä laittaa... Toki ohjeistuksilla sun muilla avitan, mutta silti se jänskää, koska etuhiuksistakin saa kamalat jos ei niitä osaa laittaa ja haluankin sen paksusti tasaisesti koko otsan pituudelta eikä mitään vähän tukkaa tänne ja tuonne ilmavasti. :o

Eli ne, joilla etuhiukset on, oletteko puhuneet samaa kieltä kampaajan kanssa? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^en kyllä kuulu tuohon ryhmään, jolle osoitit kysymyksesi, koska minulla ei periaatteessa ole etutukkaa. Mutta vastaan tuohon, että olenko puhunut samaa kieltä kampaajan kanssa. Minua jännittää myös aina kampaajalle meno, sillä tähän mennessä mulla ei ole ollut mitään pitempiaikaista "luottokampaajaa", koska olen muuttanut sen verran tiheään tahtiin, etten ole kovin pitkään päässyt käymään samalla kampaajalla.

Kokemukseni on ollut, että kyllä yleensä kampaajan saa ymmärtämään oman pointtinsa, jos vaan osaa oikein tarkkaan kertoa omista hiuksistaan ja haluamastaan lopputuloksesta. Mutta siinä tarvitaan paljon sanoja ja mielellään kuvaa, josta voi osoittaa, että mitä tarkoittaa. Ja jos on vähänkään sellainen tunne, ettei kampaaja ole vielä "sisäistänyt" sitä, mitä ajat takaa, niin ei muuta kuin lisää selitystä kehiin.

Viimeksi kun kävin kampaajalla (jälleen uudella) sain kokemuksen, jota olin taasen jo pitkään etsinyt. Eli kampaaja oli "innostunut" asiastaan, teki omia ehdotuksiaan, mutta kuunteli minuakin. Ja pidin kovasti lopputuloksesta. Päätin, että tuonne menen toistekin.

Edellinen kampaamokertani olikin sitten ihan toista rataa. Kampaaja leikkasi vain ja ainoastaan sen, mitä muutamalla sanalla olin sanonut -itsellään hänellä ei tainnut olla mitään visiota eikä hän ilmeisesti kuunnellut lainkaan, mitä kerroin hiusteni ominaisuuksista (pyörteitä ja taipuisuutta). Olin masentunut tuon käynnin jälkeen ja harmittelin, etten ollut monisanaisesti kertonut hänelle toiveistani.

Onko sinulla morsian86 aikaa käydä "testaamassa" tuo kampaamo? Itselläni oli reilu 4 kuukautta aikaa häihin...joten jos kampaamokäynti olisi ollut pettymys, olisin vielä kerinnyt kasvattamaan hiuksia häihin ja leikkaamaan uudestaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on parhaillaan etuhiusten kasvatus -prosessi meneillään. Kovin on vielä prosessi alussa, mutta onneksi aikaa on 1vuosi ja 4kk.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

voi jee että tästäkin ongelman sain. en todellakaan luovu otsatukastani, koska kukaan tuttu ei mua tunnista jos ei ole otsatukkaa, ja peilistäkin katsoo ihan joku muu. en ymmärrä miten nuo sivullekammatut on otsatukkia, mutta internetin perusteella ne näyttävät olevan (olen googlannutu sekä bangsia että fringeä, mutta yhtä laihoin tuloksin)

huoleni on että edestä näytän hassulta ilman sivuhiuksia pelkällä otsiksella, en ainakaan juhlavalta. ja mies on lyhyempi kuin minä joten audrey-kruunua ei oikein passaa laittaa, sitten näytän tosi paljon pidemmältä (valkoisissa tuun muutenkin näyttämään jäävuorelta sen vieressä :)

alan harkita kiharoita auki... grr.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä jutskasin kampaajani kanssa heinäkuussa, että puolen vuoden päästä olis häät. Hän sitten leikkasi otsista hieman vinottain ja nyt kasvatan sitä hieman,että otsiksen saa kammattua kauniisti sillai sivuttain eteen. Mutta en tosiaankaan kasvata otsista kokonaan pois vaan häissäkin se saa olla näkyvillä. Näytän ihan uunolta ilman sitä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä juuri leikkautin viime perjantaina otsatukan ensi kesän hääkampausta ajatellen, ehtiipä tottua :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljon on kauniita kampauksia tässä ketjussa :)

Itselläni on etutukka, muuten pitkät hukset ja värinä on musta alla ja punainen päällä. Tänään juuri kävin kampaajalla ja jo hieman mietittiin tulevan kesän hääkampaustani. Kun mietiskelin tätä etutukka"ongelmaa", niin kampaajani oli sitä mieltä, ettei se todellakaan ole mikään ongelma. Hieman jo alustavia suunnitelmia tehtiin kampauksen varalle ja katselin kuvia kampauskirjoista. Muuten tukka saa vielä kasvaa ensi kesään asti, mutta etutukastani en luovu! :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika monen kuvan takia alkaa haaveilemaan taas etutukasta, että sais jonku noista ihanista kampauksista....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Otsatukka voi hyvin sopia moneenkin kampaukseen. Itse ajattelin kuitenkin kasvatella sen pois kun en vielä tiedä miten tukkani haluan. On helpompaa leikata ne uudestaan kuin taikoa ne pois viikkoa ennen häitä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no tällaiseen minä sitten päädyin:

post-16352-1249481107_thumb.jpg

eli periaatteessa tukka kiharalle, jakaus, kaksi ponnaria ja kiinnitetään. olisin halunnut vielä enemmän minni hiiri-korvat, eli pyöreämmät ja sileämmät, mutta olin tyytyväinen tähänkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on nyt otsatukka, jonka ajattelin ainakin osittain kasvattaa pois häihin mennessä. Ehkä joku sivussa oleva pitkä otsis olis kiva.. Varsinaista otsatukkaa en häihin halua mutta ensi vuoteen mennessä ehdin kyllä kasvattaa pois ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi! Ihania kuvia tässä ketjussa. Itsekin olen pohdiskellut miten otsatukkani käy kampausta miettiessä, mutta enköhän säilytä sen edelleenkin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinpä minäkin tein, jotta kasvatin otsatukan pois tuossa kesän aikana ja nyt 90% varmuudella leikkautan "rikotun mallin otsatukan" hääkampaukseen :spruce_up:

Upeita kuvia ja kampauksia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla on nyt otsatukka, jonka ajattelin ainakin osittain kasvattaa pois häihin mennessä. Ehkä joku sivussa oleva pitkä otsis olis kiva.. Varsinaista otsatukkaa en häihin halua mutta ensi vuoteen mennessä ehdin kyllä kasvattaa pois ;)

Näin sanoin minä elokuussa, nyt tulee keskiviikkona kampaajakaveri käymään ja taitaa pätkästä mulle ihan kunnon otsiksen :D katselin viime kesän kuvia joissa otsis on ja se on niin ihana ja söpö. Plus että tahtoisin otsiksen häämatkalle joten sopii paremmin kuin hyvin että nyt leikataan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
mjn4n9.jpg

Siis tämä on aivan ihana :-X otsatukka ja osittain kiinni olevat muut hiukset. Huoh, haluun kans!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään