Katja75

Tatuoinneista (peittäminen, korostaminen)

70 viestiä aiheessa

Minullakin kaksi tatuointia. Toinen oikeassa lapaluussa (perhonen) ja toinen vasemmalla olkapään takana ja jatkuu vähän käsivarteen (neliapila köynnöksellä). Enkä aio peittää näitä, ovathan ne osa minua. Koristelua olen ajatellut, mutta saa nyt nähdä saako jonkin kivan idean. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on pari tatuointia, mutta toinen on ristiselässä, joten ei yleensä edes ole näkyvillä. Toinen on rinnassa niin, että avarammasta kaula-aukosta se kyllä näkyy. En piilottele sitä, mutten myöskään mitenkään tyrkytä näkyville. Jos on näkyäkseen, niin näkyy. Kukaan ei ole koskaan kuviani kauhistellut, vaikka ikäni ja työni ovat sellaiset, joihin kumpaankaan ei oikein tatskat sovi. Vaan minä olen oma itseni ja jos käy niin, että tulevaisuuden hääpuvussani ruusu pilkottaa, en taatusti sitä peitä. Se on ollut minulla lähes 20 vuotta, mitäs varten paklaisin sen piiloon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on vasen olkavarsi kokonaan tatuoitu sekä koko selkä. Kyljessä ja jalassakin on, mutta ne eivät puvun alta näy. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä rakastan tatuointejani, mutta minusta tuntuu silti paremmalta jos ainakin käsissä olevat tatuoinnit voisi peittää kun ovat puhtoisen valkoisen morsiuspuvun kanssa niin rujon ja silmiinpistävän näköiset :) kun ovat niin huomiotaherättävillä paikoilla (normi"tyyliini" kyllä sopivat :) ). Mulla on ympäri menevä suht iso tribaali kyynärpään alapuolella toisessa kädessä ja toisessa kädessä etusormen kohdalta ranteeseen suht näkyvä tribaali... Ajattelin peittää nää kaks tatuointia juhlakäsineillä ja uskon et se onnistuu aika hyvin.

"Haban" kohdalla oleva iso tatuointi todennäköisesti jää näkyville sillä tuntus liialta verhota yläosakin jollain bolerolla ettei tuu liian raskaan näköinen, pitää olla paljastakin pintaa :).. Semmonen läpinäkyvä bolero vois olla kyllä vähän pehmentävä vaihtoehto eikä niin "umpinainen", mut en oikeen ole mistään netistä löytänyt sellaisia mitä etsin.

Niin ja kyllähän lapaluun kohdalla oleva pieni tatuointikin tulee näkymään, mutta se ei haittaa... Lähinnä nuo käsivarret on semmonen kynnyskysymys.

Muokattu: , käyttäjä: KiiaMaj

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä ole ajatellut ollenkaan, että tatuointeja voisi jotenkin korostaa häihin (ainakin selässä olevaan olisi kiva pistää hieman jotain, ehkä?). Peittämään en ala kuvia, ovat kuitenkin itselle niin tärkeitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on 8 tatuointia: lapaluussa, kummassakin ranteessa, korvan takana, nilkassa, sääressä ja olkapäässä. Mielestäni ne ovat osa minua, enkä niitä rupea mihinkään peittelemään. :) Mutta itsekin parturi-kampaajana voin sanoa, että maskeeraamalla saa suht hyvin peittoon, mutta ei 100%. Eikä tietenkään ole varmaa, että meikki ei tahriinnu pukuun etc.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on iso perhonen lapaluussa ja aion koristella sen hääpäivänäni. Eli liimaamme kaasojeni kanssa perhoseen ja sen ympäristöön strasseja niin sitten se näyttää vielä kivemmalta :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miunkaan ei tulis mieleenikään peittää tatuointejani. Jos eivät sopisi osaksi miua hääpäivänäni, se tarkoittais vaan, että yritän olla kyseisenä päivänä jotain muuta kuin oma itseni. Hillitty, sievä kesämorsian. Kiitos, mutta ei kiitos.

Tatuointien koristelu sen sijaan kuulostaa kivalta ajatukselta, vaikkakaan en omalla kohdallani todennäköisesti tule toteuttamaan. Kuvat ovat vähän sellaisia, ettei niihin oikein koristeet sovi. (Siinä missä esim. perhostatuointiin voin hyvinkin kuvitella "juhlakoristeet".) Toinen kuva on vasemman solisluun alapuolella, toinen yläselässä (rivi tekstiä) lähes koko selän leveydeltä.

Jälkimmäisen tatuointini miellänkin osaksi hääpukeutumistani, vaikkei sitä tietenkään ole kyseistä päivää varten otettu. Sanotaanko vaikka niin, että tavallaan olen tatuoinut mieheni iholleni. Ja ei, siinä ei todellakaan lue miehen nimi, jonkin "meidän biisin" sanat tai muuta yhtä kornia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on lisko luikertelemassa niskassa ja sen ajattelin siellä myös luikertelevan hääpäivänä.

Eli en aio sitä mitenkään alkaa peittämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minullakin tatuointeja siunaantunut muutama: selässä 6 japanilaista, vasemmassa olkavarressa lintu ja oikeassa nilkassa muisto kuolleesta ystävästäni. Eikä ole tullut missään vaiheessa mieleen peittää kuvia. Pukuni on sellainen, että vain tuo nilkkatatuointi jää piiloon. Oma sukuni ja ystäväni kuvat ovat jo nähneetkin moneen kertaan. Miehen suvulle varmaan tulee yllätyksenä, kun on tainnut aina olla sellaiset vaatteet, että suurin osa on ollu piilossa. En siis ole kuvia mitenkään piilotellut, mutta nähty niin harvoin, että sattunut olemaan aina pitempää vaatetta päällä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en todella aio peittää yhtäkään tatuointiani häitä varten, ne ovat osa minua. Isoja ja pieniä ja suuri osa jää kyllä näkyviin. Mutta tuo korostusidea on hyvä. Jotain blingblingiä ehkä... hmm... :rolleyes: Miltähän mahtais tuo iso käärmeys ja pääkallo näyttävän hileisenä XD

Muokattu: , käyttäjä: Limepiipertäjä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on risti&ruusuköynnös lapaluiden välissä, enkä aio peitellä mitenkään. Mietin, että itseasiassa olis kiva saada vaikka jotain timangeja sinne korostamaan kuvaa :) Kirkossa toki tulee päälläni olemaan bolero tms., mutta ei sen takia, että peittelisin, vaan siksi, että todennäköisesti kirkossa on kylmä, kun menemme helmikuussa naimisiin. Hääjuhlassa en tod. näk. pidä boleroa ja mielestäni olisi kiva, jos myös tatuointi olisi saanut koristelua osakseen :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä aion korostaa tatuointiani (profiili kuvani, sijaitsee niskassa) tai antaa vain olla jos kampaus menee niin että peittää. Mieluusti olisi kiva että näkyisi, rakastan sitä niin. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Enpä minäkään ala tatuointejani peittelemään (kyljessä, nilkassa ja ranteessa). Taidanpa käydä ottamassa kuvan tai kaksi lisääkin ennen häitä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen ajatellut peittää lapaluussa olevan tatuoinnin vihkimisen ajaksi. Jostain syystä minusta kirkkoon ei sovi tatuointi,v arsinkaan morsiamella. Eli jokin huivi tai vastaava pitää varmaan hankkia kirkkoon ja sen voi sit nakata juhlien ajaksi naulakkoon. Sulhaseni, joka ei tatuointeja tule koskaan omistamaan, ihmetteli haluani piilottaa puvun kanssa näkyvät tatuoinnit edes vihkimisen ajaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En peittele, kaikki kuvat mitä ihossani on niillä on jokin tarina/merkitys ja ne ovat osa minua :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on tällä hetkellä vaan kasvuvaiheessa oleva tatska vasemmassa koivessa, ja oonkin tässä itse pohtinut ihan päinvastaista, että ottaisin polvimittaisen hamosen, että saisin sen näkyville. En kai mä nyt turhaan oo jo reilua puolta tonnia itseni koristamiseen käyttänyt. Muutama tatska taitaa siunaantua lisää häihin mennessä, mutta ne tulee luultavasti sellaisiin paikkoihin, etteivät näy ellei vallan siveettömään pukuun päädy xD

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin kans koristella omaani! Olkapäätä ei mekko peitä, joten sitten korostetaan! :D Onko kellään kokemuksia blingeistä tms? Mistä hankitte, millaisia, miten pysyivät? Itsehän en tuota olkaa yllä koristelemaan, joten pitää rekrytä kaaso asialle. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on miehen kanssa samanlaiset tatuoinnit, missä on molempien nimikirjaimet, i ja j. se on toteutettu kyllä niin että sen pystyy lukemaan myös vaan kumpana tahansa. itselläni tuo tatuointi on yläselässä ja aion kyllä siihen sellaset blinblingit laittaa ettei erillisiä ilotulituksia tarvita, ei vaan ehkä strassin ja jotain hopeaa. sitä mietin, että pystyisköhän kynsilakkaa hyödyntämään tähän, kun en usko että siitä ei pienellä alueella yhden päivän aikana mitään hirveetä ongelmaa pitäis aiheuttaa, ellei sit oo allerginen. pysyis varmasti hyvin, ei tahri ja värivalikoima on loputon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tatuointi jää boleron alle, mutta ei minua haittaa vaikka juhlaväki sen näkisikin. Jos kuuma tulee, kyllä se bolero lentää niskasta ^_^ Sulhasen hihatatuoinnit taitavat jäädä vanhuksilta näkemättä miesten peittävän juhlapukeutumisen vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Blingeiksi voin suositella aurinkolasien/kännykän jne koristeluun tarkoitettuja timanttitarroja. Isäni löysi omani motonetista tai vastaavasta autotarvikekaupasta. Liima ei mulla aiheuttanut mitään näppyjä iholle ja tarrat pysyivät puhtaalle iholle laitettuna helposti koko päivän, ei tarvinnut varoa.

Nopealla googlaamisella en nyt löydä linkkiä, mutta pakkauksessa oli monen kokoisia blingejä, olisko suurimman halkasija ollut sentin luokkaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en todellakaan halua peittää tatuointeja häissäni! Ne ovat kauniita ja osa minua. Miksi ihmiset ylipäätään ottavat niitä, jos ne kerran juhlissa täytyy peittää? :rolleyes: Minua ennemminkin harmittaa, että joudun varmaan vetämään sukkahousut jalkaan, kun hääni ovat syksyllä. Toinen tatuoinneistani on nilkassa, enkä haluaisi peittää sitä edes sukkahousuilla, vaikka näkyyhän se niistä läpi... Onneksi toinen on ranteessa, eikä näin ollen oikeastaan ikinä piilossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin haluan pitää mun yläselässä olevat isohkot siipitatuoinnit näkyvillä, muutama timanki olis kyllä kiva :) Eipä niitä paljon millään värivoiteilla ainakaan viittis lähtee ees yrittää peittämään, ja olkaimeton puku on mulle ehdoton :) Huntuakaan en halua.

Muut tatuoinnit onkin sitten sellasissa paikoissa ettei ne näkyis muutenkaan (reidet ja alaselkä näkyvillä kekkalointi ei ehkä olis kauheen soveliasta omissa häissä :D )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En peittele taikka koristele, kirkkoajaksi tulee bolero jolloin se peittää selän puoleiset täpit :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään